Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Inside Sales-ohjelmisto

Inside Sales -ohjelmistossa on ratkaisuja, jotka yksinkertaistavat suoramyynnin prosesseja ja sisältävät erilaisia tehokkaita soitto­toimintoja ennakoivista ja etenevistä puheluista ääviesteihin. Inside Sales -ohjelmisto lisää puheluiden määrää, mahdollistaa soittokieltojen noudattamisen ja myyntiraporttien automaattisen luomisen, mikä lisää myyntitiimin tuottavuutta. Vastaavia ratkaisuja ovat myynnin automaatio-ohjelmisto ja Predictive Dialer -ohjelmisto.

Bitrix24:llä on yli kahdeksan miljoonaa käyttäjää, ja se on yksi maailman johtavista ilmaisista myyntialustoista.
Bitrix24:llä on yli kahdeksan miljoonaa käyttäjää, ja se on yksi maailman johtavista ilmaisista myyntialustoista. Se sisältää yli kolmekymmentä työkalua myyntihenkilöstölle, mukaan lukien puhelinpalvelukeskus, liidien hallinta, liidien jakelu, sähköpostimarkkinointi, tarjoukset, laskut, myyntikanava, myyntiraportit, liiketoimintaprosessien automaatio, jaetut kalenterit sekä tehtävien, asiakirjojen ja myyntitiimien hallinta ja paljon muuta. Bitrix24 on saatavilla englanniksi, saksaksi, espanjaksi, portugaliksi, kiinaksi, venäjäksi ja muilla kielillä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puheluluettelojen hallinta
  • Puhelujen tallennus
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Monikanavainen viestintä
  • Sähköpostin hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Myyntikanavien hallinta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puheluluettelojen hallinta
  • Puhelujen tallennus
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Monikanavainen viestintä
  • Sähköpostin hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Myyntikanavien hallinta
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday.comin avulla voit organisoida ja virtaviivaistaa kaiken työsi, olipa kyse kontakteista, liideistä, myynnistä, mahdollisuuksista tai projekteista. Valitse paras näkymä myynnin edistymisen seuraamiseen. Näet sopimusten tilanteen, myyntiedustajien sopimusten määrän tai minkä tahansa raportin, josta on hyötyä työssäsi. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puheluluettelojen hallinta
  • Puhelujen tallennus
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Monikanavainen viestintä
  • Sähköpostin hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Myyntikanavien hallinta
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa.
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Kaikkien osastojen tiimien jäsenet voivat tehdä yhteistyötä kulissien takana lähettääkseen parhaat vastaukset nopeammin, pitääkseen viestit järjestyksessä eri kanavilla ja säilyttääkseen henkilökohtaisen tyylinsä. 5–5 000 henkilön suuruiset tiimit käyttävät Frontia laajentaakseen viestintäänsä laadusta tai tehokkuudesta tinkimättä. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puheluluettelojen hallinta
  • Puhelujen tallennus
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Monikanavainen viestintä
  • Sähköpostin hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Myyntikanavien hallinta
Lime CRM on käyttäjäystävällinen CRM +10 käyttäjälle, joka on mukautettu markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi tarpeisiin helpottamaan työpäivääsi.
Lime CRM on visuaalinen ja käyttäjäystävällinen CRM vähintään 10 käyttäjälle, joka helpottaa markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi työpäivää. Lime CRM:ssä asiakkaat, sopimukset, myyntiputki ja kampanjat ovat yhdessä paikassa, ja sen avulla voit paitsi hallita ja seurata myös hyödyntää kaikkia asiakastietojasi. Älykkäillä lisäosilla ja integraatioilla muihin IT-järjestelmiisi vältyt päällekkäiseltä työltä ja voit sen sijaan keskittyä olennaiseen: poikkeuksellisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen. Olemme paikallinen toimija ja vuosikymmenien kokemuksella olemme monen toimialan asiakashallintaprosessien luotettava asiantuntija. Lue lisää tuotteesta Lime CRM

Ominaisuudet

  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puheluluettelojen hallinta
  • Puhelujen tallennus
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Monikanavainen viestintä
  • Sähköpostin hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Myyntikanavien hallinta
#1 Pienyrityksen toimintakeskeinen myynti CRM. Keskity seuraavaan toimintaan, seuraa jokaista johtoa ja pysy hallinnassa myyntiäsi.
OnePageCRM on ensimmäinen toimintakeskeinen myynti CRM, joka auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä hallitsemaan myyntiään. Keskity siihen, mitä seuraavaksi on tehtävä, seuraa jokaista johtoa, pidä joukkue samalla sivulla ja sulje lisää tarjouksia, yksi myyntitoiminta kerrallaan. Tallenna aikaa ja automatisoi järjestelmänvalvojan ja tietojen syöttäminen. Luo liidit napsautuksella missä tahansa verkossa. Hyödyntävät CRM -edut liikkeellä iOS- ja Android -mobiilisovellusten kanssa. Kysymyksiä? Tarjoamme tukea sähköpostitse, puhelimitse ja chatissa. Lue lisää tuotteesta OnePageCRM

Ominaisuudet

  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puheluluettelojen hallinta
  • Puhelujen tallennus
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Monikanavainen viestintä
  • Sähköpostin hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Myyntikanavien hallinta
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puheluluettelojen hallinta
  • Puhelujen tallennus
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Monikanavainen viestintä
  • Sähköpostin hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Myyntikanavien hallinta
CallMaker on älykäs valitsin, joka tehostaa myyntiyhteyksiä yrityksille. Mukana on moduuleja tapaamisten varaamiseen ja useita valitsintyyppejä.
CallMaker on automaattinen, älykäs valitsin, joka auttaa lisäämään myyntiäsi. CM Software on kehittänyt CallMaker Dialerin, joka tehostaa ulos- ja sisääntulevia myyntikontakteja kaikille yrityksille, joilla myyntiintensiteetti ja monet yhteydet ovat tärkeitä. Painopisteemme on, että kaikkien toimintojen tulisi auttaa parantamaan tulosta - viimeisellä rivillä - siellä, missä sillä on väliä! Valitsin on saatavilla sekä Power Dialer-, Predictive Dialer-, Auto Dialer-, Preview Dialer- että Click n Dial -muodoissa. Lue lisää tuotteesta CallMaker

Ominaisuudet

  • Automaattinen numeronvalitsin
  • Puheluluettelojen hallinta
  • Puhelujen tallennus
  • Suorituskyvyn hallinta
  • Liidien kaappaus
  • CRM
  • Monikanavainen viestintä
  • Sähköpostin hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Vuorovaikutusten seuranta
  • Myyntikanavien hallinta