Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Valitushallita-ohjelmisto

Valitushallinta­ohjelmisto auttaa seuraamaan, järjestämään ja ratkaisemaan asiakasvalituksia ja maksimoimaan suoraan asiakkaiden kanssa tekemisissä olevien työntekijöiden tuottavuuden. Tällaisten ratkaisujen ominaisuuksiin kuuluvat valitusten tarkka vastaanotto, luokittelu, edelleenohjaus, kommunikoinnin mahdollistaminen tiimin kesken ja vaatimusten­mukaisuuden varmistaminen. Valitusten hallintaohjelmisto liittyy asiakastyytyväisyys­ohjelmistoon, asiakaspalvelu­ohjelmistoon ja Help Desk -ohjelmistoon.

Zendesk Support on johtava valitustenhallintaohjelmisto, joka on luotu parantamaan asiakassuhteita.
Zendesk on johtava pilvipohjainen valitustenhallintaohjelmisto, joka on luotu tuen asiakaspalvelijoita ajatellen. Se auttaa ratkaisemaan tukipyynnöt helposti ja seuraamaan asiakasvalituksia minkä tahansa kanavan kautta: tekstiviesteinä, verkossa, mobiilisovelluksessa, puhelimitse, sähköpostitse ja sosiaalisessa mediassa. Tekoälyä hyödyntävien työnkulkujen ansiosta asiakaspalvelijoilla on käytössään tiedot kaikesta toiminnasta asiakkaan kanssa esimerkiksi yli 700 sovellusintegraation kautta. Katso, miksi esimerkiksi Uber, Venmo, Shopify ja LendingClub käyttävät Zendeskiä asiakastuen kustannustensa alentamiseen ja asiakastyytyväisyyden lisäämiseen. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
Helppokäyttöinen verkkopohjainen käyttötuki- ja asiakaspalveluohjelmisto asiakkaiden valitusten seurantaan ja hallintaan mistä tahansa kanavasta.
Freshdesk-palvelulla saat tietoa asiakkaiden valituksista sähköpostitse, puhelimitse, chatin kautta, Twitterissä ja Facebookissa tai jopa mobiilisovelluksellasi. Voit muuntaa valitukset palvelupyynnöiksi, järjestää ja määrittää ne tiimien välillä, vastata kerralla usein toistuviin valituksiin ja saada tietoja ongelmista, jotka vaikuttavat asiakkaille tarjottavaan palveluun. Freshdesk on helppokäyttöinen, edullinen ja saatavilla ilmaiseksi rajattomilla edustajapaikoilla, joten voit aloittaa heti ja ilahduttaa asiakkaitasi. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu monikanavainen valitustenhallintaohjelmisto. Käytä hybridien palvelupyyntöjen virtaamme, jonka kautta voit seurata asiakkaitasi eri kanavien kautta, mutta pysyä aina samassa hybridissä palvelupyynnössä. Hyödynnä universaalia postilaatikkoamme, joka yhdistää kaikki asiakasviestintäkanavasi yhteen yhtenäiseen saapuneet-kansioon. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM ja valitusten hallinnan ratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailmaa.
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM ja valitusten hallinnan ratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailmaa. Saatavilla pilvi-/mobiili-/avoimen lähdekoodin versiona. Monikanavainen asiakaspalvelu – sähköposti, puhelinjärjestelmä, verkkosivuston suora chatti, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack ja muut mobiiliviestintävälineet ovat tuettuja. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
Kasautuvatko IT-valitukset? Ala ratkaista palvelupisteeseen tulevia valituksia kaksi kertaa nopeammin! Kokeile Freshserviceä – se on ITIL-valmis!
Freshservice on palvelupiste IT-valitusten hallintaan, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
Front on tehokas asiakasviestintäkeskus, jonka avulla voi seurata valituksia, vastata nopeasti ja tarjota yksilöllisiä asiakaskokemuksia.
Muuta valitukset mahdollisuudeksi luoda uskollisia ja tyytyväisiä elinikäisiä asiakkaita. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo kaikki kanavat yhteen alustaan. Näin tiimit voivat seurata valituksia, vastata nopeasti ja saada hyödyllisiä tietoja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä yhteistyötä ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
Gorgias on kaikenkattava asiakaspalvelu, asiakastuki ja chat-tukipalvelu Shopifyn, Magenton ja BigCommercen myymälöille.
Ainoa asiakaspalvelusovellus, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Keskitä asiakastukesi yhdistämällä kaikki kanavat yhteen paikkaan – sähköposti, live chat, puhelin, Facebook, Instagram jne. – ja paranna tuen vastausaikoja 43 % verran. Kaikki yhdessä: Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta. Lisää malleja, automaatiota, sääntöjä ja makroja. Hanki esittely tai asenna ilmainen kokeiluversio. Katso itse, miksi Gorgias on saanut Shopifyssa loistavia arvioita. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
Helppokäyttöinen valitusten hallintaohjelmisto. Hallinnoi valituksia joustavan verkkopohjaisen ratkaisun avulla.
Helppokäyttöinen valitusten hallintaohjelmisto. Hallinnoi asiakaspalautetietoja ja asiakasvalituksia keskitetysti verkkopohjaisen ratkaisun avulla. Sitä voidaan käyttää yhdessä kattavan laadunhallinta-alustan kanssa. Pidä yhteyttä useiden toimipaikkojen työntekijöihin ja työskentele yhdessä heidän kanssaan sähköposti-ilmoituksia ja automatisoituja työnkulkuja hyödyntäen. Hallinnoi valituksia nopeammin, helpommin ja tarkemmin. QT9 QMS sisältää yhdistettyjä moduuleja, joten voit yhdistää valitukset CAPA-toimenpiteisiin laadunhallinnan parantamiseksi. Lue lisää tuotteesta QT9 QMS

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus
Ohjelmistot laadunhallintaan, dokumenttien hallintaan, työnkulun hallintaan, riskienhallintaan, kapasiteetin hallintaan ja prosessien hallintaan.
ManualMaster auttaa organisaatioita luomaan, hallitsemaan ja jakamaan tehokkaasti käytäntöjä, menettelyjä, prosesseja ja muita asiakirjoja. Sen käyttäjäystävällisen käyttöliittymän avulla käyttäjät voivat helposti luoda ja muokata asiakirjoja ja työnkulkuja, mikä varmistaa johdonmukaisuuden ja vaatimustenmukaisuuden koko organisaatiossa. Se tarjoaa edistyneitä ominaisuuksia, kuten versionhallinnan, automaattiset ilmoitukset ja raportointiominaisuudet, mikä helpottaa asiakirjojen muutosten seurantaa ja varmistaa säännösten noudattamisen. Lue lisää tuotteesta ManualMaster

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Sähköpostin hallinta
  • Ongelmien seuranta
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Palautteen hallinta
  • CAPA (korjaavat ja ehkäisevät toimenpiteet)
  • Live-chat
  • Laadunvarmistus