Ykkösvalintamme

Sponsoroitu

Hyviä arvioita saaneet ohjelmistot

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
511 tulosta
Rakenna monday.comin työkäyttöjärjestelmään mukautettuja ratkaisuja, jotta voit helposti aikatauluttaa alaistesi työskentelyä. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.comin työkäyttöjärjestelmässä esimiehet voivat helposti määrätä tehtäviä ja seurata käynnissä olevien projektien etenemistä. Näin he saavat reaaliaikaista tietoa kaikesta tiimityöstä. Ota käyttöön alustan aikajananäkymä tiimityön aikatauluttamiseksi, jotta kaikki tehtävät saataisiin suoritettua ajallaan. Lopuksi luo kaaviot suoraan alustalle, jotta voit visualisoida tiimin ajankäytön ja hyödyntää saamiasi tietoja asettaaksesi asiat paremmin tärkeysjärjestykseen. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Sage HR:n avulla voit helposti luoda ja muokata vuoroja ja ilmoittaa sitten työntekijöillesi yhdellä painikkeen napsautuksella. Lue lisää tuotteesta Sage HR
Koe muutos työvuorojen aikataulutuksen paradigmassa. Sen ei tarvitse olla raskasta työtä. Voit helposti luoda ja muokata vuoroja ja ilmoittaa sitten työntekijöillesi yhdellä painikkeen napsautuksella. Kaikilla on pääsy aikatauluihinsa sekä verkossa että mobiilisovelluksissa. Saatavilla on sovellukset Androidiin ja iOSiin. Lue lisää tuotteesta Sage HR

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Wrike is a remote work management software with Gantt charts, performance reports, resource management, and 400+ integrations. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is a work management software trusted by 20,000+ companies and two million users worldwide. Improve your employee scheduling using resource allocation, custom-built request forms, Kanban boards, Gantt charts, time tracking, performance reports, and workload overviews all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications to accelerate your everyday processes. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, status updates, and more. Work smarter, not harder with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
A Hybrid Workplace platform that enables companies to effectively manage employee scheduling, convert offices into hybrid workplaces. Lue lisää tuotteesta WorkInSync
WorkInSync is a cloud-based Hybrid Workplace SaaS platform that provides Employee Scheduling features. It includes features such as Employee Work Location Preference (Office / Home), Work Time Scheduling, Visibility of Team Members’ Work Schedules, Attendance Check-In / Check-Out, and a Team Manager Console to manage employee work schedules, availability and attendance. In addition, it has features such as Desk & Meeting Room Booking, Office Commute & Parking Booking, and Contact Tracing. Lue lisää tuotteesta WorkInSync

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Papershift brings rota planning, leave management, and employee time tracking into the cloud. Get 14 days Free Trial. Lue lisää tuotteesta Papershift
Papershift helps you manage & automate employee rota planning, leave management, and staff time tracking on the cloud. With over 200,000+ users, Papershift is Europe's most loved workforce planning software. Lue lisää tuotteesta Papershift

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Online-järjestelmä työntekijöiden poissaolojen, työaikataulujen ja henkilökohtaisten tiedostojen tehokkaaseen hallintaan Lue lisää tuotteesta HRnest
HRnest on intuitiivinen ohjelmisto, joka tukee henkilöstöosastojen päivittäistä työtä. Sen avulla työntekijät voivat helposti lähettää lomapyyntönsä, kun taas työnantaja voi seurata lomia, tallentaa työajat, luoda aikatauluja koko yritykselle ja hallita työntekijöiden henkilökohtaisia tiedostoja. Tietokanta on täysin maailman parhaiden tietoturvastandardien mukainen (mukaan lukien EU:n tietosuoja-asetus), ja sitä voi käyttää vuorokauden ympäri mistä tahansa sijainnista ja miltä tahansa laitteelta. Lue lisää tuotteesta HRnest

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Team scheduling + project planning + time tracking + availability management + utilization+forecasting in the 1 resource planning tool Lue lisää tuotteesta teamdeck
>> Resource and project planning software >> Employee scheduling + time tracking + leave management + project planning & budgeting + timesheets + workload + performance + resource forecasting features. >> Teamdeck is developed by a software company that also works with Spotify, Uber, Netflix, and Viu. >> We’re in use in the IT, financial, creative, retail, gaming, education, media industries. >> Live demo presentation + help in the SETTING UP for FREE. Sign up for a demo. Lue lisää tuotteesta teamdeck

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan. Lue lisää tuotteesta Visual Planning
Visual Planning on tehokas ohjelmistojen hallintaratkaisu, joka on optimoitu rakennustöiden johtajille. Se tarjoaa yrityksellesi huipputyökaluja tuottavuuden lisäämiseksi. Kykenevä ohjelmisto, jonka ansiosta käyttäjät voivat muun muassa valvoa pitkän tai lyhyen aikavälin projekteja reaaliajassa, ennustaa suunniteltuja ja todellisia kustannuksia sekä kohdentaa ajoneuvoja ja koneita rakennustyömaalle yhdellä alustalla. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Web app for personnel management and shift scheduling in real time. Lue lisää tuotteesta TeamUltim
TeamUltim is a web app for personnel management and shift scheduling, which perfectly fits the needs of small and medium-sized businesses in retail, catering, sports, hospitality and professional services. Schedule shifts, manage paid time-offs and absences, let your team swap shifts and get comprehensive reporting on all of this with TeamUltim. Lue lisää tuotteesta TeamUltim

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Saves 50%+ of the time previously spent on scheduling-related work, ensures compliance, and enables real-time worker communication. Lue lisää tuotteesta Timesphere
No matter how complex your scheduling is, Timesphere is an intuitive, online-based solution which saves at least 50% of the time previously spent on scheduling-related work, in just a few clicks and through automation. Timesphere ensures business rules, pay scales, collective agreements and employee requirements are respected to the letter and enables real-time worker communication through a mobile access and SMS. Spend less time adjusting schedules and more time managing your business! Lue lisää tuotteesta Timesphere

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Solves businesses problems with employee management. Lue lisää tuotteesta Shifton
Shifton is a multi-functional online solution which ensures stable workflow within a company. Shifton significantly reduces time spent on creating work shifts due to the following features: * Automated online schedule creation with multiple settings * Shift swapping between employees * Employees time-off management * Employees working time statistics * Management of notifications on updates Lue lisää tuotteesta Shifton

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
JetBrains Space is a fully integrated toolchain that connects the software development pipeline, communication, and project management. Lue lisää tuotteesta Space
Space is a fully integrated toolchain that connects the software development pipeline with communication, and project management. Space helps to approve vacation requests easily, add any absences to a profile, manage workspace locations, consult the team calendar for an overall picture of your teammates' availability, specify working hours and share your plans with your team. Use Documents to learn more about employee scheduling policy and read the news about the scheduling changes in the Blog Lue lisää tuotteesta Space

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.” Lue lisää tuotteesta QuickBooks Time

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Automate your client bookings, cancellations, reminders & payments using the worlds friendliest online scheduling software.
Meet the personal assistant for your schedule (only better) that works 24/7, behind the scenes to fill your calendar and take work off your plate. From the moment clients book with you, Squarespace is there to automatically send branded & customized booking confirmations, deliver text reminders, let clients reschedule on their own, and process payments so your day-to-day runs smoother even as business get busier. All you need to do is show up at the right time. Lue lisää tuotteesta Acuity Scheduling

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Employee scheduling software for tracking team availability, evenly allocate tasks and prevent overload, burnouts and missed deadlines.
Clockify is employee and project scheduling software helping you track work hours, create staff work schedules, see everyone's availability, make adjustments when allocating tasks, and control costs and overall budgets. Individual time entries become valuable data about how each day is spent and give you insights on your employees' productivity habits. You can export reports on each working week and customize which data you want to include. Lue lisää tuotteesta Clockify

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity.
Time Tracker by eBillity is a timekeeping application for business teams of all sizes. A simple and affordable solution for capturing employee time to run payroll, invoice clients and manage productivity. With flexible time tracking options and customizable settings you can easily manage your employees hours in every situation; start a timer from any device, clock-in on arrival at work, add time in blocks using the weekly timesheet or create and share the schedule with your team. Lue lisää tuotteesta Time Tracker

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Lue lisää tuotteesta Calendly

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Create, manage and communicate employee schedules while empowering employees to view, manage and receive schedule updates.
Quickly and easily track employee attendance as part of our award-winning HR platform, Paycor makes it easy to monitor, control and make better decisions about labor costs. Paycor Scheduling enables HR leaders to create, manage and communicate employee schedules while empowering employees to view, manage and receive schedule updates. Easily set up attendance rules and get coverage when you need it with mobile scheduling, optional shift swapping and more. Lue lisää tuotteesta Paycor

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
ClockShark is the leading mobile scheduling & GPS time tracking software for local construction, field service, and contractors.
ClockShark is the leading mobile GPS time tracking and scheduling software built for construction, field service and contractors that want a simpler way to track employee time, run payroll quickly and accurately, and understand job costs. Over 7,000 customers have replaced the hassle of paper timesheets with software that makes it easier to run their business and keeps accountants happy. Dont take our word for it, start a free trial today! Lue lisää tuotteesta ClockShark

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
The leading employee scheduling app for agencies, studios and firms. Trusted by brands including Ogilvy, Metalab and Buzzfeed.
Since 2012, Float has been helping the world's top teams including BuzzFeed, Havas and Ogilvy manage their employee and resource schedules. Assign and manage tasks with ease, whilst having a clear, single view of your team's workload. Get live updates of your projects and track resource availability including sick leave, paid time off and public holidays. With drag-and-drop functionality, flexible search and filter features, Float makes scheduling your team simple. Start your 30 day free trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Lue lisää tuotteesta When I Work

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
Tired of spending your days focusing on chasing your employees around and manually writing down schedules? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers employee scheduling software that brings together your online booking, staff scheduling, CRM, point of sale, marketing and retention tools, all on one platform. With Bookers cloud-based software solutions, youll be able to access your business anywhere, anytime. See Booker in action with a free demo! Lue lisää tuotteesta Booker

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and time tracking tool built specifically for restaurants. Free for 14 days!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag & drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. With a free app for staff to submit availability requests and swap shifts, building schedules has never been so easy. Lue lisää tuotteesta 7shifts

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Easy schedule builder. The team always has their up-to-date schedule. Know who is available to work. Set policies around time-off.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Lue lisää tuotteesta Homebase

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lue lisää tuotteesta mHelpDesk

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Lue lisää tuotteesta UKG Ready

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Create and share employee schedules anywhere, any time in any browser. Drag & drop scheduling as easy as working with a spreadsheet.
Create and share employee schedules anywhere, any time in any web browser. With drag & drop scheduling, unlimited employees, unlimited access, shift reminders, text messaging and reporting, it's free for the first month, there's no credit card required and nothing to install. No contracts and no hidden costs for adding extra employees. Just pay-as-you-go scheduling with unlimited employees. Lue lisää tuotteesta Findmyshift

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Easy to use scheduling and time tracking for business of all sizes. Get started with a free trial.
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based scheduling software and time tracking solution. Our intuitive drag-and-drop interface can be used to create and publish schedules which employees can view and use to punch into their scheduled time using our free iOS and Android apps. You can also track PTO, integrate with payroll providers, and get overtime alerts. Get started with a free trial. Lue lisää tuotteesta Buddy Punch

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Tee työvuorolistoja minuuteissa ja julkaise ne yhdellä napsautuksella. Voit myös helposti hallita henkilöstön lomia, seurata työaikaa ja läsnäoloa sekä synkronoida työaikatiedot saumattomasti palkanlaskentaan. Deputy on integroitavissa yli 300:aan johtavaan myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluun, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään! Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses. Elevate your employee experience with Pingboard!
Pingboard is the employee experience platform for growing businesses that put their people first. Build a culture of connection with Pingboard’s org charts, automated onboarding, and communication tools. Foster community and engage everyone in a positive feedback loop of creating, measuring, and refining experiences through recognition, 1:1s, and surveys. Everything happens in one place that employees truly enjoy using, all the while amassing actionable insights to move your business forward! Lue lisää tuotteesta Pingboard

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. Lue lisää tuotteesta SocialSchedules

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan.
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesse ihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Cloud-based employee time clock and scheduling system for small businesses to track time cards and shift schedules for accurate payroll
Time tracking and employee scheduling software with over 15,000 companies who trust and rely on our robust features: *Payroll integration *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.70/employee per month Lue lisää tuotteesta OnTheClock.com

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. Lue lisää tuotteesta WebHR

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Calamari on integroitu Slack-, JIRA-, G Suite- ja Office365-palveluihin. Seuraa henkilöstötietoja, lomia, PTO-lomakertymiä, läsnäoloa ja hallinnoi työaikakortteja.
Calamari on henkilöstöhallinnon ohjelmisto, joka helpottaa työaikakorttien hallintaa. Se mahdollistaa kaikentyyppisten poissaolojen suunnittelun ja seurannan. Voit seurata läsnäoloa käyttämällä QR-koodeja ja iBeaconeja. Saat ilmoituksen tulevista poissaoloista ja lomapyynnöistä. Calamari tukee yrityksiä, joilla on toimistoja useissa maissa ja useissa toimipisteissä, ja tukee myös tehtäväpohjaista turvallisuutta. Sovellus on integroitu projektinhallintatyökaluihin, kuten JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ja Asana. Lue lisää tuotteesta Calamari

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Transform your scheduling process with the industry's most widely adopted forecasting, scheduling and communications tool.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones. Lue lisää tuotteesta HotSchedules

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
The fast, flexible way to schedule employees & projects. Track availability, manage workloads & time off, and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule employees and keep teams and projects on track. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track employee availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects with powerful reports. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Lue lisää tuotteesta Resource Guru

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
Kickserv provides users a custom user interface that allows them to monitor various aspects of their organization's workflows update and distribute invoices, monitor field technician status and more. The solution offers mobile applications for iOS and Android devices that help technicians and workers to send automated or custom job updates, notes and comments to the team in the office. Lue lisää tuotteesta Kickserv

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
PurelyHR is powerful modular HR software for businesses who want to simplify their everyday HR. Start your free 21-day trial today.
PurelyHR is powerful modular HR software for small to medium-sized businesses. Our industry-leading platform simplifies your everyday HR tasks like time-off tracking, performance management, time tracking, onboarding, and more so you have more time to focus on the big picture. Get started today with a free 21-day trial or a live demo. Lue lisää tuotteesta PurelyHR

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Humanity is the leading cloud-based employee scheduling platform that accelerates schedule creation by up to 80 percent.
Humanity Scheduling, powered by TCP Software, is an easy-to-use and accessible subscription-based employee scheduling solution hosted in the cloud. Organizations can use this tool to effectively create law-compliant and demand-based schedules, automate the scheduling process, manage conflicts, generate reports and more. With Humanity Scheduling, organizations can manage their labor resources in a more efficient manner and save hours from employee scheduling automation. Lue lisää tuotteesta Humanity

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Jolt alleviates the pain of scheduling with a drag-n-drop interface, insightful reporting, and an employee app for managing shifts.
Jolt alleviates the pain of scheduling with a drag-n-drop interface, clean calendar views, and a free employee app for shift swapping and requests off. Jolt helps you set labor targets, measure productivity, and approve employee requests from anywhere. The full suite includes a smart time clock, pre-punch messaging, and task management checklists. Trusted by over 300,000 employees worldwide, Jolt helps manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas. Lue lisää tuotteesta Jolt

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support business needs.
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support ever-changing business needs. ScheduleFlex helps front-line operations maintain high shift coverage, reduce labor costs, and control the daily chaos of workforce scheduling. Organizations in dynamic scheduling industries, such as manufacturing, healthcare, staffing, and public safety, depend on ScheduleFlex to keep their mission critical operations running smoothly, 24/7. Lue lisää tuotteesta ScheduleFlex

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
The employee scheduling software that keeps things simple. Easily schedule and dispatch remote and non-desk employees.
Take back your time with an employee scheduler that can foresee scheduling conflicts. Know exactly when employees are free to be scheduled, or open shifts only to chosen staffers. Save what works for you as a template and then duplicate it or customize another set of shifts. With timely notifications employees always know in advance exactly where the week and month will take them. Put a stop to confusion with error-free scheduling supported by attached instructions and an accurate time clock! Lue lisää tuotteesta Connecteam

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more.
Affordable on-demand HRIS and recruitment solution with an employee portal, recruitment & resume management and much more. Zoho People lets you manage all your HR and benefits programs from a central location making it easier than ever to attract, retain and reward top talent. Lue lisää tuotteesta Zoho People

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Schedule employee shifts digitally, send notifications for changes in real time, and generate custom reports to gain insight into hours
Create, edit, and send employee shift schedules digitally. Employees receive notifications for shift changes in real time to avoid scheduling mix-ups. Advanced reporting features allow you to generate custom reports on scheduling and attendance, for insight into your workforce. Lue lisää tuotteesta Factorial

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
We're changing scheduling for good with smart workforce scheduling to improve productivity, profitability and employee happiness.
Rotageek is a cloud based, digital scheduling tool. We create optimised rotas for high street businesses and healthcare organisations, and forecast labour to match demand with market leading AI technology. Additional workforce management solutions such as time & attendance, leave management and an employee self serve app, makes Rotageek the perfect addition to your HCM and WFM tech stack so you stay compliant, save on labour spend, meet fluctuations in customer demand and engage your employees. Lue lisää tuotteesta Rotageek

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
TCP's employee scheduling brings together dynamic scheduling capabilities and an intuitive user experience that empowers managers.
Building and maintaining schedules is a large part of workforce management, which is why our solution has multiple dynamic scheduling features designed to make it as easy as possible. Build a single schedule and apply it to all employees or have individualized schedules throughout. Either way our solution is made to enable any configuration you might need. We offer an array of reports, occurrence features and more to make your operation as easy and efficient as possible. Lue lisää tuotteesta TimeClock Plus

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Simple online rota planning so you can focus on more important things. Still struggling with Excel rotas? Try RotaCloud free today.
RotaCloud is the easy way to plan rotas and communicate with staff. Our online rota builder makes planning rotas a breeze, and sending them to your employees is even easier. At the click of a button, you team will be sent email, SMS and push notifications letting them know they've got new shifts or changes to their rota. You can manage holiday, track attendance and view reports all under one roof. Try it for free to see how you could schedule more effectively and more more affordably. Lue lisää tuotteesta RotaCloud

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta
Cloud-based workforce management solution that enables businesses to schedule staff shifts, track work hours, process payroll and more.
It's time to take the stress out of managing hourly staff. Nowsta is a comprehensive workforce management platform that puts scheduling, time tracking, and payroll under one roof. Build your schedule in minutes, send open shifts to staff instantly via mobile app, and watch them respond faster than ever before. Track time and attendance with pinpoint accuracy, get notified of lateness or absences, then import the data to your payroll provider in just a few clicks. Sign up for a demo today! Lue lisää tuotteesta Nowsta

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Työntekijöiden aikataulutus
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Online-työaikakello
  • Lomien/poissaolojen seuranta