Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan
Predictive Dialer-ohjelmisto
Predictive Dialer -ohjelmiston avulla voidaan automatisoida puhelinnumerojoukkojen poimiminen ja numeroihin soittaminen erilaisia liiketoiminnan tai organisaation tarkoituksia varten. Predictive Dialer -ohjelmistoa käytetään usein monenlaisissa asiakkata lähestyvissä puhelinpalvelukeskuksissa sekä erityisissä liiketoimintasovelluksissa, kuten myynti- tai perintäsaamisiin liittyvässä liidien hallinnassa. Predictive Dialer -ohjelmistossa on pitkälle kehitettyjä algoritmeja, joiden avulla ohjelmisto pystyy ennustamaan toteutettavuutta sen suhteen, miten hyvin oikea taho saavutetaan ja ohjataan saatavilla olevalle asiakaspalvelijalle. Predictive Dialer -ohjelmisto liittyy Call Center -ohjelmistoon ja asiakaspalveluohjelmistoon sekä velanperintäohjelmistoon. Näytä enemmän Näytä vähemmän
Suodata tuloksia (4)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Hinnoitteluvaihtoehdot
4 tulosta
Suosittu telemarkkinointi-CRM ja automaattinen soittoratkaisu. Kahdeksan miljoonaa asiakasta ympäri maailman. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoimen lähdekoodin versio.
Bitrix24 on suosittu yrityskäyttöön tarkoitettu puhelinjärjestelmä, automaattinen soittotoiminto ja CRM yhdessä. Saapuvat ja lähtevät puhelut, IVR, telemarkkinointi, robottipuhelut, ääniviestit, puhelujen tallennus, puhelujen reititys, kotimaan ja ulkomaan puhelinnumeroiden vuokraus. Käytössä yli kahdeksassa miljoonassa yrityksessä ympäri maailman!
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- FTC-vaatimustenmukaisuus
- Puhelujen aikataulutus
- Puhelunsiirto
- Liidien hallinta
- Puhelujen tallennus
- Puhelujen valvonta
- Automaattinen puhelunohjaus
- Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
- Puhelujen reititys
- Yhteystietojen hallinta
- Tietokonepuhelujen integrointi
- Reaaliaikainen raportointi
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna.
Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- FTC-vaatimustenmukaisuus
- Puhelujen aikataulutus
- Puhelunsiirto
- Liidien hallinta
- Puhelujen tallennus
- Puhelujen valvonta
- Automaattinen puhelunohjaus
- Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
- Puhelujen reititys
- Yhteystietojen hallinta
- Tietokonepuhelujen integrointi
- Reaaliaikainen raportointi
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla.
Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä.
Lue lisää tuotteesta Call Center Studio
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- FTC-vaatimustenmukaisuus
- Puhelujen aikataulutus
- Puhelunsiirto
- Liidien hallinta
- Puhelujen tallennus
- Puhelujen valvonta
- Automaattinen puhelunohjaus
- Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
- Puhelujen reititys
- Yhteystietojen hallinta
- Tietokonepuhelujen integrointi
- Reaaliaikainen raportointi
CallMaker on älykäs valitsin, joka tehostaa myyntiyhteyksiä yrityksille. Mukana on moduuleja tapaamisten varaamiseen ja useita valitsintyyppejä.
CallMaker on automaattinen, älykäs valitsin, joka auttaa lisäämään myyntiäsi.
CM Software on kehittänyt CallMaker Dialerin, joka tehostaa ulos- ja sisääntulevia myyntikontakteja kaikille yrityksille, joilla myyntiintensiteetti ja monet yhteydet ovat tärkeitä. Painopisteemme on, että kaikkien toimintojen tulisi auttaa parantamaan tulosta - viimeisellä rivillä - siellä, missä sillä on väliä!
Valitsin on saatavilla sekä Power Dialer-, Predictive Dialer-, Auto Dialer-, Preview Dialer- että Click n Dial -muodoissa.
Lue lisää tuotteesta CallMaker
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- FTC-vaatimustenmukaisuus
- Puhelujen aikataulutus
- Puhelunsiirto
- Liidien hallinta
- Puhelujen tallennus
- Puhelujen valvonta
- Automaattinen puhelunohjaus
- Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
- Puhelujen reititys
- Yhteystietojen hallinta
- Tietokonepuhelujen integrointi
- Reaaliaikainen raportointi