Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Customer Engagement-ohjelmisto

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
832 tulosta
Engage more customers the personal way with interactive videos. Lue lisää tuotteesta VideoAsk
Want to show up for your customers in a way that’s as personal as it is scalable? Welcome people onboard, give support, get feedback, and make deeper connections, with VideoAsk. Lue lisää tuotteesta VideoAsk

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Engage with your customers and close deals in half the time with Pipedrive's smart CRM software! Try it free and see for yourself. Lue lisää tuotteesta Pipedrive
Pipedrive CRM helps you engage with your customers and close deals in half the time! Unify all customer interactions, automate workflows and use dedicated features to boost engagement levels, keep your leads hot and fill your pipeline with new leads. Our reports show that within the 1st year of using Pipedrive, users' mean time to win decreased by 47% on average. Try Pipedrive for 14 days and see for yourself! Lue lisää tuotteesta Pipedrive

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi. Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan. Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin. monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Edistä koulutuksella loistavia asiakaskokemuksia; tarjoa strategisia, arvokeskeisiä asiakaskoulutusohjelmia LearnUpon LMS:n avulla. Lue lisää tuotteesta LearnUpon
Vahvista pitkän aikavälin suhteita ja tue asiakkaidesi kasvua yhdellä käyttäjäkeskeisellä ratkaisulla LearnUpon LMS -järjestelmässä. Anna asiakkaillesi tarvittavat työkalut opastetulla perehdytyksell ä, varmista arvopohjaisilla tuoteresursseilla asiakkaidesi pysyminen pitkällä aikavälillä ja vähennä tukikyselyitä, jotta tiimisi voi käydä tuottavampia keskusteluja asiakkaiden kanssa. Ehkäpä voisit jopa luoda oman asiakasakatemian? Lue lisää tuotteesta LearnUpon

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Nudgify is a Social Proof, Fomo & Sales Pop app. It works with e-Commerce platforms (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), SaaS & more Lue lisää tuotteesta Nudgify
Nudgify is a Social Proof & Fomo App Tool that integrates seamlessly with e-Commerce platform such as Shopify, WooCommerce and Magento. Nudges turn live data into Social Proof and Sales Pop notifications such as Recent Sales, Live Visitors, but also Google and TrustPilot Reviews. Adding real-world context to your online business helps you to build trust and increase conversions. More Than a Simple Social Proof App (cf. ProveSource, CartKit, Proof Pulse), it goes beyond Social Proof. Lue lisää tuotteesta Nudgify

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
The fastest way to fast user onboarding. Convert more customers and increase retention. Lue lisää tuotteesta Userflow
The fastest way to fast user onboarding You want to improve user onboarding but your developers are busy. Your conversion rate suffers. Userflow lets your whole team build customized in-app surveys, tours and checklists, without code. Convert more customers and increase retention. Lue lisää tuotteesta Userflow

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
A comprehensive loyalty and digital marketing platform to acquire, influence and re-engage your customers at scale Lue lisää tuotteesta Consumer Marketing Platform
Turn your customers into your brand advocates with world's most engaging automated Loyalty Program. Most effective, economical, easy to setup, customizable and highly scalable. Seamless and friction-less for consumers to use. The consumer participation is very high, with some of our clients achieving up to 76% consistent conversion rate. Comes with marketing automation to re-engage customers and advance dashboards for data analytics and reports. Lue lisää tuotteesta Consumer Marketing Platform

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Manage, reply, hide and analyze all your customer comments from one place with BrandBastion's AI-powered platform. Lue lisää tuotteesta BrandBastion Lite
Easily monitor and manage all your social media conversations with BrandBastion Lite. Our AI-powered platform simplifies comment management by analyzing sentiment, detecting spam and hate speech, and identifying customer messages that require a response from your brand in a unified social inbox. BrandBastion Lite covers ads and organic posts on Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, and TikTok. We offer unlimited users so you can get your whole team on the platform. Lue lisää tuotteesta BrandBastion Lite

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
yawave is a cloud-based user interaction suite that connects content and users. Lue lisää tuotteesta yawave
yawave is a cloud-based user interaction suite that connects content and users. With the content hub, content can be centrally created, managed, and published across channels. With the user hub, contacts are developed into an active, loyal community. This drives customer loyalty, interactions, content efficiency, awareness, and revenue goals. The Java/React-based software suite is offered as a SaaS solution. The tool set includes contact and community management, and content editor. Lue lisää tuotteesta yawave

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Built for HubSpot - an AI-powered add-on that predicts the likelihood of contacts clicking or engaging with email marketing campaigns. Lue lisää tuotteesta Thalox
**Only for HubSpot Marketing users** thalox for marketers is an AI-powered add-on available for HubSpot Marketing users. This add-on is a listed HubSpot App Partner available in the Marketplace. Som etimes, Marketers are not able to use their own data to generate qualified leads. This AI solution will enable marketers to send the right message to their customers based on where they are in the journey. Get: > 3x higher conversion rate > higher engagement > leverage dormant potential customers Lue lisää tuotteesta Thalox

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Zoho CRM empowers organizations with a complete customer relationship lifecycle management solution.
Zoho CRM offers businesses of all sizes and types a way to stay in touch with prospects and customers alike. Turn prospects into customers with website visitor tracking and live chat options. Engage with customers across email, telephone, social media and other channels anytime, anywhere with an Omnichannel CRM. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Lue lisää tuotteesta Viber

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Zendesk Support on johtava käyttötukiohjelmisto, joka on luotu parantamaan asiakassuhteita.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspal velijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lue lisää tuotteesta Hootsuite

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Zoho Desk lets you engage with your customers from anywhere, on any device, and through any channel from a single platform.
Zoho Desk lets you manage customer communication from anywhere, on any device, and through any channel over the internet. Create your brand's user community, engage with website visitors via live chat and guided conversations, integrate with Zoho CRM to communicate with customers on the right channel and at the right time, with data intelligence that auto-suggests the best time to get in touch, and personalize response based on the type of customer - prospect, lead, or customer. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Adding LiveChat to your website gives customers the chance to talk to you directly and address any questions they may have instantly.
LiveChat allows for instant communication with website visitors and enables prompt resolution to their questions or concerns. Plus it provides the option for tracking your visitors and sending personalised messages to appear based on specified conditions, such as the number of visited pages or time spent on the website. Lue lisää tuotteesta LiveChat

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu asiakkaan sitouttamisohjelmisto, jonka avulla voit viestiä asiakkaiden kanssa useiden heidän suosimiensa kanavien, kuten sähköpostin, tekstiviestin, äänipuhelun tai sosiaalisen median, kautta. LiveAgent tarjoaa tehokkaita raportointiominaisuuksia, universaalin saapuneet-kansion ja hybridien palvelupyyntöjen järjestelmän. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED ON G2!
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED on Capterra & G2! NO POINTS that lack transparency, value and impact. No minimums, markups or hidden fees, and full credit back on unclaimed rewards. FLEXIBLE REDEMPTION so people choose something they actually want. PURPOSE-DRIVEN with one day of clean water donated for every gift sent. FREE ACCOUNT to get started sending rewards in minutes, not months! Lue lisää tuotteesta Guusto

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Intercom is redefining how businesses support their customers using powerful messaging and automation.
Intercom creates modern Customer Service software that redefines how businesses support their customers. Our platform connects businesses directly to customers using powerful messaging and automation. We enable teams to scale support without investing more resources - leading to happier customers and more efficient support teams. Lue lisää tuotteesta Intercom

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Engage your customers & increase brand trust with Trustpilot's customer review management tools.
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real results. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Lue lisää tuotteesta Trustpilot

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lue lisää tuotteesta Apptivo

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Create beautiful forms & surveys (and so much more). Give your audience the experience they deserve so you get the data you need.
Get better data and insights with beautiful forms that customers actually enjoy completing. From lead generation to customer feedback, and every stage in between, Typeform has you covered with interactive, customizable forms. Integrations to over 120 apps let Typeform slip seamlessly into your workflow. Best of all, it's super easy: no coding, no onboarding. Oh, and enterprise-grade security to keep all that data safe. Lue lisää tuotteesta Typeform

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike parantaa asiakkaiden sitoutumista chatin ja viestien avulla. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Adobe Marketo Engage is as a centralized marketing hub for orchestration and execution of cross channel campaigns to acquire, engage, nurture, expand and retain customers, throughout complex buying journeys. Marketo Engage facilitates alignment between marketing and sales team to drive revenue and growth for the organization, with efficiency at scale. Lue lisää tuotteesta Marketo Engage

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Twilio SendGrid is the leading cloud-based email delivery platform, trusted by over 80,000 of the world's fastest-growing brands.
Twilio SendGrid is a leader in customer communications. Our trusted, cloud-based email delivery platform helps marketers and developers send with confidence. We are trusted by over 80,000 global customers, big and small, to drive engagement and growth through their email program. In addition to our award-winning API, Twilio SendGrid's Marketing Campaigns offers powerful, one-to-many sending, straightforward segmentation, flexible and frustration-free campaign editing and actionable analytics. Lue lisää tuotteesta SendGrid

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Drive satisfaction, expand relationships and ensure long-term loyalty with social customer care | Try Sprout Free
Sprout Social offers powerful social customer engagement solutions for leading agencies and brands including Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote and Microsoft. Sprout enables brands to simplify social engagement, monitor brand mentions, track hashtags, manage multiple accounts and much more | Try Sprout Free For 30 Days. Lue lisää tuotteesta Sprout Social

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one platform.
Engage with customers either on-the-go or within the dashboard to deliver a fantastic customer experience. Interact with customers through webchat, live chat, chatbot, and text messaging, all in one easy-to-use platform. Through text messaging, promotional messages can be sent out individually or in bulk. Respond to every message from multiple channels all from one platform. Lue lisää tuotteesta Birdeye

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi- ja myynti-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. EngageBay tarjoaa ilmaisen, tehokkaan ja helppokäyttöisen live chat -ohjelmiston, jonka avulla asiakkaisiin voidaan olla yhteydessä ja heille voidaan tarjota yksilöllistä tukea henkilökohtaisesti – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Enables companies to increase sales, optimize the customer experience and improve team performance through multi-channel conversations.
Conversion it's Zenvia's Sales Engagement solution that allows small and medium-sized companies to measure, optimize and convert sales opportunities through conversations on multiple channels such as WhatsApp, Instagram and FB Messenger. Get a complete management of your commercial team with intuitive and real-time dashboards, shared inbox and an Apps Marketplace with dozens of integrations connected through API, such as Paypal, WooCommerce, Shopify and more. Lue lisää tuotteesta Zenvia Conversion

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform with data-driven, integrated solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, and more.
Yotpo is a leading eCommerce marketing platform that helps thousands of brands accelerate direct-to-consumer growth. Our single-platform approach integrates data-driven solutions for reviews, loyalty, SMS marketing, subscriptions, and more. Brands with Yotpo are empowered to create smarter, higher-converting experiences that spark and sustain customer relationships. We integrate with the tools you use every day, like Google, Instagram, top eCommerce platforms, and the rest of your tech stack. Lue lisää tuotteesta Yotpo

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Tango Card bundles simple technology, great rewards, and expert service to help companies get the most out of their reward programs.
Tango Card provides leading incentive-delivery technology to organizations in the B2B space. Globally, enterprise companies use this technology to deliver an extensive catalog of domestic and global e-gift cards as part of consumer loyalty programs, sales incentive programs, health and wellness engagement, and employee recognition. Tango Card believes instantly delivering the most desirable rewards maximizes impact and drives real business results. Lue lisää tuotteesta Tango Card

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you. Lue lisää tuotteesta Text Request

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Transform into a truly customer-centric organization with Alchemer. Make the voice of the customer heard across every decision you make
Alchemer is the only solution that helps small and mid-sized companies transform into truly customer-centric organizations by making sure the voice of the customer is heard loud and clear across every decision you make in every department. Hyper-personalized and actioned around the customer - from finding them to keeping them. With Alchemer you can turn customer feedback into golden action. Lue lisää tuotteesta Alchemer

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Automate your Customer Engagement operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free.
Pipefy is a no-code workflow automation software that empowers managers to create and automate workflows without technical skills. Improve customer engagement with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Follow the steps of companies such as Visa, IBM, Volvo, Santander, and Kraft Heinz. Improve speed, deliver higher-quality outcomes, and make data-driven decis Lue lisää tuotteesta Pipefy

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Apollo is the platform for your entire end-to-end sales strategy.
Apollo is an all-in-one sales intelligence platform with tools to help you prospect, engage, and drive more revenue. Sellers and marketers use Apollo to discover more customers in market, connect with contacts, and establish a modern go-to-market strategy. Founded in 2015, Apollo.io is a leading data intelligence and sales engagement platform trusted by over 10,000 customers, from rapidly growing startups to global enterprises. Lue lisää tuotteesta Apollo

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa.
Muuta jokainen vuorovaikutus mahdollisuudeksi luoda uskollisia ja tyytyväisiä elinikäisiä asiakkaita. Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä ennakoivaa yhteistyötä asiakkaiden kanssa ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Qualtrics CustomerXM makes it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. With flexible role-based dashboards, dynamic case management, and full CRM integration, you have the power to deliver unmatched customer experience. Request a personalized demo or sign up for a free account to get started! Lue lisää tuotteesta Qualtrics CustomerXM

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Influitive is a customer engagement and loyalty platform, helping B2B companies acquire, grow, and retain customers - at scale.
Influitive is the leader in B2B customer engagement. The platform has it all. With advanced targeting and segmentation, discussion forums, private 1-1 and group chat, embeddable widgets, and gamified missions to mobilize customers and support critical initiatives. Source product feedback, testimonials, case studies, acts of advocacy, volunteers for a CAB, and so much more! Lue lisää tuotteesta Influitive

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves. And we’re still leading! Let us show you what you should expect from an integrated, patient acquisition and engagement solution! As the individual practices we started out serving have grown, we’ve added specialized features for multi-unit operations. We now support many of the nation’s largest health systems and retail-based networks. Lue lisää tuotteesta Solutionreach

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Pendo provides unique customer engagement solutions for your unique customers. Guide users to the features that benefit them the most.
Deliver digital experiences that customers love with Pendo. Scale customer onboarding by designing guided experiences that are proven to accelerate time to value. Leverage best-in-class product analytics to understand successful user behaviors and automatically drive users to the features that benefit them the most. Improve customer engagement by curating the perfect first impression as well as a frustration-free experience at the start of the customer journey. Lue lisää tuotteesta Pendo

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava, monikanavainen, pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan tehokkaasti saapuvaa viestintää ja lähteviä kampanjoita tehokkaiden reititysominaisuuksien avulla. Yhdistetyn työpöydän ansiosta edustajat saavat 360 asteen näkymän asiakkaaseen ja voivat vaihtaa saumattomasti kanavasta ja vuorovaikutuksesta toiseen. Syväluotaava analytiikka, tallennuskäytännöt ja henkilöstöhallinta ovat sisäänrakennettuja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität aina asiakkaiden odotukset. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Build a customer engagement strategy leveraging reviews to ensure satisfaction.
ReviewTrackers helps businesses resolve complaints and win back trust by building a comprehensive and customized customer engagement strategy. Foster an authentic relationship with your customers to inspire brand loyalty, increase confidence, and show prospective buyers you care through personalized review engagement. Lue lisää tuotteesta ReviewTrackers

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Our enterprise platform helps you manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners.
Our enterprise platform helps you easily manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners, where you can schedule, meet and share materials all in one place. Propose & close deals faster, serve & grow clients better, and transform your most valuable business relationships. Pricing (starting at $95/seat) varies depending on your company needs. Lue lisää tuotteesta ClientPoint

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Kommo is the world's first messaging-powered CRM. It features sales pipeline, lead tracking, multichannel communication and more.
Kommo is the world's first messaging-powered CRM. Multi-channel communication lets you converse through messengers, emails and calls from a single app. Now every interaction with your customers can be a personalized one-on-one dialogue. Plus managers love our powerful analytics, reporting and automation tools.It's the perfect messenger-based sales solution for entrepreneurs and SMBs. Lue lisää tuotteesta Kommo

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Engage customers instantly with live chat and co-browsing features to resolve issues as they happen.
Build better customer relationships by proactively engaging customers with live chat and real-time co-browsing to resolve customer issues instantly. Use intelligent triggers to invite customers to chat based on page visited, device type, visit number or custom events. Help your chat operators save time with saved replies to common questions and offer them feedback from visitors with emoji-based chat ratings. Gain insight into the customer experience with unlimited surveys and responses. Lue lisää tuotteesta Lucky Orange

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta