Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Workforce Management-ohjelmisto

Workforce Management -ohjelmiston avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja hallita työvoiman kohdentamista ja työvoima­vaatimuksia. Workforce Management -ratkaisut auttavat organisaatioita myös kehittämään huippuosaajia ja pitämään heidät palveluksessaan. Tällaisilla sovelluksilla yritykset voivat optimoida henkilöstön työvuorot ja pienentää työvoimakustannuksia. Workforce Management -ohjelmisto liittyy Human Resources -ohjelmistoon, palkanlaskentaohjelmaan, aikataulutusohjelmistoon ja työajanseuranta­ohjelmistoon.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Bobin Workforce Planning on tarkoitettu henkilöstöhallinnolle, johtajille ja taloushallinnolle, jotta he voivat laatia useita henkilöstösuunnitelmia samanaikaisesti mitä tahansa henkilöstöskenaariota varten. Lue lisää tuotteesta Bob
Bob antaa henkilöstöhallinnon tiimeille ketterän ja tehokkaan työvoiman suunnittelutyökalun. Luo yksi näkymä nykyisistä ja suunnitelluista työtehtävistä ja lisää, muokkaa, lykkää tai peruuta niitä, kun suunnitelmat kehittyvät ja muuttuvat. Anna esihenkilöille mahdollisuus tarkastella avoimia työtehtäviä ja pyytää uusia tarpeen mukaan. Valmistaudu useisiin tapahtumiin samanaikaisesti ja toteuta strategiaasi ja tavoitteisiisi sopiva suunnitelma. Tee parempia palkkauspäätöksiä, kun kaikki työvoiman suunnittelua koskevat tiedot ovat yhdessä keskitetyssä paikassa. Lue lisää tuotteesta Bob

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
BambooHR automatisoi manuaalisia HR-prosesseja ja vapauttaa henkilöstön toteuttamaan kokonaisuuden kannalta tärkeitä projekteja.
BambooHR:n henkilöstönhallintaominaisuuksien avulla voit luoda räätälöityjä, itse toteutettavia HR-työnkulkuja yrityksen päätöksentekoprosessien tehostamiseksi ja sen tietojen loukkaamattomuuden suojaamiseksi. Poista pullonkaulat selkeyttämällä hyväksymisprosesseja, jotta yrityksesi voi kasvaa nopeammin. Lue lisää tuotteesta BambooHR

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Palkkalista ja vaatimustenmukainen palkkausjärjestelmä työntekijöille ympäri maailmaa Itsepalvelupaneelit sopimuksille, palkkalistalle, laitteille ja monelle muulle.
Deel on etätiimeille tarkoitettu maailmanlaajuinen alusta, jota käytetään palkanlaskentaan ja vaatimuksenmukaiseen palkkaamiseen. Sen avulla kuka tahansa voi tulla palkatuksi ja saada maksun missä tahansa. Palkkaa välittömästi kokoaikaisia työntekijöitä tai itsenäisiä urakoitsijoita ympäri maailmaa, muutamassa minuutissa ja lakia noudattaen. Deelin avulla yritykset palkkaavat ja perehdyttävät uusia työntekijöitä sekä maksavat tiimilleen paikallisen lain mukaisilla sopimuksilla yli 150 maassa. Hallitse korvauspyyntöjä, immateriaalioikeuksien suojaamista, työaikaraportteja ja paljon muuta. Deel palvelee yli 4 000 asiakasta PK-yrityksistä julkisesti noteerattuihin yhtiöihin, kuten Shopify. Lue lisää tuotteesta Deel

