Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Mainostoimisto-ohjelmisto

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
333 tulosta
Collaborative online proofing software for all your campaigns with easy markup and approval of video, image, PDF and web projects. Lue lisää tuotteesta ReviewStudio
ReviewStudio is a proofing software designed to simplify how ad agencies get feedback and approvals on campaign content. Collect all your creative feedback in one centralized and collaborative space. Markup and comment directly on images, video, PDF and HTML content. Compare versions and revisions with side-by-side comparisons. Internal-External privacy mode hides internal conversations from clients. Track the status, tasks and approvals of your reviews in individual dashboards. Lue lisää tuotteesta ReviewStudio

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Easily manage your PPC accounts with automated recommendations, unique data views, and fast implementation. Simple, Yet Powerful. Lue lisää tuotteesta Adalysis
Easily manage your PPC accounts at scale with automated recommendations, unique data views, and fast implementation. Adalysis is built to get you out of data crunching and into optimizations by pointing you directly at what needs to be addressed. Ads are automatically tested. Accounts are automatically scanned for any missing best practices. You can build your own data scans. Implementing large scale changes takes only a few keystrokes. Powerful PPC management has never been this simple. Lue lisää tuotteesta Adalysis

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Unique and Powerfull White Label Reporting Platform for Marketing-, Web- and Media Agencies. Including Ads, Web leads B2B, SEO, etc. Lue lisää tuotteesta Agency360
Unique and Powerfull White Label Dashboard & Reporting Platform for Marketing-, Web- and Media Agencies. Including Ads, Web leads B2B, SEO, Web Analytics, Social Media, Intuitive Reports, and much more. Agency360 is designed to help marketing agencies streamline social media marketing, web analytics, and search engine optimization operations. It enables employees to analyze the performance of various online advertising channels, interact with clients, generate custom reports and gain insights. Lue lisää tuotteesta Agency360

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Caflou is an end-to-end, easy-to-use agency management software for advertising agencies, digital studios, PPC/SEO specialists. Lue lisää tuotteesta CAFLOU
Caflou is a complex yet flexible 100% digital agency management software for small & mid-size marketing agencies. Caflou lets you manage an end-to-end agency business using an easy-to-use interface. With Caflou you can manage your sales pipeline, projects, tasks, timesheets, cashflow, invoices, team and their workload in one place. Maintain project consistency, improve transparency with clients, automate & make business effective! Join the community of 3000+ companies using Caflou. Start Free! Lue lisää tuotteesta CAFLOU

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Cloud-based marketing management platform built for media planning, campaign management, & reporting for brands and agencies. Lue lisää tuotteesta Mediatool
All-in-one platform for your media planning needs. Mediatool brings your plans and data into a centralized hub and with a cloud-based marketing planning tool, you get one, reliable source for all of your media planning and marketing activities. Clever collaboration tools for diverse teams, seamless data integration, total budget control and real-time performance to optimise investment, wrapped in a user-friendly interface. Save time and boost productivity. Lue lisää tuotteesta Mediatool

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Suomi Paikallinen tuote
Premium DSP platform specialized in PPC Native Advertising, trusted by over 3000 brands in the Nordics. Lue lisää tuotteesta Readpeak
Readpeak is a DSP platform specialized in Native Advertising. With Readpeak you can reach millions of readers every week and boost your content on premium sites that you will always hand-pick, guaranteeing you full control and full transparency over your campaigns. There are no platform fees or tech fees or minimum/maximum budget spent, the charge is based on CPC. Free and fast support is available 24/24h via chat. Lue lisää tuotteesta Readpeak

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on työnhallintatyökalu, joka auttaa mainostoimistoja työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
#1 free all-in-one advertising agency management tool with fully customizable and proprietary features that make it a must-have
ClickUp is the #1 free all-in-one advertising agency management tool for highly productive teams. It's the only platform where you can manage marketing tasks, campaigns, docs, and clients all in one place! ClickUp makes it easy to collaborate with your team, work with clients & contractors, and connect your data & create dashboards to gain data-driven insights from any workflow. Used by 800,000+ teams ranging from startups to giants like Google, Uber, and Airbnb, one app to replace them all. Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
monday.comissa mainostoimistot voivat rakentaa työkaluja seuratakseen kaikkia käynnissä olevia kampanjoita. Näin ne voivat tehdä parempia tietopohjaisia päätöksiä.
Mainostoimistot voivat käyttää monday.comia hallitakseen kampanjoidensa kaikkia vaiheita ideoista analysointiin. Voit joko ladata valmiita malleja tai luoda mukautettuja työkaluja, jotta voit tehdä parempia tietopohjaisia päätöksiä. Määritä sitten vastuuhenkilöt uusille projekteille ja seuraa helposti tilapäivityksiä yhdeltä visuaaliselta alustalta käsin. Siirry Gantt-kaavionäkymiin asettaaksesi tärkeimmät tehtävät etusijalle. Näin vältyt valmistumista viivyttäviltä pullonkauloilta. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Smartsheet auttaa markkinoinnin ammattilaisia keskittymään tärkeimpiin asioihin aina kokonaiskuvan edistymisestä yksityiskohtaiseen toteutukseen.
Smartsheet on työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset toimistot voivat toimia nopeammin, edistää innovaatioita ja saada enemmän aikaiseksi. Erinomaiset markkinoijat luottavat Smartsheetin apuun esimerkiksi kampanjan hallinnassa, aloitteiden seurannassa, sisältökalentereissa ja tapahtumien hallinnassa. Smartsheetin avulla voit keskittää resurssit, ylläpitää yhdenmukaisuutta eri projektien ja kampanjoiden välillä sekä nopeuttaa markkinoille pääsyä. Yhdistä markkinointipyrkimykset ROI:hin saumattomasti ja lisää yhdenmukaisuutta kaikkien sidosryhmien kanssa. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Semrush is a leading online visibility management software-as-a-service platform.
With over 55 products, tools and add-ons across online visibility management, including tools for search, content, social media and market research, data for more than 142 countries, seamless integration with Google and task management platforms, Semrush is a critical solution for all companies who are serious about online presence. Semrush in numbers: over 800 million unique domains monitored for 142 geo databases; over 43 trillion backlinks; 21 billion keywords; over 10 million users. Lue lisää tuotteesta Semrush

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Wrike is a marketing management software for advertising agencies. Features include request forms, proofing, and automated workflows.
Wrike is a marketing management platform for advertising agencies. It empowers creative and design teams to simplify their processes and deliver advertising campaigns on time. Clarify incoming tasks with customizable request forms. Shorten revision cycles with in-built proofing and DAM integrations. Eliminate unnecessary admin tasks with automated creative workflows. Wrike also offers marketing insights so you can track the performance of advertising campaigns in real-time. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
The leading resource management app for advertising agencies, studios and firms. Trusted by brands including Havas, Metalab and Ogilvy.
Since 2012 Float has been helping teams at the world's top agencies including Havas, Metalab and Ogilvy plan their projects and schedule their teams time. With an easy to use, drag and drop interface, handy editing shortcuts and powerful reporting tools, Float makes resource management visual and simple. Integrate with Teamwork, Slack, Google Calendar and 1,000+ apps via Zapier. Make changes on the go with apps for iOS and Android. Free 30 day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Edistä yhteistyötä ja ideointia ja keskitä viestintä helposti eri toimintoihin kuuluvien tiimien välillä. Selkeytä työnkulkuja ja optimoi päivittäiset rutiinit yli 250 markkinointimallin avulla. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
#1 Marketing Platform For SMB's! Create a Free Account
The mission of Marketing 360 is to provide small businesses with the #1 marketing platform in the world by offering world-class digital marketing software & highly skilled professional marketing services through a single, powerful, affordable platform. Lue lisää tuotteesta Marketing 360

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Teamwork.com is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use.
Teamwork.com is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork.com has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork.com, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Google Ads is an online advertising solution that helps businesses reach new customers via Google Search, YouTube, & other sites.
Google Ads (formerly known as Google AdWords) is an online advertising solution that helps businesses reach new customers via Google Search, YouTube, and other sites across the web. Using smart technology, digital ads are displayed to online searchers based on the relevance of products and services offered by advertisers. Google Ads allows businesses to choose specific goals that can help drive website visits, increase customer calls, and/or gain more in-store visits. It offers complete control over monthly budget settings. Lue lisää tuotteesta Google Ads

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
With Kantata, your agency can launch campaigns faster, more predictably, and manage the metrics that matter most.
The Kantata Cloud for Professional Services is purpose-built technology for mid-size to large advertising and marketing agencies. Enabling agencies to field the best team, every time and see up-to-the-minute progress against timelines and budgets so your team can launch campaigns faster, more predictably, and manage the metrics that matter most. Lue lisää tuotteesta Kantata

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Copper is the easy-to-use CRM for agencies that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try
Copper is the easy-to-use CRM for agencies that want to close more deals and build better customer relationships. Spend time focusing on your clients, not on repetitive admin tasks or complicated tools. Copper integrates seamlessly with Gmail and other Google Apps, eliminating the need for duplicate data entry. Go beyond just closing the deal. Copper's Projects tool allows you to collaborate across teams and manage all your relationships and work, all in one place. Lue lisää tuotteesta Copper

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
REACH's digital signage software is an easy-to-use solution for only $20/month! We have almost 500 "5-Star Reviews" to prove it!
Starting at only $20/month, REACH makes it simple to create and deploy content to one or an entire network of displays. With our powerful integration engine, users can easily integrate existing data and automate content from sources such as OneDrive, Canva, PowerBI, SharePoint and more. Choose from over 100+ apps and 500+ templates included with our free layout design services. Our 6,000+ clients all have one thing in common -- they love our AMAZING and UNLIMITED customer support. Try us today! Lue lisää tuotteesta REACH

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
SendPulse is an all-in-one automation platform for email, SMS, and chatbot marketing, and for creating landing pages & online courses.
SendPulse is an all-in-one automation platform that specializes in email, SMS, and chatbot marketing and offers a complete toolkit for creating landing pages, developing online courses, and keeping track of everything in a free CRM. SendPulse offers unlimited email sends with every plan, 24/7 live support, great deliverability and detailed reports. Free plan includes 15,000 emails every month and premium plan pricing starts at just $9.85/month. Lue lisää tuotteesta SendPulse

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
The fast, flexible way to schedule agency teams & client projects. Track availability, analyze utilization & keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule agency teams and keep client projects on track. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, manage time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Lue lisää tuotteesta Resource Guru

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Thousands of creative & digital marketing agencies rely on Avaza to accelerate team collaboration, capture time & expenses and send invoices. Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. Available in the cloud, from any device. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
A single place for collaboration for you and your clients. Reduce the noise, share your progress and get feedback - all in real-time!
You want to deliver exceptional client service - and so much more than that. And you can, with ActiveCollab! Manage clients' access to your tasks and projects, share your progress with them, keep everyone in the loop. All communication happens in one place, so you don't have to chase pieces and fragments in emails and chats. Additionally, you can invoice your clients straight from the project! This is where you make Real Work happen and your clients can witness it! Lue lisää tuotteesta ActiveCollab

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Featuring a recently updated platform, truDigital empowers businesses to enhance relationships with their most valued audiences.
We believe communicating the right message at the right time has the power to motivate, educate, and inspire. We help companies achieve this by providing a digital signage solution that's easy to use and affordable. Featuring recent server and UI upgrades, truDigital continues to offer its users an incredible value. With features like unlimited support, users, and storage included on every plan, truDigital makes modern communication easy. Lue lisää tuotteesta truDigital

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Leading creative collaboration and online proofing platform for agencies and brands.
Ziflow is the leading creative collaboration and online proofing platform. Ziflow helps agencies and brands deliver exceptional creative content. One platform for clear feedback on video, digital, web, documents, images, audio, banners, GIFs, and much more. Flexible workflow for faster approvals. Integrated with leading creative and project management apps. SOC2 security certification. Customers include Showtime, McCann Worldgroup, AWS, Weber, Specialized and Dupont. Lue lisää tuotteesta Ziflow

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Workamajig is the only project management tool made specifically for creative teams. See why over 3,000 marketing teams use Workamajig.
Workamajig is a fully integrated advertising agency software built for the specific needs of creative teams. Its multiple features include project management, resource & task management, accounting & finance, CRM sales, and more. See why more than 3,000 creative teams, including many fortune 500 companies rely on Workamajig everyday. Get rid of your multiple marketing tools and start using Workamajig today. Less Stress. More Profits. Schedule a free demo and see the benefits for yourself! Lue lisää tuotteesta Workamajig

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Celtra's creative software enables creative and marketing teams to design, approve, and deliver digital ads and content at scale.
Celtra is the Creative Automation company that helps businesses stay creative at scale. Whether you’re launching products, campaigns, building global toolkits, or driving performance, Celtra allows you to scale and transform brilliant creative while preserving your brand integrity and design consistency. Our customers include some of the most creative companies in the world, including adidas, Spotify, NBCU, WarnerMedia, Unilever, and Shopify. Lue lisää tuotteesta Celtra

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Creatopy is an ad design platform that helps businesses customize, automate and scale up their ad production and delivery.
Featuring advanced automation and customization capabilities, along with an ever-growing library of templates and original visual elements, Creatopy gives you the tools you need to spark your creative journey and keep your visual content organized and always on-brand. Lue lisää tuotteesta Creatopy

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Hightail is designed for better, faster creative reviews with one place to share files, collect feedback and your keep projects moving.
Hightail is built for agency collaboration on creative assets with features that allow you to send large files, preview content (such as PDFs, HTML, videos, images and more), collect precise feedback in real time, assign tasks, monitor team and project activity, control versions and route approvals all in one place. Hightail is easy for creatives, clients and partners to use, helping teams to reduce the amount of time it takes to review creative content, keeping projects and campaigns on track. Lue lisää tuotteesta Hightail

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Ad agencies can breathe a sigh of relief with Easy Projects. Never lose track of your projects, billing or client requests again.
Easy Projects is ideal for fast-moving marketing and ad agencies. Use our resource planner to accurately manage your team workloads and effectively plan future projects. Collaborate with your clients via the guest portal and use our image annotations for photos and designs. Easy Projects also integrates directly with Adobe Creative Suite to help move your design processes along smoothly. Teams report a 30% decrease in project duration after using Easy Projects. Lue lisää tuotteesta Easy Projects

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Lue lisää tuotteesta ProWorkflow

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Front on tehokas asiakasviestintäkeskus markkinointitoimistoille. Tee yhteistyötä projektien parissa toimittaaksesi parhaat vastaukset nopeammin.
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla markkinointitoimistot voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Frontin ansiosta koko tiimilläsi on täysi näkyvyys kaikkeen asiakasviest intään, ja viestit ohjataan oikealle henkilölle ennätysajassa. Koska Front näyttää ja tuntuu sähköpostilta, tiimien on helppo tehdä yhteistyötä projektien parissa ja toimittaa parhaat vastaukset nopeammin. Vankan analytiikan avulla voit seurata kunkin tilin palvelutasosopimuksia, jotta voit varmistaa loistavan kokemuksen joka asiakkaalle. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
MediaRadar is a customizable advertising intelligence platform that is targeted to the needs of media sellers, buyers, and planners.
MediaRadar's award-winning advertising intelligence solutions deliver timely cross-media insights that are targeted to those that are involved in the media selling, planning, or buying processes. Media selling teams rely on MediaRadar to prospect for new business, create compelling pitches and connect with the right buyers. Agencies and marketers use MediaRadar to create the best media mix, monitor their competitors, and uncover new advertising opportunities. Lue lisää tuotteesta MediaRadar

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Spectrio is a leading provider of customer engagement platforms ranging from Digital Signage to Interactive Kiosks and more.
Spectrio’s digital signage transforms over 150,000 business locations into exciting destinations for customers and employees. Powered by technology that’s easy-to-use, scalable, and reliable, clients use our unbeatable content library to capture attention with Branded Videos, Digital Menus, Waiting Room TV, Interactive Kiosks, Video Walls and Wayfinding. Access tons of integrations and content customized for Automotive, Healthcare, Finance, QSR, Internal Comms and more. Get your free demo! Lue lisää tuotteesta Spectrio

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
At the core, we're a hybrid of a digital marketing agency and a software company.
At the core, we're a hybrid of a digital marketing agency and a software company. We've been offering digital marketing services to SMB's for over a decade. Along the way we've built processes, structure, culture, reliable teams and so much more. But, throughout our entire journey our mission has always been the same. To help small businesses create a truly transformational experience which impacts all the lives around them. Their employees, their customers and their families. Lue lisää tuotteesta DashClicks

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Enabling ad agencies to effectively manage creative projects from project set up to artwork approval and storing final assets.
Admation is a cloud based ad agency solution which dynamically blends project management, resource management, approval workflow & DAM into one easy-to-use tool. Plan and track your creative projects with increased transparency, collaboration and productivity. Key features include project timelines, briefing templates, online project tracking, project time tracking, task management and online markup. Lue lisää tuotteesta Admation

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
monday.comissa mainostoimistot voivat rakentaa työkaluja seuratakseen kaikkia käynnissä olevia kampanjoita. Näin ne voivat tehdä parempia tietopohjaisia päätöksiä.
Mainostoimistot voivat käyttää monday.comia hallitakseen kampanjoidensa kaikkia vaiheita ideoista analysointiin. Voit joko ladata valmiita malleja tai luoda mukautettuja työkaluja, jotta voit tehdä parempia tietopohjaisia päätöksiä. Määritä sitten vastuuhenkilöt uusille projekteille ja seuraa helposti tilapäivityksiä yhdeltä visuaaliselta alustalta käsin. Siirry Gantt-kaavionäkymiin asettaaksesi tärkeimmät tehtävät etusijalle. Näin vältyt valmistumista viivyttäviltä pullonkauloilta. Lue lisää tuotteesta monday marketer

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Scoro is the most comprehensive work management solution created for advertising and creative agencies.
Scoro is an end-to-end project & work management solution which allows professional and creative services to control their entire workflow from one place. All the tools you need to run your agency: project management, work scheduling & tracking, taskboards & lists, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and more. Get a 14-day free trial and see for yourself! Lue lisää tuotteesta Scoro

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Prevent click fraud on your Google and Facebook Ad campaigns. Stop bots and competitors from clicking on your ads automatically.
Stop paying for fraudulent clicks on Google Ads or fake impressions on your Facebook Ads campaigns. ClickCease is the leading click fraud prevention service with over 10K happy customers. ClickCease solution features constant campaign monitoring, automated real-time IP and user blocking, site recorder, custom detection rules, and detailed reports. Not sure about something in your account, ClickCease offers 24/7 support that is extremely knowledgeable and helpful. Lue lisää tuotteesta ClickCease

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
The all-in-one system with project & resource management, time tracking, estimating & invoicing, and financial reporting.
Function Point is an all-in-one agency management software designed only for creative industry who are looking to streamline their business. Manage your projects, staff resources, track time, create estimates & invoices, and integrate with Quickbooks all in one cloud-based system. Our solution helps agencies improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data. Lue lisää tuotteesta Function Point

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Reporting, management, optimization, auditing and troubleshooting of PPC accounts made faster and simpler.
Manage PPC ads at scale more effectively with recommendations for optimizations you can apply with one click. Manage ads, bids, budgets, keywords, and more for Google Ads, Microsoft Ads, and Amazon Ads. Build and maintain shopping ads from your merchant feed. Automate custom workflows. Audit accounts in seconds. Automate reporting for AdWords, Microsoft, Facebook, Google Analytics and custom data sources. Integrates with Alexa and Data Studio. Lue lisää tuotteesta Optmyzr

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Connect your team with your clients team to chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done!
A project management tool your customers will LOVE to use! Project.co connects your team with your clients team so you can chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done! Other tools make working with clients feel like an afterthought. With Project.co working with clients and managing projects effectively is our core focus. All communication is kept in one place on every project so you have a single source of truth. Project management simplified! Lue lisää tuotteesta Project.co

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Created by an ad agency, Workzone is tailored to the project management and creative review needs of busy agencies.
Created by an ad agency nearly 20 years ago, Workzone is tailor-made for project management and creative review by agencies, their clients and business partners. Cross-project dashboards let you see where everything stands and who has availability. Personalized to-do lists keep each team member focused on what needs to get done. Share and mark up files prior to sending them to clients for approval. It all gets organized and captured inside Workzone. Pricing starts at $200/month. Lue lisää tuotteesta Workzone

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
In business for over 20 years, FunctionFox's simple project management platform was built for creatives, by creatives. Try free today
In business for over 20 years, FunctionFox's simple project management platform was built for creatives, by creatives. If building estimates, project schedules, and collecting timesheets are giving you nightmares, FunctionFox has the tools to minimize your admin time, allowing you more time to be creative. We understand your needs, and FunctionFox can be tailored to suit your teams needs. Try a free demo and connect with a customer service rep - we are here to help creative companies succeed! Lue lisää tuotteesta FunctionFox

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Web-based data-visualization; reporting platform - consolidating marketing data; performance metrics into a single dashboard.
TapClicks -- built to cater to today's digital agencies -- consolidates and visualizes all your marketing campaign data and performance metrics into a unified dashboard, complete with automated reporting. Agencies use this both internally to quickly see how campaigns are pacing, as well as externally -- keeping their clients happy with consistent reporting in their own branding of all the work being done. Results in increased client retention and natural upsells for agency sales users. Lue lisää tuotteesta TapClicks

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Kontentino is the most intuitive social media tool for collaboration and approvals, bridging the gap between agencies and clients.
Avoid mistakes when creating and planning social media content and ads. Kontentino is an intuitive digital workplace and a flexible environment that adapts to your team's needs and workflow. It improves communication within the team and ensures smooth collaboration with clearly defined tasks. Thanks to Kontentino, you can strengthen your relationship with your client, grow, and take on more clients. Try Kontentino free for 14 days. Lue lisää tuotteesta Kontentino

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Hatchbuck is a user-friendly CRM and marketing automation platform for marketing agencies with small business clients.
The easiest way for marketing agencies to extend services to their smaller clients. Efficiently manage clients and campaigns. Capture leads on your client's website. Send smarter emails. Nurture prospects ongoing. Deliver hot leads directly to your client through the built-in CRM. Expensive, robust tools are overkill for smaller clients. Expand your retainer business with affordable, all-in-one sales and marketing software. Special pricing for marketing agencies with multiple clients. Lue lisää tuotteesta BenchmarkONE

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta
Accelo is used and loved by professional service businesses around the world to manage their client work, profitably.
Accelo streamlines workflows and increases efficiency across the business and teams to enhance visibility and coordination, helping leaders to run the business and professionals to focus on the most important work. By harnessing powerful automation, managers are enabled to deliver projects on-time and within budget with ease. Accelo's up-to-date and secure analytics gives leaders the confidence to make smart decisions, ensuring the growth and prosperity of the business. Lue lisää tuotteesta Accelo

Ominaisuudet

  • Asiakashallinta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Asiakirjojen hallinta
  • Projektinhallinta
  • Tehtävien hallinta
  • Aikaseuranta