Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

IVR-ohjelmisto

IVR-ohjelmiston (Interactive Voice Response) avulla puhelinpalvelu­keskukset, neuvontapalvelut ja muut organisaatiot voivat luoda valikoita, joissa soittaja voi navigoida puhekomennoilla tai puhelimen näppäimillä. IVR-ohjelmistoa käytetään pääasiassa järjestelmiin, joissa soittajat voivat valita tai antaa tietoja ilman avustusta. IVR-järjestelmiä voidaan käyttää myös ohjaamaan soittajat oikealle organisaation osastolle sen perusteella, mitä he ovat vastanneet valintakysymyksiin.

Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent voi auttaa sinua integroimaan puhelinpalvelukeskuksen toiminnot kattavaan monikanavaiseen käyttötukiratkaisuun. Keskitä puhelut verkkosivustoltasi tai lankapuhelimestasi yhteen paikkaan. Valitse VoIP-palveluntarjoajasi, yhdistä rajoittamattomat SIP-protokollaa käyttävät puhelinlinjat ja paikalliset numerot, reititä ja tallenna puhelut. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Puhelujen tallennus
  • Puheposti
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puhelujen käsittely
  • Monikanavainen viestintä
  • Soittajan tunnistus
  • Raportointi ja tilastot
  • Puhelujen valvonta
Zendesk tarjoaa täysin integroidun puhelinpalvelukeskuksen, joka on kiinteästi yhteydessä ohjelmiston tukialustaan.
Zendesk tarjoaa täysin integroidun puhelinpalvelukeskuksen, joka on kiinteästi yhteydessä ohjelmiston tukialustaan. Asiakaspalvelijat voivat käsitellä puheluita samassa työtilassa muiden kanavien kanssa. Tämän pilvipohjaisen tukialustan kautta heillä on käytössään täydellinen asiakashistoria, jolloin he voivat ratkaista monimutkaisimmat ja kiireellisimmät ongelmat nopeammin. Zendeskiä käyttävät tiimien asiakastuen kustannukset pienenevät 20 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuus kasvaa 27 prosenttia. Jos yritykselläsi on jo puhelinpalvelukeskus, sen voi integroida saumattomasti API-yhteyden avulla Zendeskin käyttötukipalveluun. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Puhelujen tallennus
  • Puheposti
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puhelujen käsittely
  • Monikanavainen viestintä
  • Soittajan tunnistus
  • Raportointi ja tilastot
  • Puhelujen valvonta
Bitrix24, suosittu ilmainen yrityspuhelinjärjestelmä ja CRM yhdessä, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman
Bitrix24 on suosittu ilmainen yrityspuhelinjärjestelmä ja CRM yhdessä. Saapuvat ja lähtevät puhelut, IVR, telemarkkinointi, robottipuhelut, ääniviestit, puhelujen tallennus, puhelujen reititys, kotimaan ja ulkomaan puhelinnumeroiden vuokraus. Käytössä yli kahdeksassa miljoonassa yrityksessä ympäri maailman! Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Puhelujen tallennus
  • Puheposti
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puhelujen käsittely
  • Monikanavainen viestintä
  • Soittajan tunnistus
  • Raportointi ja tilastot
  • Puhelujen valvonta
Rakenna itsepalveluvalikoita ja ääni-, sähköposti-, chatti- ja tekstiviestivirtoja helppokäyttöisellä vedä ja pudota -suunnittelijalla, jota voit hallita helposti.
Rakenna itsepalveluvalikoita ja ääni-, sähköposti-, chatti- ja tekstiviestivirtoja helppokäyttöisellä vedä ja pudota -suunnittelijalla, jota voit hallita helposti. Genesys Cloud CX IVR:n ominaisuuksiin kuuluvat versiointi, loma- ja hätäaikataulut, kehotteet ja automaattinen puheentunnistus kymmenillä kielillä. Voit jopa käyttää luonnollista kielenkäsittelyä tarjotaksesi keskustelumaista itsepalvelua. IVR-kokemuksen parantaminen ei ole koskaan ollut helpompaa! Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Puhelujen tallennus
  • Puheposti
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puhelujen käsittely
  • Monikanavainen viestintä
  • Soittajan tunnistus
  • Raportointi ja tilastot
  • Puhelujen valvonta
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • Puhelujen tallennus
  • Puheposti
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puhelujen käsittely
  • Monikanavainen viestintä
  • Soittajan tunnistus
  • Raportointi ja tilastot
  • Puhelujen valvonta
Dialics is a call tracking and analytics software. It is a convenient tool in online marketing that provides users with just-in-time analytics data. This helps to understand which ads bring more quality leads to the customers while saving their advertising budgets. With Dialics, any online business is armed with an effective marketing tool and ready to scale. Lue lisää tuotteesta Dialics

Ominaisuudet

  • Puhelujen tallennus
  • Puheposti
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puhelujen käsittely
  • Monikanavainen viestintä
  • Soittajan tunnistus
  • Raportointi ja tilastot
  • Puhelujen valvonta