Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Sähköpostinhallinta-ohjelmisto

Sähköpostin hallinta­ohjelmisto auttaa järjestämään sähköpostiviestintää ja vastaamaan ajoissa kumppaneiden ja asiakkaiden viesteihin. Ohjelmiston toimintoja ovat sähköpostin reititys, arkistointi, lajittelu ja raportointi. Sähköpostinhallinta­ohjelmistoa voi käyttää hyödyksi sähköpostimarkkinoinnissa ja sähköisten todisteiden hakemisessa.

Erotu kilpailijoistasi vahvalla asiakaspalvelukulttuurilla. Käsittele kaikki sähköpostit ja asiakkaiden kyselyt yhdessä käyttöliittymässä.
LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, sähköpostin hallinta, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot ja API. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Tietojen palautus
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Allekirjoitusten hallinta
  • Roskapostiesto
  • Jaetut saapuvien postilaatikot
  • Sähköpostin seuranta
  • Valmiit vastaukset
  • Haku/suodatus
  • Yhteystietojen hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Autoresponders
Yahoo Mail on verkkopohjainen sähköpostisovellus, jota voi käyttää pöytäkoneilla ja mobiililaitteilla.
Yahoo Mail on verkkopohjainen sähköpostisovellus, jota voi käyttää pöytäkoneilla ja mobiililaitteilla. Se sisältää toimintoja muun muassa asiakirjojen ja kuvien tallentamiseen, matkavahvistuksille, pakettien toimituksen seurantaan ja moniin muihin. Käyttäjät voivat hyödyntää sovelluksessa kontrastiteemoja, tekstin koon muuttamista ja näytönlukijatukea. Lue lisää tuotteesta Yahoo Mail

Ominaisuudet

  • Tietojen palautus
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Allekirjoitusten hallinta
  • Roskapostiesto
  • Jaetut saapuvien postilaatikot
  • Sähköpostin seuranta
  • Valmiit vastaukset
  • Haku/suodatus
  • Yhteystietojen hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Autoresponders
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi- ja myynti-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Kasvata liiketoimintaasi EngageBayn tarjoamien tehokkaiden sähköpostimarkkinointiominaisuuksien avulla. Valitse useista valmiista sähköpostimalleista tai luo omasi. Mukauta sähköpostin jokainen osa ja lähetä sähköpostit yhdellä napsautuksella. Seuraa ja analysoi tuloksiasi – kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Tietojen palautus
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Allekirjoitusten hallinta
  • Roskapostiesto
  • Jaetut saapuvien postilaatikot
  • Sähköpostin seuranta
  • Valmiit vastaukset
  • Haku/suodatus
  • Yhteystietojen hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Autoresponders
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agilen sähköpostien hallintaohjelmisto – luo ja lähetä ammattimaisia sähköposteja ja uutiskirjeitä, mukauta niitä ja seuraa ja analysoi tuloksiasi. Sähköpostien A/B-testaus, vedä ja pudota -sähköpostien luontitoiminto, sosiaalisen jaon painikkeiden sisällyttäminen sähköpostimalleihisi, automaattisten vastaussähköpostien luominen ja tallennus sekä reaaliaikaiset ilmoitukset. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Tietojen palautus
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Allekirjoitusten hallinta
  • Roskapostiesto
  • Jaetut saapuvien postilaatikot
  • Sähköpostin seuranta
  • Valmiit vastaukset
  • Haku/suodatus
  • Yhteystietojen hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Autoresponders
Muuta sähköposti joukkuepeliksi. Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla tiimit voivat vaivattomasti käsitellä suurta sähköpostimäärää.
Muuta sähköposti joukkuepeliksi. Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla tiimit voivat vaivattomasti käsitellä suurta sähköpostimäärää. Jaetut saapuneet-kansiot vähentävät viestien päällekkäisyyksiä ja lisäävät näkyvyyttä ja läpinäkyvyyttä. Selkeät tehtävät varmistavat, että töitä ei tehdä kahteen kertaan, sekä vähentävät väärinymmärryksiä. Automaatiot eliminoivat manuaalisen luokittelun ja varmistavat, että tärkeimmät viestit käsitellään ensin. Analytiikka auttaa johtajia seuraamaan ja mittaamaan vasteaikaan liittyviä palvelutasosopimuksia ennennäkemättömällä tavalla. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Tietojen palautus
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Allekirjoitusten hallinta
  • Roskapostiesto
  • Jaetut saapuvien postilaatikot
  • Sähköpostin seuranta
  • Valmiit vastaukset
  • Haku/suodatus
  • Yhteystietojen hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Autoresponders
MailboxValidator vahvistaa ja puhdistaa sähköpostiluettelosi. Se muodostaa yhteyden sähköpostipalvelimeen ja tarkistaa, onko postilaatikko olemassa vai ei.
MailboxValidator vahvistaa ja puhdistaa sähköpostiluettelosi. Se muodostaa yhteyden sähköpostipalvelimeen ja tarkistaa, onko postilaatikko olemassa vai ei. Se vähentää poistumisprosenttia ja kustannuksia. MailboxValidatorin tärkeimmät ominaisuudet: * Sähköpostin syntaksin tarkistus * MX Record Checker * MX Server Connection Checker * Sähköposti Greylisting Checker * Ilmainen sähköpostipalveluntarjoajan tarkistus * Kertakäyttöinen sähköpostintarjoajan tarkistus * Tukahdutettu sähköpostin tarkistus * Roolisähköpostin tarkistus * Duplicate Email Remover * Joukkovalidointi tuettu * Yksittäinen vahvistus Lue lisää tuotteesta MailBoxValidator

Ominaisuudet

  • Tietojen palautus
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Allekirjoitusten hallinta
  • Roskapostiesto
  • Jaetut saapuvien postilaatikot
  • Sähköpostin seuranta
  • Valmiit vastaukset
  • Haku/suodatus
  • Yhteystietojen hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Autoresponders
Tuhannet yritykset aina alkuvaiheessa olevista startupeista monikansallisiin firmoihin valitsevat ProProfs Help Deskin asiakkaiden ongelmien ratkaisuun.
ProProfs Help Desk on suosittu online-käyttötukiohjelmisto, jota ylläpidetään laadukkaalla IBM:n pilvialustalla. Jaetun postilaatikon avulla voit helposti seurata, priorisoida, määrittää ja ratkaista kaikki palvelupyynnöt käden käänteessä. Jätä toistuvat tehtävät menneisyyteen hyödyntämällä automaattista työnkulkua, jossa palvelupyynnöt osoitetaan automaattisesti asianmukaisille edustajille ja saat automaattisia hälytyksiä ja ilmoituksia. Integroinneilla, kuten tietämyskannalla ja live chatilla, voit vähentää palvelupyyntöjen määrää ja olla yhteydessä asiakkaisiin. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk

Ominaisuudet

  • Tietojen palautus
  • Arkistointi ja tiedontallennus
  • Allekirjoitusten hallinta
  • Roskapostiesto
  • Jaetut saapuvien postilaatikot
  • Sähköpostin seuranta
  • Valmiit vastaukset
  • Haku/suodatus
  • Yhteystietojen hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Autoresponders