3 tulosta
Microsoft Dynamics -tekniikkaan perustuva yhdistetty liiketoimintaratkaisu (ERP + myyntipisteet) vähittäiskauppa-, majoitus- sekä ravintola-alalle
LS Central on Kaikki yhdessä -ohjelmistoratkaisu, joka laajentaa Microsoft Dynamics 365 Business Centralia ja tarjoaa siten myyntipiste- ja ERP-toiminnot yhdessä yhtenäisessä järjestelmässä. Tämä tarkoittaa sitä, että voit käyttää vain yhtä yksittäistä ohjelmistoa, jossa on yksi yhteinen ympäristö taloushallinnolle (Microsoft ERP), myyntipisteille, myymälätoiminnoille, toimitusketjun hallintaan, varastonhallintaan, verkkokauppaan ja asiakasuskollisuuden hallintaan. Heitä hyvästit integraatio-ongelmille. Kaikki tietosi kerätään yhteen tietokantaan, jossa niitä käsitellään saumattomasti. Lue lisää tuotteesta LS Retail

Ominaisuudet

  • Ravintoloille
  • Verkkotilaaminen
  • Lahjakorttien hallinta
  • Ruokatoimitusten järjestely
  • Kitchen/Menu Management
  • Tilausten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Live-seuranta
Lisää verkkotilausmahdollisuus ravintolasi sivustolle muutamassa minuutissa. Hallinnoi saapuvia tilauksia, noutoja ja ruokatoimituksia yksinkertaisen mobiilisovelluksen kautta.
Ota vastaan verkkotilauksia noudolla, ruoan toimituksia ja pöytäpuolen palvelua yksinkertaisen ja tyylikkään alustan kautta. Päivitä ruokalistoja ja hinnoittelua, tarkastele myyntiraportteja ja käynnistä markkinointikampanjoita useissa eri ravintoloissa millä tahansa verkkoselaimella. Kaikki tämä on helppoa GloriaFoodin avulla. Luo ilmainen tili ja lisää verkkotilausmahdollisuus ravintolasi sivustolle muutamassa minuutissa. Lue lisää tuotteesta GloriaFood

Ominaisuudet

  • Ravintoloille
  • Verkkotilaaminen
  • Lahjakorttien hallinta
  • Ruokatoimitusten järjestely
  • Kitchen/Menu Management
  • Tilausten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Live-seuranta
Virtaviivaista ruokatoimitukset Oracle Simphony POSilla Integroi Oracle GloriaFood verkkotilaukset maksutta.
Oracle Simphony POS tekee ravintolasi ruokatoimitusprosesseista tehokkaita ja kannattavia. Pilvipohjainen POS auttaa ravintoloita hallinnoimaan helposti verkkotilauksia, keittiötoimintoja, varastoja, ruokalistoja, toimitushenkilöstöä ja kolmansia osapuolia, kanta-asiakasohjelmia ja paljon muuta yhdellä alustalla. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja toimituskumppanin tehokkuudesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka takaavat rajattoman joustavuuden ja ketteryyden. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Ravintoloille
  • Verkkotilaaminen
  • Lahjakorttien hallinta
  • Ruokatoimitusten järjestely
  • Kitchen/Menu Management
  • Tilausten hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Live-seuranta