Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

Resurssihallinta-ohjelmisto

Resurssienhallinta­ohjelmisto auttaa projektisuunnittelijoita ohjelman resurssien jakamisessa. Projektipäälliköt käyttävät usein resurssienhallinta­ohjelmistoa resurssien kysynnän ja kapasiteetin analysointiin ja projektiennusteiden luomiseen analyysien pohjalta. Resurssienhallinta­ohjelmistoja tarvitsevia yrityksiä voivat kiinnostaa myös Professional Services -automaatio-ohjelmisto, projektinhallintaohjelmisto ja Project Portfolio Management -ohjelmisto.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Tiimit, joiden koko vaihtelee 2–20 000, luottavat Jiraan työn suunnittelussa, seurannassa ja yhteistyössä. Jira tarjoaa jokaiselle tiimille parhaat työkalut ja käytännöt kasvuun. Lue lisää tuotteesta Jira
Jira on ykkönen ketterässä projektinhallinnassa kaikille tiimeille projektien suunnitteluun, seurantaan ja hallintaan. Mukauta työnkulut tiimisi prosesseihin, integroi yli 3 000 sovelluksen kanssa, automatisoi mikä tahansa tehtävä tai prosessi muutamalla klikkauksella ja päästä eroon arkipäiväisistä tehtävistä tekoälyn avulla. Jira yhdistää saumattomasti ohjelmistoa kehittävät tiimit niiden kanssa, jotka lanseeraavat ja tukevat sitä, joten et koskaan menetä edistymisen tai kontekstin seurantaa. Ja ilmaisen version ansiosta jopa kymmenen käyttäjän tiimit voivat hyödyntää Jiran voimaa ilman kustannuksia, ikuisesti. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Hallitse tiimisi resursseja yhteistyöalustalla, joka auttaa sinua suunnittelemaan, aikatauluttamaan ja hallinnoimaan tiimisi työmäärää tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta monday.com
Hallitse tiimisi resursseja yhteistyöalustalla, joka auttaa sinua suunnittelemaan, aikatauluttamaan ja valvomaan tiimisi työtä tehokkaasti. Yhtenäistä tiimisi työtila yhdistämällä kaikki työkalusi yhteen alustaan käyttämällä yli 40 vankkaa integraatiota, räätälöityä automaatiota ja kolmannen osapuolen sovelluksia. Hyödynnä sitten tätä lisänäkyvyyttä käynnissä olevien projektien edistymisen seuraamisessa ja tietoon perustuvien päätösten tekemisessä tiimisi kaistanleveydellä. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on resurssien hallintatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
NetSuite varmistaa oikean henkilökunnan osoittamisen koko projektin elinkaaren ajan resurssien käytön parantamiseksi.
NetSuiten resurssienhallintaratkaisu auttaa henkilöstön optimoinnissa ja hyödyntämisessä minimoimalla istuma-ajan ja varmistamalla, että pätevät työntekijät toimivat oikeissa projekteissa. Yhdellä ajantasaisella globaalilla resurssiprofiilkeskuksella voit helposti seurata taitoja, mielenkiinnon kohteita, kokemusta, työmieltymyksiä, saatavuutta ja paljon muuta. Resurssien tehokas hallinta antaa yrityksille mahdollisuuden optimoida voittomarginaaleja, parantaa laskutettavaa käytettävyyttä, säilyttää lahjakkuuksia ja kasvattaa asiakastyytyväisyyttä. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Bitrix24 on suosittu ilmainen projektinsuunnittelu- ja resurssienhallinta-alusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman.
Bitrix24 on yksi parhaista ilmaisista pilvi-, mobiili- ja paikallisista (avoimen lähdekoodin) projektinhallintaratkaisuista, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Rajoittamattomat tehtävät, projektit, Gantt-kaavio, tehtävien riippuvuussuhteet, ajanseuranta, resurssien suunnittelu, tarjoukset, laskutuksen hallinta – ilmaiseksi! Tukee englantia, saksaa, portugalia, espanjaa, kiinaa, venäjää ja monia muita kieliä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan.
Visual Planning on tehokas suunnittelu- ja aikataulutusohjelmisto, jota käytetään kaikentyyppisten resurssien hallintaan. Ainutlaatuisen joustavuuden ansiosta voit seurata projekteja, töitä, tehtäviä, asiakkaita, työtilauksia, työntekijöitä, välineitä ja paljon muuta yhdellä työkalulla. Näin voit itse keskittyä tärkeimpään. Tietojen keskittäminen auttaa tiimejä tehostamaan toimintaansa. Käyttäjät voivat tehdä yhteistyötä mistä tahansa ja käyttää mobiililaitteita. Lähetä tiimin jäsenille sähköposti- ja SMS-ilmoituksia ja yhdistä aikataulut henkilökohtaisiin kalentereihin. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
NetSuite OpenAir PSA hoitaa kaikki palveluiden toimituksen ja projektinhallinnan prosessit yhdellä reaaliaikaisella alustalla pilvessä.
Aina resurssienhallinnasta ja projektinhallinnasta ajankäytön ja kulujen seurantaan, projektikirjanpitoon sekä laskutukseen: NetSuite OpenAir Professional Services Automation (PSA) -ohjelmisto tarjoaa koko asiantuntijapalveluliiketoiminnallesi reaaliaikaiset tiedot, parantaa projektien kannattavuutta ja maksimoi laskutettavien resurssien hyödyntämisen, jotta voit tehdä tietoon perustuvia datapohjaisia päätöksiä yhdellä keskitetyllä pilvialustalla. Lue lisää tuotteesta NetSuite OpenAir

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Enterprise-grade project management, resource planning & project accounting. Fair total cost of ownership & fast time to value.
Your self-made system is outdated. Your app spaghetti doesn’t produce the data you need. Or you’ve outgrown your product suite. You need VOGSY NOW! Rock solid project management, resource planning, time tracking, and invoicing. Project accounting, Integrated with your finance system. Reporting from lead to cash. Scalable software that you quickly adapt to your ever-changing needs. Enterprise-grade security and reliability. Smooth onboarding & fast time to value. Zero disruption to the business. Lue lisää tuotteesta VOGSY

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Suomi Paikallinen tuote
Toiminnanohjausjärjestelmä asiantuntijayrityksen kokonaisvaltaiseen liiketoiminnan hallintaan. Säästä aikaa ja paranna tuottavuutta yhdellä alustalla.
Erityisesti asiantuntijayrityksille suunnattu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hoituu kaikki myynnistä, projekteista ja taloudesta laskutettaviin tunteihin, resurssien seurantaan, tiimin tuottavuuteen ja liiketoiminnan kannattavuuteen. Lue lisää tuotteesta Heeros PSA

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta
Kello on helppo tapa hallita resursseja, tiimejä, projekteja ja portfoliota yhdessä paikassa. Tukee myös kevyttä PPM:ää ja ketterää mittakaavassa.
Kello tekee resurssienhallinnasta, resurssien suunnittelusta ja salkunhallinnasta helppoa. Kelloon avulla saat realistisia suunnitelmia ilman yllätyksiä. Suunnittele projekteja, hallitse tiimin kapasiteettia ja seuraa portfoliotasi. Havaitse resurssien pullonkaulat, vaikeuksissa olevat projektit ja kysytyt taidot. Käytä kapasiteetin suunnittelua ja skenaariomallinnusta resurssi- ja aikatauluongelmien ratkaisemiseen. Ominaisuudet, kuten ketterä suunnittelu, tuotekartat, portfolion priorisointi ja kojelaudat, auttavat tiimejäsi saavuttamaan tuloksia. Nopea kyytiin. Lue lisää tuotteesta Kelloo

Ominaisuudet

  • Ennustaminen
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Useita projekteja
  • Käytön raportointi
  • Raportointi/projektien seuranta
  • Työajan ja kulujen seuranta
  • Projektien suunnittelu
  • Tehtävien hallinta