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Bitrix24 on suosittu henkilöstöhallintaohjelmisto, johon yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman luottaa.
Bitrix24 on ilmainen henkilöstöhallintaohjelmisto, johon kuuluu sosiaalinen ulottuvuus. Siinä on tietysti yrityshakemisto, intranet, lomapyynnöt, poissaolokalenteri, työntekijäprofiilit, yrityksenlaajuiset ilmoitukset, itsepalveluportaali ja muita perinteisiä henkilöstöhallintotyökaluja. Mutta lisäksi se sisältää yrityksen sosiaalisen verkoston, ryhmächatit ja sisäisen videoneuvottelujärjestelmän, jonka avulla työntekijäsi voivat tehdä yhteistyötä ja työskennellä tehokkaammin. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Deputylla voit tehdä täydet henkilöstöaikataulut ja työvuorot minuuteissa sekä julkaista ne tiimeillesi yhdellä napsautuksella, hallita helposti henkilöstön lomia ja vapaita, seurata ajankäyttöä sekä läsnäoloa ja synkronoida työaikatietosi saumattomasti palkkalaskentaan. Deputy on integroitavissa yli 300:aan johtavaan myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluun, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään. Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Calamari on integroitu Slack-, JIRA-, G Suite- ja Office365-palveluihin. Seuraa henkilöstötietoja, lomia, PTO-lomakertymiä, läsnäoloa ja hallinnoi työaikakortteja.
Calamari allows tracking attendance and leaves what makes workforce management easier. You can add the basic information about your employees and upload and assign documents to the given employees' thanks to the new Core HR module. The app is integrated with project management tools like JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp, and Asana. Lue lisää tuotteesta Calamari

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Sage HR on palkittu HR-hallintoratkaisu, joka yksinkertaistaa henkilöstöhallintoa.
Seuraa kaikkien työntekijöiden nykyisiä ja aiempia tietoja. Tallenna kaikki asiakaskenttien tiedot ja suorita raportteja, jotta voit noutaa tietomme milloin tahansa. Voit luottaa Sage HR:n käyttäjäystävälliseen navigointiin ja mukautettavaan hallintapaneeliin, jotka automatisoivat tehtävät vaivattomasti, poistavat Excel-taulukkojen tarpeen, tehostavat ohjelmiston käyttöönottoa ja vähentävät sähköpostien toistuvuutta. Saatavilla on sovellukset Androidiin ja iOSiin. Lue lisää tuotteesta Sage HR

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Kattava HCM, joka sisältää etu-, koulutus-, rekrytointi-, palkanlaskenta- ja vaatimustenmukaisuusratkaisut sekä täydelliset raportointi- ja analysointiominaisuudet
Sage Peoplen avulla keskisuuret ja suuret yritykset voivat hallita arvokasta henkilöstöään kattavan pilvipohjaisen inhimillisen pääoman hallintaratkaisunsa eli HCM:n avulla. Sen avulla niin paikalliset kuin monikansallisetkin organisaatiot voivat muuttaa tapaa, jolla ne hankkivat, sitouttavat, hallinnoivat ja kehittävät työntekijöitään. Sage People on rakennettu suositulle Salesforce-com-alustalle ja sen taustalla on Sagen 30 vuoden kokemus henkilöstöhallinnon IT-ratkaisuista. Järjestelmä voidaan ottaa nopeasti käyttöön – tyypillisesti noin 90 päivässä – ja sitä on helppo käyttää ja mukauttaa. Lue lisää tuotteesta Sage People

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Sympa siirtää tiedot automaattisesti palkanlaskenta-, työajanseuranta-, henkilöstösuunnittelu- ja matkakustannusjärjestelmiin.
Sympa tarjoaa saumatonta tiedonkulkua eri järjestelmiesi välillä ja siirtää oikeat tiedot mm. palkanlaskenta-, työajanseuranta-, työvoimanhallinta- ja matkakustannusjärjestelmiin. Sympa tarjoaa mm. selkeän yleiskuvan ihmisten poissaoloista sekä vuosilomista globaalisti. Työajan kirjaamisen osalta Sympa tarjoaa erilaisia integraatioita jotka varmistavat että samoja tietoja ei tarvitse syöttää kerralla kuin yhteen järjestelmään. Lue lisää tuotteesta Sympa

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Hallitse henkilöstösi taitoja ja osaamista AG5:n osaamisen hallintaohjelmistolla. Helposti luotavat ja jaettavat matriisit
AG5 auttaa yrityksiä visualisoimaan ja korjaamaan osaamisvajeitaan kartoittamalla selkeästi työvoiman taidot ja osaamisen. AG5:n avulla voit jättää hallitsemattomat laskentataulukot menneisyyteen ja luoda selkeitä, ytimekkäitä ja auditoinnin kestäviä taitomatriiseja, jotka tekevät oppimisesta ja osaamisen hallinnasta helppoa ja kätevää. Pyritkö vastaamaan jatkuvasti muuttuviin osaamistarpeisiin samalla sääntöjä noudattaen? Vastaus on AG5. Lue lisää tuotteesta AG5 Skills Management Software

