Suomi Näytä paikalliset tuotteet
845 tulosta
Pixis Insights an AI-led UI/UX testing platform, helps businesses to get instant feedback & actionable insights from verified users. Lue lisää tuotteesta Pixis Insights UI/UX
Pixis Insights UI/UX Testing empowers every brand to see their products through their customer’s eyes. With the AI-led UI/UX testing platform, companies can take quick actions and deliver excellent customer experiences. Instant and unbiased opinions from over 2 million verified users help brands iron out UI/UX wrinkles in real-time, ensuring seamless brand experiences, retention and loyalty. Lue lisää tuotteesta Pixis Insights UI/UX

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Provide your customer with a branded OneStop Client Portal. Drive and manage the continuous connections that are critical for business. Lue lisää tuotteesta Moxo
Moxo powers OneStop portals, a private communication hub with an all-in-one suite of collaborative services to ensure your customer has the best experience with your brand. Manage external and internal users and deliver a continuous connected experience as a standalone web and mobile app, or as a fluid extension of your existing website, web or mobile app. Lue lisää tuotteesta Moxo

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Turn surveys into conversations with our chat-like surveys. Engage better with your customers & employees. Lue lisää tuotteesta SurveySparrow
SurveySparrow lets you turn surveys into conversations. With a conversational interface, SurveySparrow enables users to create and share highly engaging, mobile-first surveys that offer a chat-like experience. SurveySparrow Recurring Surveys let you send surveys at regular intervals to gauge customer or employee pulse. With easy sharing options, SurveySparrow allows you to share your surveys across Web, Mobile, Social, and E-mail to easily collect feedback from your targeted audience. Lue lisää tuotteesta SurveySparrow

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia. Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Smartlook is a qualitative analytics solution for websites & mobile apps with always-on recordings, heatmaps, events & funnels Lue lisää tuotteesta Smartlook
Smartlook is a qualitative analytics solution for web and mobile helping over 300,000 businesses of all sizes and industries answer the whys behind users actions. Why do users churn, or why arent they using that feature? Eliminate the guesswork: always-on visitor recordings and heatmaps show real user behavior, while automatic event tracking and conversion funnels reveal trends in behavior. Not just numbers and graphs, Smartlook tells you why users behave the way they do. Lue lisää tuotteesta Smartlook

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Unified solution for social media and customer experience management with highly intuitive and collaborative UI. Lue lisää tuotteesta Falcon.io
Brandwatch (formerly Falcon.io) provides an all-in-one solution for social media and customer experience management. It's a one-stop solution for any marketer's social listening, engagement, publishing, measurement and benchmarking needs. Brandwatch helps marketers deliver more personalized brand experiences across all digital touchpoints, based on enriched customer profiles. The solution features a highly intuitive and collaborative UI and is complemented by the best support in the business. Lue lisää tuotteesta Falcon.io

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Pipedrive helps salespeople expedite their sales process with powerful features, 275+ integrations and an easy, intuitive interface. Lue lisää tuotteesta Pipedrive
In Pipedrive we truly understand the importance of the customer experience when it comes to activity-based selling. Thanks to our easy-to-use sales CRM, equipped with great features and integrations, salespeople can now be fully focused on what matters most to them. Try our CRM built by salespeople and stop having a hard time understanding your customers or driving deals to close. Lue lisää tuotteesta Pipedrive

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Engage more customers the personal way with interactive videos. Lue lisää tuotteesta VideoAsk
Want to show up for your customers in a way that’s as personal as it is scalable? Welcome people onboard, give support, get feedback, and make deeper connections, with VideoAsk. Lue lisää tuotteesta VideoAsk

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Lightweight customer experience software for online products and services. Lue lisää tuotteesta Survicate
Lightweight customer experience software for online products and services. Capture and track experiences and feedback in all critical moments of the customer journey. Collect website feedback, product experience, customer service satisfaction, and track NPS. Easy to start with, quick to deliver value, powerful when needed. One-click native integrations with your everyday tools. Comes with real-time support and fair pricing. Lue lisää tuotteesta Survicate

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Great value Net Promoter Score (NPS) survey software helping you collect, analyze and act on customer feedback and employee opinions. Lue lisää tuotteesta SightMill
Great value Net Promoter Score (NPS) customer experience software helping you collect, analyze and act on customer feedback. Send NPS surveys by email or SMS, add surveys to your website, or gather feedback at events. Customize surveys to fit your brand and style. Used by companies around the world, it's easy to get setup and we can help at any stage. Understand trends by segment or customer in real-time. Automate with links to Salesforce, Slack, Zapier, CRMs, helpdesks. Lue lisää tuotteesta SightMill

