Suomi Näytä paikalliset tuotteet
730 tulosta
monday.com on intuitiivinen alusta, jonka avulla voit luoda ainutlaatuisia ratkaisuja yrityksesi kaikille osa-alueille yhdestä paikasta käsin. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com on intuitiivinen alusta, jonka avulla voit luoda ainutlaatuisia ratkaisuja yrityksesi kaikille osa-alueille yhdestä paikasta käsin. Aloita valmiilla mallipohjilla ja mukauta ne työnkulkuihi si. Näin koko tiimisi voi seurata inventaariota, perehdyttää uusia työntekijöitä, valvoa projekteja, päivittää tärkeiden tehtävien tiloja sekä hallita myynti- ja markkinointikampanjoitasi. Hankkiudu eroon tuskallisen pitkistä sähköpostiketjuista ja vähennä kokousten määrää. Samalla saat vielä enemmän aikaiseksi tämän yhteistyöratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
JetBrains Space is a fully integrated toolchain that connects the software development pipeline with project and business management. Lue lisää tuotteesta Space
JetBrains Space is a unified platform combining the entire software development pipeline and team collaboration. It comprises Git hosting, code reviews, automation, CI/CD, packages, issues and documents, chats, and calendars. Space covers a wide range of business processes: transparent organizational structure with team directory, effective communication with chats, documents, calendars, and blogs, project management with checklists, issues, and agile boards. Lue lisää tuotteesta Space

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
CAFLOU is an end-to-end, easy-to-use business management software to manage sales pipeline, projects, timesheets, cashflow or automate. Lue lisää tuotteesta CAFLOU
CAFLOU is your complex yet flexible business management software that gives you 100% control over your business. CAFLOU lets you manage your sales pipeline, view/forecast cash flow and identify where to save money, manage projects and tasks, track and organise your team and their workload, all on a single easy-to-use interface. Maintain project consistency, improve transparency with clients, automate & make business effective! Join the community of 2500+ companies using CAFLOU. Start Free! Lue lisää tuotteesta CAFLOU

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Lue lisää tuotteesta ClickUp
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Mindbody fitness, salon and wellness software is tailored to streamline business management and track success all in one place. Lue lisää tuotteesta Mindbody
Mindbody business management software elevates your client experience, from “Hello” to “See you Tuesday!” Step up to seamless online booking, automated marketing, integrated payment processing, and robust reporting. Set your brand apart with a customized app and stop missing calls (and clients) with an AI-powered front desk. Turn new leads into loyal customers with integrated lead management. Save time and give clients the wow-worthy experience they deserve. Schedule your free demo today. Lue lisää tuotteesta Mindbody

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Wrike is an enterprise business management software with templates, time tracking, Gantt charts, dashboards, reports, and more. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is a business management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Create a streamlined digital workplace using custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time tracking, real-time updates, and performance reports all in one place that can be shared company-wide. Integrate Wrike with 400+ applications to automate your everyday processes. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, status updates, and more. Work smarter, not harder with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Bitrix24 on suosittu, kahdeksan miljoonan yrityksen käyttämä ilmainen liiketoiminnan hallintaohjelmistopaketti. CRM, tehtävät, projektit, asiakirjat, sähköposti ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on kattava, täysin ilmainen liiketoiminnan hallintaohjelmisto. Saat yli 35 ilmaista työkalua, kuten CRM, tehtävät, asiakirjojen hallinta, projektinhallinta, ajanhallinta, liiketoimintaprosess ien automaatio, laskutus, yhteistyö, poissaolojen hallinta, sähköpostimarkkinointi, virtuaalinen yrityspuhelinjärjestelmä, jaetut kalenterit, yrityshakemisto, henkilöstöhallintojärjestelmä ja paljon muuta. Se on saatavilla pilvipalveluna ja omalle palvelimelle asennettavana ohjelmistona, ja se on valmis käytettäväksi alle 30 sekunnissa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan. Lue lisää tuotteesta Odoo
Odoo on täysin mukautettava, täysin integroitu, kaikenkattava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka sisältää satoja asiantuntevasti suunniteltuja liiketoimintasovelluksia. Odoo tarjoaa kaiken, mitä yritys tarvitsee tehokkaaseen toimintaan, kuten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on räätälöity auttamaan yrityksiä kasvamaan koosta tai budjetista riippumatta monipuolisten, tehokkaiden ja helppokäyttöisten liiketoimintaratkaisujen avulla. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Scoro is the most comprehensive business management solution for professional and creative services. Lue lisää tuotteesta Scoro
Scoro is an end-to-end business management solution which allows professional and creative services to control their entire workflow from one place. Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: project management, work scheduling & tracking, taskboards & lists, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and more. You'll have a complete overview of your business. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Lue lisää tuotteesta Scoro

