Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Tilaustenhallinta-ohjelmisto

Tilaustenhallinta­­ohjelmiston avulla voidaan hoitaa tilauksia niiden hyväksymisestä valmiiden tuotteiden toimittamiseen. Tällaisissa sovelluksissa on räätälöityjä työkaluja toiminnan työnkulkuja, liiketoiminnan menettelytapa­sääntöjä, integraatioita, tietojen talteenottovaatimuksia, myyntistrategioita ja monikanavaisia myyntistrategioita varten. Tilausten hallintaratkaisuissa on tyypillisesti myös mahdollisuus reaaliaikaiseen integrointiin varastonhallinnan, tilausten hallinnan, maksujen käsittelyn, markkinoinnin ja asiakassuhteiden hoitamisen kanssa, mikä auttaa kustannusten optimoinnissa ja tehokkuuden lisäämisessä. Tilaustenhallinta­­ohjelmisto liittyy verkkokauppa-alustaohjelmistoon ja tilausten kirjausohjelmistoon.

monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.comin CRM-ohjelmiston avulla voit helposti seurata kaikkia tilauksiasi aina hyväksynnästä valmiiden tuotteiden lähetykseen. Värikkäiden näkymien ansiosta tiedät aina tilausten tilanteen ja tarvittavat toiminnot. Hallitse jakeluketjusi jokaista vaihetta, seuraa tilaustesi etenemistä, toimitusaikoja, putkia ja muuta raporttien ja hallintapaneelien avulla. Koodausta ei tarvita. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Jälkitoimitusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Tilausten toteutus
  • Palautusten hallinta
  • Kuljetusten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Ostotilausten hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Laskutus
Verkkopohjaisessa laitteiden vuokrausohjelmistossa on myös mobiilisovellukset. Se on ainoa vuokrausratkaisu, joka seuraa jokaista laitetta. Lue lisää tuotteesta EZRentOut
EZRentOut, johtava pilvipohjainen tilaustenhallintaohjelmisto, on suunniteltu seuraamaan kaikkia vuokratilauksiasi samalla, kun se maksimoi sijoitetun pääoman tuoton ja parantaa tuottavuutta. Tämä suosittu ohjelmisto sisältää syvällisen asiakashallinnan ja raportoinnin hallintapaneelin, joka helpottaa tietoon perustuvia liiketoimintapäätöksiä. Asiakasmenestystiimimme on käytettävissä ympäri vuorokauden, ja se auttaa sinua kaikissa tilanteissa. Lue lisää tuotteesta EZRentOut

Ominaisuudet

  • Jälkitoimitusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Tilausten toteutus
  • Palautusten hallinta
  • Kuljetusten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Ostotilausten hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Laskutus
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Jälkitoimitusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Tilausten toteutus
  • Palautusten hallinta
  • Kuljetusten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Ostotilausten hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Laskutus
NetSuite-tilausten hallinta automatisoi tilausten hallinnan, palautukset ja vaihdot, ja tarjoaa virheettömän, joustavan toteutusstrategian.
NetSuite tilausten hallinnan ansiosta ostaminen, täyttäminen ja palauttaminen onnistuvat missä tahansa. Varmistaa tehokkaat tilaustenhallintaprosessit kaikissa kanavissa ja toteutusvaihtoehdoissa koko tilauksen elinkaaren ajan, jotta yritykset voivat täyttää asiakkaiden odotukset ja kasvattaa voittoja. Automatisoi tilauksen koko elinkaari, mukaan lukien tilauksen kerääminen ja vahvistaminen, tilauksen vapauttaminen, lähetysvahvistus, asiakasviestintä ja toimitus. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Jälkitoimitusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Tilausten toteutus
  • Palautusten hallinta
  • Kuljetusten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Ostotilausten hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Laskutus
Automatisoi tarjouspyynnöt ja ostotilaukset varastotasojen (tai myyntitilausten) perusteella. Tarjoaa yksityiskohtaisia tietoja saapuvien lähetysten seuraamiseksi ja paljon muuta.
Odoon kattavan liiketoimintaratkaisun avulla yritykset voivat seurata tarjouksia, tilausten määrää, tilausten tilaa sekä odotettuja toimituspäiviä erittäin helposti ja yksinkertaisesti. Säästä arvokasta aikaa määrittämällä tietyt säännöt, jotka lähettävät tarjouspyynnöt ja ostotilaukset automaattisesti toimittajille varastotasojen perusteella. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Jälkitoimitusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Tilausten toteutus
  • Palautusten hallinta
  • Kuljetusten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Ostotilausten hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Laskutus
Virtaviivaista verkkotilausprosessisi ja hallinnoi online- ja offline-tilaushistoriaa Sana Commerce Cloudin avulla.
Keskitä kaikki tilaustietosi yhteen ja samaan paikkaan – olitpa sitten online- tai offline-tilassa. Sana Commerce Cloudin avulla verkkokauppasi on täysin integroitu Microsoft Dynamicsin tai SAP:n ERP-järjestelmääsi. Näin asiakkaat voivat tarkastella aiemmin tekemiään tilauksia puhelimitse, sähköpostitse tai jopa faksilla. Tämän toiminnon avulla voit täyttää asiakkaiden odotukset uhraamatta heidän tarvitsemiaan tietoja. Lue lisää tuotteesta Sana Commerce

