Suomi Näytä paikalliset tuotteet
207 tulosta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin IT-palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT:tä ilmaiseksi tänään Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta TOPdesk
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen IT-palveluhallintaohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Pulseway is the best ITSM Software built for efficient IT Service Management and Delivery from any device closest to you. Lue lisää tuotteesta Pulseway
Pulseway ITSM software provides powerful features and modules to take complete control of all your endpoints, servers, and network devices. Manage all the end-to-end delivery of IT services to customers and users from all-in-one modern, mobile-first IT Service Management Software. Start your free trial today and experience what Pulseway can do for your business. Lue lisää tuotteesta Pulseway

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Palvelun hallinta edellyttää omaisuuden täydellistä näkyvyyttä. Virtaviivaista toimintaa omaisuuden seurannalla, joka on jo tuhansien organisaatioiden käytössä. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory
Uudista palvelunhallintaa tällä saumattomasti integroidulla pilvipohjaisella omaisuuden seurannalla käyttötuelle. Paranna palvelun toimitusta, nopeuta ongelmanratkaisua, vähennä käyttökatkoja ja lisää tiimisi tuottavuutta seuraamalla kaikkia IT-resursseja ja ohjelmistolisenssejä keskitetyssä tietokannassa. Säilytä täysi näkyvyys IT-ympäristöösi resurssien elinkaaren täyden hallinnan, ostotilausten, ylläpidon ja käytön optimoinnin avulla. Integroi muun muassa Zendeskiin, Jiraan, sekä SCCM- ja JAMF-alustoihin API Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
NinjaOne is the leading unified IT operations platform, providing a seamless and single-pane solution. Lue lisää tuotteesta NinjaOne
NinjaOne is the leading unified IT operations platform, providing a seamless, single-pane solution to manage endpoints, support end-users, and deliver IT services. Ninja reduces complexity, drives technician efficiency and gives IT teams full control over managed IT assets. The platform gives IT teams proactive monitoring, remote management, patch management, software management, IT asset management, backup, and more - all in one unified solution with a fast, modern, intuitive interface. Lue lisää tuotteesta NinjaOne

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
All-in-One IT Service Management software designed for managed service providers to manage IT services & remote monitoring Lue lisää tuotteesta Naverisk
Naverisk is an excellent Remote Monitoring & IT Service Management solution for MSPs and IT service providers. Wrapped in a single, all-in-one solution, Naverisk provides tools for device and network scanning & IP monitoring, alerting, auditing, patching, reporting, ticketing, workflow, automation, scripting, and much more. Plus, our partners enjoy exceptional 24/7 global support for the platform at no additional cost. Get a Free Trial today! Lue lisää tuotteesta Naverisk

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
The N-able N-central® remote monitoring and management platform is designed to make managing complex IT networks simple. Lue lisää tuotteesta N-central
The N-able N-central® remote monitoring and management platform is designed to help managed services providers handle complex networks with ease. With extensive automation and in-depth configurability options, security features like antivirus, endpoint detection and response, patch management, and integrated backup, N-central is built to help MSP businesses efficiently manage intricate networks from one easy-to-use platform. Lue lisää tuotteesta N-central

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Extremely flexible service desk and asset management platform with a user-friendly way to chat with potential customers. ON PREMISE. Lue lisää tuotteesta Mint Service Desk
Mint Service Desk is a powerful SELF-HOSTED platform that contains the functionality of the service desk and asset management all in one. AVAILABLE ON-PREMISES. Key features: - flexible asset management structure - ticketing system integrated with asset management - email integration - custom ticket types - dynamic fields - document templates and many more. Mint Service Desk is certified by SERVIEW. KEY DIFFERENCE COMPARED TO COMPETITORS - ADDITIONAL CUSTOMIZATIONS. Lue lisää tuotteesta Mint Service Desk

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Tuhannet yritykset aina alkuvaiheessa olevista startupeista monikansallisiin firmoihin valitsevat ProProfs Help Deskin asiakkaiden ongelmien ratkaisuun. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk on suosittu online-käyttötukiohjelmisto, jota ylläpidetään laadukkaalla IBM:n pilvialustalla. Jaetun postilaatikon avulla voit helposti seurata, priorisoida, määrittää ja ratkaista kaikki palvelupyynnöt käden käänteessä. Jätä toistuvat tehtävät menneisyyteen hyödyntämällä automaattista työnkulkua, jossa palvelupyynnöt osoitetaan automaattisesti asianmukaisille edustajille ja saat automaattisia hälytyksiä ja ilmoituksia. Integroinneilla, kuten tietämyskannalla ja live chatilla, voit vähentää palvelupyyntöjen määrää ja olla yhteydessä asiakkaisiin. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Boost efficiency, speed up troubleshooting and eliminate bottlenecks for your IT team using our ITSM software. Try It Free! Lue lisää tuotteesta AssetSonar
Boost efficiency, speed up troubleshooting and eliminate bottlenecks for your IT team using our ITSM software that integrates with leading service desks like Zendesk and Jira. Gain complete visibility into your IT service landscape, lower hardware downtime with faster issue resolution and improve IT asset reliability with timely maintenance. Our easy-to-use software offers you centralized IT asset management and ensures compliance at all times. Try It For Free! Lue lisää tuotteesta AssetSonar

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Zoho Assist provides a simple and straight forward user interface to connect to remote computers anywhere on the globe.
Access your computer or mobile device from anywhere, anytime using Zoho Assist; your one-stop solution for remote support, screen sharing and unattended access. Get started today with one of the industry's most secure, reliable and affordable software. Requires no prior installation. Cross-platform support available. Works across devices. Supports all major web-proxies and firewalls. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
SolarWinds Service Desk is a highly rated ITSM solution that helps IT teams resolve issues quickly and deliver faster, smarter services
SolarWinds Service Desk (previously Samanage) is an award-winning, highly rated ITSM solution. ITIL-compliant and powered by smart technology like AI, automations, and live chat, our service desk helps you achieve faster ticket resolutions, improve SLAs, and gain better visibility into your overall technology infrastructure. With SolarWinds Service Desk, you can deliver exceptional service experiences and drive better business outcomes. Lue lisää tuotteesta SolarWinds Service Desk

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
On-prem & cloud-based unified endpoint management and security tool that helps manage organization endpoints from single console.
Endpoint Central is a unified endpoint management solution that helps in managing servers, laptops, desktops, smartphones, & tablets from a central location. Using either an on-premise or a cloud-base d UEM allows you to automate regular endpoint management routines like installing patches, deploying software, imaging & deploying OS, manage mobiles & BYOD devices, remote troubleshooting, modern management & much more! It also has a mobile app that allows you to manage endpoints anywhere, anytime! Lue lisää tuotteesta ManageEngine Endpoint Central

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Remote support app designed for connecting to client machines within seconds to securely deliver on-demand or unattended support.
Remote support solution designed for delivering instant unattended and on-demand support to clients located anywhere in the world. Starting at just $25 per month, FixMe.IT provides multi-session handling, unlimited on-demand support and access up to 150 unattended machines. Other key features include branding, multi-monitor navigation, two-way desktop sharing, file transfer, drawing tools, session recording, reporting, and much more. Lue lisää tuotteesta FixMe.IT

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Lue lisää tuotteesta Supremo Remote Desktop

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Atera is the ultimate all-in-one remote IT management solution for MSPs, IT consultants and IT departments. Try Atera for free today!
Atera offers a comprehensive solution for MSPs and IT Professionals. The platform provides one integrated solution: full remote monitoring and management (RMM), PSA, remote access, patch management, billing, reports, and so much more! Atera’s disruptive pricing model also helps managed IT service providers scale their business while providing continued best-in-class service. All plans include unlimited devices, meaning you only pay per technician. Try Atera for free today! Lue lisää tuotteesta Atera

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
ConnectWise Manage helps you organize your business around one centralized system, so your organization can easily connect.
Made for companies that sell, service, and support technology, ConnectWise Manage is the #1 business management platform worldwide. Today, more than 100,000 users rely on ConnectWise Manage to achieve greater accountability, operational efficiency, and profitability. The platform fully integrates business-process automation, help desk and customer service, sales, marketing, project management, cloud services and business analytics that dramatically streamline a company's operations. Lue lisää tuotteesta ConnectWise Manage

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Lue lisää tuotteesta PagerDuty

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Thousands of MSPs and IT Departments use Kaseya VSA IT management software to automate IT. Start your free trial!
See for yourself why thousands of MSPs seeking greater profitability and IT Departments needing to do more with less use Kaseya VSA IT management software to automate IT management. With Kaseya's solutions, organizations can manage their entire infrastructure and IT operations, including cloud, on-premise, hybrid, virtualized and distributed environments all from one place. Start your free trial to proactively manage and control IT assets and applications remotely, easily, and efficiently. Lue lisää tuotteesta Kaseya VSA

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building online database applications without having to write code.
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building ITSM systems and applications without coding. The all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Lue lisää tuotteesta Caspio

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lue lisää tuotteesta Issuetrak

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Help Desk Support Software and Asset Management Tool includes, Knowledgebase, SLA Management, Ticket Tracking, Inventory Management.
ManageEngine ServiceDesk Plus is a Help Desk and Asset Management Software. It offers an Integrated Package with Incident Management(Trouble Ticketing), Asset Tracking, Purchasing, Contract Management , Self-Service Portal, and Knowledge Base at an Affordable Price Point. ServiceDesk Plus provides all that you need to have a Full-Fledged IT Help Desk and a Productive Help Desk Staff. ManageEngine ServiceDesk Plus is available in both On-Premise and On-Demand. Lue lisää tuotteesta ManageEngine ServiceDesk Plus

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Lue lisää tuotteesta Kayako

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Easily maintain and configure IT processes across your organization with Cherwell¿s comprehensive ITSM solution.
Cherwell Service Management is a powerful IT Service Management (ITSM) solution that provides enterprise organizations with the ability to easily maintain and configure IT processes. Cherwell¿s flexible and feature-rich ITSM solution allows teams to rapidly meet the changing and growing demands across their organization, from IT to Facilities to HR, with seamless workflows and lower costs. Cherwell ITSM enables you to transform your IT Service Desk. Lue lisää tuotteesta Cherwell Service Management

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Lue lisää tuotteesta Yonyx

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lue lisää tuotteesta GoTo Resolve

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lue lisää tuotteesta Rescue

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Incident management platform that helps prevent, manage, and resolve IT incidents before they become business problems.
xMatters, an Everbridge Company, is an incident management platform that helps enterprises prevent, manage, and resolve IT incidents. From the Global 2000 to small workgroups and innovative DevOps teams, organizations around the world rely on the xMatters digital service availability platform to solve technology issues before they become business problems. The platform allows organizations to automate key processes with the tools they already use like ServiceNow, Splunk, Jira, and Slack. Lue lisää tuotteesta xMatters

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Deliver services that amaze your users, increase productivity, and achieve new insights by consolidating to the most innovative ITSM.
With ServiceNow ITSM, you can consolidate your IT tools into a single data model to transform the service experience, automate workflows, gain real-time visibility, and improve IT productivity which enables you to switch your operational IT costs to strategic investments. ITSM accelerates your digital transformation and elevates user experiences with machine learning and AI powered chatbots. ITSM improves your IT productivity by 20+% with structured machine learning that automates routine tasks. Lue lisää tuotteesta ServiceNow

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä.
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä. Annamme kehitys- ja operationaalisille tiimeille mahdollisuuden laatia suunnitelm an käyttökatkon varalta ja pysyä hallinnassa hätätilanteen sattuessa. Opsgenie keskittää hälytykset, ilmoittaa luotettavasti oikeille henkilöille ja mahdollistaa nopean toiminnan. Syvien integrointiemme ja yli 200 ITSM-työkalumme avulla voit vähentää erottelua kehitys- ja IT-tiimien välillä, korreloida tapahtumia palvelimiin asetettaviin koodeihin ja määrittää helposti merkittävän tapahtuman kokonaisvaikutuksen. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Lue lisää tuotteesta TeamDynamix

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Lue lisää tuotteesta BMC Helix ITSM

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Web Help Desk® is a web-based ticketing, IT asset, knowledge, and change management software that is easy to use.
SolarWinds Web Help Desk is an on-premises IT help desk solution that streamlines your help desk operations with simple, affordable ticketing and asset management software. Benefit from automated ticketing management, change management, IT asset management, built-in knowledge base, SLA alerting, performance reporting, and more. Lue lisää tuotteesta Web Help Desk

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
BOSSDesk is an award winning fully integrated ITSM/Help Desk /Service Desk solution available for both Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based ITSM / Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Lue lisää tuotteesta BOSSDesk

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Lue lisää tuotteesta Autotask PSA

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Lue lisää tuotteesta InvGate Service Desk

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
[New: Unlimited Agent Pricing] HappyFox is a web based customer support software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system. Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Lue lisää tuotteesta HappyFox Help Desk

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software for MSPs, co-managed IT teams, as well as IT departments. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind, including expiries and vendor information. Lue lisää tuotteesta IT Glue

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
N-able N-sight RMM is a complete solution that makes remote access, management, ticketing, and billing easier for MSPs and IT Pros
N-able N-sight RMM (formerly N-able RMM) is a complete remote monitoring and management platform designed to make managing, maintaining, and protecting IT assets easy for IT service providers, MSPs, and in-house IT professionals. From a single web-based dashboard, you get fast access and support tools, robust remote monitoring and management with patch management and drag & drop automation included, and ticketing & billing. N-able N-sight RMM is built for those who need to do more and earn more Lue lisää tuotteesta N-sight

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Lue lisää tuotteesta Track-It!

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Fully-managed ITSM suite that includes ticketing, workflow automation & notification for ITSM professionals.
OTRS is a fully-managed ITSM suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. Lue lisää tuotteesta OTRS

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Panopta offers a full-service monitoring solution that covers all your devices and doesnt compromise on security.
A fully-featured monitoring platform for on-prem, cloud, & containerized deployments. With server and application performance, Panopta provides more than just basic monitoring. With the ability to perform checks from public and private spaces, you never need to trade security for robust monitoring. Lue lisää tuotteesta Panopta

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Automate Your Business. Simplfy Your Life. Tigerpaw is a complete end-to-end business automation solution.
Our unique, all-in-one solution combines the best features of a PSA tools solution, a robust CRM solution and a BPM software solution into a platform that provides complete visibility, coordination and control of all aspects of your business. With Tigerpaw One, every employee -- from the CEO to the field technician, and from the head of sales and marketing to the customer service representative -- will have the tools and resources he or she needs to be more productive. Lue lisää tuotteesta Tigerpaw Software

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
Software built for IT service business professionals; centralizing ticket, customer management, billing, team scheduling and more.
Whether you're an MSP, network installer, or computer repair business, BlueFolder's Field Service Software for ITSM businesses helps you easily manage asset tracking, customer contract management, technician scheduling, and more. Easy creation and management of incidents and problems help accurately set customer and tech expectations. Customer Service Agreements track hours, retainers, and more. Get a demo to see BlueFolder in action and see how easy and powerful it is to use! Lue lisää tuotteesta BlueFolder

Ominaisuudet

  • Muutosten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Ongelmanhallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta