Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Puheluntallennus-ohjelmisto

Puheluntallennus­ohjelmiston avulla organisaatiot voivat pitää kirjaa työntekijöidensä vuorovaikutuksesta asiakkaidensa kanssa. Tämäntyyppisillä ohjelmistoilla voidaan tallentaa puheluita kokoaikaisesti, satunnaisesti ja tarvittaessa, ja työntekijät voivat tallentaa, järjestellä tai hakea puhelutallenteita tietokoneillaan. Tähän liittyviä ratkaisuja ovat myös Call Center -ohjelmisto, asiakaspalvelu­ohjelmisto ja Help Desk -ohjelmisto.

Zendesk tarjoaa täydellisen asiakaspalveluratkaisun, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Puhelujen merkitseminen
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Tiedostojen siirto
  • Tallennus
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Puhelujen transkriptio
  • Puhelujen valvonta
  • IVR-ohjelmisto
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Puhelujen merkitseminen
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Tiedostojen siirto
  • Tallennus
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Puhelujen transkriptio
  • Puhelujen valvonta
  • IVR-ohjelmisto
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Puhelujen merkitseminen
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Tiedostojen siirto
  • Tallennus
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Puhelujen transkriptio
  • Puhelujen valvonta
  • IVR-ohjelmisto
Suosittu online-CRM puheluiden tallennuksella. Yli kahdeksan miljoonaa yritystä käyttää Bitrix24:ää pilvipalveluyrityspuhelinjärjestelmänä ja CRM:nä.
Etsitkö CRM:ää äänitallennuksella? Se on Bitrix24. Bitrix24 tallentaa sekä saapuvat että lähtevät puhelut. Jos haluat siirtää puhelun omaan numeroosi tai matkapuhelimeen ja saada keskustelun tallennetuksi joka tapauksessa, CRM:mme mahdollistaa sen. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Puhelujen merkitseminen
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Tiedostojen siirto
  • Tallennus
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Puhelujen transkriptio
  • Puhelujen valvonta
  • IVR-ohjelmisto
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Puhelujen merkitseminen
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Tiedostojen siirto
  • Tallennus
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Puhelujen transkriptio
  • Puhelujen valvonta
  • IVR-ohjelmisto
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • Puhelujen merkitseminen
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Tiedostojen siirto
  • Tallennus
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Puhelujen transkriptio
  • Puhelujen valvonta
  • IVR-ohjelmisto
Dialics is a call tracking and analytics software. It is a convenient tool in online marketing that provides users with just-in-time analytics data. This helps to understand which ads bring more quality leads to the customers while saving their advertising budgets. With Dialics, any online business is armed with an effective marketing tool and ready to scale. Lue lisää tuotteesta Dialics

Ominaisuudet

  • Puhelujen merkitseminen
  • Automaattinen puhelunohjaus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Tiedostojen siirto
  • Tallennus
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Tapahtumien käynnistämät toiminnot
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Puhelujen transkriptio
  • Puhelujen valvonta
  • IVR-ohjelmisto