Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Pub ePOS-järjestelmät

Baarien POS -järjestelmät antavat suosittujen baarien ja yökerhojen työnjohdolle työkaluja toimintojen pyörittämiseen. Baarien POS-järjestelmien avulla voidaan seurata työntekijöiden työtunteja ja läsnäoloa, ehkäistä varkauksia sekä seurata kulutusta ja varastotilannetta. Monissa baarien POS-järjestelmissä on lisäksi käteisraportointi- ja auditointi­työkaluja, jotka auttavat pitämään baarin tai yökerhon kannattavana. Capterran vastaavia ohjelmia ovat POS-järjestelmät, ravintolan POS-ohjelmisto, ja iPad-POS-ohjelmisto.

Arryved on hotelli- ja ravintola-alan kokonaisvaltainen, mobiilipohjainen POS- ja hallintajärjestelmä, joka on kehitetty erityisesti dynaamisille baareille ja ravintoloille.
Arryved on luotetuin ruoka-, juoma-, musiikki- ja majoituspaikkojen kokonaisvaltainen POS-järjestelmä. Alan asiantuntijoiden ja harrastajien kehittämän Arryvedin joustava järjestelmä tekee palvelusta helppoa, jotta henkilökunta voi keskittyä asiakkaiden hurmaamiseen. Lisäksi kauppiailla on kattavien, muokattavien ominaisuuksien ansiosta vapaus kokeilla ja tunnistaa, mikä on parasta liiketoiminnan kasvulle. Arryved tarjoaa yksinkertaista hinnoittelua ja maailmanluokan asiakastukea viikon jokaisena päivänä, mikä korostaa yrityksen sitoutumista menestyvien yritysten skaalaamiseen. Lue lisää tuotteesta Arryved

Ominaisuudet

  • Kanta-asiakasohjelma
  • Työntekijöiden hallinta
  • Käteisen hallinta
  • Vinkkien hallinta
  • Erilliset shekir
  • Sähköiset maksut
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Myyntitrendien analyysi
  • Raportointi ja tilastot
  • Inventaarionhallinta
  • Keittiön/ruokalistojen hallinta
Oracle Simphony POS on täydellinen baarin POS kaikenlaisille ja -kokoisille baareille. Päivitä POS-laitteistosi hintaan 1 $.
Oracle Simphony Bar POS tekee hallinnasta tehokasta ja helppoa. Pilvipohjainen POS yhdistää baarisi jokaisen osa-alueen, joten voit tarjota asiakkaille upean elämyksen sekä hallita ruokalistoja, varastoa, keittiötoimintoja, kampanjoita, kanta-asiakkuutta ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka takaavat rajattoman joustavuuden ja ketteryyden. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Kanta-asiakasohjelma
  • Työntekijöiden hallinta
  • Käteisen hallinta
  • Vinkkien hallinta
  • Erilliset shekir
  • Sähköiset maksut
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Myyntitrendien analyysi
  • Raportointi ja tilastot
  • Inventaarionhallinta
  • Keittiön/ruokalistojen hallinta