Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Työntekijöiden ajoitus-ohjelmisto

Työntekijöiden ajoitusohjelmisto auttaa yrityksiä organisoimaan ja hallinnoimaan työntekijöiden työvuoroja. Työntekijöiden ajoitusratkaisut näyttävät yleensä eri työntekijöiden vuorot rinnaikkain, jolloin esihenkilöt voivat helposti yhdistellä asiamukaisen taitotason omaavia työntekijöitä. Ohjelmiston avulla työntekijät voivat tarkastella reaaliaikaisesti työtovereidensa työvuoroja, tehdä muutoksia järjestelmään suoraan työvuoro­käyttöliittymästä sekä pitää vuoronlaadinta­prosessin ajan tasalla viimeisimpien tietojen ansiosta. Työntekijöiden ajoitusohjelmisto liittyy ajanvaraus­järjestelmiin, aikataulu­ohjelmistoihin ja Workforce Management -ohjelmistoon.

Rakenna monday.comin työkäyttöjärjestelmään mukautettuja ratkaisuja, jotta voit helposti aikatauluttaa alaistesi työskentelyä.
monday.comin työkäyttöjärjestelmässä esimiehet voivat helposti määrätä tehtäviä ja seurata käynnissä olevien projektien etenemistä. Näin he saavat reaaliaikaista tietoa kaikesta tiimityöstä. Ota käyttöön alustan aikajananäkymä tiimityön aikatauluttamiseksi, jotta kaikki tehtävät saataisiin suoritettua ajallaan. Lopuksi luo kaaviot suoraan alustalle, jotta voit visualisoida tiimin ajankäytön ja hyödyntää saamiasi tietoja asettaaksesi asiat paremmin tärkeysjärjestykseen. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Viestien lähetys
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Läsnäolojen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan.
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Viestien lähetys
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Läsnäolojen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Deputy: tee työvuorolistoja, seuraa työaikaa ja läsnäoloa, hallitse lomia, vie työaikatiedot palkanlaskentaan yhdellä napsautuksella sekä varmista vaatimustenmukaisuus helposti.
Deputy on useita palkintoja voittanut työvoimanhallintatyökalu. Tee työvuorolistoja minuuteissa ja julkaise ne yhdellä napsautuksella. Voit myös helposti hallita henkilöstön lomia, seurata työaikaa ja läsnäoloa sekä synkronoida työaikatiedot saumattomasti palkanlaskentaan. Deputy on integroitavissa yli 300:aan johtavaan myyntipiste- ja palkanlaskentapalveluun, joten sen avulla saat käyttöösi luotettavan kattavan ratkaisun. Maksuttomien iOS- ja Android-sovellusten ansiosta voit hallita yritystäsi missä tahansa. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään! Lue lisää tuotteesta Deputy

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Viestien lähetys
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Läsnäolojen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Calamari on integroitu Slack-, JIRA-, G Suite- ja Office365-palveluihin. Seuraa henkilöstötietoja, lomia, PTO-lomakertymiä, läsnäoloa ja hallinnoi työaikakortteja.
Calamari on henkilöstöhallinnon ohjelmisto, joka helpottaa työaikakorttien hallintaa. Se mahdollistaa kaikentyyppisten poissaolojen suunnittelun ja seurannan. Voit seurata läsnäoloa käyttämällä QR-koodeja ja iBeaconeja. Saat ilmoituksen tulevista poissaoloista ja lomapyynnöistä. Calamari tukee yrityksiä, joilla on toimistoja useissa maissa ja useissa toimipisteissä, ja tukee myös tehtäväpohjaista turvallisuutta. Sovellus on integroitu projektinhallintatyökaluihin, kuten JIRA, Slack, Office265, GSuite, Microsoft Teams, Basecamp ja Asana. Lue lisää tuotteesta Calamari

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Viestien lähetys
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Läsnäolojen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Sage HR:n avulla voit helposti luoda ja muokata vuoroja ja ilmoittaa sitten työntekijöillesi yhdellä painikkeen napsautuksella.
Koe muutos työvuorojen aikataulutuksen paradigmassa. Sen ei tarvitse olla raskasta työtä. Voit helposti luoda ja muokata vuoroja ja ilmoittaa sitten työntekijöillesi yhdellä painikkeen napsautuksella. Kaikilla on pääsy aikatauluihinsa sekä verkossa että mobiilisovelluksissa. Saatavilla on sovellukset Androidiin ja iOSiin. Lue lisää tuotteesta Sage HR

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Viestien lähetys
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Läsnäolojen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Online system for effectively managing employee's absences, work schedules, and personal files.
HRnest is an intuitive software that supports the daily work of the HR departments. In HR, the simplest is the hardest. HRnest organizes employee schedules, allows you to control their working time, creates reports, and helps you manage your organization orderly. The database is fully compliant with world’s top data security standards (including GDPR) and can be accessed 24/7 from any location or device. Lue lisää tuotteesta HRnest

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Viestien lähetys
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Läsnäolojen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on tehokas ohjelmistojen hallintaratkaisu, joka on optimoitu rakennustöiden johtajille. Se tarjoaa yrityksellesi huipputyökaluja tuottavuuden lisäämiseksi. Kykenevä ohjelmisto, jonka ansiosta käyttäjät voivat muun muassa valvoa pitkän tai lyhyen aikavälin projekteja reaaliajassa, ennustaa suunniteltuja ja todellisia kustannuksia sekä kohdentaa ajoneuvoja ja koneita rakennustyömaalle yhdellä alustalla. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Viestien lähetys
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Läsnäolojen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
Hanki poissaolojen hallintajärjestelmä, joka automatisoi saldolaskelmat ja näyttää työntekijöiden läsnäolon yhdessä tiimikalenterissa
actiPLANS on poissaolojen hallintaohjelmisto, joka sujuvoittaa lomapyyntöjä, automatisoi palkallisten vapaiden ja sairauslomien saldolaskelmat ja näyttää työntekijöiden läsnäolon yhdessä tiimikalenterissa. Pyydä tiimiäsi kirjaamaan poissaolonsa, pyytämään lomaa ja ilmoittamaan muille myöhästymisestä tai etätöistä. Ota ajanseuranta- ja kirjanpitomoduulit käyttöön actiTIME-integraatiolla ja hyödynnä tehokasta ajan- ja läsnäolonseurantajärjestelmää. Kokeile actiPLANSia maksutta 30 päivän kokeilujaksolla (ei edellytä luottokorttia). Lue lisää tuotteesta actiPLANS

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Viestien lähetys
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Läsnäolojen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Virtaviivaistamme henkilöstöprosesseja ja -toimintoja aikataulukoista sisäiseen viestintään. niikiis kattaa kaikki PK-yritysten henkilöstöhallinnolliset tarpeet rekrytoinnista poistumishaastatteluun. niikiis tehostaa PK-yritysten toimintaa intuitiivisella Plug and Play -ratkaisulla, joka säästää aikaa ja rahaa sekä yksityisellä että yritystasolla. Lue lisää tuotteesta niikiis

Ominaisuudet

  • Työntekijöiden hallinta
  • Viestien lähetys
  • Aikataulujen jakelu
  • Vuoronvaihto
  • Läsnäolojen hallinta
  • Kellokorttien hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Raportointi/analytiikka
  • Palkkalistojen hallinta