Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Asiakastyytyväisyys-ohjelmisto

Asiakastyytyväisyys­ohjelmiston avulla yritykset voivat kerätä, järjestää ja ylläpitää asiakaspalautetta. Tällaiset sovellukset sisältävät toimintoja kyselytutkimusten tekemiseen, valitusten seurantaan ja puheluiden raportointiin. Asiakasatyytyväisyys­ohjelmisto voidaan integroida asiakassuhteiden hallinnan ja tuotehallinnan ratkaisuihin, jolloin saatua palautetta voidaan soveltaa liiketoiminnan vuorovaikutukseen ja tuotekehitykseen.

Survey Anyplace on ohjelmistoalusta verkkoarviointien laatimiseen ja yksilöllisten raporttien automaattiseen luomiseen. Lue lisää tuotteesta Pointerpro
Survey Anyplace on ohjelmistoalusta verkkoarviointien laatimiseen automaattisesti luoduilla yksilöllisillä raporteilla. Lue lisää siitä, miksi Capgemini, EDF ja Bare International sekä monet keskikokoiset konsultointi- ja valmennusyritykset automatisoivat henkilökohtaisen neuvonnan Survey Anyplacen avulla. Olipa tavoitteesi sitten yrityksesi skaalaaminen, liidien luominen tai ajan säästäminen automaatiolla, se onnistuu helposti Survey Anyplacen avulla. Aloita seitsemän päivän ilmainen kokeilu jo tänään, niin pääset heti käyttämään kaikkia ominaisuuksia. Lue lisää tuotteesta Pointerpro

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Lisää asiakastyytyväisyyttä itsepalvelutyökaluilla, jotka auttavat asiakkaita löytämään tarvitsemansa vastaukset.
Zendeskin avulla asiakkaasi saavat avun aina tarvitessaan. Se tarjoaa tukiratkaisun, jossa asiakkaisiin voi olla yhteydessä heidän suosimiensa kanavien kautta. Yhtenäisen asiakasnäkymän, huipputason hallintapaneelianalytiikan sekä toimintoja automatisoivien ja optimoivien työnkulkujen avulla voidaan valita aina oikeat toimenpiteet. Asiakkaista 60 prosenttia kertoo asiakastyytyväisyyden parantuneen Zendeskin käyttöönoton jälkeen. Valitse parempi asiakastyytyväisyys jo tänään. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgentin avulla voit hyödyntää täysin ominaisuuksin varustettua analytiikkapakettia, joka tarjoaa tehokkaat data-analyysi- ja raportointityökalut. Analysoi nopeasti, kuinka tehokasta asiakaspalvelusi on, segmentoimalla tiedot asiakaspalveluedustajan tai vuorovaikutuksen tyypin mukaan. Tutustu yli 175 käyttötukitoimintoon, kuten pelillistämisominaisuuksiin ja sisäänrakennettuun CRM:ään. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu tänään, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Verkkokeskustelu ja mobiiliviestintä ovat asiakaskanavat, joiden asiakastyytyväisyys on hyvä. Userliken avulla voit palvella kaikkia. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday.com on loistava asiakastyytyväisyysohjelmisto, joka auttaa sinua hallitsemaan asiakkaidesi tietoja ja pitämään heidät tyytyväisinä. Muunna lomakkeesi digitaaliseen muotoon ja vastaukset työnkuluiksi helposti monday.comin koodittoman alustan avulla. Luo lomake muutamassa minuutissa ja upota se mihin tahansa. Voit myös jakaa linkin, saadaksesi välittömästi asiakaspalautetta. Kokoa kaikki vastaukset yksinkertaiseen visuaaliseen tauluun, analysoi ne hankkiaksesi tietoa ja erittele ne useisiin parametreihin. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Sprinklr auttaa yrityksiä tarjoamaan maailmanluokan palvelua ja varmistamaan asiakastyytyväisyyden – alan kehittyneimpiin kuuluvan tekoälymoottorin avulla.
Sprinklr on ainoa yritystason asiakastyytyväisyysratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklrin voimanlähteenä on alan edistyksellisimpiin kuuluva tekoälymoottori. Alusta auttaa tuotemerkkejä markkinoimaan, mainostamaan, tutkimaan, palvelemaan ja sitouttamaan asiakkaita yli 35 kanavalla yhdestä yhdistetystä alustasta käsin – mikä varmistaa tuotemerkin myönteisemmän ja yhdenmukaisemman vuorovaikutuksen. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päänvaiva. Sprinklr on maailman ensimmäinen ja ainoa yhdistetty CXM-alusta. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Paranna asiakastyytyväisyyttä ja hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä alustaa käyttäen.
Asiakastyytyväisyyden parantaminen on yksi liiketoimintasi tärkeimmistä osa-alueista. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Hyödynnä seitsemän päivän ilmainen kokeilumme Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Tee parempia päätöksiä palautteen avulla
Käytä kokemustamme seuraavassa projektissasi. Meillä on laaja kokemus kaikesta avaimet käteen -periaatteella olevista asiakas- ja työntekijäkokemusprojekteista räätälöityihin ratkaisuihin satojen tuhansien vastaajien kanssa. Me uskomme tiedon olevan perusta muutokselle. Tiedolla on mahdollisuus vauhdittaa muutosta organisaatioissa. Se mahdollistaa oikeiden päätösten tekemisen nyt ja tulevaisuudessa. Me Questbackilla olemme äärimmäisen kiinnostuneita tekemään juuri teistä tiedolla johtavan organisaation. Lue lisää tuotteesta Questback

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Luo asiakasmatka-, persona- ja sidosryhmäkarttoja verkossa. Tee yhteistyötä ja jaa matkoja vertaisten kanssa ja esitä asiakkaille.
Smaply on kaiken kokoisille yrityksille suunnattu matkakartoitustyökalu, joka parantaa asiakaskokemusta ja laajentaa muotoiluajattelua organisaatiossaan. Joustavat editorit | yhteistyö | live-jako | palautetila | ammattimainen vienti | useat persoonat | dataintegraatiot | API | koulutukset | tuki | hankinta | valmennustunnit | käyttäjäkohtainen hinta | englanti ja espanja | linkkikaista | Journey map -mallit | persoonamallit | mallit ja toimialakohtaiset esimerkit. Lue lisää tuotteesta Smaply

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Prime AI size and fit finder
Vähennä palautuksia Prime AI -kokohaku-sovelluksen avulla. Tarjoamme vaatteiden, alusvaatteiden, rintaliivien, uima-asujen ja jalkineiden jälleenmyyjille tarkkoja koko- ja istuvuuden hakuun liittyviä ratkaisuja, jotka perustuvat tekoälyteknologiaan. Kattaa kaikki sukupuolet: miehet, naiset, unisex, lasten tuotteet. Räätälöity ratkaisu yrityksellesi, 100% muunneltavissa, ei rajoituksia tuotteiden tai tuotemerkkien määrälle. Istuvuuden haku auttaa verkkokaupan asiakkaita ostamaan oikean koon sovittamalla jokaisen asiakkaan tuotetunnukseen. Pyydä demo nyt. Lue lisää tuotteesta Prime AI

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet
Helpoin reaaliaikainen asiakastyytyväisyyden seurantatyökalu, joka perustuu NPS:ään (Net Promoter Score).
RapidNPS tarjoaa yhden hallintapaneelin asiakastyytyväisyyden seurantaan eri paikoissa eri seurantalähteiden (työntekijät, myyntikanavat tai tuoteryhmät) mukaan, sen lisäksi, että se parantaa Google-arvostelut. Siinä on hyödyllisiä ominaisuuksia, kuten tavallinen monikielinen NPS-kysely​, valmiit jakamislinkit ja QR-koodit​, älykäs maineen parantaminen sekä sijainnin ja lähteen seuranta. Lue lisää tuotteesta RapidNPS

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • SMS-viestit
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • CRM
  • Visuaalinen analytiikka
  • Mukautettavat mallit
  • Trendianalyysi
  • Mukautettavat lomakkeet