Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

Digitaalinen allekirjoitus-ohjelmisto

Digitaalisen allekirjoitusohjelmiston sisältämillä ratkaisuilla allekirjoitus voidaan tallentaa suojatusti käyttämällä salaustoimintoa ja sovelluksia, joiden avulla käyttäjät voivat sähköisesti liittää asiakirjaan kuvan allekirjoituksesta. Tällaiset ratkaisut auttavat nopeuttamaan asiakirjojen allekirjoittamista ja varmistamaan allekirjoittajan luotettavuuden. Digitaalinen allekirjoitusohjelmisto liittyy asiakirjanhallinta­­ohjelmistoon.

PandaDoc on monitoimityökalu, jolla voit laatia, muokata, lähettää, seurata ja allekirjoittaa sähköisesti kaikki yritysasiakirjasi nopeasti ja helposti.
PandaDoc on monitoimityökalu, jolla voit laatia, muokata, seurata ja allekirjoittaa sähköisesti yritysasiakirjoja nopeasti ja helposti. Tutustu parempaan tapaan laatia ammattimaisen näköisiä asiakirjoja. Lisää myyntiä rajattomilla sähköisillä allekirjoituksilla, uudelleenkäytettävillä malleilla, sovelluksen sisäisellä muokkauksella, CRM-integraatiolla, sovellusrajapinnoilla ja 24/7 live-tuella. Keskivertokäyttäjämme laatii asiakirjan alle 4 minuutissa ja raportoi myynnin 20 %:n kasvusta. Liity 50 000 muun yrityksen joukkoon automatisoimalla asiakirjojen työnkulut, nopeuttamalla toimitusprosessia ja lisäämällä siten myyntiä! Lue lisää tuotteesta PandaDoc

Ominaisuudet

  • Tilan seuranta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Mallien hallinta
  • Allekirjoitusten mobiilikaappaus
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietoturva
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Useiden osapuolien allekirjoittaminen
  • Muistutukset
  • Asiakirjojen hallinta
Olemme Latamin johtava CLM end-to-end-sopimusten hallinnassa, erittäin integroitava, edistää yhteistyötä ja optimoi prosesseja generatiivisen tekoälyn avulla.
Olemme sopimusten hallinnan johtaja Latinalaisessa Amerikassa, läsnä 13 maassa ja yli 600 asiakkaan kanssa. Yhdistämme organisaatiot digitaalisesti edistääksemme oikeudenmukaisia, tehokkaita ja läpinäkyviä liiketoimintasuhteita. Generatiivisella tekoälyllä tehostettu end-to-end CLM:mme käyttää virtuaalista avustajaa tehostaakseen sopimusten tarkastuksen ja analysoinnin tehokkuutta. Tämä järjestelmä digitalisoi ja optimoi jokaisen sopimusvaiheen: pyynnöstä automatisoitujen työnkulkujen kautta, jotka yhdistävät vastuulliset alueet tarkastelu-, neuvottelu-, yhteistyö-, hyväksyntä- ja allekirjoitusprosessiin, keskittäen kaiken yhteen paikkaan. Olemme erittäin integroituvia asiakkaidemme jo käyttämien järjestelmien, kuten Salesforce, WhatsApp ja Power BI, kanssa. Sopeudumme paikallisiin säädöksiin kunkin maan vahvistettujen sähköisten allekirjoituspalveluntarjoajien kanssa, mikä varmistaa säädösten noudattamisen. Lue lisää tuotteesta Webdox

Ominaisuudet

  • Tilan seuranta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Mallien hallinta
  • Allekirjoitusten mobiilikaappaus
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietoturva
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Useiden osapuolien allekirjoittaminen
  • Muistutukset
  • Asiakirjojen hallinta
Ammattimainen tarjousohjelmisto. Luo kauniita ehdotuksia helposti. Tee vaikutus asiakkaisiisi ja voita lisää projekteja.
Ammattimainen tarjousohjelmisto. Luo kauniita ehdotuksia helposti. Tee vaikutus asiakkaisiisi ja voita lisää projekteja. Prosperon avulla voit luoda kauniita ehdotuksia, seurata niiden suorituskykyä ja saada asiakkaasi allekirjoittamaan ne digitaalisesti miltä tahansa laitteelta. Valitse monista valmiista sisällöstä ja malleista, tallenna omat osiot ja mallit, säästä paljon aikaa ja integroi maksu-, asiakassuhdehallinta- ja laskutustyökaluihin. Voit myös kutsua tiimisi jäseniä ja määrittää käyttöoikeuksia ja rooleja. Lue lisää tuotteesta Prospero

Ominaisuudet

  • Tilan seuranta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Mallien hallinta
  • Allekirjoitusten mobiilikaappaus
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietoturva
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Useiden osapuolien allekirjoittaminen
  • Muistutukset
  • Asiakirjojen hallinta
Oneflow muuttaa vanhentuneen sopimusprosessin upeasti yhdistetyksi digitaaliseksi kokemukseksi ennen allekirjoittamista, allekirjoittamista ja allekirjoittamisen jälkeen.
Oneflow automatisoi koko sopimusprosessin luomisesta sähköiseen allekirjoittamiseen ja hallintaan, kaikki yhdessä paikassa. Muuttaa kömpelöt, staattiset sopimukset aidosti digitaalisiksi sopimuksiksi. Luo sopimuksia ja tee yhteistyötä suoraan selaimessa. Allekirjoita yhdellä napsautuksella. Hallitse elinkaarta ja hanki tietoa sopimuksista. Integroi saumattomasti CRM-järjestelmään. Prosessit ovat nopeampia, päätökset ovat parempia ja sopimukset nopeampia. Se on helpompi, sujuvampi ja älykkäämpi tapa kaikenkokoisille tiimeille käsitellä sopimuksiaan. Lue lisää tuotteesta Oneflow

Ominaisuudet

  • Tilan seuranta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Mallien hallinta
  • Allekirjoitusten mobiilikaappaus
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietoturva
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Useiden osapuolien allekirjoittaminen
  • Muistutukset
  • Asiakirjojen hallinta
Turvallinen sopimushallinta-alusta, jolla voi allekirjoittaa digitaalisesti missä tahansa muodossa.
Sopimushallinta- ja digitaalinen allekirjoitusalusta. INHUBBER tarjoaa erittäin tehokkaan ja turvallisen tavan järjestää ja hallita sopimuksia. Tekoäly poimii olennaiset tiedot, luo raportteja ja löytää tai vertailee tietoja sekunneissa. INHUBBER yksinkertaistaa sopimuksia tekemällä niistä ymmärrettävämpiä, hallittavampia, interaktiivisempia ja automatisoituneempia. Se vähentää aikaa, kustannuksia ja riskejä, jotka liittyvät sopimusten neuvotteluun, luomiseen, hyväksymiseen ja hallintaan. Lue lisää tuotteesta INHUBBER

Ominaisuudet

  • Tilan seuranta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Mallien hallinta
  • Allekirjoitusten mobiilikaappaus
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietoturva
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Useiden osapuolien allekirjoittaminen
  • Muistutukset
  • Asiakirjojen hallinta
sproof sign on kaikki yhdessä -ratkaisu hyväksyntöihin, päätöksiin ja oikeudellisesti pätevään, GDPR-yhteensopivaan asiakirjojen allekirjoittamiseen.
sproof sign on pilvipohjainen verkkosovellus sopimusten digitaaliseen allekirjoittamiseen, korvaten siten käsinkirjoitetun allekirjoituksen. On mahdollista allekirjoittaa itse tai kutsua ihmisiä allekirjoittamaan verkossa. "Pilvi" tarkoittaa, että ohjelmistosovellus toimii ulkoisella palvelinrakenteella (EU:n alueella) ja sproof sign -käyttäjät voivat kirjautua ohjelmistoon millä tahansa laitteella (tietokone, älypuhelin) Internet-selaimen kautta mistä tahansa. Lisäksi sproof sign voidaan tarvittaessa integroida yrityksen IT-infrastruktuuriin ns. API-rajapinnan kautta. Sproof sign avulla kaikki yritysten pienet ja suuret allekirjoitusprosessit voidaan hoitaa. Tämä säästää resursseja kuten aikaa, rahaa ja paperia. sproof signia voi käyttää joko yksin (yksittäislisenssi) tai tiimissä (ryhmälisenssi= suunnitelma). Tiimikäytössä on aina ylläpitäjä, joka voi hallita suunnitelmaa yrityksessä. Lue lisää tuotteesta sproof sign

Ominaisuudet

  • Tilan seuranta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Mallien hallinta
  • Allekirjoitusten mobiilikaappaus
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietoturva
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Useiden osapuolien allekirjoittaminen
  • Muistutukset
  • Asiakirjojen hallinta
PDF Architect on tehokas PDF-editori, jossa on turvalliset e-allekirjoitukset. Se mahdollistaa yrityksille asiakirjojen muokkaamisen, allekirjoittamisen ja seurannan.
PDF Architect on täydellinen PDF-editori kehittyneillä digitaalisen allekirjoituksen ominaisuuksilla, suunniteltu yrityksille, jotka tarvitsevat turvallista asiakirjahallintaa. Muokkaa, muuta, allekirjoita ja tee yhteistyötä PDF-tiedostoilla varmistaen alan standardien noudattaminen. Allekirjoitukset ovat laillisesti sitovia ja täytäntöönpanokelpoisia sovellettavien vaatimusten mukaisesti. PDF Architect mahdollistaa asiakirjojen välittömän allekirjoittamisen, useilta osapuolilta allekirjoitusten pyytämisen ja edistymisen reaaliaikaisen seurannan. Joustavat tallennusvaihtoehdot ja automatisoidut muistutukset pitävät hyväksynnät aikataulussa. Yritykset hyötyvät laillisesti hyväksyttävistä e-signatuureista ja sujuvasta allekirjoituskokemuksesta. Lue lisää tuotteesta PDF Architect

Ominaisuudet

  • Tilan seuranta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Hyväksyntäprosessin hallinta
  • Mallien hallinta
  • Allekirjoitusten mobiilikaappaus
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Tietoturva
  • Työnkulkujen hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Useiden osapuolien allekirjoittaminen
  • Muistutukset
  • Asiakirjojen hallinta