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Pobuca Experience Cloud leverages AI to analyze what customers say in all touchpoints & produces CX metrics & VoC insights. Lue lisää tuotteesta Pobuca Experience Cloud
Pobuca Experience Cloud can help you measure Customer Experience, design the right strategy based on KPIs, & then improve loyalty, customer service, & customer engagement through personalization. Pobuca Experience Cloud leverages AI to analyze what customers say in every touchpoint (calls, emails, chats, social, etc) & produces Customer Experience metrics & Voice of Customer insights. It automatically measures your CX & Loyalty by analyzing dark data that you already have untapped. Lue lisää tuotteesta Pobuca Experience Cloud

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Zoho CRM empowers organizations with a complete customer relationship lifecycle management solution. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM
Zoho CRM is user-friendly with a clean interface and customizable modules. Relate modules with ease and keep your customers and prospects engaged with live chat options, in-product banners and several other features. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Create engaging, platform-independent and beautiful surveys. We empower companies - large & small - & individuals, to collect feedback. Lue lisää tuotteesta SurveyLegend
SurveyLegend is the next generation of online surveys engaging, platform-independent & beautiful. We empower companies - large & small - & individuals, to create mobile-friendly, gorgeous surveys. No w you can create great-looking surveys on your PC or tablet, customize the look of your survey however you like, & display collected data with eye-catching & insightful graphics. Creating questionnaires is done simply by drag & drop, & you don't need to be a market research expert to use our tool. Lue lisää tuotteesta SurveyLegend

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla. Lue lisää tuotteesta Userlike
Tarjoa asiakkaillesi hieno asiakaspalvelukokemus verkkosivuston chatin ja mobiiliviestien kautta. Userliken avulla voit keskustella asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Bitrix24 on suosittu ilmainen asiakaskokemusten ja asiakassuhteiden hallinta-alusta, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen alusta asiakasmenestyksen ja asiakassuhteiden hallintaan, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Se on saatavilla pilvipalveluna tai paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Rajoittamattomat liidit, kaupat, yhteyshenkilöt, yritykset, tarjoukset, laskut ja tapaamisten aikataulutus. Maksuton palvelupaketti sisältää myös sähköpostimarkkinoinnin ja puhelinpalvelun. Edistyneissä versioissa on myynnin ja markkinoinnin automatisointi, joukko-SMS:t, kampanjan hallinta ja tuki useille kanaville. Saatavana 18 eri kielellä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Collect immediate customer feedback with Nicereply. Use one-click CSAT, CES & NPS surveys & increase the volume of insights you receive Lue lisää tuotteesta Nicereply
Nicereply CX = The effortless way to champion customer experience Teams at companies like Microsoft, Lenovo, and Hubspot use Nicereply to: - collect immediate feedback - use one-click CSAT, CES & NPS surveys - measure feedback per agent, team, country, or the entire company - customize surveys in terms of branding, questions, and scales - increase survey response rates by 200% - benefit from multiple survey distribution options - choose from a variety of integrations & more Lue lisää tuotteesta Nicereply

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Front on tehokas asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota loistavia asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa. Lue lisää tuotteesta Front
Muuta jokainen vuorovaikutus mahdollisuudeksi tarjota loistava asiakaskokemus. Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä ennakoivaa yhteistyötä asiakkaiden kanssa ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
We can help you in setup up Customer Experience processes (NPS, CSAT, CES). Try our world class support. Integrate with your software. Lue lisää tuotteesta Startquestion
One of our advantages biggest advantages comparing to big brands are affordable prices and world class customer success team. We can help you setup, integrate and automate your customer experience processes. Lue lisää tuotteesta Startquestion

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Mobile and cloud-based market research solution for businesses that helps collect, share and collaborate over research-based data. Lue lisää tuotteesta SurveyMonkey Enterprise
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Lue lisää tuotteesta SurveyMonkey Enterprise

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Facelift Cloud offers a multi-faceted solution to manage your customer experience across all channels centrally and efficiently. Lue lisää tuotteesta Facelift Cloud
Facelift Cloud is a world-leading customer experience management tool. The software helps you to manage your activities on all relevant channels centrally and efficiently by combining all components of social media management in one smart tool. Suitable for all company sizes in any location with active users in over 50 countries worldwide. Facelift Cloud enables brands, agencies, and public institutions to successfully achieve their business objectives. The tool is ISO 27001 certified. Lue lisää tuotteesta Facelift Cloud

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Zoho CRM Plus is a unified customer experience platform that connects sales, marketing, and customer service teams in one interface. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus is the industry's first unified customer experience platform that helps you bridge the gap between your sales, marketing, and customer service teams and deliver an exceptional customer experience. It combines sales automation, visitor tracking, intelligent chat bots, customer service, project management, email marketing, social media, customer surveys, built-in AI, and unified analytics—all on one platform. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM Plus

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Paranna asiakaskokemusta ja hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä edullista alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta Froged
Laadukas ohjelmisto, jonka avulla tarjoat asiakkaillesi räätälöidyn kokemuksen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Hyödynnä seitsemän päivän ilmainen kokeilumme Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Canny is a user feedback tool built to cover everything you need to navigate the entire feedback cycle. Lue lisää tuotteesta Canny
Capture, organize, and analyze user feedback in one place to inform your product decisions. Prioritize feedback, build a roadmap, and close the communication loop with a built-in changelog. Lue lisää tuotteesta Canny

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Turn website visitors into sales calls. Use CallPage and provide immediate free phone callback to your leads in 28 seconds. Lue lisää tuotteesta CallPage
CallPage is an industry leader in providing automatic callback software and call tracking solutions. With customizable widgets, CallPage enables businesses to generate up to 75% more inbound calls from their website visitors! Visitors can request instant calls and CallPage will connect them to your consultant in just 28 seconds. CallPage is also ideal for customer service and call centers. With call scheduling and voice messaging features, you can improve your customers' experience. Lue lisää tuotteesta CallPage

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
The Partoo platorm is simple enough to be used by both local store managers as well as headquarter level. Lue lisää tuotteesta Partoo
The Partoo platorm is simple enough to be used by both local store managers and smart enough to inform strategic decisions at headquarter level. It is user friendly and access is available to all users that businesses choose to grand access too. Lue lisää tuotteesta Partoo

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Cyara accelerates the delivery of flawless customer journeys across digital and voice channels while reducing the risk of defects. Lue lisää tuotteesta Cyara
Cyara’s award-winning Automated CX Assurance platform helps the companies deliver flawless customer experiences with less effort, cost, and risk. Cyara supports the entire CX software development lifecycle, from design to functional and regression testing, load testing, chatbot testing, and production monitoring enabling enterprises to design, build, and maintain optimal customer journeys at scale, across digital and voice channels, while reducing the risk of customer-facing defects. Lue lisää tuotteesta Cyara

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
The first usage analytics solution purpose-built for distributed software applications provides deep insight on product feature use. Lue lisää tuotteesta Usage Intelligence
The first usage analytics solution purpose-built for distributed software applications provides deep insight on product feature use and Application Performance Management. Get started in 30 minutes with SDK integration (Windows, Mac, Linux). Out-of-the-box reporting instantly shows usage trends and user behavior. ReachOut in-app messaging delivers contextually relevant messages based on targeting you define (feature usage, geography, version or license status). Lue lisää tuotteesta Usage Intelligence

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lue lisää tuotteesta LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lue lisää tuotteesta LiveCaller

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Wonderflow predictive AI makes sense of all types of customer feedback to help you be successful in competitive markets. Lue lisää tuotteesta Wonderflow
Millions of product reviews are written every day. Wonderflow is the simplest AI-based solution to analyze them and turn this extremely vast stream of customer feedback into winning decisions. Wonder flow Unified VoC Analytics help B2C companies extract value from consumer feedback like online reviews, support center records, and NPS. **Wonderflow is tailored to consumer electronics, insurance, logistics, tyres, and cosmetics enterprises.** Lue lisää tuotteesta Wonderflow

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
SlashQ is an appointment scheduling and queue management tool that helps you to manage customer flow. Lue lisää tuotteesta SlashQ
An intelligent token system to save time, eliminate waiting lines and encourage social distancing. The digital queue management system allows customers to get in line from wherever they are, while helping businesses manage customer flow. Lue lisää tuotteesta SlashQ

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
A market-leading survey platform.
Trusted by 98% of the Fortune 500 and used in more than 335,000 organizations worldwide, SurveyMonkey's platform gives millions of people a way to turn feedback into action that drives growth and innovation. Get access to expert-written survey templates that speak to customers, employees, or your target audience. Create simple to advanced surveys in minutes. Discover why SurveyMonkey is a leading survey platform around the globe! Lue lisää tuotteesta SurveyMonkey

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lue lisää tuotteesta Hootsuite

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer experiences.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Put customer service at the heart of your company. Make agents more productive, managers more impactful and customers more empowered.
Zoho Desk is a web-based customer service application that helps your company build stronger relationships with customers. With Zoho Desk, agents become more productive, managers become more impactful, and customers become more empowered. It's customizable, convenient to use, and it doesn't cost you a fortune. Part of Zoho's 40+ strong suite of business software, Zoho Desk brings you the power to put customer service at the heart of your company. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often.
Need a better way to reach your customers? Fivestars is a custom loyalty automation platform that brings customers back 2x more often with text, email, and mobile app marketing tools. We provide you with a free Customer Touchscreen to sign up customers easily. With AutoPilot and Unlimited Promotions, stay top of mind by automatically reaching out to your customers with the right offer at the right time. We also provide detailed reporting on your customers' visit and spend behaviors. Lue lisää tuotteesta FiveStars

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Jotform Enterprise helps businesses manage the feedback collection & organization process.
Jotform Enterprise provides an all-in-one customer feedback collection, organization, and NPS software for businesses looking to provide an unparalleled customer experience. From calculating NPS to designing autoresponder emails, Jotform Enterprise will help you skyrocket customer experience. Book a free demo today! Lue lisää tuotteesta Jotform

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Intercom is the Engagement OS, an open channel between customer and business that is in the product, in the moment, and on their terms. We break down silos, unifying data and systems to create an ongoing dialogue, so companies can make the most of every opportunity. Lue lisää tuotteesta Intercom

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Give each customer the experience they deserve. Engage your customers & build trust with the Trustpilot customer review management tool
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage and build trust with their customers. It gives brands the ability to provide an all around better experience, increasing LTV, conversion rates & ROI. Easily collect, manage & display reviews to stand out in Search where it matters most. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Lue lisää tuotteesta Trustpilot

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
An experience management platform for organizations of all sizes that seamlessly automates data collection and analysis.
Experience management platform by Sogolytics seamlessly automates data collection and analysis for organizations of all sizes. From designing and distributing a questionnaire to analysis and closing the loop, the platform does everything with ease and at a level of sophistication that is rare in the industry. Sogolytics is differentiated by its best-in-class, 24/7 customer support, deep analytics, industry-leading data security, and its ability to scale with organizations' growing needs. Lue lisää tuotteesta Sogolytics

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Typeform makes forms fun for your customers, so you get better data.
Who thought completing a form or survey could be... enjoyable? Typeform's beautiful interface (fully customizable to your brand) makes it feel like a friendly conversation by asking one question at a time. A better customer experience means better data for you. Typeforms are easy to make and with over 120 integrations, you can send data automatically wherever you need it. Lue lisää tuotteesta Typeform

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Birdeye is an all-in-one Experience Marketing platform for multi-location businesses.
Birdeye is an all-in-one customer experience platform. Over 80,000 businesses use Birdeye every day to attract new leads with Listings, Reviews and Referrals, convert them into customers with Webchat and Payments, and delight those customers with Surveys, Ticketing, and Insights - all in one place. Lue lisää tuotteesta Birdeye

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
Sprout Social offers powerful social customer care solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+ & integrates with Bitly, Google Analytics, Zendesk, Feedly & UserVoice. | Try Sprout Free For 30 Days. Lue lisää tuotteesta Sprout Social

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Easy-to-use | Award Winning | Survey platform packed with powerful features. Works on all devices.
Survio is an online survey platform packed with powerful features to help you measure and improve customer experience. Cooperate with your colleagues through workspaces, set roles and permissions. Get your large team onboarded safely with SSO. Automate your workflows with access to our API and integrate your data to hundreds of popular apps through Zapier. Use built-in BI dashboards and have them sent regularly to your inbox. Survio is ISO 27001 certified and follows strict GDPR standards. Lue lisää tuotteesta Survio

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Improve your customer experience with Hotjar. An intuitive, visual way to discover, consolidate, and communicate user needs.
Great customer experience requires daily focus. Use Hotjar Heatmaps & Session Recordings to see how people interact with your website and identify pain points or blockers in the customer journey. Use Surveys & Feedback to hear directly from your users and bring the voice of the customer to your decision-making. Lue lisää tuotteesta Hotjar

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Podium makes it easy for your business to deliver an optimal customer experience by bringing all your channels into a single inbox.
Customers today have so many ways to reach your business and each expects the best customer experience possible. Podium brings them all into one inbox¿text messages, social media, website leads, and even email, all organized and simplified in an intuitive way to allow you to deliver the best experience. No more jumping back and forth between seven different accounts and lead sources; manage every customer communication simply and quickly, with the personal interactions that your customers want. Lue lisää tuotteesta Podium

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Cloud CX Solution with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, CTI, Chat, Email, Social, Call Recording, and CRM Integration.
Five9 brings the power of Practical AI to the contact center to create smart, personalized omnichannel CX over the phone, web, chat, email, mobile and social. Predict the reason for the inquiry with customer intend data. Use intelligent routing to get your customers to the right agent. Provide intuitive self-service options to your customers. Automatically sync interactions to your CRM. Monitor, coach and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9. Lue lisää tuotteesta Five9

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Lue lisää tuotteesta Weave

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Lue lisää tuotteesta Zenvia Conversion

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Asiakassegmentointi
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen tiedonkeruu
  • Tunneanalayysi
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Ennakoiva analytiikka
  • Palautteen hallinta