8 tulosta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgentin avulla voit hyödyntää täysin ominaisuuksin varustettua analytiikkapakettia, joka tarjoaa tehokkaat data-analyysi- ja raportointityökalut. Analysoi nopeasti, kuinka tehokasta asiakaspalvelu si on, segmentoimalla tiedot asiakaspalveluedustajan tai vuorovaikutuksen tyypin mukaan. Tutustu yli 175 käyttötukitoimintoon, kuten pelillistämisominaisuuksiin ja sisäänrakennettuun CRM:ään. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu tänään, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen viestintä
  • Trendianalyysi
Paranna asiakastyytyväisyyttä ja hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta Froged
Asiakastyytyväisyyden parantaminen on yksi liiketoimintasi tärkeimmistä osa-alueista. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Hyödynnä seitsemän päivän ilmainen kokeilumme Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen viestintä
  • Trendianalyysi
Lisää asiakastyytyväisyyttä itsepalvelutyökaluilla, jotka auttavat asiakkaita löytämään tarvitsemansa vastaukset.
Zendeskin avulla asiakkaasi saavat avun aina tarvitessaan. Se tarjoaa tukiratkaisun, jossa asiakkaisiin voi olla yhteydessä heidän suosimiensa kanavien kautta. Yhtenäisen asiakasnäkymän, huipputason hallintapaneelianalytiikan sekä toimintoja automatisoivien ja optimoivien työnkulkujen avulla voidaan valita aina oikeat toimenpiteet. Asiakkaista 60 prosenttia kertoo asiakastyytyväisyyden parantuneen Zendeskin käyttöönoton jälkeen. Valitse parempi asiakastyytyväisyys jo tänään. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen viestintä
  • Trendianalyysi
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Verkkokeskustelu ja mobiiliviestintä ovat asiakaskanavat, joiden asiakastyytyväisyys on hyvä. Userliken avulla voit palvella kaikkia. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen viestintä
  • Trendianalyysi
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen viestintä
  • Trendianalyysi
Sprinklr auttaa yrityksiä tarjoamaan maailmanluokan palvelua ja varmistamaan asiakastyytyväisyyden – alan kehittyneimpiin kuuluvan tekoälymoottorin avulla.
Sprinklr on ainoa yritystason asiakastyytyväisyysratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklrin voimanlähteenä on alan edistyksellisimpiin kuuluva tekoälymoottori. Alusta auttaa tuotemerkkejä markkinoimaan, mainostamaan, tutkimaan, palvelemaan ja sitouttamaan asiakkaita yli 35 kanavalla yhdestä yhdistetystä alustasta käsin – mikä varmistaa tuotemerkin myönteisemmän ja yhdenmukaisemman vuorovaikutuksen. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päänvaiva. Sprinklr on maailman ensimmäinen ja ainoa yhdistetty CXM-alusta. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen viestintä
  • Trendianalyysi
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen viestintä
  • Trendianalyysi
Luo asiakasmatka-, persona- ja sidosryhmäkarttoja verkossa. Tee yhteistyötä ja jaa matkoja vertaisten kanssa ja esitä asiakkaille.
Smaply on kaiken kokoisille yrityksille suunnattu matkakartoitustyökalu, joka parantaa asiakaskokemusta ja laajentaa muotoiluajattelua organisaatiossaan. Joustavat editorit | yhteistyö | live-jako | palautetila | ammattimainen vienti | useat persoonat | dataintegraatiot | API | koulutukset | tuki | hankinta | valmennustunnit | käyttäjäkohtainen hinta | englanti ja espanja | linkkikaista | Journey map -mallit | persoonamallit | mallit ja toimialakohtaiset esimerkit. Lue lisää tuotteesta Smaply

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Reklamaatioiden seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tunneanalayysi
  • Monikanavainen viestintä
  • Trendianalyysi