129 tulosta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Helppokäyttöinen verkkopohjainen käyttötuki- ja asiakaspalveluohjelmisto asiakkaiden valitusten seurantaan ja hallintaan mistä tahansa kanavasta. Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Freshdesk-palvelulla saat tietoa asiakkaiden valituksista sähköpostitse, puhelimitse, chatin kautta, Twitterissä ja Facebookissa tai jopa mobiilisovelluksellasi. Voit muuntaa valitukset palvelupyynnöi ksi, järjestää ja määrittää ne tiimien välillä, vastata kerralla usein toistuviin valituksiin ja saada tietoja ongelmista, jotka vaikuttavat asiakkaille tarjottavaan palveluun. Freshdesk on helppokäyttöinen, edullinen ja saatavilla ilmaiseksi rajattomilla edustajapaikoilla, joten voit aloittaa heti ja ilahduttaa asiakkaitasi. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu monikanavainen valitustenhallintaohjelmisto. Käytä hybridien palvelupyyntöjen virtaamme, jonka kautta voit seurata asiakkaitasi eri kanavien kautta, mutta pysyä aina samassa hybridissä palvelupyynnössä. Hyödynnä universaalia postilaatikkoamme, joka yhdistää kaikki asiakasviestintäkanavasi yhteen yhtenäiseen saapuneet-kansioon. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM ja valitusten hallinnan ratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM ja valitusten hallinnan ratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailmaa. Saatavilla pilvi-/mobiili-/avoimen lähdekoodin versiona. Monikanavainen asiakaspalvelu – sähköposti, puhelinjärjestelmä, verkkosivuston suora chatti, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ja muut mobiiliviestintävälineet ovat tuettuja. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Kasautuvatko IT-valitukset? Ala ratkaista palvelupisteeseen tulevia valituksia kaksi kertaa nopeammin! Kokeile Freshserviceä – se on ITIL-valmis! Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on palvelupiste IT-valitusten hallintaan, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Smartsupp offers live chat for teams, Facebook and email Integration, a Contact Form, and more, all built for complaint management. Lue lisää tuotteesta Smartsupp
Customers need to communicate with your team when they run into potential issues. Offering live chat for teams of agents with conversation history, Facebook and email Integration, a contact form, and much more, Smartsupp delivers many tools built for complaint management. Live chat for teams keeps your agents in the know of all customer communication, while integration to Facebook and email as well as contact forms on your site keep them connected on every channel, every step of the journey. Lue lisää tuotteesta Smartsupp

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Tidio is a complaint management platform that enables you to provide superb customer support and generate sales with live chat & bots. Lue lisää tuotteesta Tidio
Tidio is a powerful, complaint management platform that levels up your customer support and helps to generate more sales. An easily accessible live chat widget makes your business available 24/7, while AI-powered chatbots engage your customers in real-time, so you can sell more. Additionally, you can connect Messenger, Instagram, live chat, and email to Tidio multichannel and answer all messages from one place, also on mobile. Easily integrates with all websites and platforms. Lue lisää tuotteesta Tidio

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Front on tehokas asiakasviestintäkeskus, jonka avulla voi seurata valituksia, vastata nopeasti ja tarjota yksilöllisiä asiakaskokemuksia. Lue lisää tuotteesta Front
Muuta valitukset mahdollisuudeksi luoda uskollisia ja tyytyväisiä elinikäisiä asiakkaita. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo kaikki kanavat yhteen alustaan. Näin tiimit voivat seurata valituksia, vastata nopeasti ja saada hyödyllisiä tietoja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä yhteistyötä ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Gorgias on kaikenkattava asiakaspalvelu, asiakastuki ja chat-tukipalvelu Shopifyn, Magenton ja BigCommercen myymälöille. Lue lisää tuotteesta Gorgias
Ainoa asiakaspalvelusovellus, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Keskitä asiakastukesi yhdistämällä kaikki kanavat yhteen paikkaan – sähköposti, live chat, puhelin, Facebook, Instagram jne. – ja paranna tuen vastausaikoja 43 % verran. Kaikki yhdessä: Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta. Lisää malleja, automaatiota, sääntöjä ja makroja. Hanki esittely tai asenna ilmainen kokeiluversio. Katso itse, miksi Gorgias on saanut Shopifyssa loistavia arvioita. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
100% cloud based end-to-end Complaints Management software - from intake to resolution & continuous improvement. Get demo today! Lue lisää tuotteesta ComplianceQuest
End-to-end complaints management to ensure customer delight through complete lifecycle management of complaints from in-take to assessing risks, regulatory impact and submissions, quality investigatio n, resolution, and continuous improvement. With ComplianceQuest's Complaints Management software your organization has comprehensive control over how customer complaints are collected, recorded, reported, and tracked in compliance with industry guidelines and regulations. Lue lisää tuotteesta ComplianceQuest

