Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Liikkeenjohdonhallinta-ohjelmisto

Liikkeenjohdon hallintaohjelmisto kokoaa kirjanpitoon, yhteystietojen ja asiakassuhteiden ylläpitoon, yrityksen resurssien suunnitteluun ja henkilöstöhallintoon liittyvät sovellukset yhteen. Liikkeenjohdon hallintaohjelmisto yhdistää useiden ohjelmistojen ominaisuudet yhteen sovellukseen ja yksinkertaistaa koulutusta ja käyttöönottoa. Ohjelmistoa käyttävät pienet ja keskisuuret yritykset.

Trello on yhteistyöväline, joka järjestää projektit tauluiksi. Trello kertoo yhdellä silmäyksellä, mitä on työn alla.
”Kaikkeen organisointiin – yhdessä." Trello on yhteistyöväline, joka järjestää projektit tauluiksi. Trello kertoo yhdellä silmäyksellä, mitä on työn alla, kuka tekee mitä ja missä vaiheessa prosessia jokin tietty asia on. Kaikki projektit, kaikki tehtävät ja koko tiimi – järjestettynä ja helposti nähtävissä yhdellä silmäyksellä. Uudet käyttäjät ymmärtävät listojen ja korttien merkityksen heti ja voivat aloittaa työskentelyn Trellossa muutamassa minuutissa. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
monday.com on intuitiivinen alusta, jonka avulla voit luoda ainutlaatuisia ratkaisuja yrityksesi kaikille osa-alueille yhdestä paikasta käsin.
monday.com on intuitiivinen alusta, jonka avulla voit luoda ainutlaatuisia ratkaisuja yrityksesi kaikille osa-alueille yhdestä paikasta käsin. Aloita valmiilla mallipohjilla ja mukauta ne työnkulkuihisi. Näin koko tiimisi voi seurata inventaariota, perehdyttää uusia työntekijöitä, valvoa projekteja, päivittää tärkeiden tehtävien tiloja sekä hallita myynti- ja markkinointikampanjoitasi. Hankkiudu eroon tuskallisen pitkistä sähköpostiketjuista ja vähennä kokousten määrää. Samalla saat vielä enemmän aikaiseksi tämän yhteistyöratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
NetSuite-liiketoiminnan hallinta hallinnoi taloutta, CRM:ää, varastoa, toimitusketjua ja monikanavaista kaupankäyntiä yhdellä täysin integroidulla järjestelmällä.
NetSuite automatisoi ydinprosessit, kuten kirjanpidon, varaston ja tilausten hallinnan, asiakasjohtamisen, projektinhallinnan ja paljon muuta. Yhtenäinen pilvipalvelualusta tarjoaa turvallisen pääsyn milloin ja missä tahansa toimintoihin ja tietoihin, joita ihmiset tarvitsevat liiketoimintaansa varten. Joustavan raportoinnin, hallintapaneelien ja reaaliaikaista näkyvyyttä tarjoavien Business Intelligence -työkalujen avulla NetSuite auttaa kaikenkokoisia ja -alaisia organisaatioita hallitsemaan kustannuksia, poistamaan tehottomuutta ja parantamaan taloudellista suorituskykyä. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin mukautettava, täysin integroitu, kaikenkattava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka sisältää satoja asiantuntevasti suunniteltuja liiketoimintasovelluksia. Odoo tarjoaa kaiken, mitä yritys tarvitsee tehokkaaseen toimintaan, kuten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on räätälöity auttamaan yrityksiä kasvamaan koosta tai budjetista riippumatta monipuolisten, tehokkaiden ja helppokäyttöisten liiketoimintaratkaisujen avulla. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Bitrix24 on suosittu, kahdeksan miljoonan yrityksen käyttämä ilmainen liiketoiminnan hallintaohjelmistopaketti. CRM, tehtävät, projektit, asiakirjat, sähköposti ja paljon muuta.
Bitrix24 on kattava, täysin ilmainen liiketoiminnan hallintaohjelmisto. Saat yli 35 ilmaista työkalua, kuten CRM, tehtävät, asiakirjojen hallinta, projektinhallinta, ajanhallinta, liiketoimintaprosessien automaatio, laskutus, yhteistyö, poissaolojen hallinta, sähköpostimarkkinointi, virtuaalinen yrityspuhelinjärjestelmä, jaetut kalenterit, yrityshakemisto, henkilöstöhallintojärjestelmä ja paljon muuta. Se on saatavilla pilvipalveluna ja omalle palvelimelle asennettavana ohjelmistona, ja se on valmis käytettäväksi alle 30 sekunnissa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille.
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän ajanseurantaa, tehtävänhallintaa, yhteystietojen hallintaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancereille, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Orderry on suunniteltu korjaamoille ja paikallisille yrityksille. Töiden ja korjausten käsittely, analytiikka ja raportointi yhdessä käyttöliittymässä.
Orderry on SaaS-ratkaisu, joka on suunniteltu erityisesti huoltoliikkeille ja korjaamoille. Se auttaa selkeyttämään ja automatisoimaan yleisiä toimintoja, kuten töiden ja korjausten käsittelyä, CRM:ää, varastonhallintaa, viivakoodimerkintöjä, taloushallintoa, raportointia, analytiikkaa jne. Orderry tarjoaa all-in-one-toimintokokonaisuuden, joka on räätälöity yksilöllisesti tietokone-, matkapuhelin- ja laitekorjaamoiden, sähkötyökaluhuollon, kodinkonehuoltokeskusten, autokorjaamoiden ja korjausliikkeiden, kenttäpalveluiden ja urakoitsijoiden tarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Orderry

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Hanki käyttöösi suuryritystason projektinhallinta, resurssisuunnittelu sekä projektikirjanpito. Kohtuullisten kokonaiskustannusten ansiosta saat investoinnillesi tuottoa nopeasti.
Omatekoinen järjestelmäsi on vanhentunut. Sovellussekamelskasi ei tuota tarvitsemaasi dataa. Tai kenties tuotepakettisi ei enää riitä. Hanki siis VOGSY NYT! Se tarjoaa tehokkaan projektinhallinnan, resurssien suunnittelun, ajanseurannan ja laskutuksen. Projektikirjanpito on integroitu talousjärjestelmääsi. Saat käyttöösi raportoinnin aina raaka-aineista maksettuun laskuun. Hanki skaalautuva ohjelmisto, joka sopeutuu nopeasti alati muuttuviin tarpeisiisi. Hyödynnä suuryritystason tietoturvaa ja luotettavuutta. Käyttöönotto on vaivatonta, joten saat lisäarvoa nopeasti. Heitä hyvästit liiketoiminnan häiriöille. Lue lisää tuotteesta VOGSY

Ominaisuudet

  • Tilausten hallinta
  • Aikataulutus
  • Kirjanpito
  • Koulutuksen hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Laskutus
  • Asiakashallinta
  • Ostaminen ja vastaanotto
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta