Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Ravintola POS-ohjelmisto

Ravintolan POS-ohjelmisto tarjoaa erityisesti ravintola- ja baarialalle suunnattuja myyntipiste­ratkaisuja. Tämäntyyppisessä ohjelmistossa on ominaisuuksia ravintoloiden ja baarien käyttöön tilauksia, laskutusta, raportointia, kirjanpitoa, pöytien seurantaa ja kuittien tulostusta varten. Tietokoneet, näytöt ja tulostimet hankitaan usein osana myyntipiste­järjestelmää. Ravintolan POS-ohjelmisto liittyy POS-ohjelmistoon ja ravintolanhallinta­ohjelmistoon.

NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Erilliset shekir
  • Tilausten syöttö
  • Sähköiset maksut
  • Toimitusten hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Useita sijainteja
  • Mobiiliyhteys
  • Vinkkien hallinta
  • Taulukkojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
Microsoft Dynamics -tekniikkaan perustuva yhdistetty liiketoimintaratkaisu (ERP + myyntipisteet) vähittäiskauppa-, majoitus- sekä ravintola-alalle
LS Centralin ravintoloiden myyntipistetoiminnot yhdistävät keittiön ja salin, jotta tarjoilijat voivat naputella tilaukset suoraan keittiönäytöille. Se tarjoaa myös kaikki tiedot koko ruokalistasta aina yksittäisiä raaka-aineita myöten sekä antaa mahdollisuuden tarkistaa tilauksen tilanne keittiössä käymättä. Se toimii useilla laitteilla. Ota vastaan tilauksia, varaa ja hallinnoi pöytiä, siirrä ja jaa laskuja sekä varmista, että palvelu on aina ajallaan. LS Central on Kaikki yhdessä -ohjelmistojärjestelmä, joka tarjoaa myyntipiste- ja ERP-toiminnot ja joka soveltuu erinomaisesti yli 50 työntekijän ravintoloille ja pikaruokaketjuille. Lue lisää tuotteesta LS Retail

Ominaisuudet

  • Erilliset shekir
  • Tilausten syöttö
  • Sähköiset maksut
  • Toimitusten hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Useita sijainteja
  • Mobiiliyhteys
  • Vinkkien hallinta
  • Taulukkojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
Tehokas ja monipuolinen ravintoloiden myyntipistejärjestelmä. Helppo käyttää ja asentaa.
Poster on monipuolinen pilvipohjainen myyntipistejärjestelmä ravintoloille ja kahviloille. Säästä aikaa ja rahaa tehostamalla asiakaspalvelua: tilaukset lähetetään suoraan keittiöön, tarjoilijat voivat myöntää tarjouksia ja alennuksia suoraan, ja kaikki tietosi käsitellään välittömästi. Toimii offline-tilassa, ja pääset kaikkiin tietoihin käsiksi mistä päin maailmaa tahansa hallintakonsolin tai Poster Boss -sovelluksen kautta. Lue lisää tuotteesta Poster POS

Ominaisuudet

  • Erilliset shekir
  • Tilausten syöttö
  • Sähköiset maksut
  • Toimitusten hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Useita sijainteja
  • Mobiiliyhteys
  • Vinkkien hallinta
  • Taulukkojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
Lisää verkkotilausmahdollisuus ravintolasi POS-järjestelmään ja verkkosivustolle vain muutamassa minuutissa. Hallinnoi tilauksia, noutoja ja toimituksia tyylikkään alustan kautta.
Ota verkossa vastaan nouto-, toimitus- ja pöytäpalvelutilauksia ravintolasi POS -järjestelmän kautta. Päivitä ruokalistoja ja hinnoittelua, tarkastele myyntiraportteja, käynnistä markkinointikampanjoita useissa eri ravintoloissa millä tahansa verkkoselaimella ja integroidu saumattomasti Oracle Simphony Essentials POS -järjestelmään, jonka avulla liiketoimintasi voi todella kiihtyä. Kaikki tämä on helppoa GloriaFoodin avulla. Luo ilmainen tili ja lisää verkkotilausmahdollisuus ravintolasi sivustolle muutamassa minuutissa. Lue lisää tuotteesta GloriaFood

Ominaisuudet

  • Erilliset shekir
  • Tilausten syöttö
  • Sähköiset maksut
  • Toimitusten hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Useita sijainteja
  • Mobiiliyhteys
  • Vinkkien hallinta
  • Taulukkojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
Arryved on hotelli- ja ravintola-alan kokonaisvaltainen, mobiilipohjainen POS- ja hallintajärjestelmä, joka on kehitetty erityisesti dynaamisille baareille ja ravintoloille.
Arryved on luotetuin ruoka-, juoma-, musiikki- ja majoituspaikkojen kokonaisvaltainen POS-järjestelmä. Alan asiantuntijoiden ja harrastajien kehittämän Arryvedin joustava järjestelmä tekee palvelusta helppoa, jotta henkilökunta voi keskittyä asiakkaiden hurmaamiseen. Lisäksi kauppiailla on kattavien, muokattavien ominaisuuksien ansiosta vapaus kokeilla ja tunnistaa, mikä on parasta liiketoiminnan kasvulle. Arryved tarjoaa yksinkertaista hinnoittelua ja maailmanluokan asiakastukea viikon jokaisena päivänä, mikä korostaa yrityksen sitoutumista menestyvien yritysten skaalaamiseen. Lue lisää tuotteesta Arryved

Ominaisuudet

  • Erilliset shekir
  • Tilausten syöttö
  • Sähköiset maksut
  • Toimitusten hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Useita sijainteja
  • Mobiiliyhteys
  • Vinkkien hallinta
  • Taulukkojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
Oracle Simphony POS yhdistää kaikki liiketoimintasi osa-alueet yhteen ravintolanhallinta-alustaan. Päivitä POS-laitteistosi hintaan 1 $.
Oracle Simphony POS on täydellinen ravintolan POS. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta. Päivitä POS-laitteistosi hintaan 1 $. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Erilliset shekir
  • Tilausten syöttö
  • Sähköiset maksut
  • Toimitusten hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Useita sijainteja
  • Mobiiliyhteys
  • Vinkkien hallinta
  • Taulukkojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
Best-in-Class POS Solution: Flexible and Frictionless Point-of-Sale, backed by elite support.
Infrasys is an enterprise-level cloud point-of-sale system. With an eye for innovation, Infrasys has all of the features that you need to run a successful operation, and provides a platform to implement new technologies as they emerge. For convenience, Infrasys is designed to work on any hardware device and operating system. It is one of the most versatile, secure, and efficient POS systems on the market today. Lue lisää tuotteesta Infrasys Cloud POS

Ominaisuudet

  • Erilliset shekir
  • Tilausten syöttö
  • Sähköiset maksut
  • Toimitusten hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Useita sijainteja
  • Mobiiliyhteys
  • Vinkkien hallinta
  • Taulukkojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kanta-asiakasohjelma
Prosessointiratkaisumme on kattava ja edistynyt ratkaisu kaikille online- ja offline-kauppiaille, jotka haluavat hyväksyä luottokorttimaksuja.
Ratkaisumme on täydellinen kaikille maksuja vastaanottaville online- ja offline-kauppapalveluille (verkkokauppa, jälleenmyyjät, hotelliketjut, markkinapaikat, SaaS, viihde, mobiilisovellukset). PayXpert-alusta yhdistää kauppiaat suoraan Visaan, MasterCardiin, WeChat Payhin, AliPayhin ja kaikkiin tärkeisiin maksutapoihin maailmanlaajuisesti. Tämä mahdollistaa maksujen vastaanottamisen ja kasvun optimoinnin online-, sovellus- ja myymäläkanavilla. Tuemme yli 250 maksutapaa 187 valuutalla sekä 200 maassa ja alueella. Lue lisää tuotteesta PayXpress

Ominaisuudet

  • Erilliset shekir
  • Tilausten syöttö
  • Sähköiset maksut
  • Toimitusten hallinta
  • Verkkotilaaminen
  • Useita sijainteja
  • Mobiiliyhteys
  • Vinkkien hallinta
  • Taulukkojen hallinta
  • Inventaarionhallinta
  • Kanta-asiakasohjelma