Suomi Näytä paikalliset tuotteet
252 tulosta
Wrike is an enterprise resource management software with Gantt charts, dashboards, reporting, time tracking, and advanced security. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is an enterprise resource management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Improve your enterprise resource planning using resource management and allocation, performance reports, Gantt charts, time tracking, workload overviews, and company-wide visibility all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications to accelerate your everyday processes. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, status updates, and more. Work smarter, not harder with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Resource planning, time tracking and project management, from project kick-start to invoice. Lue lisää tuotteesta elapseit
elapseit is the choice for all size companies, with features that cover: Resource planning, Project Management, Task in Kanban board and Gantt view, Time-tracking (approval workflow), Projects (phases/ activities), Leave management (approval workflow), Invoicing and expenses, Documents sharing, Dashboard and reporting, Access levels, Project budgeting, Changing hourly/daily rates, Real time stats. Just try it by signing up for a free trial. Lue lisää tuotteesta elapseit

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Suomi Paikallinen tuote
Silverbucket is a software for project resource management. With our user-friendly resourcing tool, you can make resource plans easily. Lue lisää tuotteesta Silverbucket
Silverbucket is a resource planning tool for project-based businesses. You can make resource plans easily and get a clear view of your company’s resource allocations, including conflicts, workloads, and capacity levels. It is also possible to compare resource plans and actual hours. Skills tracking features such as tracking competencies and abilities are also included. With Silverbucket you'll no longer need to guess about the current or future resourcing situation. Lue lisää tuotteesta Silverbucket

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth. Lue lisää tuotteesta Jira
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Primetric helps you plan, track, and forecast people's availability and projects' profitability by providing a single source of truth. Lue lisää tuotteesta Primetric
Not yet another glorified planner for IT business services. With Primetric resource management you get a single source of truth about your resources. Starting from high-level time tracking, your current and forecasted resource utilization, long-term allocation, talent pool, up to the exact profit a person generates in a current project. Everything you need to successfully manage your employees and contractors and see how they contribute to your projects' capacity and margins. Lue lisää tuotteesta Primetric

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Hallitse tiimisi resursseja yhteistyöalustalla, joka auttaa sinua suunnittelemaan, aikatauluttamaan ja hallinnoimaan tiimisi työmäärää tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta monday.com
Hallitse tiimisi resursseja yhteistyöalustalla, joka auttaa sinua suunnittelemaan, aikatauluttamaan ja valvomaan tiimisi työtä tehokkaasti. Yhtenäistä tiimisi työtila yhdistämällä kaikki työkalusi yhteen alustaan käyttämällä yli 40 vankkaa integraatiota, räätälöityä automaatiota ja kolmannen osapuolen sovelluksia. Hyödynnä sitten tätä lisänäkyvyyttä käynnissä olevien projektien edistymisen seuraamisessa ja tietoon perustuvien päätösten tekemisessä tiimisi kaistanleveydellä. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams. Lue lisää tuotteesta Planview Clarizen
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Lue lisää tuotteesta Planview Clarizen

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Productive is Resource Management tool you need to run profitable business. Find bottlenecks that cost money and consume time. Lue lisää tuotteesta Productive
Productive is All-In-One Resource Management tool you need to run profitable business. Find bottlenecks that cost money and consume time. Avoid collisions, burnouts and overbooking with Resource Planning features and suggestions from Resource Scheduling that make Time tracking faster and easier. Create deal flow, get sales organized with overview of Sales Pipeline. Track Profitability for fixed price and hourly projects. Do all the billing and invoicing, for recurring or one time projects. Lue lisää tuotteesta Productive

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
A modern resource management, planning & visual scheduling software with timesheets and powerful reports to plan your resources. Lue lisää tuotteesta Hub Planner
A modern resource management, planning & visual scheduling software with timesheets and powerful reports to plan your resources. Stay in control and have an overview of your projects and resources in one place. Hub Planner's Scheduler, Timesheets and Extension features create a combination of tools that meet everyones planning requirements, no matter which industry you are. Customize your own Hub Planner and pay only for what you use. Try our 60-day free trial to see for yourself. Lue lisää tuotteesta Hub Planner

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Enterprise-class Resource Demand & Capacity Planning software for PMO's, IT Teams and Professional Services with 50+ resources Lue lisää tuotteesta KeyedIn
Enterprise-class Resource Demand & Capacity Planning software for PMO's, IT Teams and Professional Services with 20+ resources. KeyedIn Projects combines a refreshingly simple interface with deep resource management functionality, enabling you to conquer the resource capacity challenge with ease. Offering drag & drop assignments, conflict resolution, plus in-depth utilization analysis. KeyedIn Projects is the easiest way to get the right resources working on the right projects at the right time Lue lisää tuotteesta KeyedIn

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Robust and easy-to-use PSA solution to unify and automate your resources, projects, and finances in one place. Lue lisää tuotteesta Birdview PSA
Birdview PSA is a feature-rich resource management solution that provides teams with a single source of truth for resources, projects, and financials. With Birdview, services organizations get comprehensive tools for intelligent resource planning and optimization, project management and execution, and project accounting. BI-powered dashboards and reports allow teams to make insight-driven decisions and optimize processes for increased productivity, profitability, and efficiency. Lue lisää tuotteesta Birdview PSA

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
JetBrain Space is a unified platform that connects the software development pipeline, communication, project and resource management. Lue lisää tuotteesta Space
JetBrains Space is a unified platform for the entire software development pipeline with tools for instant communication, and the management of teams and projects. Space provides organizational and communication tools to make your resource management effective: a team directory for managing the company’s organizational structure, management of vacations, absences, and locations, chats, ?ollaborative documents, and blogs, meeting management, personal calendars, and to-do lists for task management. Lue lisää tuotteesta Space

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
A complete resource management solution for companies that want to deliver projects faster and maintain a healthy team. Lue lisää tuotteesta teamdeck
>>Total resource management software >> Employee scheduling + project planning & budgeting + time tracking + timesheets + workload + performance + availability management + resource forecasting + team utilization features >> Teamdeck's developed by a software company that also works with Spotify, Uber, Netflix, and Viu >> We’re in use in the IT, financial, creative, retail, gaming, education, and media industries >> Live demo presentation + SETTING UP for FREE. Sign up for a demo Lue lisää tuotteesta teamdeck

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Meisterplan is a lean, highly visual software solution that supports tactical resource and capacity planning across teams. Lue lisää tuotteesta Meisterplan
Meisterplan is a people-centric portfolio management and resource management solution that enables organizations to execute with confidence. Our lean, highly visual software solution facilitates portfolio-level decision-making on priorities, allocations, timing, and capacities, creating unparalleled visibility and alignment. Meisterplan puts people at the center of the portfolio and allows teams to maximize their productivity. Lue lisää tuotteesta Meisterplan

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022. Lue lisää tuotteesta ClickUp
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Optimize resource allocation across the organization automatically when priorities shift with predictive scheduling. Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner
Ensure the most effective use of resources across the entire organization. Allocate resources between different departments to optimize timelines amidst competing priorities. Automatically update timelines when priorities shift to optimize resource scheduling with our predictive scheduling engine. Experience the ease of automatic resource leveling across your entire project portfolio to ensure your resources are dedicated to the right priorities. Rated #1 for forecasting and resource management Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Bitrix24 on suosittu ilmainen projektinsuunnittelu- ja resurssienhallinta-alusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on yksi parhaista ilmaisista pilvi-, mobiili- ja paikallisista (avoimen lähdekoodin) projektinhallintaratkaisuista, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Rajoittamatt omat tehtävät, projektit, Gantt-kaavio, tehtävien riippuvuussuhteet, ajanseuranta, resurssien suunnittelu, tarjoukset, laskutuksen hallinta – ilmaiseksi! Tukee englantia, saksaa, portugalia, espanjaa, kiinaa, venäjää ja monia muita kieliä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device! Lue lisää tuotteesta Avaza
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Resource-centric Gantt charts ideal for cross-portfolio collaboration and project resource scheduling. Lue lisää tuotteesta Ganttic
Ganttic is an online platform for resource planning, scheduling, and project portfolio management. The tool empowers teams to use their resources more efficiently - eliminating scheduling conflicts, prioritizing workflow, and highlighting capacity gaps. Gantt charts offer managers a high-level overview of their available workforce, vehicles, equipment and facilities, and comes equipped with features like drag and drop scheduling, resource utilization tracking, and automated reports. Lue lisää tuotteesta Ganttic

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
GoodDay is a work management platform for project, task, product, time, and team management and productive, transparent collaboration. Lue lisää tuotteesta GoodDay
GoodDay is a work, project, product, task, time, and team management platform that gives organizations the best tools for high-level planning, aligned with their day-to-day work, and for continuous improvement of all processes based on transparency, accountability, agility, and recognition. Lue lisää tuotteesta GoodDay

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Resource management and planning software for the AV & Event industry. Schedule resources, track inventory and create and send quotes. Lue lisää tuotteesta Rentman
Resource management and planning software for the Audiovisual, Event & Party industries. Only pay for the products and add-ons you need. Manage your rentals and event productions in one place: schedule your crew and/or equipment, organize and track equipment or create and send quotes. Integrated CRM and tools for customer and employee communication. Lue lisää tuotteesta Rentman

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Stacker lets you build the tools you need to power your business, from portals to project trackers and CRMs – all without code. Lue lisää tuotteesta Stacker
Stacker is a no-code tool for building apps to power your business and securely share data, whether you're looking for a project management tool, client portal, task tracker or custom CRM. Sync data from Airtable, Google Sheets, Salesforce or 60 other data connectors to create a single source of truth for your team. Lue lisää tuotteesta Stacker

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Vankka ja käyttäjäystävällinen visuaalinen aikataulutus- ja suunnitteluohjelmisto kaikentyyppisten resurssien seurantaan. Lue lisää tuotteesta Visual Planning
Visual Planning on tehokas suunnittelu- ja aikataulutusohjelmisto, jota käytetään kaikentyyppisten resurssien hallintaan. Ainutlaatuisen joustavuuden ansiosta voit seurata projekteja, töitä, tehtäviä, asiakkaita, työtilauksia, työntekijöitä, välineitä ja paljon muuta yhdellä työkalulla. Näin voit itse keskittyä tärkeimpään. Tietojen keskittäminen auttaa tiimejä tehostamaan toimintaansa. Käyttäjät voivat tehdä yhteistyötä mistä tahansa ja käyttää mobiililaitteita. Lähetä tiimin jäsenille sähköposti- ja SMS-ilmoituksia ja yhdistä aikataulut henkilökohtaisiin kalentereihin. Lue lisää tuotteesta Visual Planning

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Customizable Continuous Improvement tools, centralized data capabilities, and real-time dashboards. All in one application. Lue lisää tuotteesta Minitab Engage
Companion by Minitab is the only solution to blend customizable Continuous Improvement tools, centralized data retention, and maintenance, with real-time dashboarding. Whether it is to enhance process improvement through increased visibility, oversight and governance, or to optimize products and services through the use of best-class tools, Companion provides everything you need to make your Continuous Improvement projects more visible, effective and profitable. Lue lisää tuotteesta Minitab Engage

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Lue lisää tuotteesta Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Lue lisää tuotteesta Klient PSA

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a resource management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
The collaborative work management leader, helping ensure that the right people are doing the right work at the right time.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront ensures that people are working on the highest-priority initiatives and that assignments are based on bandwidth and skillset—and optimized as need to balance loads. Managing resources in Workfront helps leaders meet shifting demand, maximize output, reduce burnout, and deliver impact for customers and the company. Lue lisää tuotteesta Adobe Workfront

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
NetSuite varmistaa oikean henkilökunnan osoittamisen koko projektin elinkaaren ajan resurssien käytön parantamiseksi.
NetSuiten resurssienhallintaratkaisu auttaa henkilöstön optimoinnissa ja hyödyntämisessä minimoimalla istuma-ajan ja varmistamalla, että pätevät työntekijät toimivat oikeissa projekteissa. Yhdellä ajantasaisella globaalilla resurssiprofiilkeskuksella voit helposti seurata taitoja, mielenkiinnon kohteita, kokemusta, työmieltymyksiä, saatavuutta ja paljon muuta. Resurssien tehokas hallinta antaa yrityksille mahdollisuuden optimoida voittomarginaaleja, parantaa laskutettavaa käytettävyyttä, säilyttää lahjakkuuksia ja kasvattaa asiakastyytyväisyyttä. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Learn more at teamwork.com, and start your 30-day free trial. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. Lue lisää tuotteesta BQE CORE Suite

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lue lisää tuotteesta BigTime

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Now you can see and manage every resource, across every project, at every stage of the project cycle, organization-wide, in one place.
Discover the top resource management solution purpose-built for services organization with 50 to 5000+ employees. Kantata empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization, improve productivity, and efficiently assign resources to particular projects. Know the impact of every project and resource on your bottom line and make more informed hiring decisions for greater business agility and operational execution. Lue lisää tuotteesta Kantata

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Targetprocess is a visual platform to help you adopt and scale agile across your enterprise.
Targetprocess is an agile portfolio and work management solution which natively supports SAFe and other frameworks for scaling Agile. It provides a bi-directional integration with team-based tools like Azure DevOps. Targetprocess empowers enterprises to achieve business agility and see the value flow through the entire organization. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Lue lisää tuotteesta Targetprocess

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Lue lisää tuotteesta Deltek Vision

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Lue lisää tuotteesta Aha!

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivit y while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Lue lisää tuotteesta Replicon

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Paymo allows you to manage resources, track work time, invoice your clients, and measure profitability from the same platform.
Paymo is an intuitive work and project management solution for small businesses that allows you to plan and manage human resources, track work time, invoice your clients, get paid online, and measure profitability from the same platform. This way, you can keep track of the entire lifetime of a project—from creation until getting paid—without having to use and pay for several apps. Lue lisää tuotteesta Paymo

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
The fast, flexible way to schedule people and projects. Manage any resource, track availability in real-time and assign work with ease.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule resources and plan projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Organize your team any way you like and find who you need fast. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Lue lisää tuotteesta Resource Guru

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
ActiveCollab Workload is a visual resource management tool built for agencies and creative professionals.
ActiveCollab Workload gives you a real-time overview of what people are working on and how the projects are rolling. You can see each team member's capacity and deliver a workload schedule that fits their strengths and availability. This means realistic workload distribution and quick resource allocation every time. It gives you a clear perspective of all assignments on all projects so you'll be able to plan your work better and deliver your projects on time and within budget. Lue lisää tuotteesta ActiveCollab

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Award-winning resource management software for allocating resources, tracking their costs and managing a team's workload.
ProjectManager is an award-winning resource management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Regardless of where your team members are located or what work styles they use, ProjectManager's cloud-based resource management capabilities allow you to allocate resources and track their costs, see staff availability and manage workload, and monitor everything with dashboards. Try it free for 30 days! Lue lisää tuotteesta ProjectManager.com

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Online Gantt chart software for project management that allows teams to visualize project plans and manage tasks.
GanttPRO is online Gantt chart software used by 700K+ users worldwide. Project/product and portfolio managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial. Lue lisää tuotteesta GanttPRO

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis. Manage projects, resources, risks, costs & more with superb reporting
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis — an ultra-customizable project management solution with workflow automation, superb reporting & beautiful dashboards. You can sort project requests, build flexible project plans, track risks, optimize resource utilization, visually monitor progress, track project portfolios, collaborate with your clients & more. Celoxis is also available in on-premise mode. Sign up for a free 30-day trial or speed up with a personalised demo. Lue lisää tuotteesta Celoxis

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Lue lisää tuotteesta ProWorkflow

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Manage your resources easily with our planning simulator to increase productivity and profits.
Evenly distribute workload by having a birds-eye view of all resources. Know each team members capacity and quickly see if they are under or overloaded. You can use the resource loading simulator to plan projects ahead based on who is available and when as well as ensure that the right people are working on the right projects. Customers who use our Resource Planning software report a 98% task completion rate and a 20% decrease in employee stress. Lue lisää tuotteesta Easy Projects

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Plan your projects and jobs with Streamtime. Beautifully designed job planning and scheduling for creatives
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big picture using the scheduling tool. It's beautifully designed and intuitive to use. Integrate accounting with Xero, MYOB and Quickbooks, and use our Zapier integrations to hook up with Google, Slack and many other tools. Run your creative business with Streamtime plan jobs, track time, schedule teams. Lue lisää tuotteesta Streamtime

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage project resources with greater ease and transparency.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that enables you to plan, schedule and track resources with greater ease and efficiency. Key features include resource planner, project time tracking, task management, drop and drag task re-assignment tool and reporting tools. Lue lisää tuotteesta Admation

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta