Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Customer experience-ohjelmitso

Asiakaskokemuksen hallintaohjelmisto (myös CXM- tai CEM-ohjelmisto) auttaa keräämään, järjestämään ja seuraamaan asiakaspalautetta. Tällainen ohjelmisto sisältää erilaisia sovelluksia, joilla voi muun muassa kartoittaa asiakkaiden mielipiteitä, sekä työkaluja tekstipohjaisen palautteen muuntamiseksi numeeriseen muotoon ja markkinointiin sovellettavaksi. Asiakaskokemuksen hallintaohjelmisto liittyy Survey Software -ohjelmistoon, asiakastyytyväisyys­ohjelmistoon ja asiakasuskollisuus­ohjelmistoon.

Zendeskin asiakaskokemusohjelmiston avulla voit olla yhteydessä asiakkaisiin heidän suosimiensa kanavien kautta ja tarjota älykkäämpää, skaalautuvaa palvelua.
Zendeskin nykyaikainen asiakastukiohjelmisto auttaa varmistamaan huippuluokan kokemuksen ja pitkäaikaiset asiakassuhteet. Kätevien monikanavaominaisuuksien ansiosta yhteydenpito asiakkaisiin onnistuu nopeasti ja helposti heidän suosimiensa sovellusten ja laitteiden kautta. Zendesk on skaalautuva tukiratkaisu, joka keskittää kaikki keskustelut, mikä tekee asiat helpommaksi sekä asiakaspalvelijoille että asiakkaille. Asiakkaista 60 prosenttia kertoo asiakastyytyväisyyden parantuneen ohjelmiston käyttöönoton jälkeen. Tule mukaan asiakaskokemuksen vallankumoukseen. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Bitrix24 on suosittu ilmainen asiakaskokemusten ja asiakassuhteiden hallinta-alusta, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman.
Bitrix24 on suosittu ilmainen alusta asiakasmenestyksen ja asiakassuhteiden hallintaan, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Se on saatavilla pilvipalveluna tai paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Rajoittamattomat liidit, kaupat, yhteyshenkilöt, yritykset, tarjoukset, laskut ja tapaamisten aikataulutus. Maksuton palvelupaketti sisältää myös sähköpostimarkkinoinnin ja puhelinpalvelun. Edistyneissä versioissa on myynnin ja markkinoinnin automatisointi, joukko-SMS:t, kampanjan hallinta ja tuki useille kanaville. Saatavana 18 eri kielellä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Tarjoa asiakkaillesi hieno asiakaspalvelukokemus verkkosivuston chatin ja mobiiliviestien kautta. Userliken avulla voit keskustella asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Front on tehokas asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota loistavia asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Muuta jokainen vuorovaikutus mahdollisuudeksi tarjota loistava asiakaskokemus. Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä ennakoivaa yhteistyötä asiakkaiden kanssa ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Survey Anyplace on ohjelmistoalusta verkkoarviointien laatimiseen ja yksilöllisten raporttien automaattiseen luomiseen.
Survey Anyplace on ohjelmistoalusta verkkoarviointien laatimiseen automaattisesti luoduilla yksilöllisillä raporteilla. Lue lisää siitä, miksi Capgemini, EDF ja Bare International sekä monet keskikokoiset konsultointi- ja valmennusyritykset automatisoivat henkilökohtaisen neuvonnan Survey Anyplacen avulla. Olipa tavoitteesi sitten yrityksesi skaalaaminen, liidien luominen tai ajan säästäminen automaatiolla, se onnistuu helposti Survey Anyplacen avulla. Aloita seitsemän päivän ilmainen kokeilu jo tänään, niin pääset heti käyttämään kaikkia ominaisuuksia. Lue lisää tuotteesta Pointerpro

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Paranna asiakaskokemusta pilvipohjaisella yhteyskeskusratkaisulla, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Genesys Cloud CX -alusta on yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Syväluotaava analytiikka, tallennuskäytännöt ja henkilöstöhallinta ovat sisäänrakennettuja. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Hallitse yrityksesi kaikkia digitaalisia asiakaskokemuksia yhdessä paikassa Sprinklrin – maailman ainoan yhdistetyn CXM-alustan – avulla.
Sprinklr on ainoa yritystason asiakaskokemusratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklrin voimanlähteenä on alan edistyksellisimpiin kuuluva tekoälymoottori. Alusta auttaa tuotemerkkejä markkinoimaan, mainostamaan, tutkimaan, palvelemaan ja sitouttamaan asiakkaita yhdestä yhdistetystä alustasta käsin – mikä varmistaa tuotemerkin myönteisemmän ja yhdenmukaisemman vuorovaikutuksen. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päävaiva. Sprinklr on maailman ensimmäinen ja ainoa yhdistetty CXM-alusta. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Whatfix edistää teknologian käyttöönottoa ja parantaa samalla käyttäjien tuottavuutta sekä sitoutumista kontekstuaalisen sovelluksissa näytettävän ohjeistuksen avulla.
Whatfix on luotetuin digitaalinen käyttöönottoalusta maailmanlaajuisesti. Se auttaa sekä pienempiä yrityksiä että Fortune 500 -yrityksiä edistämään ohjelmistojen käyttöönottoa, lyhentämään julkaisuaikaa, lisäämään työntekijöiden tuottavuutta ja parantamaan ohjelmistoinvestointien tuottoja. Eräs Yhdysvaltojen suurimmista yrityksistä säästi Whatfixin avulla jopa 950 000 dollaria luomalla räätälöidyn loppukäyttäjien koulutuksen. Gartner Peer Insights on antanut meille arvosanan 4,8. Jos etsit digitaalista muutosta, ota meihin yhteyttä! Lue lisää tuotteesta Whatfix

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Paranna asiakaskokemusta ja hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä edullista alustaa käyttäen.
Laadukas ohjelmisto, jonka avulla tarjoat asiakkaillesi räätälöidyn kokemuksen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Hyödynnä seitsemän päivän ilmainen kokeilumme Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Userlanella voit automatisoida perehdyttämisen ja asiakastuen tarjoamalla poikkeuksellisen tuotekokemuksen jokaisessa kosketuspisteessä.
Userlanen avulla voit luoda myönteisiä asiakaskokemuksia ja tarjota asiakastukea nopeasti. Sillä voi tehdä kaikista vuorovaikutustilanteista sovelluksessa helppoja ja miellyttäviä. Userlanen avulla voit automatisoida koko asiakaspolun viestinnän ilmoittamalla välittömästi päivityksistä, toteuttamalla kyselyitä ja markkinoimalla uusia ominaisuuksia. Tällä tavoin varmistat pitkäaikaisen asiakastyytyväisyyden ja asiakkaiden säilymisen sekä parannat ohjelmistojen käyttöönottoa. Lue lisää tuotteesta Userlane

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Tee parempia päätöksiä palautteen avulla
Käytä kokemustamme seuraavassa projektissasi. Meillä on laaja kokemus kaikesta avaimet käteen -periaatteella olevista asiakas- ja työntekijäkokemusprojekteista räätälöityihin ratkaisuihin satojen tuhansien vastaajien kanssa. Me uskomme tiedon olevan perusta muutokselle. Tiedolla on mahdollisuus vauhdittaa muutosta organisaatioissa. Se mahdollistaa oikeiden päätösten tekemisen nyt ja tulevaisuudessa. Me Questbackilla olemme äärimmäisen kiinnostuneita tekemään juuri teistä tiedolla johtavan organisaation. Lue lisää tuotteesta Questback

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen hallintapaneeliin.
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen, edustajille tarkoitettuun hallintapaneeliin. Näin ollen palvelupyyntöjärjestelmiä ei tarvita ja brändit voivat rakentaa vahvempia suhteita asiakkaisiinsa. Saat reaaliaikaisia tilastotietoja suorituskyvystä, tehokkaita reititysominaisuuksia, automaatioita, integrointeja ja paljon muuta. Vieraile verkkosivustollamme tai varaa esittely, niin näet, miten Dixa voi tehostaa edustajiesi ja asiakkaidesi kokemusta. Lue lisää tuotteesta Dixa

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Luo asiakasmatka-, persona- ja sidosryhmäkarttoja verkossa. Tee yhteistyötä ja jaa matkoja vertaisten kanssa ja esitä asiakkaille.
Smaply on kaiken kokoisille yrityksille suunnattu matkakartoitustyökalu, joka parantaa asiakaskokemusta ja laajentaa muotoiluajattelua organisaatiossaan. Joustavat editorit | yhteistyö | live-jako | palautetila | ammattimainen vienti | useat persoonat | dataintegraatiot | API | koulutukset | tuki | hankinta | valmennustunnit | käyttäjäkohtainen hinta | englanti ja espanja | linkkikaista | Journey map -mallit | persoonamallit | mallit ja toimialakohtaiset esimerkit. Lue lisää tuotteesta Smaply

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta
Onscreen on digitaalinen käyttöönottoalusta SAP:lle ja kaikille yrityssovelluksille tai verkkopohjaisille sovelluksille (esimerkiksi Salesforce, SuccessFactors, Ariba) ja jopa asiakkaiden omille sovelluksille.
Hanki käyttöösi digitaalinen käyttöönottoalusta SAP:lle tai mille tahansa verkkopohjaiselle sovellukselle tai yrityssovellukselle (esimerkiksi Salesforce, SuccessFactors, Ariba, Dynamics jne.) ja jopa omille sovelluksille. OnScreenin reaaliaikaisten opastusten avulla yritysorganisaatioiden loppukäyttäjät osaavat suorittaa minkä tahansa tehtävän järjestelmän tai prosessin monimutkaisuudesta riippumatta. Fortune 500 -yritykset käyttävät OnScreeniä käyttäjien perehdyttämisen sekä koulutuksen tehokkuuden parantamiseen. OnScreenin avulla kouluttajien on helppo luoda ja hallita sisältöä muutamassa minuutissa sekä edistää näin käyttönottoa. Lue lisää tuotteesta OnScreen

Ominaisuudet

  • Asiakassegmentointi
  • Mukautettavat kentät
  • Sitoutumisen seuranta
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Real-Time Notifications
  • Tietojen visualisointi
  • Mukautettavat mallit
  • Hallintapaneeli
  • Raportointi/analytiikka
  • Negatiivisen palautteen hallinta