162 tulosta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta TOPdesk
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen IT-palveluhallintaohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Total Network Inventory provides powerful tools for software and license management. Introducing the Software Asset Management module. Lue lisää tuotteesta Total Network Inventory
Total Network Inventory 5 provides powerful tools for software inventory and license management. Introducing the Software Asset Management module. All software from your Windows and Mac OS devices is gathered in a single place with comprehensive search and filtering capabilities. Browse, organize, and discover your software and installations, star important items, assign tags, add comments, and much more. Lue lisää tuotteesta Total Network Inventory

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
All-in-One IT Services software designed for managed service providers to manage IT services, remote monitoring and management. Lue lisää tuotteesta Naverisk
Naverisk is an excellent Remote Monitoring & Management solution for MSPs and IT service providers looking for the key features needed in RMM software. Wrapped in a single, all-in-one solution, Naverisk provides tools for device and network scanning & IP monitoring, alerting, auditing, patching, reporting, ticketing, workflow, automation, scripting, and much more. Plus, our partners enjoy exceptional 24/7 global support for the platform at no additional cost. Get a Free Trial today! Lue lisää tuotteesta Naverisk

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Pulseway is an award-winning IT Service software, that reduces support efforts and improves the end user experience, instantly. Lue lisää tuotteesta Pulseway
Pulseway is a robust, full-featured IT service management platform designed for busy IT professionals to transform the way they handle IT. Get out-of-the-box workflows, and powerful automation with auto-remediation technology and endless modules and features to take ownership of your IT environment. Lue lisää tuotteesta Pulseway

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Online-ITIL-palvelupiste, joka auttaa IT-infrastruktuurin hallinnassa ilman ongelmia. Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on online-ITIL-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Palvelupyyntöjen käsittely ja tapahtumien hallinta on yksinkertaista ja helppotajuista. Ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
NinjaOne is the leading unified IT operations platform, providing a seamless and single-pane solution. Lue lisää tuotteesta NinjaOne
NinjaOne is the leading unified IT operations platform, providing a seamless, single-pane solution to manage endpoints, support end-users, and deliver IT services. Ninja reduces complexity, drives technician efficiency and gives IT teams full control over managed IT assets. The platform gives IT teams proactive monitoring, remote management, patch management, software management, IT asset management, backup, and more - all in one unified solution with a fast, modern, intuitive interface. Lue lisää tuotteesta NinjaOne

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Zendesk Support is the leading cloud based ITSM solution built with the CMDB concept at its core.
Zendesk Support is the leading cloud based ITSM solution built with the CMDB concept at its core. Seamlessly combine critical assets such as information systems, on-premise information, self-service, and workflows in a single interface. See why companies such as Uber, Venmo, Shopify, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Wrike is an IT service management software with templates, Gantt charts, advanced security, automated approvals, and 400+ integrations.
Wrike is an IT service management software trusted by 20,000+ companies and over two million users. Streamline your IT management using custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time-tracking , automated workflows and approvals, budget management, and advanced reporting, all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications such as ServiceNow for seamless development and tracking. Customize your workflows so you can see progress at every step. Transform your IT management with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
The fastest, easiest, and highest value IT service software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful solution for your IT business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lue lisää tuotteesta mHelpDesk

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
SolarWinds Service Desk makes IT service delivery seamless, enabling you to streamline and automate processes with the power of AI!
SolarWinds Service Desk, previously Samanage Service Platform, unites employees around the globe by enabling companies to manage and automate a diverse range of IT service desk processes and tasks. SolarWinds Service Desk, powered by AI, can streamline ticket routing, suggest solutions, and enable your help desk to focus on bigger picture projects instead of repetitive tasks. Built with ITIL best practices in mind, you can achieve faster ticket resolutions, improve SLAs, and more. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lue lisää tuotteesta Spiceworks

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Lue lisää tuotteesta Central

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
DNS web content & security filter for business that blocks malware, ransomware and phishing + provides advanced web content control.
WebTitan is a DNS Based Web content filter and Web security layer that blocks cyber attacks, malware, ransomware and malicious phishing as well as providing granular web content control. WebTitan DNS filtering filters over 2 billion DNS requests every day and identifies 300,000 malware iterations a day. Try a free Trial of WebTitan today, full support included. Lue lisää tuotteesta WebTitan

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Atera is the ultimate all-in-one remote IT management solution for MSPs, IT consultants and IT departments. Try Atera for free today!
Atera offers a comprehensive solution for MSPs and IT Professionals. The platform provides one integrated solution: full remote monitoring and management (RMM), PSA, remote access, patch management, billing, reports, and so much more! Atera’s disruptive pricing model also helps managed IT service providers scale their business while providing continued best-in-class service. All plans include unlimited devices, meaning you only pay per technician. Try Atera for free today! Lue lisää tuotteesta Atera

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
ConnectWise helps you distinguish yourself from the competition by offering proactive, business-focused technology services.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise can help you standardise service workflows, automate communication with customers and even recurring tasks. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations. Lue lisää tuotteesta ConnectWise Manage

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Powerful cross-platform backup and disaster recovery that leverages the public cloud to enable a comprehensive data protection strategy
MSP360 Managed Backup. Simple. Reliable. MSP360 Managed Backup is an easy-to-use backup solution with centralized management, monitoring, and reporting. The platform is natively integrated with AWS, Wasabi, Backblaze B2, and Microsoft Azure to enable best-in-class data protection for Windows, Linux, macOS, VMware, Hyper-V, Microsoft 365, and Google Workspace. Lue lisää tuotteesta MSP360 Managed Backup

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Offer efficient IT service to your clients by centralizing IAM, MDM, MFA, and SSO — no more time spent moving between point solutions to troubleshoot issues and onboard new users. Plus, use our Multi-Tenant Portal (MTP) to manage your client base from a single pane of glass. Lue lisää tuotteesta JumpCloud Directory Platform

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building custom IT Service applications without coding.
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building custom IT Service applications without coding. Ranked a Leader by Forrester Research, the all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Lue lisää tuotteesta Caspio

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management , Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk helps you investigate, monitor, analyze, and act on all of your organizations data.
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk is a customizable data analytics platform that empowers you to investigate, monitor, analyze and act. From IT to security to business operations, Splunk is the data-to-everything platform that enables you to take action in real-time. With Splunk, you can predict and prevent IT problems, streamline your entire security stack, minimize unplanned downtime, and explore and visualize business processes for increased transparency all in one platform. Lue lisää tuotteesta Splunk Enterprise

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lue lisää tuotteesta GoTo Resolve

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Lue lisää tuotteesta TeamDynamix

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Automate is the only RMM platform in the industry developed by an MSP for MSPs to automate IT service delivery & drive revenue growth.
ConnectWise Automate, formerly LabTech, is a leading global provider of remote monitoring, management (RMM), and automation software for today's IT service providers. Whether you're an experienced IT managed service provider (MSP) or an hourly rate one-man shop, Automate can help you significantly improve your operational productivity and efficiency by leveraging the power of IT automation. Start your free trial today! Lue lisää tuotteesta ConnectWise Automate

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. Lue lisää tuotteesta SmartDeploy

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Lue lisää tuotteesta BMC Helix ITSM

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily Lue lisää tuotteesta BOSSDesk

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Lue lisää tuotteesta Autotask PSA

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Lue lisää tuotteesta InvGate Service Desk

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for IT service professionals.
OTRS is a fully-managed IT service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. IT service professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. Lue lisää tuotteesta OTRS

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Our made-for-mobile, cloud-based service software provides power and total flexibility for better field service management.
Our made-for-mobile, cloud-based service management software was designed from the ground up to provide IT field teams with secure, powerful service tools. With FieldAware, you will amaze your customers, make your team more productive and stay ahead of your competition. Your business deserves the most powerful and easy to use field service management system available, including work order management, job scheduling asset management and more. Lue lisää tuotteesta FieldAware

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Automate Your Business. Simplfy Your Life. Tigerpaw is a complete end-to-end business automation solution.
Our unique, all-in-one solution combines the best features of a PSA tools solution, a robust CRM solution and a BPM software solution into a platform that provides complete visibility, coordination and control of all aspects of your business. With Tigerpaw One, every employee -- from the CEO to the field technician, and from the head of sales and marketing to the customer service representative -- will have the tools and resources he or she needs to be more productive. Lue lisää tuotteesta Tigerpaw Software

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Automox is a cloud-based patch management platform, offering modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure. Lue lisää tuotteesta Automox

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Get a demo to see BlueFolder in action and see how easy and powerful it is to use! Lue lisää tuotteesta BlueFolder

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Discover Your IT. IT Asset Management Software That Finds & Manages All Assets Across Your Enterprise.
Lansweeper automatically and continuously discovers IT assets across your infrastructure — servers, laptops, desktops, virtual & cloud machines, networks devices and IoT assets— to create an always-accurate, up-to-date inventory with detailed and granular IT asset data. Not only the hardware specs, but also the user data and installed software are gathered in one central repository. Lue lisää tuotteesta Lansweeper

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
MSPs need more than a PSA to grow and service their clients. CloudRadial's CSA transforms the way MSPs and IT teams engage with clients
CloudRadial’s Client Services Automation (CSA) platform transforms the way MSPs and IT teams engage, collaborate, and advise their clients and end-users. It consolidates all the IT touch points of ticketing, reporting, training, planning, and account management into a shared portal where clients and IT collaborate to resolve problems, understand issues, add new services, and plan future opportunities. It is a must-have to complement a PSA. Lue lisää tuotteesta CloudRadial

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Achieving high levels of customer service while managing complex IT operations is critical for any organization. That's why we designed an intuitive and collaborative IT Service Management solution that transparently integrates with the flexible beauty of intelligent workflow, insightful dashboards and on-the-fly views. Combined with powerful Asset Management tools, Navigator is your complete IT management solution. Lue lisää tuotteesta Alloy Navigator

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
Discover the Next Generation of Service Management. Deliver innovative & affordable ITSM that outperforms the competition. ChangeGear by SunView Software delivers a single-platform ITSM solution that goes beyond the scope of the ¿IT department¿ to serve the needs of the entire enterprise. Lue lisää tuotteesta ChangeGear

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
QuickBooks add-on service software with dispatch, routing, work order, maintenance schedules, GPS, mobile and customer service tools.
The Service Program is the industry leading QuickBooks add-on Service Software. Dispatch, Routing, work order tracking, maintenance schedules, customer call, tracking equipment, GPS, Mobile Solution and Customer Service Portal - compatible with any iPhone, Droid phone or Tablet or laptop with real time synch, signature capture, field printing, attach pictures, invoices, Rentals, barcodes, and billing and much more. INCLUDES Weekly Training, Technical Support and Software Upgrades. Simple. Lue lisää tuotteesta The Service Program

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Disk imaging suite that helps businesses with OS deployment, cross-platform migration management, device mapping and more.
Symantec Ghost Solution Suite is an award-winning software solution for imaging and deploying desktops, laptops, tablets and servers. Ghost Solution Suite 3.1 includes the Deployment Solution 6.9 console and its core capabilities for operating system deployment, migration and cross-platform management. Combined with key functionalities from Ghost Solution Suite 2.5, like Ghost Cast Server and DeployAnywhere, Ghost Solution Suite accelerates and simplifies imaging and deployment. Lue lisää tuotteesta Symantec Ghost Solution Suite

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Intelligent management system.
Intelligent management system. Lue lisää tuotteesta Milvus

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
EcholoN as ITSM software covers all disciplines of ITIL-compliant IT service management. Customizable and expandable.
Made in Germany: our ITSM Software. No matter if it is your internal IT or customers of your product or service. IT Service Management helps you to effectively manage your service processes and service activities, as well as to respond to requests in a personalized and professional manner. The modular, highly integrated EcholoN covers all disciplines of ITIL-compliant ITSM Software. Adaptable to your needs & expandable. Lue lisää tuotteesta EcholoN

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future. Lue lisää tuotteesta HaloITSM

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Lue lisää tuotteesta Hornbill

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Cloud-based service desk software designed to provide you with everything you need for one low price.
SeamlessDesk is an easy-to-use Service Desk platform with an intuitive UX and beautiful UI. Purpose-built Help Desk and IT Asset Management capabilities, reporting, and automation. Incident, Problem, Change, Release, Project, and Knowledge Management tools provide your IT team with what they need to achieve your company's service objectives. Unlike other service desk solutions, you are not restricted to high-priced or tiered plans to access the features you want or need. Lue lisää tuotteesta SeamlessDesk

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Kaseya BMS is a next-generation business management solution that was built specifically to help MSPs and IT Departments.
Everything you need to run your IT business - All At One Low Price. Kaseya BMS is the most functionally rich IT business management solution on the market today, built to support all your IT business back-end requirements: Service Desk, CRM, Finance, Project Management, Billing, Time & Expense Tracking, Inventory Management, and more. Start your free trial! Lue lisää tuotteesta Kaseya BMS

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta
Intelligent Service Management is a ITIL cloud-based IT service management tool for including Help Desk, ITAM, and Knowledge Management
Intelligent Service Management is a cloud-based IT service management tool offering support in 9 ITIL processes including Help Desk, IT Asset Management and Knowledge Management. With multi-tenant support, this is an excellent solution for managed service providers to accurately and responsively support your customers. ISM works on a Hyper-SaaS framework that aims to speed product implementation. Lue lisää tuotteesta Intelligent Service Management

Ominaisuudet

  • Häiriöiden hallinta
  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyksen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Reaaliaikainen seuranta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Käyttötuen hallinta