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
CRM, tehtävienhallinta, ajanseuranta ja laskutus. Tarkoitettu tiimeille, toimistoille, freelancereille ja konsulteille. Lue lisää tuotteesta todo.vu
todo.vu on tuottavuusohjelmistopaketti, joka tarjoaa ainutlaatuisen yhdistelmän ajanseurantaa, tehtävänhallintaa, yhteystietojen hallintaa ja laskutustoimintoja. todo.vu on ihanteellinen ratkaisu freelancereille, konsulteille ja kaikenkokoisille tiimeille, jotka pyrkivät lisäämään tehokkuutta, laatua ja läpinäkyvyyttä. todo.vu on täysin ilmainen freelancereille, ja kaikki hinnoittelujärjestelmät on rajoitettu 11 käyttäjän hintaan. Jos siis maksat 11 käyttäjästä, sitä voi käyttää rajaton määrä henkilöitä. Lue lisää tuotteesta todo.vu

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Trello is a collaboration tool that organizes your projects into boards. In one glance, Trello tells you what's being worked on.
"Organize anything, together." Trello is a collaboration tool that organizes your projects into boards. In one glance, Trello tells you what's being worked on, who's working on what, and where something is in a process. All your projects, all your tasks, all of your team--organized, accounted for, and easily visible at a glance. New users instantly understand the list and card metaphor and can be working on Trello within minutes. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that has helped power the world's best sales teams on the world's #1 CRM platform. Firms of all sizes, industries, and geographies, realize value faster with Sales Cloud 360. Increase rep productivity with data driven selling by quickly deploying industry-specific apps and best practice processes. You also get access to 150,000+ sales organizations and a 2 million user-strong community that are passionate about sales growth. Lue lisää tuotteesta Salesforce Sales Cloud

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lue lisää tuotteesta Dynamics 365

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
A free office suite with writer, spreadsheets, and presentation applications.
WPS Office is a free, small and fast office suite, that provides you three powerful applications known as Writer, Spreadsheets and Presentation. It is highly compatible with MS Office while presents a similar interface to the latter. It features small package size, spell check, a PDF converter, multi-tab interface, paragraph adjustment tool, drag-and-drop table feature, group convert hyperlinks and more. Lue lisää tuotteesta WPS Office

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
Tired of spending your days focusing on administrative tasks that take you away from your clients? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers business management solution that offers online booking, staff scheduling, CRM, point of sale, marketing and retention tools, all on one platform. With Bookers cloud-based software solutions, youll be able to access your business anywhere, anytime. See Booker in action with a free demo! Lue lisää tuotteesta Booker

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
NetSuite-liiketoiminnan hallinta hallinnoi taloutta, CRM:ää, varastoa, toimitusketjua ja monikanavaista kaupankäyntiä yhdellä täysin integroidulla järjestelmällä.
NetSuite automatisoi ydinprosessit, kuten kirjanpidon, varaston ja tilausten hallinnan, asiakasjohtamisen, projektinhallinnan ja paljon muuta. Yhtenäinen pilvipalvelualusta tarjoaa turvallisen pääsyn milloin ja missä tahansa toimintoihin ja tietoihin, joita ihmiset tarvitsevat liiketoimintaansa varten. Joustavan raportoinnin, hallintapaneelien ja reaaliaikaista näkyvyyttä tarjoavien Business Intelligence -työkalujen avulla NetSuite auttaa kaikenkokoisia ja -alaisia organisaatioita hallitsemaan kustannuksia, poistamaan tehottomuutta ja parantamaan taloudellista suorituskykyä. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Web-based residential construction management software to handle estimating, contracts, selections, project scheduling and more.
CoConstruct is the #1 highest-rated software for custom home builders and remodelers. Starting at $49/mo, it's the only all-in-one construction management tool with single-entry spreadsheet estimating . Put in your measurements and formulas once just once, and have that information flow through the estimate, specs, selections, bids, proposals, change orders, and budgets, including to and from QuickBooks. Lue lisää tuotteesta CoConstruct

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
The fastest, easiest, and highest value businessmanagement software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for business management, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lue lisää tuotteesta mHelpDesk

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. Lue lisää tuotteesta BQE CORE Suite

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Everything you need to manage your business: proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Business management software for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lue lisää tuotteesta HoneyBook

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Client & project management, product sourcing, and board design tools for interior designers. Your all-in-one solution.
DesignFiles is an easy-to-use online platform for interior designers just like you. Consider it your very own branded portal to manage projects, source products, create 2D & 3D design boards, communicate with your clients and prepare persuasive presentations. DesignFiles is truly a one-stop shop to easily service your clients and grow your bottom line. Go from initial consultation to delivery as soon as possible -- and count on responsive support to back you up. Lue lisää tuotteesta DesignFiles

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Lue lisää tuotteesta PracticePanther Legal Software

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Lue lisää tuotteesta SuiteDash

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Houzz Pro is the #1 business management and marketing software for residential contractors and design professionals.
Houzz Pro is the #1 business software for residential contractors & design professionals. Get an all-in-one solution that spans the full customer lifecycle, including marketing, CRM, estimates & proposals, 3D Floor Plans, project management, collaboration, online invoicing & payments, QuickBooks integration, and a client portal. Start a free trial today to see why thousands of Pros trust Houzz Pro to grow & manage their business. Plans are available for all business sizes starting at $49/month. Lue lisää tuotteesta Houzz Pro

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for every business.
An all-in-one solution for your business! We feature a sophisticated scheduler for all your appointments and classes, email marketing, merchant processing, payroll, reputation management, robust reporting, a rewards program, and many more features. There are no pricey add-on fees to embed your schedule into your site, generate reviews, send emails/SMS notifications, rewards program, marketing automations, or anything else. WellnessLiving was built by our customers, for our customers! Lue lisää tuotteesta WellnessLiving

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
Kickserv provides users a custom user interface that allows them to monitor various aspects of their organization's workflows update and distribute invoices, monitor field technician status and more. The solution offers mobile applications for iOS and Android devices that help technicians and workers to send automated or custom job updates, notes and comments to the team in the office. Lue lisää tuotteesta Kickserv

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lue lisää tuotteesta Agiled

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises. Lue lisää tuotteesta ONLYOFFICE Workspace

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
CosmoLex is the only cloud-based, total practice management, billing, and accounting system (no QuickBooks® required).
Thousands of law firms have switched to CosmoLex - the only cloud-based, law practice management software with built-in, compliant legal accounting (no QuickBooks needed). CosmoLex eliminates the struggle of juggling separate systems for law practice management, billing, and accounting. LawPay credit card processing is also built-in with no fixed monthly fee. Simply log into CosmoLex Cloud - anytime, anywhere - to get everything you need to run your entire law practice. Try free today! Lue lisää tuotteesta CosmoLex

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
The app for trade contractors & service businesses to cut paperwork, provide amazing service, and run a more productive business.
ServiceM8 is the app for trade contractors & service businesses, such as plumbing, electrical, HVAC & refrigeration, locksmiths, cleaners & gardeners — any kind of small business which manages jobs & staff in the field. We're a job, staff & client management solution, with everything to run your day-to-day in one place — digital job cards, scheduling, quotes, staff locations, client emails & texts, job notes & photos, online bookings, forms, asset management, invoicing & payments. Lue lisää tuotteesta ServiceM8