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Virtaviivaistamme henkilöstöprosesseja ja -toimintoja aikataulukoista sisäiseen viestintään. niikiis kattaa kaikki PK-yritysten henkilöstöhallinnolliset tarpeet rekrytoinnista poistumishaastatteluun. niikiis tehostaa PK-yritysten toimintaa intuitiivisella Plug and Play -ratkaisulla, joka säästää aikaa ja rahaa sekä yksityisellä että yritystasolla. Lue lisää tuotteesta niikiis

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Tutustu kasvavien rakennusyritysten luottamiin rakennusohjelmistoihin. Paranna tuottavuuttasi, saavuta näkyvyyttä ja hanki menetettyä aikaa takaisin.
Työskentele jopa kolmesta viiteen kertaa nopeammin markkinoiden johtavalla rakennushallintaohjelmistolla, joka on suunniteltu kasvaville rakennusyrityksille. Säästä rahaa korvaamalla erilaisia työkaluja (esimerkiksi kirjaussovellukset, tehtävänhallinta ja arviointiohjelmistot) yhdellä ratkaisulla. Jos tämä kuulostaa sinusta hyvältä, Remato on juuri sinua varten. Se tarjoaa palkitun käyttöliittymän sekä huipputason tietoturvan – ja se toimii olemassa olevilla laitteillasi. Meistä saat itsellesi kumppanin. Tiimimme on aina käytettävissäsi: tuen keskimääräinen vastausaika on alle 2 minuuttia. Lue lisää tuotteesta Remato

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Sisäinen tietokanta, johon pääsevät kaikki työntekijät sisäisen viestinnän mahdollistamiseksi
Helpottaa yrityksen sisäistä viestintää, joka auttaa kasvattamaan menestystä tuottavuuden lisääntyessä. Se on pääasiassa sisäinen tietokanta, jota jokainen työntekijä voi käyttää eri henkilöstön jäsenille myönnettävillä valtuutuksilla. Sen tarkoituksena on parantaa yhteistyötä, tuottavuutta ja sosiaalista kanssakäymistä, mutta myös vaikuttaa organisaatiokulttuuriin ja toimia tietovarastona sulautetulle tiedolle. Lue lisää tuotteesta Performly Intra

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Ketterä osaamiseen perustuva kykyjen hallinnan ja työvoiman suunnittelun ratkaisu, joka tunnistaa kyvyt, arvioi puutteet ja simuloi muutosten vaikutusta
SkillsBoard on merkittävä osaamiseen perustuva kykyjen hallinnan ja työvoimasuunnittelun ratkaisu, jossa on sisäänrakennettuna yrityksen oma sertifiointi- ja osaamispassi. SkillsBoardin avulla voit inspiroida henkilöstöäsi tarjoamalla heille yksilöllisiä kokemuksia ja antamalla tunnustusta heidän saavutuksistaan heidän omassa passissaan. Nopeuta osaamisen lisäämistä ja optimoi organisaatiosi kehitys ottamalla käyttöön osaamiseen perustuva työvoiman suunnittelu sekä räätälöimällä oppimistoiminta henkilöstösi mukaan Lue lisää tuotteesta SkillsBoard

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Virtaviivaista ja digitalisoi liiketoiminnan, kuten HR:n ja taloushallinnon, palvelujasi Efecten helposti laajennettavalla alustalla.
Organisaatioiden liiketoimintaprosessien virtaviivaistaminen ja digitalisointi onnistuu Efecten Enterprise Service Management:n avulla. Liiketoiminnan ja IT-n palvelunhallinnan yhdistäminen samalle alustalle pienentää kustannuksia, yhdistää toimintatapoja ja mahdollistaa työntekiiöiden palveluiden toteuttamisen nopeasti ja helposti. Lue lisää tuotteesta Efecte Enterprise Service Management

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Läsnäolojen seuranta
  • Kellokorttien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Kykyjen seuranta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Lomien hallinta
  • Budjetointi/ennusteet
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta