Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan
Puhelunseuranta-ohjelmisto
Käytä Capterraa maassa Suomi löytääksesi parhaan kategorian Puhelunseuranta-ohjelmisto tuotteen yrityksellesi.
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Suodata tuloksia (4)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Arabiemiirikunnat
Albania
Argentiina
Itävalta
Australia
Bosnia ja Hertsegovina
Belgia
Bulgaria
Brasilia
Hinnoitteluvaihtoehdot
4 tulosta
Lajitteluperuste
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita.
LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API.
Lue lisää tuotteesta LiveAgent
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Puheposti
- Puhelujen reititys
- CRM
- Soittajan tunnistus
- Tietokonepuhelujen integrointi
- Konversioseuranta
- Avainsanojen seuranta
- Puhelujen transkriptio
- Puhelujen valvonta
- IVR
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen.
Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Puheposti
- Puhelujen reititys
- CRM
- Soittajan tunnistus
- Tietokonepuhelujen integrointi
- Konversioseuranta
- Avainsanojen seuranta
- Puhelujen transkriptio
- Puhelujen valvonta
- IVR
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM:n puheluiden tallennus – soita, vastaanota, tallenna ja analysoi puheluita poistumatta CRM:stä. Agilen sisäänrakennettujen puheluiden tallennusominaisuuksien ja edistyneiden puhelintoimintojen avulla voit sanoa hyvästit puheluiden osittaiselle muistamiselle, parantaa myyntitulosta ja pysyä aina asiakas- ja prospektisuhteiden tasalla.
Lue lisää tuotteesta Agile CRM
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Puheposti
- Puhelujen reititys
- CRM
- Soittajan tunnistus
- Tietokonepuhelujen integrointi
- Konversioseuranta
- Avainsanojen seuranta
- Puhelujen transkriptio
- Puhelujen valvonta
- IVR
Dialics is a call tracking and analytics software. It is a convenient tool in online marketing that provides users with just-in-time analytics data. This helps to understand which ads bring more quality leads to the customers while saving their advertising budgets. With Dialics, any online business is armed with an effective marketing tool and ready to scale.
Lue lisää tuotteesta Dialics
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Puheposti
- Puhelujen reititys
- CRM
- Soittajan tunnistus
- Tietokonepuhelujen integrointi
- Konversioseuranta
- Avainsanojen seuranta
- Puhelujen transkriptio
- Puhelujen valvonta
- IVR