Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Live chat palvelu-ohjelmisto

Live-chat-palveluohjelmisto auttaa organisaatioita olemaan yhteydessä asiakkaisiinsa reaaliajassa. Live-chat-sovelluksia voidaan käyttää asiakastuessa, liidien luomisessa ja asiakkaiden sitouttamisessa. Tämäntyyppiset ohjelmistot sisältävät widgetejä, joita voidaan integroida olemassa oleviin verkko­sivustoihin, sekä tehokkaampia itsenäisiä ratkaisuja, joiden avulla yritykset voivat seurata vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa sekä vastaus- ja konversiosuhteita.

Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud
Service Cloud on yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle yhteyskeskuksesta kentälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja. Upota reaaliaikainen tuki verkkosivustollesi ja sovelluksiin verkkojuttelun avulla. Aloita henkilökohtainen suora chatti asiakkaidesi kanssa sovelluksessa tai online-tilassa sen perusteella, miten he käyttävät sivustoasi. Verkkojuttele eri puolilla maailmaa monikielisellä tuella. Voit myös skaalata asiakaspalveluasi keinoälyä hyödyntävillä verkkojutteluboteilla, jotka auttavat vastaamaan rutiininomaisiin kysymyksiin. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
LiveAgent auttaa yrityksiä menestymään asiakaspalvelussa. Luo asiakasyhteisö, kasvata asiakastyytyväisyyttä ja menesty! Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgentissa on yksi markkinoiden nopeimmista chatti-pienoisohjelmista. Tarjoamme täysin varustellun suoran chatin ohjelmiston, joka auttaa sinua räätälöimään asiakasviestintää. LiveAgent tarjoaa universaalien saapuneet-kansioiden, reaaliaikaisten chattien, sisäänrakennetun puhelinpalvelun ja vankan asiakaspalveluportaalin tehon. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Zendeskiin kuuluu alan johtava live-chat-ohjelmisto, joka voidaan ottaa käyttöön nopeasti ja jota on helppo käyttää.
Zendeskiin kuuluu alan johtava live-chat-ohjelmisto, joka voidaan ottaa käyttöön nopeasti ja jota on helppo käyttää. Sen avulla voidaan tarjota reaaliaikaista, keskustelevaa tukea verkossa, mobiililaitteissa ja sovelluksissa, kuten WhatsAppissa. Yhdistä se saumattomasti Zendeskin asiakastukiratkaisuun, niin voit lyhentää asiakkaiden odotusaikoja ja lisätä tehokkuutta. Sen avulla vastauksen voi saada nopeimmillaan 30 sekunnissa, ja Zendeskiin siirtymisen jälkeen asiakaspalvelijoiden suoritus voi parantua 25 prosenttia. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Suosittu maksuton chatti- ja yhteyskeskusohjelmisto, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä. Mukana on myös maksuton CRM ja sähköpostimarkkinointi.
Jos etsit verkkosivustollesi maksutonta suoraa chattiohjelmaa, Bitrix24 on varmasti mieleesi. Ensinnäkin kyseessä on todellakin ilmainen ohjelmisto, jolla voit pitää niin monta chatti-istuntoa kuin tarvitset ilman rajoituksia. Toiseksi emme rajoita ilmaista versiota yhteen chattiedustajaan, vaan saat 12 maksutonta chattiedustajaa. Kolmanneksi Bitrix24 on täydellisesti varustettu monikanavainen yhteyskeskus. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Tarjoa yksilöllistä ja henkilökohtaista tukea jokaiselle asiakkaalle käyttämällä EngageBayn yksinkertaista, mutta tehokasta live chat -ohjelmistoa.
Tarjoa asiakkaillesi nopein ja tehokkain tapa olla vuorovaikutuksessa tukihenkilöiden kanssa, jotta he saavat apua ongelmiinsa. Rakenna merkityksellisiä ja pitkäkestoisia suhteita keskustelemalla asiakkaiden kanssa live chatin välityksellä. Lähetä proaktiivinen viesti kutsuaksesi asiakkaasi live chattiin. Tarjoa tukea ennakoivasti ja näytä, että välität. Automatisoi ja mukauta chat-viestejä useiden tekijöiden perusteella esimerkiksi sen mukaan, mitä sivua vierailija selaa, mikä hänen sijaintinsa on, mitä kautta hän saapui verkkosivustolle, onko hän uusi vai palaava vierailija ja niin edelleen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike yhdistää verkkosivuston chatin mobiiliviestintään. Vaihda parempaan asiakasviestintämenetelmään. Asiakkaille, asiakastukihenkilöille, myyntiedustajille ja esimiehille. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Suora chatti ja SMS löytyvät CRM:ssä samasta paikasta kuin sähköpostit ja asiakasyhteys. Frontin avulla saat aikaan mukautettua palvelua laajassa mittakaavassa.
Muuta jokainen keskustelu mahdollisuudeksi tarjota loistava asiakaskokemus. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo kaikki kanavat yhteen alustaan. Näin tiimit voivat vastata nopeasti ja saada hyödyllisiä tietoja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Frontin joustavat työnkulut mukautuvat tarpeisiisi. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä yhteistyötä ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Yhdistä asiakaschatti ja työntekijächatti kaikenkattavan Genesys Cloud CX -ratkaisun avulla, joka yhdistää koko yrityksesi viestinnän
Yhdistä asiakaschatti ja työntekijächatti kaikenkattavan Genesys Cloud CX -ratkaisun avulla, joka yhdistää koko yrityksesi viestinnän kauttaaltaan. Voit käyttää viestintäsovelluksia tai liittää verkkosivustollesi chatti-pienoisohjelman, jotta asiakkaat voivat tavoittaa sinut suoraan. Tehosta suoria chattejä näytön jakamisella tai yhteisselaustekniikalla tarjotaksesi apua. Käytä chattiä myös sisäisesti tiedostojen vaihtamiseen ja yhteyden ottamiseen alan asiantuntijoihin koko yrityksessä. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti.
HubSpotin ilmainen live chat -ohjelmisto auttaa sinua vastaamaan asiakkaiden ja prospektien kysymyksiin reaaliaikaisesti ja heidän suosimaansa viestintätapaa käyttäen. Live chat, joka on varustettu boteilla, mahdollisuudella tallentaa vastauksia ja jopa tallentaa videota, on mahdollista skaalata niin, että voit vastata useampiin kysymyksiin nopeasti – jopa silloin, kun edustajat ovat kiireisiä tai poissa. Halusitpa sitten tehdä enemmän kauppoja live chatissä, muuntaa enemmän liidejä tai ratkaista asiakkaiden kysymyksiä, HubSpotin live chat -ohjelmisto auttaa sinua. Rekisteröidy ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Kokeile Shopifylle, Magentolle ja BigCommercelle suunniteltua, loistavia arvioita saanutta live chat - ja asiakastukipalvelua. Tee enemmän kauppoja nopeammin. Aloita nyt ilmaiseksi.
Arvostettu live chat -palvelu, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Gorgias ei ole vain keskustelua varten; pidä yhteyttä asiakkaisiin reaaliajassa sivustollasi tai sosiaalisessa mediassa. Aseta automaattiset vastaukset yleisiin kysymyksiin. Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta yhdessä ja samassa paikassa. Lisää malleja, sääntöjä ja makroja. Vähennä tukiaikaa ja tee vierailijoista asiakkaita. Yhdistä Shopify-myymäläsi muutamassa minuutissa ja hanki nyt ilmainen kokeiluversio. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Kokonaisvaltainen asiakassuhderatkaisu, jossa on live-chat, verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkaominaisuudet.
Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Monikanavainen live-chat-ratkaisu, jossa chatbotit, ohjekeskus, automaattiset kutsut, ryhmäkeskustelut ja paljon muuta.
Chaport on moderni live-chat-ratkaisu, jossa on chatbotit, automaattiset kutsut, ohjekeskus, integraatiot Facebookiin, Viberiin, Telegramiin, offline-viestit, ryhmäkeskusteluominaisuudet ja paljon muuta. Se on suunniteltu nykyaikaiseksi sanansaattajaksi, jotta kommunikaatio asiakkaiden kanssa olisi yhtä helppoa ja nautinnollista kuin chattailu ystävien kanssa. Lisäksi se tarjoaa verkko-, työpöytä- ja mobiilisovelluksia, jotta voit keskustella asiakkaiden kanssa mistä tahansa laitteesta ja sijainnista. Lue lisää tuotteesta Chaport