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Extremely flexible service desk ready for complaint management with the possibility to integrate with external platforms. Lue lisää tuotteesta Mint Service Desk
Mint Service Desk is a powerful tool that covers all functionalities of Complaint Management. We understand that in many cases there is a need to perform specific integrations with external platforms like i.e. SAP. AVAILABLE ON-PREMISES. Key features: - flexible asset management structure - ticketing system integrated with asset management - email integration - custom ticket types - dynamic fields - document templates and many more. Lue lisää tuotteesta Mint Service Desk

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lue lisää tuotteesta LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lue lisää tuotteesta LiveCaller

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Zendesk Support is the leading complaint management software built for better customer relationships.
Zendesk is the leading cloud-based complaint management software built with support agents in mind. Easily solve tickets and track customer complaints on any channel: text SMS, web, mobile app, phone, email, social media. AI powered workflows provide your support agents with all customer interactions, including those tracked from 700+ app integrations. See why companies such as Uber, Venmo, Shopify, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Handling customer complaints is easy when you have the right tools. Try Zoho Desk the industry's favourite complaint management system.
Zoho desk helps you receive, respond to, and resolve customer complaints with the help of multichannel capabilities, advanced reporting functionalities, and cross-functional collaboration. It helps you tackle multiple problems with simple solutions, and leaves you with more time for tasks that matter. Our free plan gives you 3 users free to head start your customers compliant management operations. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Easy to implement web-based Complaint Management & Help Desk software designed for B2B software and technology companies.
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lue lisää tuotteesta Apptivo

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. Lue lisää tuotteesta NICE CXone

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Used in agile sales teams to increase sales productivity, clear bottlenecks in processes, and ultimately hit revenue targets.
Vtiger's mission is to help businesses thrive at work. We have built AI-powered software that gives your customer-facing teams the ability to implement a robust customer experience strategy with the power of One View. Vtiger Cloud CRM is intuitive and powered with AI, designed to help you work better. With a brand new mobile app and integrations to over 500 business applications, Vtiger works where you are. Lue lisää tuotteesta Vtiger CRM

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Qualtrics (CX) is the the ultimate complaint management platform to understand the root cause and follow-up on feedback at scale.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. Using multiple metrics, sentiment analysis and key driver analysis, our tools get you deeper into your customer¿s mindset and point the way to improvements that will generate lasting, happy customer relationships. Lue lisää tuotteesta Qualtrics CustomerXM

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Lue lisää tuotteesta SAP Customer Experience

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
The solution shouldn't be more painful than the problem. Support your customer service with ours - it's the best in the business.
Does your complaint management software provider...fail to manage your complaints? Turn to a team that's seen everything. For almost 25 years, we've maintained industry-leading customer service for thousands of our own customers, by using our own software. Implementation is easy with our 24/7, 100% U.S.-based customer support at your fingertips. Speak with an expert ready to help customize your software solution to manage complaints and improve customer and team-member relationships. Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lue lisää tuotteesta GoTo Resolve

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
CAPTERRA VISITORS: Get 30% Off Your First Month! Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! Lue lisää tuotteesta GetMoreReviews

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
SMS texting and live chat for business has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers.
SMS texting and live chat has never been easier than with Avochato's solutions for teams, marketers and contact centers. With no programming required, you can setup your Avochato phone number in minutes to text your prospects, customers, or staff. Segment, import, and broadcast to your contacts to scale your teams communications. Avochato integrates with platforms such as Salesforce, Slack, MS Teams, and Zapier. Enable prospects to text you from a Google Ad with the AdWords API integration. Lue lisää tuotteesta Avochato

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Quality Management Software; includes electronic document control, training control, corrective action, audit, supplier mgmt, and more.
MasterControl Postmarket Excellence suite of solutions, companies have the best tools to track and resolve customer complaints effectively and ensure regulatory compliance. By storing data in a centralized, cloud-based location, companies can analyse the complaints they receive to detect issues that indicate larger problems. Once a product finally hits the market, monitoring it for any quality issues is vital. This is more effective when done with MasterControl complaint management software. Lue lisää tuotteesta MasterControl Quality Excellence

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Lue lisää tuotteesta InvGate Service Desk

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
A solution focusing on customer feedback, user engagement, and more. Integrate now to get crash and bug reporting as well!
Instabug provides in-app feedback and bug reporting to mobile apps looking for complaint management. After integrating the SDK, it allows you to have a seamless two-way communication with users. You can collect feedback, whether it is complaints, or feature requests, and send surveys to find out their opinion about improvements. The top apps in the world rely on Instabug. We provide exceptional support 24/7 and is constantly rated highly as a bug reporting & tracking tool. Lue lisää tuotteesta Instabug

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based customer service software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect. Lue lisää tuotteesta HappyFox Help Desk

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Lue lisää tuotteesta Efficy CRM

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Lue lisää tuotteesta Preferred Patron Loyalty

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Lue lisää tuotteesta Gladly

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Helppokäyttöinen valitusten hallintaohjelmisto. Hallinnoi valituksia joustavan verkkopohjaisen ratkaisun avulla.
Helppokäyttöinen valitusten hallintaohjelmisto. Hallinnoi asiakaspalautetietoja ja asiakasvalituksia keskitetysti verkkopohjaisen ratkaisun avulla. Sitä voidaan käyttää yhdessä kattavan laadunhallinta -alustan kanssa. Pidä yhteyttä useiden toimipaikkojen työntekijöihin ja työskentele yhdessä heidän kanssaan sähköposti-ilmoituksia ja automatisoituja työnkulkuja hyödyntäen. Hallinnoi valituksia nopeammin, helpommin ja tarkemmin. QT9 QMS sisältää yhdistettyjä moduuleja, joten voit yhdistää valitukset CAPA-toimenpiteisiin laadunhallinnan parantamiseksi. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Quality management solution that helps users manage documentation, compliance, design customer complaint workflows, risks, & training.
Qualtrax is a complete quality and compliance software system used to manage and control documentation, automate business processes, manage customizable workflows (like our customer complaint workflow), streamline training management, manage internal and external audits and ensure implementation of critical industry regulations in real-time. Ideal for heavily-regulated industries, where compliance with standards including ISO 17025, 17020, 13485, and 9001, TNI, GFSI, FDA, and FQS are required. Lue lisää tuotteesta Qualtrax

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Contracts, risks, insurance, claims, incidents, assets, workflow management software with integrations & dashboard reporting.
Contract, risk, claims, incident, litigation, compliance, & insurance management software, Web-based with features for document management, approval workflow, log history, document templates, email notifications, contact notes, date and time stamps, customizable reporting, and document version control. Fully hosted or self-hosted options available with private labeling and integration to your web site. Multiple currencies and multiple languages. Lue lisää tuotteesta A1 Tracker

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Speed up website testing: report straight into your Jira, Trello, Asana etc. with all technical information your devs need to fix them.
Collect website feedback from your team, clients, and users with the feedback widget. It automatically captures a screenshot that your reporter can annotate to get their point across. All issues are sent into your favorite project management tool, with all the technical data needed by developers to understand and reproduce issues. Thanks to our 2-way sync integrations, you can chat and notify status changes your clients without ever leav Lue lisää tuotteesta Marker

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
SeeClickFix provides local governments everything needed to collect, manage, resolve, and report on public service requests.
SeeClickFix is a modern, distributed 311 solution that accepts, routes, and manages public service requests. Configurable workflows let staff know about 311 issues before they become costlier problems. While built-in feedback loops keep residents and staff up-to-date about the status of work being done. Lue lisää tuotteesta SeeClickFix

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Team inbox and chat tool that empowers teams to truly collaborate around different channels of communication, internal and external.
Team inbox and chat tool that empowers teams to truly collaborate around email, SMS, WhatsApp, Twitter, and other channels of communications. We redesigned the inbox with a business-first collaborativ e experience in mind. With Missive, teams focus on growing their business. Lue lisää tuotteesta Missive

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology. Lue lisää tuotteesta NABD System

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. Lue lisää tuotteesta UseResponse

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
Ticketing software Easy to use, Affordable, and Scalable. Built to manage the complexities that teams need to drive customer success and retention. We do this by unifying survey tools, NPS, CSAT, knowledge base, data synchronizations to Salesforce, dashboards, analytics, scheduling tools, team scorecards, and customer success health scoring. Lue lisää tuotteesta Supportbench

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
SALUS is the digital safety management system for the modern age. Move your entire safety program to mobile devices and web app.
With the power of SALUS, you can manage safety compliance across your entire organization. Built for the construction industry, SALUS is 100% focused on safety and mimics existing workflows to simplify use and accelerate adoption. With SALUS, users can sign & submit documents; track certificates; and manage subcontractors, worksites, & assets, all from a mobile or web app. Say goodbye to a fragmented safety system and hello to a simplified, centralized approach. Lue lisää tuotteesta SALUS

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
The employee relations & investigation solution that companies trust to help them track, investigate and analyze issues the right way.
Today's workplaces are shaken by risk. You can't prevent every employee relations issue, but you can manage how your organization responds. Achieve consistency in how you track, investigate and analyze with HR Acuity - the only technology platform built for employee relations management. We equip you with built-in intelligence, templates and reporting to conduct best practice, fair investigations, provide trends through forward-looking analytics, and provide trusted experiences for your people. Lue lisää tuotteesta HR Acuity

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Airbrake provides frictionless error monitoring, debugging, and performance insight for your entire app stack.
Airbrake provides frictionless error monitoring and performance insight for the entire app stack. Drill down on recurring exceptions or filter by parameters, users or environment variables. Intelligen t grouping and duplicate detection are presented to ensure users don't get overwhelmed by trivial errors or a mass of emails. Lue lisää tuotteesta Airbrake

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Lue lisää tuotteesta C-Desk

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Qualityze EQMS Suite is specifically designed to address quality and compliance challenges for enterprises efficiently and effectively.
Qualityze Enterprise Quality Management Suite is a next-generation solution designed to address the quality management needs while meeting applicable regulatory compliance. Built on the most powerful and secure platform, i.e., Salesforce.com, Qualityze provides a greater flexibility, security, and reliability in managing end-to-end quality processes. It has advanced in-bult capabilities like intuitive dashboards, configurable workflows, notifications, task schedules, reporting, and much more. Lue lisää tuotteesta Qualityze Suite

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
ViClarity is an award winning global provider of GRC management solutions that allows you to automate manual processes online with ease
ViClarity is an award winning provider of Audit, Risk & Compliance management solutions with a strong presence in the Financial Services and Healthcare sectors, also working in industries such as Manufacturing, Retail, Education, Charities etc. ViClarity is a global organization with offices in Boston, Des Moines Iowa, Ireland and the UK. Our easy to use platform allows you mirror your own manual processes online, tracking and managing audit, risk and compliance tasks efficiently in one system. Lue lisää tuotteesta ViClarity

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys
Handle complaints the way you want them with the dynamic fully configurable VobeSoft platform. Streamline your whole service workflow.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! Lue lisää tuotteesta VobeSoft

Ominaisuudet

  • Laadunvarmistus
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Asiakasreklamaatioiden seuranta
  • Ongelmien seuranta
  • Reititys