Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Project Portfolio Management-ohjelmisto

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
297 tulosta
monday.com on avoin alusta, jolla voit luoda mukautettuja ja toimivia ratkaisuja tiimisi projektiportfolion hallintaan. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com on avoin alusta, jolla voit luoda mukautettuja ratkaisuja tiimisi projektiportfolion hallintaan. Näet kokonaiskuvan hallintapaneelien avulla ja saat selkeän yleiskuvan projektien budjeteist a, aikatauluista ja resursseista yhdestä paikasta käsin. Visualisoi suorituskyky helposti integroidun analytiikan avulla, jotta tiimisi voi maksimoida ROI:n ja varmistaa yrityksesi menestyksen. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
The issue tracker designed for agile teams. An agile project management tool that can be customized to your business processes. Lue lisää tuotteesta YouTrack
Developed by JetBrains. YouTrack is a tool to manage your projects, configure agile boards, use reports and Gantt charts, dashboards and time tracking. Track tasks and issues, support customers requests, plan sprints and releases, create workflows, and never force your process to fit the limits of a tool again! YouTrack speaks your language, supports markdown and emoji-reactions. YouTrack is flexible enough to follow your exact process! Cloud or Standalone. Free for 10 users. Lue lisää tuotteesta YouTrack

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
SpiraPlan is a turn-key Enterprise Agile Program Management system with a robust Project Portfolio Management (PPM) functionality. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan
SpiraPlan is the Enterprise Agile Management system with rich Project Portfolio Management (PPM) functionality. SpiraPlan lets you analyze and collectively manage your products and programs in a centralized place. The platform helps you with assessing the issue resolution and risk mitigation of your portfolios, as well giving you centralized visibility for planning and scheduling your teams. With SpiraPlan, identify the fastest, cheapest, and most suitable approach to deliver your programs. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Cloud-based project portfolio management. Timesheet app loved by employees and managers. $5 per person / per month, no contract. Lue lisää tuotteesta AssessTEAM
AssessTEAM is built for small and medium-sized businesses to keep a close tab on project resource investment. A simple time tracking tool is included for your team to seamlessly add time investment on the cloud or on our mobile apps. Current project costs up to the day show the exact margin across your entire portfolio. This includes fixed expenses and employee time investment. Everything you need to drive your team to meet profit targets, reduce risks and empower your project managers. Lue lisää tuotteesta AssessTEAM

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Assists project managers in developing plans, allocating resources, tracking progress, managing budgets and analyzing workload. Lue lisää tuotteesta RationalPlan
RationalPlan is a powerful project management software designed to help both teams and project managers to create consistent project plans, allocate resources and analyze workload, track work progress, estimate project costs and manage budgets. Lue lisää tuotteesta RationalPlan

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
A project management tool that uses automatic scheduling and uncertainty analysis to track and manage all your projects. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder
The PlanMinder is a project management and planning tool that uses automatic scheduling to make your plans easy to maintain and change. Team members continuously reports progress and changed estimates, so that the plans always are up to date. Estimates are made with uncertainty, and The PlanMinder tracks how these uncertainties propagates through your projects, affecting end dates and budgets. With early warnings and more information about risks you can make better decisions. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Trusted by millions, Jira is the leading project management tool, enabling teams to track, manage, & report with confidence. Try free!
Jira is the project management tool for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita kaikkea tiimisi työtä. Katso, miksi yli 11 000 asiakasta on antanut Asanalle 4,5 tähteä viidestä.
Asana on projektiportfolion hallintatyökalu, joka auttaa tiimejä työn organisoinnissa päivittäisistä tehtävistä strategisiin hankkeisiin. Asanan avulla kaikki työt voi yhdistää yhteen paikkaan ja tiimit voi tuoda yhteen missä tahansa. Hyödynnä luetteloita, tauluja, kalentereita ja gantt-kaavioita ja järjestä työt omalla tavallasi. Asana auttaa jo yli 135 000:ta maksavaa organisaatiota ja miljoonia tiimejä 190 maassa saamaan enemmän aikaan. Aloita Asanan kokeilu muutamassa minuutissa ja liity joukkoon. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
ClickUp is the world's leading tool that make it a must-have for any team wanting to keep project portfolio planning in one place.
Use Docs, Reminders, Goals, Calendars, Chat, scheduling, assigned comments, custom views, and more with ClickUp¿the all-in-one project portfolio management tool! ClickUp is one of the best-rated project portfolio management tools used by 100,000+ teams in companies ranging from startups to giants like Airbnb, Google, and Uber. Built for teams of all sizes and industries, ClickUp¿s a must-have for anyone wanting to keep project portfolio management in one place Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Oli kyse sitten yksinkertaisten tehtävien organisoinnista tai monimutkaisen portfolion hallinnasta, projektitoimistojen johtajat luottavat Smartsheetin apuun oikeiden ihmisten, resurssien ja aikataulujen kohdistamisessa, jotta työ saadaan tehtyä. Palkittu PPM- ja yhteistyönhallintaohjelmistomme antavat reaaliaikaista näkyvyyttä suorituskykyyn, automatisoivat uusien projektien käyttöönoton, tehostavat projektien hallintaa ja parantavat tuottavuutta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite teams to help make construction more predictable and safe.
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite office and field teams from design to planning, construction to operations to help make construction more predictable, safe, and sustainable. Built on a unified platform and common data environment, the new products Autodesk Build, Autodesk Takeoff, and Autodesk BIM Collaborate empower general contractors, specialty trades, designers and owners to drive better business outcomes. Lue lisää tuotteesta Autodesk Construction Cloud

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Wrike is a project management software with easy-to-use reporting. Track progress, time, budget, portfolio health, ROI, and more.
Wrike is an award-winning project portfolio management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Streamline your project portfolio management and see which projects are worth investing in. Plan, execute, and report on your projects using templates, Kanban boards, Gantt charts, time tracking, custom request forms, reports, automated approvals, and advanced AI. Track your portfolio health, increase your ROI in real-time, and keep stakeholders informed with Wrike's shareable dashboards. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lue lisää tuotteesta Microsoft Project

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 500+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
The collaborative work management leader, providing PPM visibility for prioritization, risk mitigation, and successful delivery.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront provides full visibility across portfolios, programs, and projects so organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, and deliver the right outcomes. Project portfolio management in Workfront gives program managers and PMOs the tools they need to plan with precision and maximize results. Lue lisää tuotteesta Adobe Workfront

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 32 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Edistä yhteistyötä ja ideointia ja keskitä viestintä helposti eri toimintoihin kuuluvien tiimien välillä. Kokeile tiiviitä integraatioita Microsoftin ja Atlassianin ekosysteemien, Slackin, Boxin, DropBoxin, Sketchin ja muiden järjestelmien kanssa ja anna tiimisi tehdä entistä tuottavampaa yhteistyötä. Tutustu yli 250 valmiiseen malliin ja interaktiiviseen kehykseen, joiden avulla voit aloittaa yhteistyön tiimisi kanssa nopeasti. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Teamwork.com is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use.
Teamwork.com is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork.com has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork.com, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty.
LiquidPlanner is a unique project portfolio management solution that uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage project uncertainty. Experience automatic resource leveling and priority-based planning across your entire portfolio of projects. Help your team prioritize tasks, predict outcomes, and perform with confidence. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Kantata shows active projects and what's on your roadmap with a global view of your entire program or project portfolio.
Kantata makes it easy for services organizations that manage 50 to 5000+ employees to see what projects are in flight and what's on your roadmap with a global view of your entire program or portfolio. Managers get real-time insight into project health and can address issues as they arise. By combining collaboration, project management, resource management, and financial tools, Kantata empowers businesses to better understand their productivity and improve profitability. Lue lisää tuotteesta Kantata

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Targetprocess is an Enterprise Agile PPM tool. Perfectly reflects the Agile methodology, supports agility for the enterprise using SAFe
Targetprocess is an Enterprise Agile PPM tool best for medium to large-size companies. Perfectly reflects the Agile methodology, supports agility for the enterprise using SAFe or other frameworks. Enables flexible and robust portfolio management. Offers flexibility and visualization functionality which leads to unique transparency across projects and programs, smarter decisions, improved departmental collaboration. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Lue lisää tuotteesta Targetprocess

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
The fast, flexible way to schedule teams and projects. Track availability, assign work, analyze workloads and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Try it free for 30 days! Lue lisää tuotteesta Resource Guru

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Favro is the #1 app for collaborative planning, within and between teams in fast-moving organizations.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams of any size can organize themselves around what to do and how to do it. Favro is specifically designed for team autonomy and organizational alignment. Favro collaborative planning gives you a new, next-level category of tools for the management of your company. Lue lisää tuotteesta Favro

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device!
Access everything you need to run your business, in one neat little package! Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Online Gantt chart software for project management that allows teams to visualize project plans and manage tasks.
GanttPRO is online Gantt chart software used by 800K+ users worldwide. Project/product and portfolio managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial. Lue lisää tuotteesta GanttPRO

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
#1 Project Accounting Software. See all your time, expense, and project-based accounting data—financial and non-financial—in one place.
With Sage Intacct, all of your project financial management needs are automated: project management and expense tracking, costing and resource management, time-tracking, project billing, and revenue recognition. Generate deep insights from financial reporting that keep individual projects on track and your overall business growing profitably. Project accounting financial management software that’s on-track, on-time, and on-target. Lue lisää tuotteesta Sage Intacct

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Project portfolio management software that supports the unique needs of hybrid teams with integrated portfolio dashboards & reporting.
ProjectManager is an award-winning project portfolio management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Cloud-based portfolio management, capacity planning, integrated portfolio dashboards and custom reporting enable world-class collaboration across the entire project portfolio. ProjectManager is simple for anyone to use, yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their portfolios. Lue lisää tuotteesta ProjectManager.com

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis. Manage projects, resources, risks, costs & more with superb reporting
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis — an ultra-customizable project management solution with workflow automation, superb reporting & beautiful dashboards. You can sort project requests, build flexible project plans, track risks, optimize resource utilization, visually monitor progress, track project portfolios, collaborate with your clients & more. Celoxis is also available in on-premise mode. Sign up for a free 30-day trial or speed up with a personalised demo. Lue lisää tuotteesta Celoxis

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Quickbase helps customers see, connect and control complex projects that reshape our world.
Big ideas aren’t simple to execute. So we’re here to help you tackle any project, no matter how complex. We’re Quickbase. Quickbase helps customers see, connect and control complex projects that reshape our world. Whether it’s raising a skyscraper or coordinating vaccine rollouts, the no-code software platform allows business users to custom fit solutions to the way they work – using information from across the systems they already have. Lue lisää tuotteesta Quickbase

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Track and manage unlimited projects and portfolios, while keeping an eye on the bottom line with in-depth visual graphs and analytics.
Easy Project's Award Winning PPM Software is ideal for midsize and enterprise level companies that want to stay organized and manage their portfolios efficiently. Portfolios are customizable to match business processes and can be tracked and analyzed in real-time using our analytics suite, Power BI. You can also synchronize and consolidate portfolio data through integrations with 1000+ apps. Teams report a 30% decrease in project duration and a 98% completion rate after using Easy Projects. Lue lisää tuotteesta Easy Projects

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Lue lisää tuotteesta ProWorkflow

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is a cloud based project portfolio management tool for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with an online project management tool that enables you to track all of your creative and project approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Lue lisää tuotteesta Admation

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place.
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Lue lisää tuotteesta Scoro

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Flexible job cost accounting and construction management software that puts contractors in control of job success and profitability.
Deltek ComputerEase provides flexible job cost accounting and construction management software to power job success. Built specifically for contractors and construction, our easy-to-use dashboard centralizes all critical data to put you in control of job profitability. Power job success today and request a free demo! Lue lisää tuotteesta Deltek Costpoint

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
The #1 platform for digital project delivery and controls that connects teams to build the world. Trusted by 5+ million users globally
Owners and delivery teams trust Oracle Aconex for visibility, control, reduced risk, and connected teams. Drive efficiency in design and construction coordination, project controls and cost management , document management, and field management. Get fast time to value with construction management software that is easy to use and deploys in days. Lue lisää tuotteesta Oracle Aconex

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! Lue lisää tuotteesta TeamGantt

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Connect your team with your clients team to chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done!
A project management tool your customers will LOVE to use! Project.co connects your team with your clients team so you can chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done! Other tools make working with clients feel like an afterthought. With Project.co working with clients and managing projects effectively is our core focus. All communication is kept in one place on every project so you have a single source of truth. Project management simplified! Lue lisää tuotteesta Project.co

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Powerful yet easy to use and adopt. Workzone is the ideal PPM software for PMOs and busy teams looking for quick adoption.
Workzone is the ideal project portfolio management software for PMOs, marketing, and operations teams. Get a birds-eye view of projects status workloads and budgets across the enterprise. It's powerful yet easy to use and adopt. Brands such as Wells Fargo and Verizon trust Workzone to run their projects and keep their teams in sync. Workzone was perfected through 20 years of real world use, with the power and usability you need to manage busy workloads. Lue lisää tuotteesta Workzone

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Visual, resource-centric Gantt charts for strategic portfolio planning.
Ganttic is a visual project resource planner and portfolio management tool. The resource-centric Gantt chart is used to plan people, projects, tools, facilities, and more. Kanban boards, reports, and graphs track progress, increase team transparency, and ensure optimal resource usage. While the high-level project overview aids in planning and prioritizing the best organizational strategy for your global portfolio. Start with a free trial to see why teams around the world trust Ganttic. Lue lisää tuotteesta Ganttic

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
WorkOtter PPM per Gartner "#1 rank in PPM...PMO made Easy". Gantt, Kanban, Resource Mgt, JIRA Sync, MSP Sync, & Magic Dashboards
For PMOs "WorkOtter is the #1 Rated and Easiest to Use Cloud PPM" Gartner 22'. WorkOtter is a simple PM/RM SaaS for Product/Engineering/IT/Innovation PMOs ready to move from spreadsheets to project, resource, and portfolio management (on easy mode). Includes personal implementation, “Magic” dashboards, JIRA Sync (#1 Rated), MS Project Sync (2-Way), Office 365, and more. Top Features: Ideas, Projects (Gantt, Kanban, RAID Logs), Portfolios (What-If), Time, Capacity Planning, and Financials. Lue lisää tuotteesta WorkOtter

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Empower teams & deliver the work that matters with Planview Clarizen enterprise work & project portfolio management software.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management and project portfolio management (PPM) solution that enables program managers to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, and deliver greater business impact. With Planview Clarizen, your organization can quickly respond to opportunities and changing market conditions by turning ideas into strategies, plans, and actions. Perfect for mid-sized and enterprise companies. Lue lisää tuotteesta Planview AdaptiveWork

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing.
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing. In Hive, we've got all of your key project management, task management, time and resource management, collaboration, and communication tools to manage all of your work. Hive also has flexible project layouts, native email, group messaging and so much more. We guarantee that Hive is easy to use, integrates with your existing tools and is flexible for all ways of working. Lue lisää tuotteesta Hive

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Oracle Primavera is the most powerful, robust, and easy-to-use solution for planning, managing, and executing projects of any size.
For more than 30 years, successful projects around the world have relied on Oracles Primavera solutions to plan, build, and operate critical assets. It is the only solution that integrates project and portfolio planning and delivery teams for planning, resourcing, risk mitigation, scheduling, and program management. Leading contractors and delivery teams rely on Oracle Primavera Cloud to connect teams and improve project outcomes. Lue lisää tuotteesta Oracle Primavera Cloud

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Gain the visibility and control your team needs to improve project outcomes with Cherwell Project & Portfolio Management.
Cherwell Project & Portfolio Management provides enterprise organizations with the visibility and control project managers need to improve project outcomes. Cherwell PMM allows organizations to gain visibility into resource utilization and project status, while helping prioritize project requests to align with strategic objectives. Improve your project outcomes with Cherwell Project & Portfolio Management. Lue lisää tuotteesta Cherwell Service Management

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Accelo transforms the way professional service businesses manage client work to improve their performance and profitability.
Accelo is an end-to-end cloud-based platform that manages all aspects of client work delivery, from prospect to payment, including sales, projects, tickets, retainers, timesheets, resourcing and more, regardless of where you are. With an emphasis on time and money, the client work management platform gives you a holistic view of your most up-to-date business data and financial performance. Lue lisää tuotteesta Accelo

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Nifty provides a birds-eye view across your projects and team priorities. A workspace with roadmaps, tasks, chats, docs, files, & more.
Nifty's project portfolio management puts you in the captain's seat with an overview of your team's deadlines and priorities. Track project roadmaps, collaborate on tasks, communicate with team and clients, & create collaborative documents in our centralized workspace! Nifty helps you automate organizational progress oversight across your projects based on task completion by your team. Lue lisää tuotteesta Nifty

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.
Runrun.it is a Work Management Solution in the Cloud. If your company needs to track where people's time goes, Runrun.it can help in a simple and unique way. Imagine Runrun.it as a playlist of tasks, projects, and workflow. The user clicks on Play and Runrun.it automatically counts hours, allocating costs to clients, projects, and task types. You gain control and insight into the profitability of your projects and clients through a powerful set of data. Try it free. Lue lisää tuotteesta Runrun.it

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
GoodDay is a work management platform for project, task, product, time, and team management and productive, transparent collaboration.
GoodDay is a work, project, product, task, time, and team management platform that gives organizations the best tools for high-level planning, aligned with their day-to-day work, and for continuous improvement of all processes based on transparency, accountability, agility, and recognition. Lue lisää tuotteesta GoodDay

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli