Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

IT-palvelu-ohjelmisto

IT-palveluohjelmisto auttaa IT-palveluntarjoajia palvelujensa myymisessä, toteuttamisessa, toimittamisessa ja laskuttamisessa automatisoimalla kenttäpalveluiden ja teknikkojen hallinnan. IT-palveluratkaisut ovat usein ITIL-yhteensopivia, joustavia ja räätälöitäviä, ja ne on suunniteltu niin, että organisaatiot voivat keskittyä palvelujen toimittamiseen ja samalla vähentää juoksevia menojaan. Tähän ohjelmistoon liittyviä ohjelmisto­ratkaisuja ovat Service Dispatch -ohjelmisto ja Field Service Management -ohjelmisto.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Real-Time Monitoring
  • Ongelmanhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Zendesk Support on johtava pilvipohjainen ITSM-ratkaisu, jonka ytimessä on CMDB.
Zendesk Support on johtava pilvipohjainen ITSM-ratkaisu, jonka ytimessä on CMDB. Se yhdistää kriittiset resurssit, kuten tietojärjestelmät, paikalliset tiedot, itsepalvelun ja työnkulut, saumattomasti yhteen käyttöliittymään. Katso, miksi esimerkiksi Uber, Venmo, Shopify ja LendingClub käyttävät Zendeskiä asiakastuen kustannustensa alentamiseen ja asiakastyytyväisyyden lisäämiseen. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Real-Time Monitoring
  • Ongelmanhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Real-Time Monitoring
  • Ongelmanhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Real-Time Monitoring
  • Ongelmanhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Online-ITIL-palvelupiste, joka auttaa IT-infrastruktuurin hallinnassa ilman ongelmia.
Freshservice on online-ITIL-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Palvelupyyntöjen käsittely ja tapahtumien hallinta on yksinkertaista ja helppotajuista. Ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Real-Time Monitoring
  • Ongelmanhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen IT-palveluhallintaohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Real-Time Monitoring
  • Ongelmanhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Total Network Inventory on täydellinen ratkaisu tietokoneiden auditoinnin.
Total Network Inventory on täydellinen ratkaisu tietokoneiden auditoinnin ja ohjelmistoyhteenvetojen hallintaan. Windows-, Mac OS X- ja Linux-tietokoneet voidaan tarkistaa ilman etukäteen asennettavia agentteja - riittää, kun tiedät järjestelmänvalvojan salasanan. Voit tarkistaa yksittäisiä solmuja, tiettyjä osoitealueita tai Active Directory -rakenteita. Lue lisää tuotteesta Total Network Inventory

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Real-Time Monitoring
  • Ongelmanhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta
Suomi Paikallinen tuote
Virtaviivaista ja digitalisoi liiketoiminnan, kuten HR:n ja taloushallinnon, palvelujasi Efecten helposti laajennettavalla alustalla.
Organisaatioiden liiketoimintaprosessien virtaviivaistaminen ja digitalisointi onnistuu Efecten Enterprise Service Management:n avulla. Liiketoiminnan ja IT-n palvelunhallinnan yhdistäminen samalle alustalle pienentää kustannuksia, yhdistää toimintatapoja ja mahdollistaa työntekiiöiden palveluiden toteuttamisen nopeasti ja helposti. Lue lisää tuotteesta Efecte Enterprise Service Management

Ominaisuudet

  • Tietämyksen hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Real-Time Monitoring
  • Ongelmanhallinta
  • Vaatimustenmukaisuuden hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Inventaarionhallinta