Ykkösvalintamme

Sponsoroitu

Hyviä arvioita saaneet ohjelmistot

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
584 tulosta
Kindly enables brands to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Lue lisää tuotteesta Kindly
Kindly enables brands to build exceptional customer experiences that boost online sales and improve customer satisfaction. Live Chat, Conversational AI, Virtual Shopping Assistants, Cart Abandonment and Conversion Optimization software in one integrated platform, Kindly offers users a first-class customer experience that turns visitors into repeat buyers. Lue lisää tuotteesta Kindly

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
LiveChat lets existing and prospective customers talk to your company via your website and give them a personal experience in real time Lue lisää tuotteesta LiveChat
LiveChat is a live chat application that can be integrated into your website to capture more leads and close more sales. Having LiveChat on your website means that on-site visitors can send you their questions and receive answers in no time. Lue lisää tuotteesta LiveChat

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
LiveAgent auttaa yrityksiä menestymään asiakaspalvelussa. Luo asiakasyhteisö, kasvata asiakastyytyväisyyttä ja menesty! Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgentissa on yksi markkinoiden nopeimmista chatti-pienoisohjelmista. Tarjoamme täysin varustellun suoran chatin ohjelmiston, joka auttaa sinua räätälöimään asiakasviestintää. LiveAgent tarjoaa universaalien saapuneet-kansioiden, reaaliaikaisten chattien, sisäänrakennetun puhelinpalvelun ja vankan asiakaspalveluportaalin tehon. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpotin ilmainen live chat -ohjelmisto auttaa sinua vastaamaan asiakkaiden ja prospektien kysymyksiin reaaliaikaisesti ja heidän suosimaansa viestintätapaa käyttäen. Live chat, joka on varustettu boteilla, mahdollisuudella tallentaa vastauksia ja jopa tallentaa videota, on mahdollista skaalata niin, että voit vastata useampiin kysymyksiin nopeasti – jopa silloin, kun edustajat ovat kiireisiä tai poissa. Halusitpa sitten tehdä enemmän kauppoja live chatissä, muuntaa enemmän liidejä tai ratkaista asiakkaiden kysymyksiä, HubSpotin live chat -ohjelmisto auttaa sinua. Rekisteröidy ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Cyara accelerates the delivery of flawless customer journeys across digital and voice channels while reducing the risk of defects. Lue lisää tuotteesta Cyara
Cyara’s award-winning Automated CX Assurance platform helps the companies deliver flawless customer experiences with less effort, cost, and risk. Cyara supports the entire CX software development lifecycle, from design to functional and regression testing, load testing, chatbot testing, and production monitoring enabling enterprises to design, build, and maintain optimal customer journeys at scale, across digital and voice channels, while reducing the risk of customer-facing defects. Lue lisää tuotteesta Cyara

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
An all-in-one customer engagement tool with live chat, website visitor tracking, and analytics capabilities. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ
Zoho SalesIQ is an all-in-one, AI-powered live chat and analytics platform that helps businesses improve engagement with their customers. The platform provides live chat, chatbots, and integration with Instant Messaging (IM) channels, CRM, help desk software, and more to communicate with every site visitor at every stage of the customer lifecycle. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Powered by ZoomInfo’s B2B data, ZoomInfo Chat perfectly balances highly-targeted, human-first experiences for your most important visit Lue lisää tuotteesta ZoomInfo Chat
Powered by ZoomInfo’s B2B data, ZoomInfo Chat perfectly balances highly-targeted, human-first experiences for your most important visitors. ZoomInfo Chat has the ability to create highly scalable personalized AI-driven nurture experiences via chatbot for everyone else. Lue lisää tuotteesta ZoomInfo Chat

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Suomi Paikallinen tuote
Giosg combines live chat, chatbots, AI, and interactive content in one platform to help companies improve online experience and sales. Lue lisää tuotteesta Giosg
Giosg is a Sales Acceleration Platform that combines live chat, chatbots, AI, and interactive content to help companies build engaging online experiences that turn website visitors into sales — fast. We want to reimagine, redefine and revalue the interaction between organisations and people in the digital world. Today, over 1200 companies worldwide in retail, automotive and real estate, among others, have joined us in our quest. Lue lisää tuotteesta Giosg

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
ChatBot is an all-in-one platform to create, deploy, and track chatbots across channels. Lue lisää tuotteesta Chatbot
Automate key tasks right away by creating multipurpose chatbots with diverse templates and a visual builder. Connect ChatBot with various tools and platforms using one-click integrations, the open API, webhooks, and Zapier. Design smooth conversational experiences to build better relationships with your customers. Send dynamic responses that encourage customers to chat and interact. Mix and match text, images, buttons, and quick replies to show off your brand, products, and services. Lue lisää tuotteesta Chatbot

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Engage visitors to your website 24/7 with Pipedrive's Chatbot and Live Chat. Turn your window shoppers into qualified leads. Lue lisää tuotteesta Pipedrive
Turn your website window shoppers into qualified leads with Pipedrive's Chatbot and Live Chat. Chatbot engages your website visitors 24/7. Easily customize your bot's look, the questions it asks and how it replies. Have available sales reps add a human touch with Live Chat from their phones or desktop. If your team gets busy, Chatbot steps in so no leads slip away. Both tools are available in the LeadBooster add-on, which can be added to any Pipedrive CRM plan. Start your 14-day free trial. Lue lisää tuotteesta Pipedrive

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla. Lue lisää tuotteesta Userlike
Userlike yhdistää verkkosivuston chatin mobiiliviestintään. Vaihda parempaan asiakasviestintämenetelmään. Asiakkaille, asiakastukihenkilöille, myyntiedustajille ja esimiehille. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Suosittu maksuton chatti- ja yhteyskeskusohjelmisto, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä. Mukana on myös maksuton CRM ja sähköpostimarkkinointi. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Jos etsit verkkosivustollesi maksutonta suoraa chattiohjelmaa, Bitrix24 on varmasti mieleesi. Ensinnäkin kyseessä on todellakin ilmainen ohjelmisto, jolla voit pitää niin monta chatti-istuntoa kuin tarvitset ilman rajoituksia. Toiseksi emme rajoita ilmaista versiota yhteen chattiedustajaan, vaan saat 12 maksutonta chattiedustajaa. Kolmanneksi Bitrix24 on täydellisesti varustettu monikanavainen yhteyskeskus. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Tarjoa yksilöllistä ja henkilökohtaista tukea jokaiselle asiakkaalle käyttämällä EngageBayn yksinkertaista, mutta tehokasta live chat -ohjelmistoa. Lue lisää tuotteesta EngageBay
Tarjoa asiakkaillesi nopein ja tehokkain tapa olla vuorovaikutuksessa tukihenkilöiden kanssa, jotta he saavat apua ongelmiinsa. Rakenna merkityksellisiä ja pitkäkestoisia suhteita keskustelemalla asiakkaiden kanssa live chatin välityksellä. Lähetä proaktiivinen viesti kutsuaksesi asiakkaasi live chattiin. Tarjoa tukea ennakoivasti ja näytä, että välität. Automatisoi ja mukauta chat-viestejä useiden tekijöiden perusteella esimerkiksi sen mukaan, mitä sivua vierailija selaa, mikä hänen sijaintinsa on, mitä kautta hän saapui verkkosivustolle, onko hän uusi vai palaava vierailija ja niin edelleen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Use the power of Smartsupp live chat to genuinely connect with your visitors, boost online sales, and improve conversion rates. Lue lisää tuotteesta Smartsupp
Use the power of Smartsupp live chat to genuinely connect with your visitors and boost online sales. Offering both human and chatbot support, businesses benefit from win-win customer service that empower the customer and business, simultaneously. Automate FAQ replies via chatbot to save time and resolve customer inquiries fast, access visitor data and metrics to understand your target audience and customer needs, and take advantage of multichannel communication all on a single dashboard. Lue lisää tuotteesta Smartsupp

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Tidio is a customer service platform that combines live chat and chatbots to improve customer support and generate more sales. Lue lisää tuotteesta Tidio
Tidio combines live chat and chatbots in one tool, so you can delight your customers and improve your sales. It enables you to engage your visitors in real time, send personalized messages, and offer assistance via chatbots, anytime you are busy. Additionally, it connects to Messenger, Instagram, and email, so you can manage all communication channels from one place. Tidio is available on desktop and mobile, so you can answer messages on the go, from every device. Lue lisää tuotteesta Tidio

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Get more out of chat by combining it with live website co-browsing to help customers navigate issues by seeing exactly what they see. Lue lisää tuotteesta Lucky Orange
Lucky Orange’s powerful combination of live chat plus live website co-browsing lets customer support agents help customers with website issues by seeing the problem exactly as your customer sees it. Help customers when they’re most likely to need help with intelligent triggers that allow you to invite customers to chat on certain pages, number of visits or time on page. Limit chat to the hours you’re available through office hours so chat only displays when you’re online. Lue lisää tuotteesta Lucky Orange

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Kokeile Shopifylle, Magentolle ja BigCommercelle suunniteltua, loistavia arvioita saanutta live chat - ja asiakastukipalvelua. Tee enemmän kauppoja nopeammin. Aloita nyt ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta Gorgias
Arvostettu live chat -palvelu, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Gorgias ei ole vain keskustelua varten; pidä yhteyttä asiakkaisiin reaaliajassa sivustollasi tai sosiaalisessa mediassa. Aseta automaattiset vastaukset yleisiin kysymyksiin. Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta yhdessä ja samassa paikassa. Lisää malleja, sääntöjä ja makroja. Vähennä tukiaikaa ja tee vierailijoista asiakkaita. Yhdistä Shopify-myymäläsi muutamassa minuutissa ja hanki nyt ilmainen kokeiluversio. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Freshchat is a modern messaging software built for customer engagement teams to talk to customers across channels. Lue lisää tuotteesta Freshchat
Freshchat is the modern messaging solution that delivers effortless customer service for the digital-first customer by bringing together artificial and human intelligence across messaging channels. W ith the world moving towards contactless service, customers expect on-demand, personalised support on familiar channels that are easily accessible. This is where businesses use Freshchat's powerful messaging platform to service their customers on various digital channels using a blend of automation Lue lisää tuotteesta Freshchat

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Tarjoa hyödyllisiä asiakirjoja, vaikuttavia tuotepäivityksiä ja hallitse asiakaskeskusteluja tehokkaalla pienoisohjelmalla Lue lisää tuotteesta Froged
Yksi markkinoiden parhaista live chat -ohjelmistoista Tarjoa asiakkaillesi henkilökohtaista ja itsepalvelutukea. Hallitse satoja keskusteluja helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Kaikki tiedot kontaktien käytöksestä, keskusteluista ja ominaisuuksista ovat aina saatavilla yhdellä napsautuksella. - Täysin mukautettava - Tietokanta ja päivitykset integroitu - Pätevyyslomake - Keskusteluiden reititys - Merkinnät ja muistiinpanot - Käyttäjien toiminta - Vastausten tallennus Ja paljon muuta... Kokeile nyt ilmaista tilaustamme. Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Deliver up-to-the-second live news coverage and interact with your audience through live feed, live chat and Q&A Lue lisää tuotteesta Live Center
Live Center is a flexible live-blogging and chat platform that allows journalists to cover live news and engage with the audience in real time. Built on a real-time web application that allows the audience to react and share opinions, Live Center enables journalists to interact with readers and keep conversations alive with a live chat. Built-in spam filter, comment moderation and additional features help make the live feed more engaging and relevant by adding images, videos, GIFs or icons. Lue lisää tuotteesta Live Center

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Käynnistä reaaliaikainen keskustelu verkkosivustollasi vain viidessä minuutissa. Keskustele verkkosivustosi kävijöiden kanssa tietokoneestasi, tabletistasi tai matkapuhelimestasi käsin. Lisää myyntiä. Lue lisää tuotteesta HelpOnClick
HelpOnClick-tiimi tekee parhaansa luodakseen ohjelmiston, joka auttaa kauppiaita keskustelemaan helposti verkkosivustonsa kävijöiden kanssa. Yksinkertaisen ja intuitiivisen live-keskustelun ja käyttötuen avulla asiakkaat voivat keskittyä pääkohtiin – myynnin lisäämiseen ja asiakaspalvelun parantamiseen. HelpOnClick Live Chat -ohjelmisto sisältää seuraavat pääominaisuudet: reaaliaikainen liikenteen seuranta Virtuaalinen chat-edustaja Mukautettavat kuvakkeet ja tekstit Integrointi Facebookiin Integrointi tärkeimpien CRM-, sisällönhallinta- ja käyttötukijärjestelmien kanssa Lue lisää tuotteesta HelpOnClick

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lue lisää tuotteesta LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lue lisää tuotteesta LiveCaller

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Commerce-Driven Chat Experiences Across Channels Design and manage personalized chat experiences in Salesforce. Lue lisää tuotteesta Messaging Studio
DEPLOY NATIVE SALESFORCE CHAT EXPERIENCES ON SUPPORTED MESSAGING CHANNELS Design chat experiences with Einstein Bot, Digital Engagement and Live Agent and use Messaging Studio's point-and-click interface to publish them to multiple channels. MOVE CONVERSATIONAL COMMERCE TO THE TOP OF THE FUNNEL Launch conversational experiences from Google Search and Maps using Google Business Messages, bringing chat up the funnel to where the purchase journey begins. Lue lisää tuotteesta Messaging Studio

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
SmartInbox is a customer communication app that centralizes all incoming messages from social and other channels in a single spot. Lue lisää tuotteesta SmartInbox
If you’re an ecommerce owner, you’re probably noticing that you’re spending a ton of time on your shop’s customer service and you’re spending a lot of time flipping between screens getting data, then finding the spot to respond back to your customers. With SmartInbox skip all that chaos. In a single app, faster respond to conversations from social media and around the web and improve your customer relationships, increasing brand value and customer loyalty. Grab your free trial today! Lue lisää tuotteesta SmartInbox

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. Lue lisää tuotteesta WhatsApp

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Zendesk offers industry leading live chat software that¿s quick to implement and easy to use.
Zendesk offers industry leading live chat software that's quick to implement and easy to use. It lets you deliver real time, conversational support on web, mobile, and in apps-like WhatsApp. Pair it seamlessly with Zendesk's customer support solution to reduce customer wait times and increase efficiency. Response times can be as fast as 30 seconds and agent performance can improve by 25% after switching to Zendesk. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Zoho Desk embeddable live chat widgets for your customer service team. Now you can support your customers through your website & apps.
Zoho Desk is a cloud-based helpdesk solution from Zoho. Key features include management of customer support tickets, support portal, contract management & report creation. With Zoho Desk's embeddable live chat widgets make instant responses for instant happiness. Your customers can get in touch with your agents instantly, right from the help center with contextual AI, so your agents can respond and help them find answers faster. Our free plan gives you 3 users free to head start your operations. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools for personalized live chat at scale. Chat with customers in your product, app and on your website and manage conversations in a next-generation Inbox that’s easy to set up and use. Plus, leverage a full suite of customer communication tools for sales, marketing and support to engage customers with proactive outbound messaging, interactive product tours and more. Lue lisää tuotteesta Intercom

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud on yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle yhteyskeskuksesta kentälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja. Upota reaaliaikainen tuki verkkosivustollesi ja sovelluksiin verkkojuttelun avulla. Aloita henkilökohtainen suora chatti asiakkaidesi kanssa sovelluksessa tai online-tilassa sen perusteella, miten he käyttävät sivustoasi. Verkkojuttele eri puolilla maailmaa monikielisellä tuella. Voit myös skaalata asiakaspalveluasi keinoälyä hyödyntävillä verkkojutteluboteilla, jotka auttavat vastaamaan rutiininomaisiin kysymyksiin. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Webchat enables you to convert more website visitors into customers and deliver remarkable customer support through live chat
Birdeye Webchat enables you to capture and convert leads from your website. We allow you to talk to customers in real-time, use a chatbot to automate responses to frequently asked questions, or if you are busy, text them back when you have a moment. A single unified inbox allows you to manage all customer conversations in one place. Reporting helps you track the number of active conversations, measure and compare agent productivity, average resolution time, and much more. Lue lisää tuotteesta Birdeye

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Beautiful Live chat solution with CRM and Help Desk integration and powerful reporting capabilities. GDPR Ready and Accessible. API.
Olark Live Chat is the easiest way to add live chat to your website. Over 40,000 organizations including small businesses, large businesses, non-profits, government entities, and higher education choose Olark. Add an Olark chat box to your site and start helping more customers and closing more sales. Olark integrates with a number of CRM, eCommerce and Help Desk platforms to provide you with automation, chatbots, and key customer insights. GDPR Ready, WCAG 2.1 AA Accessible, and NIST 800-53 Lue lisää tuotteesta Olark

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
More than just live chat. Turn online conversations into text message conversations with Webchat. A 2020 Top Marketing Software Winner
Podium Webchat isn¿t just a live chat. It immediately brings the conversation to text, so your customers aren¿t tied down to a browser window. It¿s a simple difference, but it also means you start the conversation with their contact information, so your leads are higher quality and you can immediately start providing excellent customer service. Podium also brings all your leads into one easy-to-use inbox, no matter where they started. Trusted by over 60,000 businesses, see the Podium difference. Lue lisää tuotteesta Podium

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers.
Modern live chat and messaging solution designed to facilitate personal communication between companies and their customers. Chatra welcomes potential buyers with the faces of your team and invites to get in touch through friendly, targeted auto-messages. Its much easier for them to send you a quick instant message than to send a formal, stuffy email from a contacts page. Reply from the agent dashboard in your browser, desktop app or mobile app and we'll make sure it gets delivered. Chatra will soon be merging with Sendinblue. Additional Chatra reviews can be found on the Sendinblue page. Lue lisää tuotteesta Chatra

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Lue lisää tuotteesta Zenvia Conversion

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Cloud-based solution that helps businesses add live chat to websites, use canned responses, share files, and more.
Pure Chat helps small and mid-sized organizations engage their website visitors with our powerful, easy-to-use live chat software. Use Pure Chat throughout the entire customer journey to share information with visitors, nurture leads and deliver exceptional customer service to increase sales and improve satisfaction. We now have a 100% Free plan that includes unlimited users and unlimited chats for up to 3 websites! What are you waiting for? Sign up and start chatting today! Lue lisää tuotteesta Pure Chat

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
3CX Live Chat is a free live chat solution that offers extra calling capabilities and team communication features at no cost
3CX Live Chat is a free live chat solution with extra calling capabilities and team communication features added at no cost. Resolve issues faster through chat and voice. Visitors can chat, call or video call at the touch of a button without dialing numbers. Forward chats with history to agents or groups. Answer messages remotely with free mobile phone apps. Integrate Business Facebook messages and SMS to answer all communications from the same interface. No per user per month fees! Lue lisää tuotteesta 3CX

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics. Lue lisää tuotteesta tawk.to

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Lue lisää tuotteesta Text Request

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Suora chatti ja SMS löytyvät CRM:ssä samasta paikasta kuin sähköpostit ja asiakasyhteys. Frontin avulla saat aikaan mukautettua palvelua laajassa mittakaavassa.
Muuta jokainen keskustelu mahdollisuudeksi tarjota loistava asiakaskokemus. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo kaikki kanavat yhteen alustaan. Näin tiimit voivat vastata nopeasti ja saada hyödyllisiä tietoja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Frontin joustavat työnkulut mukautuvat tarpeisiisi. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä yhteistyötä ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Lue lisää tuotteesta Nextiva

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lue lisää tuotteesta Help Scout

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
HelpCrunch's Live Chat is the most customizable chat solution on the market that helps you increase sales & improve customer support.
HelpCrunch's Live Chat is the most customizable chat solution on the market that helps you communicate with your customers in real time, increase conversions and sales, improve support, and grow faster. Try HelpCrunch for free for 14 days. Other features included: - Auto Messages - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps - Chat Bot (coming soon). Lue lisää tuotteesta HelpCrunch

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
RingCentral Contact Center solution delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Contact Center cloud solutions and call center software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations. Lue lisää tuotteesta RingCentral Contact Center

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Drift is an all-in-one platform that combines Live Chat, Conversational Marketing, and Conversational Sales to help companies grow.
Drift is an all-in-one platform that combines Live Chat, Conversational Marketing, and Conversational Sales to help companies grow revenue and increase customer lifetime value, faster. More than 50,000 businesses use Drift to align sales and marketing on a single platform to deliver a unified customer experience where people are free to have a conversation with a business at any time, on their terms. We help companies engage in real-time, personalized conversations with the right customers. Lue lisää tuotteesta Drift

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Kayako Live Chat Software instantly connects with customers to Reduce Response Rates and Connect Times. See a Free Demo + Test Trial!
Kayako Live Chat Software improves your client services by reducing response rates with quicker connect times. Request a Demo and see how Kayako works for you. Save money and Instantly respond to customers with personalized interactions. Kayako scales our support and pricing to grow your business. Simple set-up and integration for a customized client-service software experience. Kayako connects the Live Chat dots and effortlessly unifies customer service across chat, social, email & phone Lue lisää tuotteesta Kayako

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lue lisää tuotteesta GoTo Resolve

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Yhdistä asiakaschatti ja työntekijächatti kaikenkattavan Genesys Cloud CX -ratkaisun avulla, joka yhdistää koko yrityksesi viestinnän
Yhdistä asiakaschatti ja työntekijächatti kaikenkattavan Genesys Cloud CX -ratkaisun avulla, joka yhdistää koko yrityksesi viestinnän kauttaaltaan. Voit käyttää viestintäsovelluksia tai liittää verkkosivustollesi chatti-pienoisohjelman, jotta asiakkaat voivat tavoittaa sinut suoraan. Tehosta suoria chattejä näytön jakamisella tai yhteisselaustekniikalla tarjotaksesi apua. Käytä chattiä myös sisäisesti tiedostojen vaihtamiseen ja yhteyden ottamiseen alan asiantuntijoihin koko yrityksessä. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lue lisää tuotteesta Rescue

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta
Rocket.Chat brings data protection into every conversation.
Talk to visitors and customers in one place, regardless of how they connect with you. Rocket.Chat provides one team inbox for all client communication, enabling companies to support customers on their favorite channels: Email, Messenger, Twitter, Whatsapp, SMS & LiveChat. Combine all messages across channels on Rocket.Chat. Lue lisää tuotteesta Rocket.Chat

Ominaisuudet

  • Proaktiivinen chat
  • Valmiit vastaukset
  • Offline-lomake
  • Siirrot/reititys
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • Geo-kohdentaminen
  • Verkkosivuvierailujen seuranta