Ominaisuudet

  • Jälkitoimitusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Tilausten toteutus
  • Palautusten hallinta
  • Kuljetusten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Ostotilausten hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Laskutus
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Jälkitoimitusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Tilausten toteutus
  • Palautusten hallinta
  • Kuljetusten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Ostotilausten hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Laskutus
Planet tarjoaa saumattoman ja yhtenäisen ostokokemuksen kaikilla myyntikanavilla.
Planet tarjoaa keskitetyn integroidun alustan, jolla vähittäiskauppayritykset voivat hallita ja koordinoida kaikkia myyntikanaviaan (verkkokauppa, myymälä ja mobiili) yhdessä hallintapisteessä. Tarjoa saumattomia ja yhdenmukaisia ostokokemuksia kaikilla kanavilla, paranna asiakastyytyväisyyttä, lisää myyntiä ja vähennä kustannuksia. Planetilla voit hallita varastoa, tilauksia, maksuja ja asiakaskohtaamisia sekä saat kattavan kuvan asiakkaistasi ja operatiivisesta toiminnasta. Lue lisää tuotteesta Unified Commerce

Ominaisuudet

  • Jälkitoimitusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Tilausten toteutus
  • Palautusten hallinta
  • Kuljetusten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Ostotilausten hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Laskutus
Yksinkertainen B2B SaaS -kaupankäyntialusta auttaa yrityksiä hallinnoimaan tuoteluetteloita, asiakkaita, tilauksia, tarjouksia, suunnittelua, seurantaa ja paljon muuta
DJUST on seuraavan sukupolven B2B-kaupankäyntiratkaisu. DJUST tekee digitaalisesta B2B-kaupankäynnistä yksinkertaista. Tehokas ja yksinkertainen ohjelmointirajapintapohjainen alustamme on monien johtavien brändien ja yritysten käytössä. Modulaarisen käyttöliittymän ja heti käyttövalmiin ratkaisun ansiosta yritykset voivat skaalata ja kasvaa nopeammin tarjoamalla saumattoman digitaalisen kokemuksen. Digitaalisen kaupankäynnin modernisoinnissa ja uudistamisessa Monoprixin, Eiffagen, deSterin, Groupe Socodan, Axione and Seafoodian, Yackin ja monen muun vaativan asiakkaan valinta on DJUST. Lue lisää tuotteesta DJUST

Ominaisuudet

  • Jälkitoimitusten hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Luettelointi/luokittelu
  • Tilausten toteutus
  • Palautusten hallinta
  • Kuljetusten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Ostotilausten hallinta
  • Sähköisen liiketoiminnan hallinta
  • Laskutus