Suomi Näytä paikalliset tuotteet
269 tulosta
Hallitse tiimisi resursseja yhteistyöalustalla, joka auttaa sinua suunnittelemaan, aikatauluttamaan ja hallinnoimaan tiimisi työmäärää tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta monday.com
Hallitse tiimisi resursseja yhteistyöalustalla, joka auttaa sinua suunnittelemaan, aikatauluttamaan ja valvomaan tiimisi työtä tehokkaasti. Yhtenäistä tiimisi työtila yhdistämällä kaikki työkalusi yhteen alustaan käyttämällä yli 40 vankkaa integraatiota, räätälöityä automaatiota ja kolmannen osapuolen sovelluksia. Hyödynnä sitten tätä lisänäkyvyyttä käynnissä olevien projektien edistymisen seuraamisessa ja tietoon perustuvien päätösten tekemisessä tiimisi kaistanleveydellä. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Klient PSA, The #1 Rated Salesforce Professional Services (PSA) Software on AppExchange for SMBs, and We Are Proud of it! Lue lisää tuotteesta Klient PSA
If you're looking for a way to manage your professional services projects from start to finish, Klient PSA is the platform for you. We've designed it with customers at the core, so you can easily collaborate with them throughout the sales and service delivery process. Plus, our powerful platform enables you to track and manage all aspects of your project lifecycle - from quotes and contracts to time tracking, invoicing, and reporting. Ready to see how Klient PSA can change your business? Lue lisää tuotteesta Klient PSA

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on resurssien hallintatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
ClickUp is the future of work - it's one app to replace them all. ClickUp is the #1 fastest growing productivity app in 2022.
ClickUp is an all-in-one productivity platform that eliminates work silos. It's the hub where teams come together to plan, organize, and collaborate on work using tasks, Docs, Chat, Goals, Whiteboards , and more. Easily customized with just a few clicks, ClickUp helps teams of all types and sizes deliver work more effectively. By replacing inflexible and overlapping tools, ClickUp helps teams save one day each week! Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Wrike is an enterprise resource management software with Gantt charts, dashboards, reporting, time tracking, and advanced security.
Wrike is an enterprise resource management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Improve your enterprise resource planning using resource management and allocation, performance reports, Gantt charts, time tracking, workload overviews, and company-wide visibility all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications to accelerate your everyday processes. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, status updates, and more. Work smarter, not harder with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 500+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
The collaborative work management leader, helping ensure that the right people are doing the right work at the right time.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront ensures that people are working on the highest-priority initiatives and that assignments are based on bandwidth and skillset—and optimized as need to balance loads. Managing resources in Workfront helps leaders meet shifting demand, maximize output, reduce burnout, and deliver impact for customers and the company. Lue lisää tuotteesta Adobe Workfront

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
NetSuite varmistaa oikean henkilökunnan osoittamisen koko projektin elinkaaren ajan resurssien käytön parantamiseksi.
NetSuiten resurssienhallintaratkaisu auttaa henkilöstön optimoinnissa ja hyödyntämisessä minimoimalla istuma-ajan ja varmistamalla, että pätevät työntekijät toimivat oikeissa projekteissa. Yhdellä ajantasaisella globaalilla resurssiprofiilkeskuksella voit helposti seurata taitoja, mielenkiinnon kohteita, kokemusta, työmieltymyksiä, saatavuutta ja paljon muuta. Resurssien tehokas hallinta antaa yrityksille mahdollisuuden optimoida voittomarginaaleja, parantaa laskutettavaa käytettävyyttä, säilyttää lahjakkuuksia ja kasvattaa asiakastyytyväisyyttä. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Teamwork.com is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use.
Teamwork.com is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork.com has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork.com, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Optimize resource allocation across the organization automatically when priorities shift with predictive scheduling.
Ensure the most effective use of resources across the entire organization. Allocate resources between different departments to optimize timelines amidst competing priorities. Automatically update timelines when priorities shift to optimize resource scheduling with our predictive scheduling engine. Experience the ease of automatic resource leveling across your entire project portfolio to ensure your resources are dedicated to the right priorities. Rated #1 for forecasting and resource management Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights.
BQE's powerful all-in-one platform and expert support give A & E firms the intuitive tools they need to meet the demands of their firm, empower their team, maximize profitability, and deliver superior results to clients. Designed for the A&E industry by architects and engineers BQE CORE makes it easier & more profitable to run your firm by automating repetitive tasks & delivering real-time actionable insights. Lue lisää tuotteesta BQE CORE Suite

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Bitrix24 on suosittu ilmainen projektinsuunnittelu- ja resurssienhallinta-alusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman.
Bitrix24 on yksi parhaista ilmaisista pilvi-, mobiili- ja paikallisista (avoimen lähdekoodin) projektinhallintaratkaisuista, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Rajoittamatt omat tehtävät, projektit, Gantt-kaavio, tehtävien riippuvuussuhteet, ajanseuranta, resurssien suunnittelu, tarjoukset, laskutuksen hallinta – ilmaiseksi! Tukee englantia, saksaa, portugalia, espanjaa, kiinaa, venäjää ja monia muita kieliä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lue lisää tuotteesta BigTime

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Now you can see and manage every resource, across every project, at every stage of the project cycle, organization-wide, in one place.
Discover the top resource management solution purpose-built for services organization with 50 to 5000+ employees. Kantata empowers businesses to gain immediate visibility into team utilization, improve productivity, and efficiently assign resources to particular projects. Know the impact of every project and resource on your bottom line and make more informed hiring decisions for greater business agility and operational execution. Lue lisää tuotteesta Kantata

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Targetprocess is a visual platform to help you adopt and scale agile across your enterprise.
Targetprocess is an agile portfolio and work management solution which natively supports SAFe and other frameworks for scaling Agile. It provides a bi-directional integration with team-based tools like Azure DevOps. Targetprocess empowers enterprises to achieve business agility and see the value flow through the entire organization. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Lue lisää tuotteesta Targetprocess

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Lue lisää tuotteesta Aha!

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management, and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Lue lisää tuotteesta Deltek Vision

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Paymo allows you to manage resources, track work time, invoice your clients, and measure profitability from the same platform.
Paymo is an intuitive work and project management solution for small businesses that allows you to plan and manage human resources, track work time, invoice your clients, get paid online, and measure profitability from the same platform. This way, you can keep track of the entire lifetime of a project—from creation until getting paid—without having to use and pay for several apps. Lue lisää tuotteesta Paymo

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivit y while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Lue lisää tuotteesta Replicon

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
The fast, flexible way to schedule people and projects. Manage any resource, track availability in real-time and assign work with ease.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule resources and plan projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Organize your team any way you like and find who you need fast. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Lue lisää tuotteesta Resource Guru

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
ActiveCollab Workload is a visual resource management tool built for agencies and creative professionals.
ActiveCollab Workload gives you a real-time overview of what people are working on and how the projects are rolling. You can see each team member's capacity and deliver a workload schedule that fits their strengths and availability. This means realistic workload distribution and quick resource allocation every time. It gives you a clear perspective of all assignments on all projects so you'll be able to plan your work better and deliver your projects on time and within budget. Lue lisää tuotteesta ActiveCollab

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Online Gantt chart software for project management that allows teams to visualize project plans and manage tasks.
GanttPRO is online Gantt chart software used by 800K+ users worldwide. Project/product and portfolio managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial. Lue lisää tuotteesta GanttPRO

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Award-winning resource management software for allocating resources, tracking their costs and managing a team's workload.
ProjectManager is an award-winning resource management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Regardless of where your team members are located or what work styles they use, ProjectManager's cloud-based resource management capabilities allow you to allocate resources and track their costs, see staff availability and manage workload, and monitor everything with dashboards. Try it free for 30 days! Lue lisää tuotteesta ProjectManager.com

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis. Manage projects, resources, risks, costs & more with superb reporting
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis — an ultra-customizable project management solution with workflow automation, superb reporting & beautiful dashboards. You can sort project requests, build flexible project plans, track risks, optimize resource utilization, visually monitor progress, track project portfolios, collaborate with your clients & more. Celoxis is also available in on-premise mode. Sign up for a free 30-day trial or speed up with a personalised demo. Lue lisää tuotteesta Celoxis

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Manage your resources easily with our planning simulator to increase productivity and profits.
Evenly distribute workload by having a birds-eye view of all resources. Know each team members capacity and quickly see if they are under or overloaded. You can use the resource loading simulator to plan projects ahead based on who is available and when as well as ensure that the right people are working on the right projects. Customers who use our Resource Planning software report a 98% task completion rate and a 20% decrease in employee stress. Lue lisää tuotteesta Easy Projects

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Lue lisää tuotteesta ProWorkflow

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Plan your projects and jobs with Streamtime. Beautifully designed job planning and scheduling for creatives
Use Streamtime to plan your jobs and schedule your team. Track hours, rates, remaining budget and much more directly from the job screen. Plan time on your team's todo screen or focus on the big picture using the scheduling tool. It's beautifully designed and intuitive to use. Integrate accounting with Xero, MYOB and Quickbooks, and use our Zapier integrations to hook up with Google, Slack and many other tools. Run your creative business with Streamtime plan jobs, track time, schedule teams. Lue lisää tuotteesta Streamtime

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage project resources with greater ease and transparency.
Managing resources is a breeze with admation's cloud based resource management tool. Admation is changing the way marketers and ad agencies manage their increasing workloads by offering a tool that enables you to plan, schedule and track resources with greater ease and efficiency. Key features include resource planner, project time tracking, task management, drop and drag task re-assignment tool and reporting tools. Lue lisää tuotteesta Admation

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Maximize Profitability with Optimized Resource Utilization and Faster Resource Allocation
Improve your project performance and revenue by quickly allocating resources to the right projects and ensuring effective utilization. On average, our customers see at least a 10% increase in resource utilization. Uncover hidden resource utilization opportunities with centralized resource management to improve your project profits. Optimize resource allocation with SmartMatch, the AI-powered resource recommendation engine that suggests the best resource based on multiple criteria. Lue lisää tuotteesta Polaris PSA

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building custom resource management applications without coding.
Caspio is the world's leading LOW-CODE platform for building resource management applications without coding. Ranked a Leader by Forrester Research, the all-in-one platform provides everything you need to digitally transform business operations and workflows. It includes an integrated cloud database, a visual application builder, enterprise-grade security, regulatory compliance, and scalable global infrastructure. See why Caspio is trusted by over 15,000 companies worldwide. Try it for FREE. Lue lisää tuotteesta Caspio

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! Lue lisää tuotteesta TeamGantt

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Resource-centric Gantt charts ideal for cross-portfolio collaboration and project resource scheduling.
Ganttic is an online platform for resource planning, scheduling, and project portfolio management. The tool empowers teams to use their resources more efficiently - eliminating scheduling conflicts, prioritizing workflow, and highlighting capacity gaps. Gantt charts offer managers a high-level overview of their available workforce, vehicles, equipment and facilities, and comes equipped with features like drag and drop scheduling, resource utilization tracking, and automated reports. Lue lisää tuotteesta Ganttic

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
WorkOtter PPM per Gartner "#1 rank in PPM...PMO made Easy". Gantt, Kanban, Resource Mgt, JIRA Sync, MSP Sync, & Magic Dashboards
For PMOs "WorkOtter is the #1 Rated and Easiest to Use Cloud PPM" Gartner 22'. WorkOtter is a simple PM/RM SaaS for Product/Engineering/IT/Innovation PMOs ready to move from spreadsheets to project, resource, and portfolio management (on easy mode). Includes personal implementation, “Magic” dashboards, JIRA Sync (#1 Rated), MS Project Sync (2-Way), Office 365, and more. Top Features: Ideas, Projects (Gantt, Kanban, RAID Logs), Portfolios (What-If), Time, Capacity Planning, and Financials. Lue lisää tuotteesta WorkOtter

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Lue lisää tuotteesta Planview AdaptiveWork

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing.
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing. In Hive, we've got all of your key project management, task management, time and resource management, collaboration, and communication tools to manage all of your work. Hive also has flexible project layouts, native email, group messaging and so much more. We guarantee that Hive is easy to use, integrates with your existing tools and is flexible for all ways of working. Lue lisää tuotteesta Hive

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Oracle Primavera is the most powerful, robust, and easy-to-use solution for planning, managing, and executing projects of any size.
For more than 30 years, successful projects around the world have relied on Oracles Primavera solutions to plan, build, and operate critical assets. It is the only solution that integrates project and portfolio planning and delivery teams for planning, resourcing, risk mitigation, scheduling, and program management. Leading contractors and delivery teams rely on Oracle Primavera Cloud to connect teams and improve project outcomes. Lue lisää tuotteesta Oracle Primavera Cloud

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Accelo is used and loved by professional service businesses around the world to manage their client work, profitably.
Accelo streamlines workflows and increases efficiency across the business and teams to enhance visibility and coordination, helping leaders to run the business and professionals to focus on the most important work. By harnessing powerful automation, managers are enabled to deliver projects on-time and within budget with ease. Accelo's up-to-date and secure analytics gives leaders the confidence to make smart decisions, ensuring the growth and prosperity of the business. Lue lisää tuotteesta Accelo

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
WorkInSync is a SaaS solution that enables organizations to establish hybrid workplaces and employees' safe return-to-office.
WorkInSync is a SaaS solution that enables companies to establish hybrid workplaces and bring employees to office safely. WorkInSync's features include employee scheduling, hotdesking and hoteling, conference room management, parking and cafeteria management. With WorkInSync’s Team Calendar, employees can make their office visits more productive by knowing beforehand which colleagues they can collaborate with. WorkInSync is used by 350,000 employees at over 200 companies globally. Lue lisää tuotteesta WorkInSync

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Organize your projects in one place - manage people, time, deadlines, workload, and the review and approval of creative deliverables.
RoboHead is a project management solution for in-house marketing and creative groups to manage your people, deadlines, as well as the creative review and approval process. Manage your projects from start to finish with customizable job request forms, resource management, online feedback and approvals, asset management, and robust reporting. It's easy to learn and use, and has a 60-day 100% money-back guarantee. Lue lisää tuotteesta RoboHead

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
GoodDay is a work management platform for project, task, product, time, and team management and productive, transparent collaboration.
GoodDay is a work, project, product, task, time, and team management platform that gives organizations the best tools for high-level planning, aligned with their day-to-day work, and for continuous improvement of all processes based on transparency, accountability, agility, and recognition. Lue lisää tuotteesta GoodDay

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Desk reservation & Meeting Room management in one intuitive portal and mobile app. Quick setup and easy onboarding, transparent pricing
Clearooms is a workspace management tool for desk & meeting room booking. Easy to set up and integrate into your way of working, Clearooms puts you in charge of all of your office booking needs. With Single Sign On and access control integration, it also makes your employees’ life as easy as possible. Our transparent pricing structure charges by the desk and not by the employee, so we offer great value for money. Why not see how Clearooms can improve your office productivity with our free 30 day Lue lisää tuotteesta Clearooms

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
eXo's resource management workflow integrates seamlessly with your existing systems for a single data source.
eXo Platform is a workflow tool & resources management software to automate your workflow process. eXo Platform allows to Manage your company's workflows through workflow management system. eXo enables to save time spent doing specific tasks that help you to reduce error and allows your employees to focus their expensive hours on high-priority tasks to keep your company running and growing. Get simplified resource management software with powerful functionality with eXo. Lue lisää tuotteesta eXo Platform

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Toggl Plan is an online work management software. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth.
Toggl Plan is an online work management software for small & medium-sized teams. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth. With simple drag and drop timelines & task boards, you can say goodbye to clunky spreadsheets and complex project management tools. Get a clear overview of work and keep stuff up to date in just a few clicks, leaving more time for your team to get more meaningful work done. Lue lisää tuotteesta Toggl Plan

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
Resource management and planning software for the AV & Event industry. Schedule resources, track inventory and create and send quotes.
Resource management and planning software for the Audiovisual, Event & Party industries. Only pay for the products and add-ons you need. Manage your rentals and event productions in one place: schedule your crew and/or equipment, organize and track equipment or create and send quotes. Integrated CRM and tools for customer and employee communication. Lue lisää tuotteesta Rentman

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta
A modern resource management, planning & visual scheduling software with timesheets and powerful reports to plan your resources.
A modern resource management, planning & visual scheduling software with timesheets and powerful reports to plan your resources. Stay in control and have an overview of your projects and resources in one place. Hub Planner's Scheduler, Timesheets and Extension features create a combination of tools that meet everyones planning requirements, no matter which industry you are. Customize your own Hub Planner and pay only for what you use. Try our 30-day free trial to see for yourself. Lue lisää tuotteesta Hub Planner

Ominaisuudet

  • Kapasiteetin hallinta
  • Käytön raportointi
  • Ennustaminen
  • Yhteistyövälineet
  • Resurssien aikataulutus
  • Kykyjen seuranta
  • Raportointi/projektien seuranta