Suomi Näytä paikalliset tuotteet
228 tulosta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Jira is a fully-featured issue tracker for teams planning and building great products. Lue lisää tuotteesta Jira
Jira is the issue tracker for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Nykyaikainen, verkkopohjainen ongelmanseurantaohjelmisto, jota käyttää yli 40 000 yritystä ympäri maailman. Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Freshdesk on nykyaikainen ongelmanseurantajärjestelmä, joka sisältää kaiken, mitä tarvitset ongelmien seuraamiseen ja hallintaan. Freshdesk toimii perinteisten kanavien, kuten sähköpostin, puhelimen ja chatin, sekä sosiaalisen median kanssa. Lisäksi se voidaan lisätä mobiilisovellukseesi, jotta voit tallentaa liikkeellä ollessasi ilmeneviä ongelmia. Freshdesk parantaa edustajien tuottavuutta automaatioiden, sisäisen pelimekaniikan ja muiden ominaisuuksien avulla. Laaja raporttipaketti auttaa esimiehiä saamaan nopeasti yleiskuvan asiakastuen suurimmista pullonkauloista Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Online-palvelupiste ongelmien seurantaan, joka auttaa IT-infrastruktuurin hallinnassa vaikeuksitta. Lisäksi se on ITIL-yhteensopiva... Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on online-ITIL-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Vankat tapahtumien hallintatoiminnot, joihin sisältyy keskeisiä ominaisuuksia, kuten työnkulun automatisointi, tekevät ongelmien seurannasta helppoa. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Track bugs, enhancements, and other requests, prioritize work, and communicate with stakeholders as changes are proposed and merged.. Lue lisää tuotteesta GitHub
GitHub issues make project management simple. Start with an issue: create an issue to suggest a new idea or track a bug. Then organize and assign tasks to your team. Link issues and pull requests: Track updates to your project without complicating your workflow by cross linking between issues and pull requests anywhere in your GitHub organization. Lue lisää tuotteesta GitHub

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Lue lisää tuotteesta ClickUp
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Seuraa mitä tahansa ongelmaa suora chatti-/palvelupyyntöjärjestelmäämme käyttäen ja hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla. Lue lisää tuotteesta LiveAgent
Seuraa mitä tahansa ongelmaa LiveAgentin täysin varustellulla käyttötuki- ja palvelupyyntöohjelmistolla. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, palvelupyynnöt, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Ongelmien seuranta, virheiden seuranta tai asiakkaan seuranta? Bitrix24 tekee kaikesta helpompaa! Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Etsitkö erinomaista ilmaista projektinseurantaohjelmistoa? Tutustu Bitrix24:een, joka on yksi maailman suosituimmista ilmaisista projektinhallinta-alustoista. Se on saatavilla 18 eri kielellä, ja sitä käyttää yli kuusi miljoonaa organisaatiota 187 eri maassa. Bitrix24 pystyy seuraamaan projektiasi lähes kaiken huomioiden. Se sisältää virheiden seurannan, ongelmien seurannan ja asiakkaiden seurannan. Katso itse mistä on kyse: luo ilmainen Bitrix24-tili. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Shortcut is a fast project management platform built for today's software team. Free for teams up to 10 users. Lue lisää tuotteesta Shortcut
Shortcut is a fast, uncluttered project management platform for Agile software teams to plan, build, and launch better products. It combines just the right amount of simplicity and structure to keep software teams happy and productive. Shortcut is designed for developers and features a robust set of popular integrations (GitHub, GitLab, Slack, and more) and a well-crafted API to automate workflows. Free for teams up to 10 users. Lue lisää tuotteesta Shortcut

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
SpiraTest offers a complete defect and issue tracking solution that manages your entire testing process. Lue lisää tuotteesta SpiraTest
SpiraTest is an integrated Quality Assurance solution that manages requirements, releases, tests, defects, and issues in one environment, with end-to-end traceability. With SpiraTest, log, and capture bugs and issues quickly and easily. Once captured, search, assign, track, and manage the logged issues and defects using powerful SpiraTest dashboards. Categorize your logged defects into different types, each with a customizable workflow and analyze the quality of a system during its lifecycle. Lue lisää tuotteesta SpiraTest

