Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Ajanvarausjärjestelmä

Ajanvarausjärjestelmä sujuvoittaa aikojen varaamista asiakkaita, potilaita ja kokouksia varten. Tämäntyyppinen ohjelmisto edistää tehokkuutta estämällä päällekkäiset varaukset ja automatisoimalla toistuvien tapaamisten varaamisen. Ohjelmistossa työntekijöiden on myös mahdollista päästä reaaliaikaisesti omiin aikatauluihinsa ja kollegoidensa aikatauluihin, tehdä järjestelmään muutoksia suoraan ajanvarauksen käyttöliittymästä ja tarjota asiakkaille sopivampia aikoja. Ajanvaraus­järjestelmään sisältyy usein muistutustyökaluja, jotka auttavat varmistamaan, etteivät varatut kokoukset ja ajat mene ohi. Ajanvarausjärjestelmä liittyy työntekijöiden ajoitus­ohjelmistoon, Medical Scheduling Software -ohjelmistoon ja online-varausjärjestelmään.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Maailman paras kauneudenhoito- ja hyvinvointialan verkkoajanvarausohjelmisto. Rajattomasti mahdollisuuksia ilman tilausmaksua. Lue lisää tuotteesta Fresha
Fresha on kauneudenhoito- ja hyvinvointialan ainoa tilausmaksuton ajanvarausohjelmisto. Kaikki käyttäjät saavat pääsyn rajattomaan määrään varausmahdollisuuksia, toimipaikkoja, tiimin jäseniä ja ilmoituksia. Lisää myyntiäsi ja hanki uusia asiakkaita ottamalla käyttöön verkkoajanvaraukset suoraan Google-hakujen, Facebook- tai Instagram-sivujen tai verkkosivustosi kautta. Asiakkaat pysyvät helposti ajan tasalla automaattisten tekstiviestien, sähköpostien ja sovelluksen avulla. Freshaan ei sisälly kuukausimaksuja, mutta tarjolla on myös valinnaisia maksullisia ominaisuuksia, kuten integroitu korttimaksujen käsittely. Lue lisää tuotteesta Fresha

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden tietokanta
  • Ryhmien aikataulutus
  • Toistuvat tapaamiset
  • Kalenterien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Verkkomaksut
  • Raportointi ja tilastot
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Tapaamisten hallinta
Bitrix24 on suosittu ilmainen ajanvarausalusta, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoimen lähdekoodin versio.
Bitrix24 on suosittu ilmainen ajanvarausalusta, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoimen lähdekoodin versio. Tarvitsetko ilmaisen rajattoman ajanvarauksen? Tutustu Bitrix24:ään, suosittuun ilmaiseen CRM:ään, jossa on jaetut kalenterit ja ajanvarausjärjestelmä. Asiakashallinta-, markkinointi- ja myynninedistämistyökalut, SMS-muistutukset ja paljon muuta! Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden tietokanta
  • Ryhmien aikataulutus
  • Toistuvat tapaamiset
  • Kalenterien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Verkkomaksut
  • Raportointi ja tilastot
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Tapaamisten hallinta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi- ja myynti-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. EngageBay tarjoaa myös ilmaisen online-ajanvarausohjelmiston, jolla aikataulutat tapaamiset nopeammin julkaisemalla kalenterisi online-tilassa, saat enemmän tapaamisia ja pysyt tuottavana – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden tietokanta
  • Ryhmien aikataulutus
  • Toistuvat tapaamiset
  • Kalenterien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Verkkomaksut
  • Raportointi ja tilastot
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Tapaamisten hallinta
Booknetic on ajanvarauslaajennus WordPressille, joka on suunniteltu online-ajanvarausten automatisointiin.
Booknetic on monikäyttöinen aikataulujärjestelmä ja WordPressin tapaamisvarauslaajennus, joka auttaa ajoittamaan tapaamisia asiakkaiden kanssa. Se on CodeCanyon-markkinoiden myydyin "Kalenteri"-laajennus. Se on ihanteellinen monille yrityksille eri aloilta, kuten kynsi-/hius-/kylpylä-/kauneushoitoloista; kuntosali / kuntostudiot; lääketieteelliset/hammasklinikat; psykologin/terapeutin toimistot; tanssi-/taide-/tatuointistudiot; lakikonsulttiyritykset; autokorjauspalvelut yms. Lue lisää tuotteesta Booknetic

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden tietokanta
  • Ryhmien aikataulutus
  • Toistuvat tapaamiset
  • Kalenterien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Verkkomaksut
  • Raportointi ja tilastot
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Tapaamisten hallinta
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on tehokas suunnittelu- ja aikataulutusohjelmisto, jota käytetään kaikentyyppisten resurssien hallintaan. Ainutlaatuisen joustavuuden ansiosta voit seurata projekteja, töitä, tehtäviä, asiakkaita, työtilauksia, työntekijöitä, välineitä ja paljon muuta yhdellä työkalulla. Näin voit itse keskittyä tärkeimpään. Tietojen keskittäminen auttaa tiimejä tehostamaan toimintaansa. Käyttäjät voivat tehdä yhteistyötä mistä tahansa ja käyttää mobiililaitteita. Lähetä tiimin jäsenille sähköposti- ja SMS-ilmoituksia ja yhdistä aikataulut henkilökohtaisiin kalentereihin. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden tietokanta
  • Ryhmien aikataulutus
  • Toistuvat tapaamiset
  • Kalenterien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Verkkomaksut
  • Raportointi ja tilastot
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Tapaamisten hallinta
Varausohjelmisto online-ajanvarauksilla, kehittyneellä aikataulutuksella ja asiakkuudenhallinnalla. Ilmainen varaussivu ja liiketoiminnan automatisointi.
EasyWeek on varausohjelmisto, joka tarjoaa ilmaisia ja ammattimaisia suunnitelmia eri liiketoiminta-aloille. Järjestelmä hoitaa tapaamisten hallinnan, ylläpitää asiakastietokantaa, helpottaa tiimiaikataulutusta ja myynninhallintaa sekä automatisoi markkinointiponnistelut. EasyWeekin varaussovellus on saatavilla iOS:lle ja Androidille ja se yhdistää Facebookin, Google Businessin, Google Mapsin ja muiden palveluiden kanssa. Ohjelmisto mahdollistaa työntekijöiden palkan hallinnan, automatisoi ilmoitukset ja lisää merkittävästi online-ajanvarauksia ilmaisen verkkovaraussivun avulla mihin tahansa suunnitelmaan. EasyWeek on innovatiivisten palveluratkaisujen eturintamassa parantamassa liiketoiminnan tuloksia ja lisäämässä voittoja. Lue lisää tuotteesta EasyWeek

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden tietokanta
  • Ryhmien aikataulutus
  • Toistuvat tapaamiset
  • Kalenterien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Verkkomaksut
  • Raportointi ja tilastot
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Tapaamisten hallinta
Suomi Paikallinen tuote
KAIKKI MITÄ SALONKISI TARVITSEE Ajanvaraus, kassa, maksupääte ja nopeat tilitykset. Kaikki yhdellä sopimuksella.
AJANVARAUS, KASSA JA MAKSUPÄÄTE Book Salon on suomalainen ajanvaraus-, kassa- ja maksupalveluiden tarjoaja, joka on erikoistunut hius-, kauneus- ja hyvinvointialan yrityksiin. Jo yli 2 000 salonkia käyttää Book Salon palvelua. Ottamalla toimipaikassa käyttöön Book Salon -palvelun, saa yrityksesi kaikki työkalut, joita tarvitaan menestyvän salongin / yrityksen pyörittämiseen. Lue lisää tuotteesta Book Salon

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden tietokanta
  • Ryhmien aikataulutus
  • Toistuvat tapaamiset
  • Kalenterien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Verkkomaksut
  • Raportointi ja tilastot
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Tapaamisten hallinta
Usean kalenterin ja usean käyttäjän online-ajanvarausten hallintaohjelmisto
Softvision Agenda on pilviohjelmisto online-tapaamisten hallintaan. Järjestelmän avulla yritykset voivat hyväksyä online-varauksia yksinkertaisen, täysin muokattavissa olevan verkkosivuston kautta. On mahdollista hallita useita kalentereita yrityksen eri henkilöstön jäsenille. Siinä on tapaamismuistutusjärjestelmä sähköpostitse ja tekstiviestillä, mahdollistaa synkronoinnin Google-kalenterin kanssa ja integroinnin verkkosivustoosi. Lue lisää tuotteesta Softvision Agenda

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden tietokanta
  • Ryhmien aikataulutus
  • Toistuvat tapaamiset
  • Kalenterien hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Verkkomaksut
  • Raportointi ja tilastot
  • Automatisoitu aikataulutus
  • Tapaamisten hallinta