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Tarjoa hyödyllisiä asiakirjoja, vaikuttavia tuotepäivityksiä ja hallitse asiakaskeskusteluja tehokkaalla pienoisohjelmalla
Yksi markkinoiden parhaista live chat -ohjelmistoista Tarjoa asiakkaillesi henkilökohtaista ja itsepalvelutukea. Hallitse satoja keskusteluja helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Kaikki tiedot kontaktien käytöksestä, keskusteluista ja ominaisuuksista ovat aina saatavilla yhdellä napsautuksella. - Täysin mukautettava - Tietokanta ja päivitykset integroitu - Pätevyyslomake - Keskusteluiden reititys - Merkinnät ja muistiinpanot - Käyttäjien toiminta - Vastausten tallennus Ja paljon muuta... Kokeile nyt ilmaista tilaustamme. Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Chaty on suunniteltu auttamaan työntekijöitä ottamaan yhteyttä asiakkaisiin erilaisissa viestisovelluksissa, kuten WhatsApp, Facebook Messenger ja muut.
Chaty on suunniteltu auttamaan työntekijöitä ottamaan yhteyttä asiakkaisiin erilaisissa viestisovelluksissa, kuten WhatsApp, Facebook Messenger ja muut. Yhdellä verkkosivustollesi lisätyllä chat-widgetillä voit luoda henkilökohtaisen kokemuksen asiakkaille, jotka käyttävät yli 20 sosiaalista kanavaa, kuten WhatsApp, Instagram, Line, Viber ja Telegram tarjotaksesi välitöntä tukea. vastata tiedusteluihin, tiedusteluihin ja kommentteihin; rakentaa luottamusta ja uskollisuutta ja tarjota arvoa yrityksellesi tärkeille ihmisille sekä mobiilissa että verkossa. Lue lisää tuotteesta Chaty

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Trengon live chatin avulla voit tukea, sitouttaa ja muuntaa asiakkaitasi verkkosivustollasi tai omassa sovelluksessasi.
Tarjoa loistava asiakaskokemus verkkosivustollasi tai omassa sovelluksessasi Trengon live chatin avulla. Keskustele reaaliaikaisesti liidien ja asiakkaiden kanssa tai automatisoi keskustelut chattibottien avulla. Lisää eri kanavia verkkosivustosi pienoisohjelmaan ja anna asiakkaiden valita haluamansa viestintäkanavat. Laajenna viestintääsi ja lisää Trengon postilaatikkoon muita kanavia, kuten sähköposti, sosiaalinen viestintä, ääniviestit ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Käynnistä reaaliaikainen keskustelu verkkosivustollasi vain viidessä minuutissa. Keskustele verkkosivustosi kävijöiden kanssa tietokoneestasi, tabletistasi tai matkapuhelimestasi käsin. Lisää myyntiä.
HelpOnClick-tiimi tekee parhaansa luodakseen ohjelmiston, joka auttaa kauppiaita keskustelemaan helposti verkkosivustonsa kävijöiden kanssa. Yksinkertaisen ja intuitiivisen live-keskustelun ja käyttötuen avulla asiakkaat voivat keskittyä pääkohtiin – myynnin lisäämiseen ja asiakaspalvelun parantamiseen. HelpOnClick Live Chat -ohjelmisto sisältää seuraavat pääominaisuudet: reaaliaikainen liikenteen seuranta Virtuaalinen chat-edustaja Mukautettavat kuvakkeet ja tekstit Integrointi Facebookiin Integrointi tärkeimpien CRM-, sisällönhallinta- ja käyttötukijärjestelmien kanssa Lue lisää tuotteesta HelpOnClick

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
Tällä alustalla tehokkaan asiakaspalvelun luominen ja asiakastyytyväisyyden nostaminen on helpompaa kuin koskaan.
Tällä alustalla tehokkaan asiakaspalvelun luominen ja asiakastyytyväisyyden nostaminen on helpompaa kuin koskaan. Kundon avulla kohtaat asiakkaasi siellä missä he ovat – sähköpostitse, chatissa, puhelimitse, sosiaalisessa mediassa tai usein kysytyissä kysymyksissä. Lue lisää tuotteesta Kundo

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot
CommBoxin avulla voit rakentaa omaan käyttötarpeeseesi vastaavia botteja muutamassa minuutissa käyttämällä autonomista bottistudiota.
Tutustu CommBoxin tekoälyä käyttävään chattibottiin, joka on tarkoitettu liiketoimintakäyttöön. Tekoälypohjainen chattibottimme käyttää koneoppimisalgoritmia ymmärtääkseen asiakkaitasi ja tarjotakseen luonnollisempaa, elegantimpaa ja korkeatasoisempaa viestintää, joka tekee asiakkaisiisi vaikutuksen. Lue lisää tuotteesta CommBox

Ominaisuudet

  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Siirrot/reititys
  • Mobiiliyhteys
  • Transkriptio-/chat-historia
  • Monikanavainen viestintä
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Valmiit vastaukset
  • Automaattivastaajat
  • Kolmansien osapuolten integraatiot