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Remote support & ticketing solution built into our Naverisk All-in-One remote monitoring and management platform for MSPs & IT Depts. Lue lisää tuotteesta Naverisk
Designed specifically for managed service providers (MSPs) and IT professionals, Naverisk comes fully equipped with built-in helpdesk and ticketing for issue tracking. Additionally, you can create tickets manually or automatically and set default agreement and billing parameters. Multiple technicians can track time and information against a single ticket. Unlike other PSA vendors in the market, the web-based ticketing components of Naverisk are built from the ground up within the product. Lue lisää tuotteesta Naverisk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Fast track design review with quick, visual feedback that gets everyone on the same page. Lue lisää tuotteesta Volley
With Volley, you can quickly and easily capture feedback on any website, even staging sites. Using the browser extension, you can leave notes and feedback pinpointed to specific design features and add attachments. Volley renders pixel-perfect screenshots as part of the feedback, allowing for a better understanding of all comments. No more games of Telephone via email! Notes are delivered to the selected workspace, and can also be automatically sent to Trello or Jira. Lue lisää tuotteesta Volley

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Bug tracker for fast-moving SaaS Teams. Lue lisää tuotteesta Bugasura
Bugasura is a Bug Tracker for Fast Moving SaaS Teams. It is used by developers, QA, designers, and product managers across the globe as an issue and bug tracker across multiple projects. People love it because it is simple, fast, and comes with the ability to customize workflows and focus on issues and bugs that need to be resolved immediately. Lue lisää tuotteesta Bugasura

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Alcea IssueTrack is a team oriented web-based issue tracking solution which includes various tracks for all your tracking needs. Lue lisää tuotteesta Alcea IssueTrack
Alcea facilitates a collaborative process which maintains visible, prioritized and manageable issues. It will maximize productivity by ensuring continuous communication and forcing a team to focus on the most critical issues at hand. Alcea delivers optimal workflow by maintaining proper ownership and keeping individuals aware of their most immediate responsibilities. Lue lisää tuotteesta Alcea IssueTrack

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Tool for Agile Software Development, Project Management, Test Management and Issue Tracking with Timesheet, Helpdesk and Reporting. Lue lisää tuotteesta JunoOne
JunoOne is an ALM solution for software development companies, software delivery companies, and software integrators, worldwide. Users can create several types of projects, oversee testing processes, track issues, access reporting, and more. Lue lisää tuotteesta JunoOne

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Enablon provides the most complete EHS, Risk and Sustainability Management software on the market designed for Global 2000 companies. Lue lisää tuotteesta Enablon Incident Management
The Enablon Safety & Incident Management software enables large & complex organizations to ensure optimal workplace safety, minimal operational disruption and out-of-the-box regulatory compliance with our industry-leading Incident Management software application. Offering the most advanced capabilities, our software helps you comply, report, and predict and prevent incidents, providing a proactive platform to minimize risk. Lue lisää tuotteesta Enablon Incident Management

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Create, manage and grow your online presence for your business, blog, store and more with Wix’s intuitive website creation platform.
Wix is an industry-leading web creation platform that provides everything you need to create, manage and grow your business online. Build a memorable user experience with intuitive design features and experience faster load times with enhanced performance. Reach more customers with advanced marketing and SEO tools while the ultra resilient and flexible infrastructure means your site is ready for any amount of traffic. Plus with enterprise-grade security, your visitor data stays safe 24/7. Lue lisää tuotteesta Wix

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer relationships.
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built for tracking and solving customer problems. Solve tickets easily and track customer issues on any channel:¿ text SMS, web, mobile app, phone, email, social media. See why over 200,000 teams of all sizes such as Uber, Slack, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Wrike is an IT project management software with templates, Gantt charts, advanced security, approvals, reports, and 400+ integrations.
Wrike is an IT project management software trusted by 20,000+ companies and over two million users. Streamline your IT management using custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time-tracking , automated workflows and approvals, budget management, and advanced reporting, all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications such as GitHub for seamless development and tracking. Customize your workflows so you can see progress at every step. Transform your IT management with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Zoho Desk is an effective issue tracking software ensures process automation, error-free tracking and makes customer service more easy
Zoho Desk is an effective web-based issue tracking software ensures reliable issue tracking process, stays error-free and makes customer service easy for everyone involved. Advanced process automation , Feedback loops, Cases management, customizable dashboards and reports makes Zoho Desk more easy to track and solve issues faster. The issue tracking cycle begins when the customer tells your company about their questions, and ends when the customer leaves feedback on the support they received. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
TeamSupport is a post-sale customer support software solution built specifically for the unique needs of B2B technology-enabled companies. Built around the entire B2B customer, rather than a focus on each individual contact or ticket, TeamSupport helps solve for sophisticated client needs, fuels successful client interactions, and ultimately results in increased lifetime customer value. Nationally recognized TeamSupport suite of solutions includes TeamInsights, and TeamSuccess. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
SolarWinds Service Desk is a highly rated solution for IT teams who want to speed issue resolution, improve SLAs and save valuable time
SolarWinds Service Desk (previously Samanage) is a highly rated IT service desk solution that simplifies issue tracking and resolution with time-saving workflows and automation. Fully-integrated asset management provides a complete picture of asset hardware, software and incident history to streamline issue resolution. Built with ITIL best practices in mind, IT teams can improve SLAs, and spend more time on big picture projects. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lue lisää tuotteesta Spiceworks

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Lue lisää tuotteesta Zoho Projects

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
The continuous code improvement platform. Proactively discover, predict, and remediate errors with real-time AI-assisted workflows.
Rollbar is the leading continuous code improvement platform that proactively discovers, predicts, and remediates errors with real-time AI-assisted workflows. With Rollbar, developers continually improve their code and constantly innovate rather than spending time monitoring, investigating, and debugging. Lue lisää tuotteesta Rollbar

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control complex projects that reshape our world. Flexibly adapt our software as projects and conditions change. Eliminate boundaries between organizations, data sources, and systems Securely equip each team member with the data they need to succeed. Get started today. Lue lisää tuotteesta Quickbase

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Your favorite issue tracking software comes with full support. Contact an Issuetrak expert and configure a software solution today.
Your issue tracking concerns are our passion. Speak to an expert and get a customized solution improving speed and efficiency. Switch from email and spreadsheets and save hours per day. Issuetrak has provided issue tracking to thousands of companies for over 20 years. It's in our name! We provide personalized attention and build relationships that matter with our customers. Not all issue tracking solutions fit every company; we customize the right configuration and consult with you to launch. Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Help desk support software and asset management tool includes, knowledgebase, SLA management, ticket tracking, inventory management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a completely web-based Help Desk and Asset Management Software. It offers an integrated package with Incident management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing , Contract Management, Self-Service Portal, and Knowledge Base at an affordable price point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a full-fledged IT Help Desk and a productive Help Desk staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both normal edition and also ITIL edition. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lue lisää tuotteesta Kayako

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
A simple, fast and scalable bug tracking application that helps you manage bugs easily and deliver great products on time.
Zoho BugTracker is the collaborative bug tracking software from Zoho, a brand trusted by 60 million users worldwide. BugTracker helps you track the life cycle of bugs from beginning to closure, making sure that you build and ship great products on time every time. Set up automatic notifications, business rules and custom workflows to follow and close bugs faster. Define realistic expectations for your clients and surpass them with Service Level Agreements. Lue lisää tuotteesta Zoho BugTracker

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lue lisää tuotteesta GoTo Resolve

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Lue lisää tuotteesta ServiceNow Customer Service Management

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
BOSSDesk is an award winning Help Desk, Service Desk, ITSM and asset management solution available for Cloud, On-Premise and mobile.
BOSSDesk, an ITSM (IT Service Management) Service Desk Help Desk and IT Asset Management solution, is available for both Cloud, On-Premise and mobile. An award-winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog helps IT departments quickly deploy self-service portals, workflow automations, HR-onboarding, asset management, incident , change and problem management. BOSSDesk is ITIL aligned and helps IT departments streamline ticket management and Optimize and automate processes easily Lue lisää tuotteesta BOSSDesk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol. Lue lisää tuotteesta MantisBT

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Lue lisää tuotteesta InvGate Service Desk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
We're the most intuitive way of collecting Real-Time Contextual Insights throughout the entire mobile app lifecycle.
Instabug provides in-app feedback and bug reporting to mobile apps looking for issue tracking. After integrating the SDK, it allows you to have a seamless two-way communication with users or testers, while providing detailed environment report for developers. The integration process takes less than a minute and the results are outstanding! The top apps in the world rely on Instabug. We provide exceptional support 24/7 and is constantly rated highly as a bug reporting & tracking tool. Lue lisää tuotteesta Instabug

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
An issue tracking software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
HappyFox is a web based issue tracking software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect. Lue lisää tuotteesta HappyFox Help Desk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Visual review and bug tracking solution for teams building digital content and apps - websites, web-apps, e-learning courses, videos.
zipBoard is a visual review and bug tracking tool, that lets your team collect feedback on their digital content and apps during development. zipBoard is for teams developing websites, webapps, e-learning courses, videos, PDF documents at scale. The visual review tools let non-technical stakeholders and clients share reviews using annotations, screen recordings making it easy for team to understand the issues and then include it into the development workflow using our in-built bug tracking tool Lue lisää tuotteesta zipBoard

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Project & code management, together at last. Plan work, track progress, and release code right in Backlog for all-in-one collaboration.
Backlog is the all-in-one online issue management tool for project management, version control, and bug tracking. Bringing together the organizational benefits of project management with the power and convenience of code management, Backlog enhances team collaboration across organizations large and small. Plan work, track progress, and release code updates right in Backlog. Core features include subtasking, custom statuses, kanban-style board, Gantt charts, burndown charts, Git & SVN, and wikis. Lue lisää tuotteesta Backlog

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Experience full situational awareness with the only real-time SEO Auditing and Monitoring platform. Because search engines never sleep.
Ensure customers find your most valuable digital content with 24/7 website monitoring from ContentKing, now part of the #1 enterprise organic marketing platform from Conductor. Website changes happen, and they happen fast. That’s where ContentKing for Conductor comes in. As the only real-time SEO monitoring and auditing platform, ContentKing keeps track of everything happening on your site as it happens. No more waiting for a crawl, no more working with lagging data, no more unnoticed issues. Lue lisää tuotteesta ContentKing

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Userback helps you collect visual feedback, bugs, and other issues from your website with annotated screenshots, video and more.
Userback is a bug tracking and visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect feedback and track issues from inside their apps. Capture highly-contextual feedback with annotated screenshots, video recordings, console logs, session info, and everything you need to resolve issues faster. With kanban boards, inbox views, custom workflows, and integrations, Userback has everything you need to track and resolve issues in the way that works best for you. Lue lisää tuotteesta Userback

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Fully-managed issue tracking solution that helps teams quickly and accurately track, resolve and report on issues.
OTRS is a fully-managed issue tracking solution that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many issue resolution features. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that issues are responded to quickly and the best possible service is delivered in a cost-effective way. Try the issue tracking software today. Lue lisää tuotteesta OTRS

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner. Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line. Lue lisää tuotteesta Tracker

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard. Lue lisää tuotteesta Groove

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta
Sentry is the only developer-first app monitoring platform that gives real-time visibility into issues that matter to fix them faster.
With support for 99 platforms as well as single-tenant offerings, Sentry is essential for monitoring application code health. From Error tracking to Performance monitoring, developers can see clearer, solve quicker, and learn continuously about their applications - from the frontend to the backend. Lue lisää tuotteesta Sentry

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Ongelmien tarkastus
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Tehtävien hallinta