Suomi Näytä paikalliset tuotteet
285 tulosta
monday.com on avoin alusta, jolla voit luoda mukautettuja ja toimivia ratkaisuja tiimisi projektiportfolion hallintaan. Lue lisää tuotteesta monday.com
monday.com on avoin alusta, jolla voit luoda mukautettuja ratkaisuja tiimisi projektiportfolion hallintaan. Näet kokonaiskuvan hallintapaneelien avulla ja saat selkeän yleiskuvan projektien budjeteist a, aikatauluista ja resursseista yhdestä paikasta käsin. Visualisoi suorituskyky helposti integroidun analytiikan avulla, jotta tiimisi voi maksimoida ROI:n ja varmistaa yrityksesi menestyksen. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Empower teams & deliver the work that matters with Planview Clarizen enterprise work & project portfolio management software. Lue lisää tuotteesta Planview Clarizen
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management and project portfolio management (PPM) solution that enables program managers to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, and deliver greater business impact. With Planview Clarizen, your organization can quickly respond to opportunities and changing market conditions by turning ideas into strategies, plans, and actions. Perfect for mid-sized and enterprise companies. Lue lisää tuotteesta Planview Clarizen

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Meisterplan is a people-centric portfolio management solution that enables organizations to execute with confidence. Lue lisää tuotteesta Meisterplan
Meisterplan is a people-centric portfolio management solution that enables organizations to execute with confidence. Our lean, highly visual software solution facilitates portfolio-level decision-maki ng on priorities, allocations, timing, and capacities, creating unparalleled visibility and alignment. Meisterplan is one of the quickest to implement, easiest to use, and can scale with your business. Lue lisää tuotteesta Meisterplan

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
SpiraPlan is a turn-key Enterprise Agile Program Management system with a robust Project Portfolio Management (PPM) functionality. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan
SpiraPlan is the Enterprise Agile Management system with rich Project Portfolio Management (PPM) functionality. SpiraPlan lets you analyze and collectively manage your products and programs in a centralized place. The platform helps you with assessing the issue resolution and risk mitigation of your portfolios, as well giving you centralized visibility for planning and scheduling your teams. With SpiraPlan, identify the fastest, cheapest, and most suitable approach to deliver your programs. Lue lisää tuotteesta SpiraPlan

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
GoodDay is a work management platform for project, task, product, time, and team management and productive, transparent collaboration. Lue lisää tuotteesta GoodDay
GoodDay is a work, project, product, task, time, and team management platform that gives organizations the best tools for high-level planning, aligned with their day-to-day work, and for continuous improvement of all processes based on transparency, accountability, agility, and recognition. Lue lisää tuotteesta GoodDay

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
The first modular project management platform: Discover, learn, plan, and deliver - your way. Lue lisää tuotteesta airfocus
airfocus offers a modern and modular project management platform. It provides a complete solution for teams to manage and communicate their strategy, prioritize their work, and solve the right problems. Designed with flexibility in mind, airfocus allows you to quickly customize the platform to fit your needs without disrupting the way your team works. Learn more at airfocus.com and start your 14-day trial now. Lue lisää tuotteesta airfocus

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
ClickUp is the world's leading tool that make it a must-have for any team wanting to keep project portfolio planning in one place. Lue lisää tuotteesta ClickUp
Use Docs, Reminders, Goals, Calendars, Chat, scheduling, assigned comments, custom views, and more with ClickUp¿the all-in-one project portfolio management tool! ClickUp is one of the best-rated project portfolio management tools used by 100,000+ teams in companies ranging from startups to giants like Airbnb, Google, and Uber. Built for teams of all sizes and industries, ClickUp¿s a must-have for anyone wanting to keep project portfolio management in one place Lue lisää tuotteesta ClickUp

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Wrike is a project management software with easy-to-use reporting. Track progress, time, budget, portfolio health, ROI, and more. Lue lisää tuotteesta Wrike
Wrike is an award-winning project portfolio management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Streamline your project portfolio management and see which projects are worth investing in. Plan, execute, and report on your projects using templates, Kanban boards, Gantt charts, time tracking, custom request forms, reports, automated approvals, and advanced AI. Track your portfolio health, increase your ROI in real-time, and keep stakeholders informed with Wrike's shareable dashboards. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty. Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner
LiquidPlanner is a unique project portfolio management solution that uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage project uncertainty. Experience automatic resource leveling and priority-based planning across your entire portfolio of projects. Help your team prioritize tasks, predict outcomes, and perform with confidence. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. Lue lisää tuotteesta LiquidPlanner

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device! Lue lisää tuotteesta Avaza
Access everything you need to run your business, in one neat little package! Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lue lisää tuotteesta Avaza

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Track and manage unlimited projects and portfolios, while keeping an eye on the bottom line with in-depth visual graphs and analytics. Lue lisää tuotteesta Easy Projects
Easy Project's Award Winning PPM Software is ideal for midsize and enterprise level companies that want to stay organized and manage their portfolios efficiently. Portfolios are customizable to match business processes and can be tracked and analyzed in real-time using our analytics suite, Power BI. You can also synchronize and consolidate portfolio data through integrations with 1000+ apps. Teams report a 30% decrease in project duration and a 98% completion rate after using Easy Projects. Lue lisää tuotteesta Easy Projects

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Visual, resource-centric Gantt charts for strategic portfolio planning. Lue lisää tuotteesta Ganttic
Ganttic is a visual project resource planner and portfolio management tool. The resource-centric Gantt chart is used to plan people, projects, tools, facilities, and more. Kanban boards, reports, and graphs track progress, increase team transparency, and ensure optimal resource usage. While the high-level project overview aids in planning and prioritizing the best organizational strategy for your global portfolio. Start with a free trial to see why teams around the world trust Ganttic. Lue lisää tuotteesta Ganttic

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Cloud-based project portfolio management. Timesheet app loved by employees and managers. $5 per person / per month, no contract. Lue lisää tuotteesta AssessTEAM
AssessTEAM is built for small and medium-sized businesses to keep a close tab on project resource investment. A simple time tracking tool is included for your team to seamlessly add time investment on the cloud or on our mobile apps. Current project costs up to the day show the exact margin across your entire portfolio. This includes fixed expenses and employee time investment. Everything you need to drive your team to meet profit targets, reduce risks and empower your project managers. Lue lisää tuotteesta AssessTEAM

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Hallinnoi asiakkaiden tukipyyntöjä ja projekteja yhdellä sovelluksella. Lue lisää tuotteesta OneDesk
OneDesk-ohjelmisto yhdistää käyttötuen ja projektinhallinnan yhteen sovellukseen. Ei ole tarvetta ostaa, integroida ja vaihtaa sovellusten välillä. Työryhmäsi voi tukea asiakkaitasi ja työskennellä projektien parissa yhdessä paikassa. OneDesk on suunnattu PK-yrityksille ja suuryritysten osastoille, ja sitä käyttävät usein projektipäälliköt, asiakaspalvelu, IT-osasto, asiantuntijapalvelut ja muut. Tämä helppokäyttöinen, monipuolinen ja hyvin konfiguroitavissa oleva ohjelmisto voi hallita sekä palvelupyyntöjen että tehtävien työnkulkuja. Lue lisää tuotteesta OneDesk

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
A project management tool that uses automatic scheduling and uncertainty analysis to track and manage all your projects. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder
The PlanMinder is a project management and planning tool that uses automatic scheduling to make your plans easy to maintain and change. Team members continuously reports progress and changed estimates, so that the plans always are up to date. Estimates are made with uncertainty, and The PlanMinder tracks how these uncertainties propagates through your projects, affecting end dates and budgets. With early warnings and more information about risks you can make better decisions. Lue lisää tuotteesta The PlanMinder

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Trusted by millions, Jira is the leading project management tool, enabling teams to track, manage, & report with confidence. Try free!
Jira is the project management tool for teams planning and building great products. Thousands of teams choose Jira to capture and organize issues, assign work, and follow team activity. At your desk or on the go with the new mobile interface, Jira helps your team get the job done. Lue lisää tuotteesta Jira

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Asana is the easiest way to organize and manage all of your team's work. See why 9,000+ customers give Asana 4.5 out of 5 stars.
Asana is a project portfolio management tool that helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, you can connect all your work in one place and bring teams together, anywhere. From lists to boards, to calendars and gantt charts, organize work your way. Join more than 114,000 paying organizations and millions of teams across 190 countries who use Asana to get more done. Get started in minutes to try Asana. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Oli kyse sitten yksinkertaisten tehtävien organisoinnista tai monimutkaisen portfolion hallinnasta, projektitoimistojen johtajat luottavat Smartsheetin apuun oikeiden ihmisten, resurssien ja aikataulujen kohdistamisessa, jotta työ saadaan tehtyä. Palkittu PPM- ja yhteistyönhallintaohjelmistomme antavat reaaliaikaista näkyvyyttä suorituskykyyn, automatisoivat uusien projektien käyttöönoton, tehostavat projektien hallintaa ja parantavat tuottavuutta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite teams to help make construction more predictable and safe.
Autodesk Construction Cloud brings together best-of-breed solutions to unite office and field teams from design to planning, construction to operations to help make construction more predictable, safe, and sustainable. Built on a unified platform and common data environment, the new products Autodesk Build, Autodesk Takeoff, and Autodesk BIM Collaborate empower general contractors, specialty trades, designers and owners to drive better business outcomes. Lue lisää tuotteesta Autodesk Construction Cloud

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lue lisää tuotteesta Airtable

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lue lisää tuotteesta Microsoft Project

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Lue lisää tuotteesta Float

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
The collaborative work management leader, providing PPM visibility for prioritization, risk mitigation, and successful delivery.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront provides full visibility across portfolios, programs, and projects so organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, and deliver the right outcomes. Project portfolio management in Workfront gives program managers and PMOs the tools they need to plan with precision and maximize results. Lue lisää tuotteesta Adobe Workfront

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
NetSuite, maailman johtava pilvipohjainen toiminnanohjausjärjestelmä, antaa näkyvyyttä ja hallintaa, jota tarviitaan älykkäiden päätösten tekemiseen ja kasvuun luottavaisin mielin.
NetSuite on kaikenkattava pilvipohjainen liiketoiminnan hallintaratkaisu, joka on tehostanut jo yli 31 000 organisaation toimintaa automatisoimalla ydinprosesseja ja tarjoamalla reaaliaikaista näkyvyyttä operatiiviseen ja taloudelliseen suorituskykyyn. NetSuite tarjoaa yhden integroidun sovelluskokonaisuuden kirjanpitoon, tilausten käsittelyyn, varastonhallintaan, tuotantoon sekä toimitusketju- ja varastotoimintoihin ja antaa yrityksille selkeän näkyvyyden tietoihinsa ja liiketoiminnan hallitsemiseen. Lue lisää tuotteesta NetSuite

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
The #1 online collaborative whiteboard platform where teams get work done.
Miro is #1 collaborative whiteboard platform for teams of any size, trusted by over 30 million users worldwide. Easily collaborate, ideate and centralize communication for all your cross-functional team work. Try our deep integrations with Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch, and more to make your team collaboration more productive. Explore 250+ templates and interactive frameworks to start collaborate quickly with your team Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Learn more at teamwork.com, and start your 30-day free trial. Lue lisää tuotteesta Teamwork

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Kantata shows active projects and what's on your roadmap with a global view of your entire program or project portfolio.
Kantata makes it easy for services businesses that manage 50 to 5000+ employees to see what projects are in flight and what's on your roadmap with a global view of your entire program or portfolio. Managers get real-time insight into project health and can address issues as they arise. By combining collaboration, project management, resource planning, and financial tools, Kantata empowers businesses to better understand their productivity and improve profitability. Lue lisää tuotteesta Kantata

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Targetprocess is an Enterprise Agile PPM tool. Perfectly reflects the Agile methodology, supports agility for the enterprise using SAFe
Targetprocess is an Enterprise Agile PPM tool best for medium to large-size companies. Perfectly reflects the Agile methodology, supports agility for the enterprise using SAFe or other frameworks. Enables flexible and robust portfolio management. Offers flexibility and visualization functionality which leads to unique transparency across projects and programs, smarter decisions, improved departmental collaboration. Recognized in Gartner's Magic Quadrant for Agile Enterprise Planning Tools. Lue lisää tuotteesta Targetprocess

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
The fast, flexible way to schedule teams and projects. Track availability, assign work, analyze workloads and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Try it free for 30 days! Lue lisää tuotteesta Resource Guru

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Favro brings business agility by empowering teams to work autonomously, while also aligning their planning towards company objectives.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams can organize themselves around what to do and how to do it, while managers can focus on driving high-level goals and why those goals matter. Teams can use new, smart, and time-saving solutions for team & planning boards, sheets & databases, roadmaps & scheduling, and docs & wikis. Leaders and managers drive the big picture by aggregating the work of teams and teams-of-teams into alignment dashboards. Lue lisää tuotteesta Favro

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
#1 Project Accounting Software. See all your time, expense, and project-based accounting data—financial and non-financial—in one place.
With Sage Intacct, all of your project financial management needs are automated: project management and expense tracking, costing and resource management, time-tracking, project billing, and revenue recognition. Generate deep insights from financial reporting that keep individual projects on track and your overall business growing profitably. Project accounting financial management software that’s on-track, on-time, and on-target. Lue lisää tuotteesta Sage Intacct

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Project portfolio management software that supports the unique needs of hybrid teams with integrated portfolio dashboards & reporting.
ProjectManager is an award-winning project portfolio management software solution that is ideally suited to the unique needs of hybrid teams. Cloud-based portfolio management, capacity planning, integrated portfolio dashboards and custom reporting enable world-class collaboration across the entire project portfolio. ProjectManager is simple for anyone to use, yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their portfolios. Lue lisää tuotteesta ProjectManager.com

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Online Gantt chart software for project management that allows teams to visualize project plans and manage tasks.
GanttPRO is online Gantt chart software used by 700K+ users worldwide. Project/product and portfolio managers, team leaders, CEOs, and other managers from different spheres trust it to keep their planning simple, team members - engaged, and clients/partners - in the loop. Task, resource, cost, deadline management, team collaboration, workload, templates, export, and more - get them for FREE on a trial. Lue lisää tuotteesta GanttPRO

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis. Manage projects, resources, risks, costs & more with superb reporting
Want more than simple task tracking & collaboration? Try Celoxis — an ultra-customizable project management solution with workflow automation, superb reporting & beautiful dashboards. You can sort project requests, build flexible project plans, track risks, optimize resource utilization, visually monitor progress, track project portfolios, collaborate with your clients & more. Celoxis is also available in on-premise mode. Sign up for a free 30-day trial or speed up with a personalised demo. Lue lisää tuotteesta Celoxis

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Lue lisää tuotteesta ProWorkflow

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control projects that shape our world.
Quickbase is a no-code software that helps organizations see, connect, and control complex projects that reshape our world. Flexibly adapt our software as projects and conditions change. Eliminate boundaries between organizations, data sources, and systems Securely equip each team member with the data they need to succeed. Get started today. Lue lisää tuotteesta Quickbase

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is a cloud based project portfolio management tool for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with an online project management tool that enables you to track all of your creative and project approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Lue lisää tuotteesta Admation

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
The #1 platform for digital project delivery and controls that connects teams to build the world. Trusted by 5+ million users globally
Owners and delivery teams trust Oracle Aconex for visibility, control, reduced risk, and connected teams. Drive efficiency in design and construction coordination, project controls and cost management , document management, and field management. Get fast time to value with construction management software that is easy to use and deploys in days. Lue lisää tuotteesta Oracle Aconex

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Lue lisää tuotteesta Deltek Costpoint

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Scoro is an end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place.
Scoro is an award-winning end-to-end work management solution that enables you to control your entire workflow in one place. In addition to project management features, Scoro provides all the tools you need to fully manage your business: work & task scheduling and tracking, collaboration, contact database & CRM, quoting and billing, advanced reporting, real-time dashboards, and much more. Sign up for a 14-day free trial to see for yourself! Lue lisää tuotteesta Scoro

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Effortless project planning and collaboration. Visual project plans, team communication, team resourcing and more in one intuitive tool
TeamGantt is effortless project collaboration and planning. Everything you need to plan and execute your work in one place. Intuitive, beautiful gantt charts combined with task level communication , file sharing, team resourcing and more wrapped up in a beautiful interface. Trying is believing, sign up for our 14 day free trial today! Lue lisää tuotteesta TeamGantt

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Powerful yet easy to use and adopt. Workzone is the ideal PPM software for PMOs and busy teams looking for quick adoption.
Workzone is the ideal project portfolio management software for PMOs, marketing, and operations teams. Get a birds-eye view of projects status workloads and budgets across the enterprise. It's powerful yet easy to use and adopt. Brands such as Wells Fargo and Verizon trust Workzone to run their projects and keep their teams in sync. Workzone was perfected through 20 years of real world use, with the power and usability you need to manage busy workloads. Lue lisää tuotteesta Workzone

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
WorkOtter is "Your #1 Rated PPM for Usability in 2022" - Garnter. Gantt, Kanban, Resource Mgt, JIRA Sync, MSP Sync, & Magic Dashboards
WorkOtter is "the #1 Rated Project & Resource Management Solution for Usability: ~ Gartner May 2022. Best for PMOs of 10 or more in Engineering/IT/Innovation ready to move from spreadsheets to easy SaaS project, resource, and portfolios maangement. Differentiator: Unlike Monday, Smartsheet, and Planview you can plan resources at the project level (vs Task). Top Features: Magic Dashboards, Portfolios (with What-If), Intake, Projects (Gantt/Kanban), Time, Capacity Planning, and Financials. Lue lisää tuotteesta WorkOtter

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Gain the visibility and control your team needs to improve project outcomes with Cherwell Project & Portfolio Management.
Cherwell Project & Portfolio Management provides enterprise organizations with the visibility and control project managers need to improve project outcomes. Cherwell PMM allows organizations to gain visibility into resource utilization and project status, while helping prioritize project requests to align with strategic objectives. Improve your project outcomes with Cherwell Project & Portfolio Management. Lue lisää tuotteesta Cherwell Service Management

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing.
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing. In Hive, we've got all of your key project management, task management, time and resource management, collaboration, and communication tools to manage all of your work. Hive also has flexible project layouts, native email, group messaging and so much more. We guarantee that Hive is easy to use, integrates with your existing tools and is flexible for all ways of working. Lue lisää tuotteesta Hive

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Oracle Primavera is the most powerful, robust, and easy-to-use solution for planning, managing, and executing projects of any size.
For more than 30 years, successful projects around the world have relied on Oracles Primavera solutions to plan, build, and operate critical assets. It is the only solution that integrates project and portfolio planning and delivery teams for planning, resourcing, risk mitigation, scheduling, and program management. Leading contractors and delivery teams rely on Oracle Primavera Cloud to connect teams and improve project outcomes. Lue lisää tuotteesta Oracle Primavera Cloud

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Accelo transforms the way professional service businesses manage client work to improve their performance and profitability.
Accelo is an end-to-end cloud-based platform that manages all aspects of client work delivery, from prospect to payment, including sales, projects, tickets, retainers, timesheets, resourcing and more, regardless of where you are. With an emphasis on time and money, the client work management platform gives you a holistic view of your most up-to-date business data and financial performance. Lue lisää tuotteesta Accelo

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
Nifty provides a birds-eye view across your projects and team priorities. A workspace with roadmaps, tasks, chats, docs, files, & more.
Nifty's project portfolio management puts you in the captain's seat with an overview of your team's deadlines and priorities. Track project roadmaps, collaborate on tasks, communicate with team and clients, & create collaborative documents in our centralized workspace! Nifty helps you automate organizational progress oversight across your projects based on task completion by your team. Lue lisää tuotteesta Nifty

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli
The Asite Platform is cloud-based and enables seamless collaboration across disciplines, from concept to completion and beyond.
The Asite Platform provides everyone across the construction supply chain access to key information regardless of location or device, enabling project teams to store and manage all data in one central and secure repository. The vast range of solutions Asite offers enable increased collaboration and efficiency both on the construction site and in the back-office. This results in fewer mistakes, delivering huge time and cost savings. Lue lisää tuotteesta Asite

Ominaisuudet

  • Raportointi/analytiikka
  • Resurssien hallinta
  • Salkun hallinta
  • Projektien suunnittelu
  • Välitavoitteiden seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Hallintapaneeli