Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Issue Tracking-ohjelmisto

Issue Tracking -ohjelmisto auttaa organisaatioiden talous-, asiakaspalvelu- ja muita osastoja seuraamaan, ohjailemaan ja ratkaisemaan ongelmia. Tällaisten sovellusten avulla voidaan pitää kirjaa erilaisista tehtävistä aina ongelman havaitsemisvaiheesta sen ratkaisemiseen ja raporttien laatimiseen, määräystenmukaisuuden valvontaan ja liiketoiminnan resurssien optimointiin. Issue Tracking -ohjelmisto on usein verkkopohjainen ja yhteensopiva muiden ohjelmistosovellusten kanssa. Tähän liittyviä ratkaisuja ovat bugiseurantaohjelmisto, valitusten hallinta­ohjelmisto ja Help Desk -ohjelmisto.

Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
Zendesk Support on johtava käyttötukiohjelmisto, joka on luotu parantamaan asiakassuhteita.
Zendesk on johtava pilvipohjainen käyttötukiohjelmisto, joka on luotu asiakkaiden ongelmien seurantaan ja ratkaisemiseen. Se auttaa ratkaisemaan tukipyynnöt helposti ja seuraamaan asiakkaiden ongelmia minkä tahansa kanavan kautta: tekstiviesteinä, verkossa, mobiilisovelluksessa, puhelimitse, sähköpostitse ja sosiaalisessa mediassa. Katso, miksi yli 200 000 kaikenkokoista tiimiä ja esimerkiksi Uber, Slack ja LendingClub käyttävät Zendeskiä asiakastuen kustannusten pienentämiseen ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
Nykyaikainen, verkkopohjainen ongelmanseurantaohjelmisto, jota käyttää yli 40 000 yritystä ympäri maailman.
Freshdesk on nykyaikainen ongelmanseurantajärjestelmä, joka sisältää kaiken, mitä tarvitset ongelmien seuraamiseen ja hallintaan. Freshdesk toimii perinteisten kanavien, kuten sähköpostin, puhelimen ja chatin, sekä sosiaalisen median kanssa. Lisäksi se voidaan lisätä mobiilisovellukseesi, jotta voit tallentaa liikkeellä ollessasi ilmeneviä ongelmia. Freshdesk parantaa edustajien tuottavuutta automaatioiden, sisäisen pelimekaniikan ja muiden ominaisuuksien avulla. Laaja raporttipaketti auttaa esimiehiä saamaan nopeasti yleiskuvan asiakastuen suurimmista pullonkauloista Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
Seuraa mitä tahansa ongelmaa suora chatti-/palvelupyyntöjärjestelmäämme käyttäen ja hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla.
Seuraa mitä tahansa ongelmaa LiveAgentin täysin varustellulla käyttötuki- ja palvelupyyntöohjelmistolla. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, palvelupyynnöt, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
Ongelmien seuranta, virheiden seuranta tai asiakkaan seuranta? Bitrix24 tekee kaikesta helpompaa!
Etsitkö erinomaista ilmaista projektinseurantaohjelmistoa? Tutustu Bitrix24:een, joka on yksi maailman suosituimmista ilmaisista projektinhallinta-alustoista. Se on saatavilla 18 eri kielellä, ja sitä käyttää yli kuusi miljoonaa organisaatiota 187 eri maassa. Bitrix24 pystyy seuraamaan projektiasi lähes kaiken huomioiden. Se sisältää virheiden seurannan, ongelmien seurannan ja asiakkaiden seurannan. Katso itse mistä on kyse: luo ilmainen Bitrix24-tili. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
Online-palvelupiste ongelmien seurantaan, joka auttaa IT-infrastruktuurin hallinnassa vaikeuksitta. Lisäksi se on ITIL-yhteensopiva...
Freshservice on online-ITIL-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Vankat tapahtumien hallintatoiminnot, joihin sisältyy keskeisiä ominaisuuksia, kuten työnkulun automatisointi, tekevät ongelmien seurannasta helppoa. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
Kissflow’n ongelmanseurantatyökalu auttaa priorisoimaan kriittisiä palvelupyyntöjä, suorittamaan perusteellisia tutkimuksia ja ratkaisemaan palvelupyynnöt nopeasti.
Kissflow Workflow on kattava ongelmanseurantaohjelmistoratkaisu, joka on sekä nopea että tyylikäs. Hanki todellista kilpailuetua priorisoimalla palvelupyyntöjä kriittisyyden perusteella ja tekemällä älykkäämpiä sekä asiayhteyteen perustuvia päätöksiä. Ratkaise palvelupyyntöjä nopeasti ilman aiempaa koodausosaamista tai ulkopuolista asiantuntija-apua. Lue lisää tuotteesta Kissflow

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset
Tuhannet yritykset aina alkuvaiheessa olevista startupeista monikansallisiin firmoihin valitsevat ProProfs Help Deskin asiakkaiden ongelmien ratkaisuun.
ProProfs Help Desk on suosittu online-käyttötukiohjelmisto, jota ylläpidetään laadukkaalla IBM:n pilvialustalla. Jaetun postilaatikon avulla voit helposti seurata, priorisoida, määrittää ja ratkaista kaikki palvelupyynnöt käden käänteessä. Jätä toistuvat tehtävät menneisyyteen hyödyntämällä automaattista työnkulkua, jossa palvelupyynnöt osoitetaan automaattisesti asianmukaisille edustajille ja saat automaattisia hälytyksiä ja ilmoituksia. Integroinneilla, kuten tietämyskannalla ja live chatilla, voit vähentää palvelupyyntöjen määrää ja olla yhteydessä asiakkaisiin. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk

Ominaisuudet

  • Tehtävänantojen hallinta
  • Toistuvat ongelmat
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Hälytykset/eskalaatio
  • Priorisointi
  • Ongelmien tarkastus
  • Tehtävien hallinta
  • Reaaliaikaiset päivitykset