Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

ITSM-työkalut

ITSM-työkalut (Information Technology Service Management) keskittyvät sisäisen ja ulkoisen IT-tuen hallintaan. Tällaiset sovellukset ohjaavat IT-organisaatioita palveluiden suunnittelemisessa, kehittämisessä ja toimittamisessa sekä tuen tarjoamisessa. ITSM-ratkaisuihin sisältyvät muun muassa Help Desk- ja IT-palvelut.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin IT-palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT:tä ilmaiseksi tänään Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
Palvelun hallinta edellyttää omaisuuden täydellistä näkyvyyttä. Virtaviivaista toimintaa omaisuuden seurannalla, joka on jo tuhansien organisaatioiden käytössä. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory
Uudista palvelunhallintaa tällä saumattomasti integroidulla pilvipohjaisella omaisuuden seurannalla käyttötuelle. Paranna palvelun toimitusta, nopeuta ongelmanratkaisua, vähennä käyttökatkoja ja lisää tiimisi tuottavuutta seuraamalla kaikkia IT-resursseja ja ohjelmistolisenssejä keskitetyssä tietokannassa. Säilytä täysi näkyvyys IT-ympäristöösi resurssien elinkaaren täyden hallinnan, ostotilausten, ylläpidon ja käytön optimoinnin avulla. Integroi muun muassa Zendeskiin, Jiraan, sekä SCCM- ja JAMF-alustoihin API Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
Zendesk tarjoaa alan johtavan asiakaspalveluratkaisun.
Zendesk tarjoaa alan johtavan asiakastukiratkaisun. Se parantaa asiakastyytyväisyyttä keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuutta 30 prosenttia mittakaavasta riippumatta. Kaikki toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä dynaamisessa käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja koko asiakashistoria. Saat ohjelmiston käyttöön nopeasti, ja tulokset näkyvät vieläkin nopeammin. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
Zoho Assist tarjoaa yksinkertaisen ja suoraviivaisen käyttöliittymän yhteyden muodostamiseen etätietokoneisiin kaikkialla maailmassa.
Käytä tietokonettasi tai mobiililaitettasi mistä tahansa ja milloin tahansa Zoho Assistin avulla; yhden luukun ratkaisusi etätukeen, näytön jakamiseen ja valvomattomaan käyttöön. Aloita jo tänään yhdellä alan turvallisimmista, luotettavimmista ja edullisimmista ohjelmistoista. Ei vaadi ennakkoasennusta. Monipuolinen tuki saatavilla. Toimii kaikilla laitteilla. Tukee kaikkia tärkeimpiä web-välityspalvelimia ja palomuureja. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
On-prem- ja pilvipohjainen yhdistetty päätepisteiden hallinta- ja suojaustyökalu, joka auttaa hallitsemaan organisaation päätepisteitä yhdestä konsolista.
Endpoint Central on yhtenäinen päätepisteen hallintaratkaisu, joka auttaa hallitsemaan palvelimia, kannettavia tietokoneita, pöytäkoneita, älypuhelimia ja tabletteja keskitetysti. Käyttämällä joko paikallista tai pilvipohjaista UEM:ää voit automatisoida tavanomaisia ​​päätepisteen hallintarutiineja, kuten korjaustiedostojen asentamista, ohjelmistojen käyttöönottoa, kuvantamista ja käyttöjärjestelmän käyttöönottoa, hallita matkapuhelimia ja BYOD-laitteita, etävianmääritystä, modernia hallintaa ja paljon muuta! Siinä on myös mobiilisovellus, jonka avulla voit hallita päätepisteitä missä ja milloin tahansa! Lue lisää tuotteesta ManageEngine Endpoint Central

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä.
Opsgenie on moderni ratkaisu tapahtumien hallintaan ja niihin reagointiin. Sen palvelut ovat jatkuvasti käytettävissä. Annamme kehitys- ja operationaalisille tiimeille mahdollisuuden laatia suunnitelman käyttökatkon varalta ja pysyä hallinnassa hätätilanteen sattuessa. Opsgenie keskittää hälytykset, ilmoittaa luotettavasti oikeille henkilöille ja mahdollistaa nopean toiminnan. Syvien integrointiemme ja yli 200 ITSM-työkalumme avulla voit vähentää erottelua kehitys- ja IT-tiimien välillä, korreloida tapahtumia palvelimiin asetettaviin koodeihin ja määrittää helposti merkittävän tapahtuman kokonaisvaikutuksen. Lue lisää tuotteesta OpsGenie

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen IT-palveluhallintaohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
Tuhannet yritykset aina alkuvaiheessa olevista startupeista monikansallisiin firmoihin valitsevat ProProfs Help Deskin asiakkaiden ongelmien ratkaisuun.
ProProfs Help Desk on suosittu online-käyttötukiohjelmisto, jota ylläpidetään laadukkaalla IBM:n pilvialustalla. Jaetun postilaatikon avulla voit helposti seurata, priorisoida, määrittää ja ratkaista kaikki palvelupyynnöt käden käänteessä. Jätä toistuvat tehtävät menneisyyteen hyödyntämällä automaattista työnkulkua, jossa palvelupyynnöt osoitetaan automaattisesti asianmukaisille edustajille ja saat automaattisia hälytyksiä ja ilmoituksia. Integroinneilla, kuten tietämyskannalla ja live chatilla, voit vähentää palvelupyyntöjen määrää ja olla yhteydessä asiakkaisiin. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio
Suomi Paikallinen tuote
Edullinen pilvipohjainen palvelunhallinnan alusta, jonka käyttö on helppo aloittaa valmiiksi automatisoiduin prosessein ja joustavasti laajentaa lisäprosesseihin tarpeidesi mukaan.
Efecten pilvipohjainen palvelunhallinnan alusta auttaa yrityksiä digitalisoimaan ja automatisoimaan palvelujaan. Efecten käytön aloittaminen on helppoa valmiiksi automatisoitujen prosessien avulla. Sen edullisuus, data migraatioiden ja käyttöönoton helppous, laajennettavuus, moderni itsepalvelu ja erilaiset käyttöönottomallit varmistavat alustan vastaavan sekä julkisten että yksityisten organisaatioiden tarpeita. Lue lisää tuotteesta Efecte IT Service Management

Ominaisuudet

  • Tietämyskantojen hallinta
  • Palvelujen luettelo
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Konfiguraation hallinta
  • Julkistusten hallinta
  • Sopimusten/lisenssien hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toiminnan seuranta
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Hälytykset/eskalaatio