Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Reputation Management-ohjelmisto

Maineenhallinta­ohjelmisto auttaa organisaatioita pysymään ajan tasalla siitä, mitä organisaatiosta ja sen tuotteista sanotaan blogeissa, yhteisöpalveluissa ja mediassa. Maineenhallinta­ohjelmiston analyysiominaisuuksien avulla markkinointiosastot voivat mitata ja arvioida kuluttajien reaktioita markkinointikampanjoihin, jolloin yritykset voivat suunnitella tulevia kampanjoitaan paremmin. Maineenhallintaohjelmisto liittyy Brand Management -ohjelmistoon ja Social Networking -työkaluihin.

Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Tunneanalayysi
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • Vastausten hallinta
  • Avainsanojen seuranta
  • Raportointi/analytiikka
  • Arvostelupyyntö
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen jakelu
  • Arvostelujen jakaminen
Helpoin reaaliaikainen asiakastyytyväisyyden seurantatyökalu, joka perustuu NPS:ään (Net Promoter Score).
RapidNPS tarjoaa yhden hallintapaneelin asiakastyytyväisyyden seurantaan eri paikoissa eri seurantalähteiden (työntekijät, myyntikanavat tai tuoteryhmät) mukaan, sen lisäksi, että se parantaa Google-arvostelut. Siinä on hyödyllisiä ominaisuuksia, kuten tavallinen monikielinen NPS-kysely​, valmiit jakamislinkit ja QR-koodit​, älykäs maineen parantaminen sekä sijainnin ja lähteen seuranta. Lue lisää tuotteesta RapidNPS

Ominaisuudet

  • Tunneanalayysi
  • Asiakaskokemusten hallinta
  • Vastausten hallinta
  • Avainsanojen seuranta
  • Raportointi/analytiikka
  • Arvostelupyyntö
  • Negatiivisen palautteen hallinta
  • Monikanavainen jakelu
  • Arvostelujen jakaminen