Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Läsnäoloseuranta-ohjelmisto

Läsnäolon­seuranta­ohjelmistolla organisaatiot voivat seurata työntekijöidensä paikallaoloa ja työtilanteita. Tällaiset ohjelmistot seuraavat henkilöstön loma-aikoja, sairauslomia, ylitöitä ja poissaoloja. Ohjelmisto myös etsii poissaoloista toistuvia kaavoja. Läsnäolon­seuranta­ohjelmisto liittyy Human Resources-, palkanlaskenta- ja työajanseurantaohjelmistoihin.

Työajan seurantatyökalu tuo palkitun BambooHR-käyttökokemuksen työajan kirjaamiseen, hyväksymiseen ja raportointiin verkossa tai mobiilisovelluksessa.
Työajan seurantatyökalu tuo palkitun BambooHR-käyttökokemuksen työajan kirjaamiseen, hyväksymiseen ja raportointiin verkossa tai mobiilisovelluksessa. Sen avulla työntekijöiden on helppo kirjata työtunnit tarkasti ja esimiesten tarkistaa ja hyväksyä ne nopeasti. Työajan seurantatyökaluun kuuluvan projektinseurannan, sijaintitietojen ja muiden vastaavien ominaisuuksien avulla pidät huolen työajan seurannan alaisen henkilöstön tuottavuudesta ja kustannustehokkuudesta. Lue lisää tuotteesta BambooHR

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
Bitrix24 on suosittu ilmainen henkilöstöhallinto- ja yhteistyöalusta. Läsnäoloseuranta ja lomanhallinta. Kahdeksan miljoonaa asiakasta ympäri maailman.
Bitrix24 on ilmainen henkilöstöhallintoalusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Bitrix24 on paikallinen ja pilvipohjainen ajankäyttöä ja läsnäoloa seuraava ohjelmisto, joka on kehitetty erityisesti pienille ja keskisuurille organisaatioille. Se on erittäin joustava. Voit vaatia tai olla vaatimatta, että työntekijäsi leimaavat sisään ja ulos. Voit sallia tai olla sallimatta työntekijöidesi etätyöskentelyn. Voit määrittää vähimmäistyöajan ja ajankohdan, jolloin työntekijöiden on saavuttava ja lähdettävä. Pilvi- ja mobiiliversiot sekä avoimen lähdekoodin versio. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
Palkkalista ja vaatimustenmukainen palkkausjärjestelmä työntekijöille ympäri maailmaa
Deel on etätiimeille tarkoitettu maailmanlaajuinen alusta, jota käytetään palkanlaskentaan ja vaatimuksenmukaiseen palkkaamiseen. Sen avulla kuka tahansa voi tulla palkatuksi ja saada maksun missä tahansa. Palkkaa välittömästi kokoaikaisia työntekijöitä tai itsenäisiä urakoitsijoita ympäri maailmaa, muutamassa minuutissa ja lakia noudattaen. Deelin avulla yritykset huolehtivat palkanmaksusta ja luovat paikallisen lain mukaisia sopimuksia yli 150 maassa käyttäen teknologista itsepalveluprosessia. Deel palvelee yli 3 500 asiakasta PK-yrityksistä pörssiyhtiöihin. Lue lisää tuotteesta Deel

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
Deputy: seuraa työaikaa ja läsnäoloa, tee työvuorolistoja, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella ja varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Nopea ja luotettava ajan- läsnäolonseuranta auttaa yritystäsi varmistamaan vaatimustenmukaisuuden. Voit myös tehdä täydet henkilöstöaikataulut ja työvuorot minuuteissa, hallita helposti henkilöstön vapaita ja lomia sekä synkronoida työaikatietosi saumattomasti palkanlaskentaan. Deputy on integroitavissa yli 300:aan johtavaan myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluun, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään! Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
Calamari on integroitu Slack-, JIRA-, G Suite- ja Office365-palveluihin. Seuraa henkilöstötietoja, lomia, PTO-lomakertymiä, läsnäoloa ja hallinnoi työaikakortteja
Calamari is an HR management software that makes people management easier. You can track attendance using QR codes and iBeacons. You can get notification about upcoming absences and time-off requests. Calamari supports companies with offices based in multiple countries and locations and supports role-based security. The app is integrated with project management tools like JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp, and Asana. Lue lisää tuotteesta Calamari

