Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Facility Management-ohjelmisto

Facility Management -ohjelmistolla organisaatiot voivat hallita toimitilojaan ja laitoksiaan tehokkaammin. Ohjelmistoon voidaan tallentaa rakennusten pohjapiirustukset, omaisuus, työntekijät ja neliömetrit, minkä jälkeen ne ovat helposti tarkasteltavissa. Facility Management -ratkaisut mahdollistavat piirrosten ja kaavioiden, tilavarausten, ennakoivien huoltotehtävien, työtilausten ja laitteiston helpon tarkastelun, myös valaistuksen, vartioinnin, HVAC:n, hissien ja palohälyttimien osalta. Facility Management -ohjelmisto liittyy Fixed Asset Management -ohjelmistoon, rakennusten kunnossapito-ohjelmistoon, laitehuolto-ohjelmistoon, HVAC-ohjelmistoon, kunnossapidon toiminnanohjausjärjestelmään, EHS-ohjelmistoon, kävijöidenhallinta­ohjelmistoon ja aikatauluohjelmistoon.

Tilanhallintaohjelmisto palvelupyyntöjen, kustannusten ja tarjoajien hallintaan. Aloita käyttö nopeasti ammattilaisten avustuksella. Kokeile ilmaiseksi.
Laadukkaan tilanhallintaohjelmistomme avulla voit seurata ylläpitokustannuksia, aikatauluttaa palveluita, hallita tarjoajia ja mukauttaa ilmoituksia, jotta työ pysyy paremmin hallinnassasi. Tämä CMMS-ohjelmisto sisältää mobiilisovelluksen, jolla voit skannata QR-koodin ja viivakooditarrat sekä hallita palvelupyyntöjä. Pääset näkemään koko kunnossapitohistorian ja käyttökelpoisia huoltoraportteja, minkä ansiosta ohjelmisto vastaa kaikkiin ennaltaehkäiseviin huoltotarpeisiisi. Saumaton RFID- ja Zendesk-integrointi. Kokeile ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Tilanhallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Ennaltaehkäisevä huolto
  • Tarkastusten hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työmääräysten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tilojen ajanvaraus
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Inventaarionhallinta
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Tilanhallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Ennaltaehkäisevä huolto
  • Tarkastusten hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työmääräysten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tilojen ajanvaraus
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Inventaarionhallinta
Yksinkertaista toimisto-elämääsi varaamalla työpöydät, huoneet ja pysäköintitilat ja tehosta vierailijakokemusta yhdellä käyttäjäystävällisellä ratkaisulla.
TableAir on käyttäjäystävällinen työpaikan hallintaratkaisu, jossa on työpöydät, kokoustilat, parkkipaikkavaraukset ja vierailijahallintaominaisuudet. Hallitse varauksiasi verkkosivuston kojelaudan tai mobiilisovelluksen kautta, luo varauksia, tarkista tiedot tai peruuta varauksia – automatisoi prosessi säästääksesi aikaa ja optimoidaksesi toimistotilan käytön tilankäyttöanalyysin avulla. TableAir voidaan integroida Microsoft 365, Outlook, Teams tai Google kalenteri-tileihin, jotta tiimisi näkyy selkeästi kaikissa järjestelmissä. Lue lisää tuotteesta TableAir

Ominaisuudet

  • Tilanhallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Myyjien hallinta
  • Ennaltaehkäisevä huolto
  • Tarkastusten hallinta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työmääräysten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tilojen ajanvaraus
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Inventaarionhallinta