Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Puhelunseuranta-ohjelmisto

Puhelunseuranta­ohjelmistolla on helppo mitata online- ja offline-kampanjoiden tehokkuutta. Ohjelmisto auttaa saamaan puhelinliidien lähteen selville välittömästi ja seuraamaan, mitkä mainokset, kanavat ja kampanjat tuovat eniten puhelinliidejä. Puhelunseuranta­ohjelmistojen tarjoamien dynaamisten puhelinnumeroiden avulla voidaan mitata kaiken digitaaliseen markkinointiin sijoitetun pääoman tuottoa. Puhelunseurantaohjelmistoa etsivät yritykset ja toimistot voivat olla kiinnostuneita myös myynnin automaatio-ohjelmistosta, kampanjahallintaohjelmistosta, raportointityökaluista, Call Center -ohjelmistosta ja liidien hallintaohjelmistosta.

3 tulosta

EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Puhelujen reititys
  • Avainsanojen seuranta
  • CRM
  • Konversioseuranta
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Soittajan tunnistus
  • Puhelujen transkriptio
  • Puheposti
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Puhelujen valvonta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM:n puheluiden tallennus – soita, vastaanota, tallenna ja analysoi puheluita poistumatta CRM:stä. Agilen sisäänrakennettujen puheluiden tallennusominaisuuksien ja edistyneiden puhelintoimintojen avulla voit sanoa hyvästit puheluiden osittaiselle muistamiselle, parantaa myyntitulosta ja pysyä aina asiakas- ja prospektisuhteiden tasalla. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Puhelujen reititys
  • Avainsanojen seuranta
  • CRM
  • Konversioseuranta
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Soittajan tunnistus
  • Puhelujen transkriptio
  • Puheposti
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Puhelujen valvonta
Dialics is a call tracking and analytics software. It is a convenient tool in online marketing that provides users with just-in-time analytics data. This helps to understand which ads bring more quality leads to the customers while saving their advertising budgets. With Dialics, any online business is armed with an effective marketing tool and ready to scale. Lue lisää tuotteesta Dialics

Ominaisuudet

  • Puhelujen reititys
  • Avainsanojen seuranta
  • CRM
  • Konversioseuranta
  • Interaktiivinen puhelinvalikko (IVR) / puheentunnistus
  • Soittajan tunnistus
  • Puhelujen transkriptio
  • Puheposti
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Puhelujen valvonta