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
Sage HR:n monipuolinen ajanseurantajärjestelmä sopii liikkuvaan elämäntyyliin ja tukee työntekijöitä, jotka eivät vietä koko työpäivää toimistolla.
Työtuntien kirjaaminen käsittää muutakin kuin kellokortin leimaamisen. Alusta on suunniteltu auttamaan pieniä ja keskisuuria yrityksiä toimimaan sujuvammin. Se tarjoaa liiketoiminnalle oleellisia ominaisuuksia, kuten 360 asteen palaute, työntekijöiden aikataulutus, tavoitteet, kulut, suoritusarviointi, ajan seuranta ja tiimihakemisto. Voit luottaa Sage HR:n käyttäjäystävälliseen navigointiin ja mukautettavaan hallintapaneeliin, jotka automatisoivat tehtävät vaivattomasti, poistavat Excel-taulukkojen tarpeen, tehostavat ohjelmiston käyttöönottoa ja vähentävät sähköpostien toistuvuutta. Saatavilla on sovellukset Androidiin ja iOSiin. Lue lisää tuotteesta Sage HR

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
Keskitetty HR-alusta, joka suorittaa kaikki yrityksen menestyksen kannalta tärkeimmät HR-työt: HRM, rekrytointi, palkanmaksu ja paljon muuta
Personio on monipuolinen HR-ohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Personiolla on toimipaikat Münchenissä, Madridissa, Lontoossa, Amsterdamissa ja Dublinissa. Sen tavoitteena on tehdä HR-prosesseista mahdollisimman läpinäkyviä ja tehokkaita, jotta HR voisi keskittyä yhtiön arvokkaimpaan osaan: henkilöstöön. Personio-ratkaisu sisältää henkilöstöresurssit, rekrytoinnin ja palkanlaskennan ja tukee kaikkia keskeisiä HR-prosesseja, joita jokainen yritys tarvitsee. Yli 4 000 asiakasta yli 100 maassa käyttää Personiota. Lue lisää tuotteesta Personio

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
Enhance workforce efficiency with HRnest's precise attendance tracking, featuring customizable recording and real-time insights.
HRnest's attendance tracking system offers a comprehensive solution for monitoring employee time and accommodates various time recording methods. This tool provides essential real-time data for managing schedules and analyzing productivity. It ensures accurate timekeeping, enhancing operational efficiency. Ideal for SMEs, HRnest simplifies attendance management, fosters employee accountability, and supports strategic workforce planning. Lue lisää tuotteesta HRnest

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
Kissflow on paras alusta työntekijöidesi läsnäoloseurannan hallintaan. Se on erittäin helppokäyttöinen, joten kaikki voivat aloittaa sen käytön vaivattomasti.
Kissflow on paras alusta työntekijöidesi läsnäoloseurannan hallintaan. Se on erittäin helppokäyttöinen, joten kaikki voivat aloittaa sen käytön vaivattomasti. Kissflow tarjoaa kattavan ratkaisun jatkuvaan läsnäolohallintaan. Paranna yrityskulttuuriasi helppokäyttöisen läsnäoloseurannan avulla. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
Hanki poissaolojen hallintajärjestelmä, joka automatisoi saldolaskelmat ja näyttää työntekijöiden läsnäolon yhdessä tiimikalenterissa
actiPLANS on poissaolojen hallintaohjelmisto, joka sujuvoittaa lomapyyntöjä, automatisoi palkallisten vapaiden ja sairauslomien saldolaskelmat ja näyttää työntekijöiden läsnäolon yhdessä tiimikalenterissa. Pyydä tiimiäsi kirjaamaan poissaolonsa, pyytämään lomaa ja ilmoittamaan muille myöhästymisestä tai etätöistä. Ota ajanseuranta- ja kirjanpitomoduulit käyttöön actiTIME-integraatiolla ja hyödynnä tehokasta ajan- ja läsnäolonseurantajärjestelmää. Kokeile actiPLANSia maksutta 30 päivän kokeilujaksolla (ei edellytä luottokorttia). Lue lisää tuotteesta actiPLANS

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Virtaviivaistamme henkilöstöprosesseja ja -toimintoja aikataulukoista sisäiseen viestintään. niikiis kattaa kaikki PK-yritysten henkilöstöhallinnolliset tarpeet rekrytoinnista poistumishaastatteluun. niikiis tehostaa PK-yritysten toimintaa intuitiivisella Plug and Play -ratkaisulla, joka säästää aikaa ja rahaa sekä yksityisellä että yritystasolla. Lue lisää tuotteesta niikiis

Ominaisuudet

  • Lomien/poissaolojen seuranta
  • Biometrinen tunnistus
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Ylityön laskenta
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus