Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Work Order-ohjelmisto

Toimeksiantojen hallintajärjestelmä on usein jonkin kattavamman järjestelmän, kuten Field Service Management -ohjelmiston, Service Dispatch -ohjelmiston tai kunnossapidon hallintaohjelmiston, osa tai lisäosa. Niitä on kuitenkin saatavana myös erillisinä sovelluksina. Toimeksiantojen hallintajärjestelmän avulla voidaan aikatauluttaa ja seurata palvelupyyntöjä ja raportoida niistä. Lisäksi järjestelmä auttaa teknisten asiantuntijoiden lähettämisessä työtehtäviin, pitkään odottaneiden pyyntöjen tunnistamisessa sekä palvelun nopeuden ja laadun seurannassa. Joillakin sovelluksilla onnistuu myös tiettyjen toimeksiantojen laskuttaminen. Tämäntyyppistä ohjelmistoa käytetään automatisoimaan kiinteistöjen ja kaluston kunnossapitohenkilöstön tehtäväksiantoja, ja sitä hyödyntävät myös monet kentällä tehtävää kunnossapitoa tarjoavat yritykset.

Työtilausohjelmisto omaisuuden, inventaarion, ylläpidon ja työtilausten hallintaan. Ota se nopeasti käyttöön ilmaisen kokeiluversion avulla.
Laadukkaan työtilausohjelmistomme avulla voit seurata ylläpitokustannuksia, aikatauluttaa kertaluonteisia ja toistuvia palveluita, hallita palveluntarjoajia ja mukauttaa ylläpitoilmoituksia, jotta työ pysyy paremmin hallinnassasi. Mobiilisovelluksella voit skannata QR-koodeja ja viivakooditarroja sekä hallita palvelupyyntöjä. Työtilausten hallinnan, resurssien seurannan ja perusteellisten huoltoraporttien ansiosta tämä kunnossapidon hallintaohjelmisto sopii loistavasti sekä korjaavaan että ehkäisevään huoltoon. RFID- ja Zendesk-integrointi. Kokeile ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta EZOfficeInventory

Ominaisuudet

  • Ennaltaehkäisevä huolto
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Lähetysten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Kalenterien hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Laskutus
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Inventaarionhallinta
  • Teknikkojen hallinta
Avoimen lähdekoodin integroidut sovellukset CRM:n, myyntipisteiden, verkkosivuston, verkkokaupan, myynnin, kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnon, markkinoinnin ja muiden toimintojen hallintaan.
Odoo on täysin integroitu, mukautettava avoimen lähdekoodin ohjelmisto, joka on täynnä asiantuntevasti suunniteltuja ja käyttäjäystävällisiä liiketoimintasovelluksia. Odoon helppokäyttöinen tietokanta pystyy vastaamaan useimpiin liiketoiminnan tarpeisiin tarjoten CRM:n, myynnin, projektit, valmistuksen, varaston ja kirjanpidon – vain muutaman mainitaksemme. Odoo on kaikenkattava ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu vastaamaan minkä tahansa yrityksen tarpeisiin koosta (tai budjetista) riippumatta. Lue lisää tuotteesta Odoo

Ominaisuudet

  • Ennaltaehkäisevä huolto
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Lähetysten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Kalenterien hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Laskutus
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Inventaarionhallinta
  • Teknikkojen hallinta
Orderry on täydellinen palveluyrityksille. Työtehtävien käsittely, mobiilisovellukset teknikoille ja johtajille, analytiikkaa ja raportointia vaivattomasti.
Orderry on huippuluokkainen työtilausten hallintaratkaisu, joka on suunniteltu erityisesti huoltoliikkeille ja korjaamoille. Se auttaa yksinkertaisesti saamaan enemmän töitä tehtyä lyhyemmässä ajassa. Muokkaa ja päivitä tilaustietoja verkossa, listaa materiaalit viivakoodien, erien ja sarjanumeroiden avulla. Saa pääsy tarkempiin analyysitietoihin, joita ei ole tähän mennessä ollut saatavilla. Pidä sisäiset ja ulkoiset käyttäjät ajan tasalla tehtävien edetessä, lisää oikea-aikaista valmistumista ja paranna asiakastyytyväisyyttä. Lue lisää tuotteesta Orderry

Ominaisuudet

  • Ennaltaehkäisevä huolto
  • Tarjoukset/hinta-arviot
  • Lähetysten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Kalenterien hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Laskutus
  • Ylläpidon aikataulutus
  • Inventaarionhallinta
  • Teknikkojen hallinta