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Discover SAP S/4HANA Cloud, a complete ERP system with embedded AI and machine learning.
SAP S/4HANA Cloud is a complete enterprise resource planning (ERP) system with built-in intelligent technologies, including AI, machine learning, and advanced analytics. It helps companies adopt new business models, manage business change at speed, orchestrate internal and external resources, and use the predictive power of AI. Benefit from tight, native integration between processes, industry depth, and a consistent in-memory data model. Lue lisää tuotteesta SAP S/4HANA Cloud

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Curve Dental is the leading provider of cloud-based dental practice management software for modern dentists.
Curve Dental provides practice management software to 50,000 dental professionals in North America. Practices use the Curve SuperHero all-in-one cloud-based solution for charting, scheduling, billing, imaging, invoicing, eClaims, ePrescribe, and more. Our integrated Curve GRO patient engagement solution simplifies and streamlines communications by having everything you need in one system. Curve has performed 4000+ smooth data/image conversions from 90+ competing software platforms. Lue lisää tuotteesta Curve Dental

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Jolt is an app-based software used to manage daily operations and hourly workers, giving real-time feedback to owners and managers.
Jolt is a comprehensive digital operations platform that is available on smartphones and tablets. Jolt helps restaurants, retail, hospitality, and other businesses create accountability, enhance food safety compliance, and boost employee performance. Jolt is used by companies like Smoothie King, Jimmy John’s, Buffalo Wild Wings, Legoland, Jack In The Box, Weis, Cinemark, and thousands of other global brands. Lue lisää tuotteesta Jolt

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Cin7 Orderhive is the ultimate automated eCommerce order management, and inventory management software for retailers and wholesalers.
Cin7 Orderhive is order, shipping, and inventory management software for online retailers and marketplace sellers. Automate, track, and manage your orders from the 16 most popular marketplaces, and 9 most popular online stores like Shopify, WooCommerce, etc. Easily set automation rules to efficiently process 10 to 1000s of orders per day including automated, integrated shipping, fulfillment, 3PLs, and drop shipping. Lue lisää tuotteesta Orderhive

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
ProWorkflow delivers business management tools for complete visibility into projects with tools for communication and invoicing.
Manage any type of business with ProWorkflow. With outstanding communication tools, easy template generation, built-in invoicing, and simple task allocation, ProWorkflow helps you team focus on the work that matters. Now, it’s a snap to bring together teams and focus on common goals. ProWorkflow backs the business world’s best project management tools with industry-leading data security and mobile work access that lets you track time, complete tasks, and communicate on the move. Lue lisää tuotteesta ProWorkflow

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
The massage profession's most popular practice management software to simplify and grow a massage therapy and bodywork business
For the massage professional: MassageBook is a massage therapy and bodywork practice management software solution to help professional massage therapists and bodyworkers achieve business success by simplifying scheduling, marketing, & online business functions. For the consumer of massage and bodywork services: MassageBook is the leading national directory of professional massage therapists, simplifying the process of finding and booking local massage therapists. Lue lisää tuotteesta MassageBook

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Invoice2go makes it easy to send invoices & estimates, accept online payments and manage your business. Free 30 day trial.
Send professional invoices and estimates with Invoice2go. Try it free for 30 days. Easily create and send custom invoices with a few clicks, accept payments online and manage your business at-a-glance with business insights reporting. Looking for more tools to run your business? Invoice2go also features appointment scheduling, time tracking, expense tracking and more. Try our newest profiles and review features to increase visibility online and earn customer trust. Lue lisää tuotteesta Invoice2go

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Qlik Sense is a business intelligence (BI) and visual analytics platform that helps global enterprises move faster and work smarter.
Qlik Sense is world-class business intelligence software that helps global enterprises move faster, work smarter and put modern analytics in everyone's hands. Easily combine, load, visualize, and explore data, no matter how large (or small). Create and share powerful, interactive dashboards in a governable environment. Get unmatched performance and scalability on enterprise SaaS, your cloud of choice, or on-premises. Accelerate your path to business value with the most complete BI platform. Lue lisää tuotteesta Qlik Sense

