Esittelyssä olevat ohjelmistot
Eniten arvioita saaneet ohjelmistot
Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Live chat palvelu-ohjelmisto
Suodata tuloksia (19)
Hinnoitteluvaihtoehdot
19 tulosta
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti.
Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpotin ilmainen live chat -ohjelmisto auttaa sinua vastaamaan asiakkaiden ja prospektien kysymyksiin reaaliaikaisesti ja heidän suosimaansa viestintätapaa käyttäen. Live chat, joka on varustettu
...
Näytä enemmän
boteilla, mahdollisuudella tallentaa vastauksia ja jopa tallentaa videota, on mahdollista skaalata niin, että voit vastata useampiin kysymyksiin nopeasti – jopa silloin, kun edustajat ovat kiireisiä tai poissa. Halusitpa sitten tehdä enemmän kauppoja live chatissä, muuntaa enemmän liidejä tai ratkaista asiakkaiden kysymyksiä, HubSpotin live chat -ohjelmisto auttaa sinua. Rekisteröidy ilmaiseksi tänään.
Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Kokonaisvaltainen asiakassuhderatkaisu, jossa on live-chat, verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkaominaisuudet.
Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ
Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit
...
Näytä enemmän
ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa.
Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
LiveAgent auttaa yrityksiä menestymään asiakaspalvelussa. Luo asiakasyhteisö, kasvata asiakastyytyväisyyttä ja menesty!
Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgentissa on yksi markkinoiden nopeimmista chatti-pienoisohjelmista. Tarjoamme täysin varustellun suoran chatin ohjelmiston, joka auttaa sinua räätälöimään asiakasviestintää. LiveAgent tarjoaa
...
Näytä enemmän
universaalien saapuneet-kansioiden, reaaliaikaisten chattien, sisäänrakennetun puhelinpalvelun ja vankan asiakaspalveluportaalin tehon. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita.
Lue lisää tuotteesta LiveAgent
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Suosittu maksuton chatti- ja yhteyskeskusohjelmisto, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä. Mukana on myös maksuton CRM ja sähköpostimarkkinointi.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Jos etsit verkkosivustollesi maksutonta suoraa chattiohjelmaa, Bitrix24 on varmasti mieleesi. Ensinnäkin kyseessä on todellakin ilmainen ohjelmisto, jolla voit pitää niin monta chatti-istuntoa kuin
...
Näytä enemmän
tarvitset ilman rajoituksia. Toiseksi emme rajoita ilmaista versiota yhteen chattiedustajaan, vaan saat 12 maksutonta chattiedustajaa. Kolmanneksi Bitrix24 on täydellisesti varustettu monikanavainen yhteyskeskus.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Tarjoa yksilöllistä ja henkilökohtaista tukea jokaiselle asiakkaalle käyttämällä EngageBayn yksinkertaista, mutta tehokasta live chat -ohjelmistoa.
Lue lisää tuotteesta EngageBay
Tarjoa asiakkaillesi nopein ja tehokkain tapa olla vuorovaikutuksessa tukihenkilöiden kanssa, jotta he saavat apua ongelmiinsa. Rakenna merkityksellisiä ja pitkäkestoisia suhteita keskustelemalla
...
Näytä enemmän
asiakkaiden kanssa live chatin välityksellä. Lähetä proaktiivinen viesti kutsuaksesi asiakkaasi live chattiin. Tarjoa tukea ennakoivasti ja näytä, että välität. Automatisoi ja mukauta chat-viestejä useiden tekijöiden perusteella esimerkiksi sen mukaan, mitä sivua vierailija selaa, mikä hänen sijaintinsa on, mitä kautta hän saapui verkkosivustolle, onko hän uusi vai palaava vierailija ja niin edelleen.
Lue lisää tuotteesta EngageBay
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Kokeile Shopifylle, Magentolle ja BigCommercelle suunniteltua, loistavia arvioita saanutta live chat - ja asiakastukipalvelua. Tee enemmän kauppoja nopeammin. Aloita nyt ilmaiseksi.
Lue lisää tuotteesta Gorgias
Arvostettu live chat -palvelu, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Gorgias ei ole vain keskustelua varten; pidä yhteyttä asiakkaisiin
...
Näytä enemmän
reaaliajassa sivustollasi tai sosiaalisessa mediassa. Aseta automaattiset vastaukset yleisiin kysymyksiin. Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta yhdessä ja samassa paikassa. Lisää malleja, sääntöjä ja makroja. Vähennä tukiaikaa ja tee vierailijoista asiakkaita. Yhdistä Shopify-myymäläsi muutamassa minuutissa ja hanki nyt ilmainen kokeiluversio.
Lue lisää tuotteesta Gorgias
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Käynnistä reaaliaikainen keskustelu verkkosivustollasi vain viidessä minuutissa. Keskustele verkkosivustosi kävijöiden kanssa tietokoneestasi, tabletistasi tai matkapuhelimestasi käsin. Lisää myyntiä.
Lue lisää tuotteesta HelpOnClick
HelpOnClick-tiimi tekee parhaansa luodakseen ohjelmiston, joka auttaa kauppiaita keskustelemaan helposti verkkosivustonsa kävijöiden kanssa. Yksinkertaisen ja intuitiivisen live-keskustelun ja
...
Näytä enemmän
käyttötuen avulla asiakkaat voivat keskittyä pääkohtiin – myynnin lisäämiseen ja asiakaspalvelun parantamiseen.
HelpOnClick Live Chat -ohjelmisto sisältää seuraavat pääominaisuudet:
reaaliaikainen liikenteen seuranta
Virtuaalinen chat-edustaja
Mukautettavat kuvakkeet ja tekstit
Integrointi Facebookiin
Integrointi tärkeimpien CRM-, sisällönhallinta- ja käyttötukijärjestelmien kanssa
Lue lisää tuotteesta HelpOnClick
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä,
...
Näytä enemmän
otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta.
Lue lisää tuotteesta Slack
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Zendeskiin kuuluu alan johtava live-chat-ohjelmisto, joka voidaan ottaa käyttöön nopeasti ja jota on helppo käyttää.
Zendeskiin kuuluu alan johtava live-chat-ohjelmisto, joka voidaan ottaa käyttöön nopeasti ja jota on helppo käyttää. Sen avulla voidaan tarjota reaaliaikaista, keskustelevaa tukea verkossa, mobiililai
...
Näytä enemmän
tteissa ja sovelluksissa, kuten WhatsAppissa. Yhdistä se saumattomasti Zendeskin asiakastukiratkaisuun, niin voit lyhentää asiakkaiden odotusaikoja ja lisätä tehokkuutta. Sen avulla vastauksen voi saada nopeimmillaan 30 sekunnissa, ja Zendeskiin siirtymisen jälkeen asiakaspalvelijoiden suoritus voi parantua 25 prosenttia.
Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja
...
Näytä enemmän
sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL.
Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud on yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle yhteyskeskuksesta kentälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja. Upota reaaliaikainen
...
Näytä enemmän
tuki verkkosivustollesi ja sovelluksiin verkkojuttelun avulla.
Aloita henkilökohtainen suora chatti asiakkaidesi kanssa sovelluksessa tai online-tilassa sen perusteella, miten he käyttävät sivustoasi. Verkkojuttele eri puolilla maailmaa monikielisellä tuella. Voit myös skaalata asiakaspalveluasi keinoälyä hyödyntävillä verkkojutteluboteilla, jotka auttavat vastaamaan rutiininomaisiin kysymyksiin.
Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike yhdistää verkkosivuston chatin mobiiliviestintään.
Vaihda parempaan asiakasviestintämenetelmään. Asiakkaille, asiakastukihenkilöille, myyntiedustajille ja esimiehille.
Keskustele
...
Näytä enemmän
asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi.
Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla.
Lue lisää tuotteesta Userlike
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Suora chatti ja SMS löytyvät CRM:ssä samasta paikasta kuin sähköpostit ja asiakasyhteys. Frontin avulla saat aikaan mukautettua palvelua laajassa mittakaavassa.
Muuta jokainen keskustelu mahdollisuudeksi tarjota loistava asiakaskokemus. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo kaikki kanavat yhteen alustaan. Näin tiimit voivat vastata nopeasti ja saada
...
Näytä enemmän
hyödyllisiä tietoja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Frontin joustavat työnkulut mukautuvat tarpeisiisi. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä yhteistyötä ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi.
Lue lisää tuotteesta Front
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Yhdistä asiakaschatti ja työntekijächatti kaikenkattavan Genesys Cloud CX -ratkaisun avulla, joka yhdistää koko yrityksesi viestinnän
Yhdistä asiakaschatti ja työntekijächatti kaikenkattavan Genesys Cloud CX -ratkaisun avulla, joka yhdistää koko yrityksesi viestinnän kauttaaltaan. Voit käyttää viestintäsovelluksia tai liittää
...
Näytä enemmän
verkkosivustollesi chatti-pienoisohjelman, jotta asiakkaat voivat tavoittaa sinut suoraan. Tehosta suoria chattejä näytön jakamisella tai yhteisselaustekniikalla tarjotaksesi apua. Käytä chattiä myös sisäisesti tiedostojen vaihtamiseen ja yhteyden ottamiseen alan asiantuntijoihin koko yrityksessä.
Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Monikanavainen live-chat-ratkaisu, jossa chatbotit, ohjekeskus, automaattiset kutsut, ryhmäkeskustelut ja paljon muuta.
Chaport on moderni live-chat-ratkaisu, jossa on chatbotit, automaattiset kutsut, ohjekeskus, integraatiot Facebookiin, Viberiin, Telegramiin, offline-viestit, ryhmäkeskusteluominaisuudet ja paljon
...
Näytä enemmän
muuta. Se on suunniteltu nykyaikaiseksi sanansaattajaksi, jotta kommunikaatio asiakkaiden kanssa olisi yhtä helppoa ja nautinnollista kuin chattailu ystävien kanssa. Lisäksi se tarjoaa verkko-, työpöytä- ja mobiilisovelluksia, jotta voit keskustella asiakkaiden kanssa mistä tahansa laitteesta ja sijainnista.
Lue lisää tuotteesta Chaport
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Tarjoa hyödyllisiä asiakirjoja, vaikuttavia tuotepäivityksiä ja hallitse asiakaskeskusteluja tehokkaalla pienoisohjelmalla
Yksi markkinoiden parhaista live chat -ohjelmistoista Tarjoa asiakkaillesi henkilökohtaista ja itsepalvelutukea.
Hallitse satoja keskusteluja helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Kaikki tiedot
...
Näytä enemmän
kontaktien käytöksestä, keskusteluista ja ominaisuuksista ovat aina saatavilla yhdellä napsautuksella.
- Täysin mukautettava
- Tietokanta ja päivitykset integroitu
- Pätevyyslomake
- Keskusteluiden reititys
- Merkinnät ja muistiinpanot
- Käyttäjien toiminta
- Vastausten tallennus
Ja paljon muuta...
Kokeile nyt ilmaista tilaustamme.
Lue lisää tuotteesta Froged
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Trengon live chatin avulla voit tukea, sitouttaa ja muuntaa asiakkaitasi verkkosivustollasi tai omassa sovelluksessasi.
Tarjoa loistava asiakaskokemus verkkosivustollasi tai omassa sovelluksessasi Trengon live chatin avulla. Keskustele reaaliaikaisesti liidien ja asiakkaiden kanssa tai automatisoi keskustelut
...
Näytä enemmän
chattibottien avulla.
Lisää eri kanavia verkkosivustosi pienoisohjelmaan ja anna asiakkaiden valita haluamansa viestintäkanavat.
Laajenna viestintääsi ja lisää Trengon postilaatikkoon muita kanavia, kuten sähköposti, sosiaalinen viestintä, ääniviestit ja paljon muuta.
Lue lisää tuotteesta Trengo
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
Chaty on suunniteltu auttamaan työntekijöitä ottamaan yhteyttä asiakkaisiin erilaisissa viestisovelluksissa, kuten WhatsApp, Facebook Messenger ja muut.
Chaty on suunniteltu auttamaan työntekijöitä ottamaan yhteyttä asiakkaisiin erilaisissa viestisovelluksissa, kuten WhatsApp, Facebook Messenger ja muut.
Yhdellä verkkosivustollesi lisätyllä
...
Näytä enemmän
chat-widgetillä voit luoda henkilökohtaisen kokemuksen asiakkaille, jotka käyttävät yli 20 sosiaalista kanavaa, kuten WhatsApp, Instagram, Line, Viber ja Telegram tarjotaksesi välitöntä tukea. vastata tiedusteluihin, tiedusteluihin ja kommentteihin; rakentaa luottamusta ja uskollisuutta ja tarjota arvoa yrityksellesi tärkeille ihmisille sekä mobiilissa että verkossa.
Lue lisää tuotteesta Chaty
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta
CommBoxin avulla voit rakentaa omaan käyttötarpeeseesi vastaavia botteja muutamassa minuutissa käyttämällä autonomista bottistudiota.
Tutustu CommBoxin tekoälyä käyttävään chattibottiin, joka on tarkoitettu liiketoimintakäyttöön. Tekoälypohjainen chattibottimme käyttää koneoppimisalgoritmia ymmärtääkseen asiakkaitasi ja tarjotakseen
...
Näytä enemmän
luonnollisempaa, elegantimpaa ja korkeatasoisempaa viestintää, joka tekee asiakkaisiisi vaikutuksen.
Lue lisää tuotteesta CommBox
Ominaisuudet
- Proaktiivinen chat
- Valmiit vastaukset
- Offline-lomake
- Siirrot/reititys
- Kolmannen osapuolen integroinnit
- Geo-kohdentaminen
- Verkkosivuvierailujen seuranta