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Cloud based custom manufacturing solution with quoting, business intelligence, employee management, and more.
ShopVOX is a comprehensive web-based, easy to use management solution for custom fabricators. Our solution includes everything you need to run your shop - sales lead tracking, quoting, work orders, purchase orders, job management and scheduling, online proof approvals, Quickbooks integration, business intelligence, online credit card payments through Authorize.net, and much more. Perfect for - Sign companies - Printing companies - Apparel companies - Custom manufacturers - Job shops Lue lisää tuotteesta shopVOX

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Virtuagym is the leader in innovative, all-in-one fitness solutions. For the smallest studio to the largest chain, we have you covered.
Virtuagym offers fitness software solutions to personal trainers, independent studios and gym chains of all sizes. Built from the ground-up for fitness fanatics who want to get the most out of each working hour, Virtuagym is the perfect companion to breathe fresh life into your business. From automatic membership billing to individual member management, Virtuagym can scale to meet the demands of the smallest independent trainer or the largest gym conglomerate. Lue lisää tuotteesta Virtuagym

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub. Start a free trial!
Build long-lasting client relationships with vcita's powerful business management app. Store, manage and label your leads, contacts and clients in one centralized online hub. Get a birds-eye view of your clients' status: appointments, payments, invoices, documents and conversations. Have all the information handy wherever, and whenever you need it with a friendly mobile app and easily collaborate with your team, assigning clients, appointments and incoming requests to staff members. Lue lisää tuotteesta vcita

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Increase control over your small or midsize business with SAP Business one - a software designed to grow with you.
SAP Business One is an affordable, easy to implement, complete business management solution available on-premise, in the cloud, or powered by SAPs latest in-memory computing database - SAP HANA. Ther e are industry-specific versions of the solution, and it is designed to grow with your business. Sapphire is the leading gold partner for SAP Business One - http://www.sapphiresystems.com/ Lue lisää tuotteesta SAP Business One

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
The all-in-one system with project & resource management, time tracking, estimating & invoicing, and financial reporting.
Function Point is an all-in-one project management software for marketing agencies and in-house creative departments looking to streamline their workflow. Manage your projects, staff resources, track time, create estimates & invoices, and integrate with Quickbooks all in one cloud-based system. Our solution helps agencies improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data. Lue lisää tuotteesta Function Point

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Lue lisää tuotteesta Planview Clarizen

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
We design our business management software keeping you in mind. From accounting to reporting, manage it all with our one-stop solution.
Every business has unique needs specific to your way of working or industry. Sometimes, you make exceptions to these needs to continue with a workaround in your current software. This can result in decreased productivity & hamper business growth. TallyPrime is a business management software designed keeping different business scenarios in mind. We’ve taken care of every little detail, so that you don’t have to rely on workarounds but appreciate that the software is built specifically for you! Lue lisää tuotteesta TallyPrime

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
The simplest and economical booking app for every business. With BookyWay you can manage easily all your appointments
Do you own a business that requires appointments? You may find a “dedicated” app to book appointments on the market for almost every activity that requires reservations and payments, hard to use, and with excessive costs. BookyWay has the essential functions for any category, and you can use it IMMEDIATELY without any support You won't find a cheaper system, in some cases free. Thousands of professionals already use BookyWay: barbershops, dog lovers, horse racing, driving schools, tire dealers.. Lue lisää tuotteesta BookyWay

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta
One app to manage your entire business.
Start, Run and Grow Your Business from Anywhere. Manage your projects, communicate with clients, share files, create proposals, get paid and automate your workflow - all from one app. Lue lisää tuotteesta Plutio

Ominaisuudet

  • CRM
  • Työntekijöiden hallinta
  • Talouden hallinta
  • Markkinoinnin automaatio
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Koulutuksen hallinta