Suomi Näytä paikalliset tuotteet
805 tulosta
Turn surveys into conversations with our chat-like surveys. Engage better with your customers & employees. Lue lisää tuotteesta SurveySparrow
SurveySparrow lets you turn surveys into conversations. With a conversational interface, SurveySparrow enables users to create and share highly engaging, mobile-first surveys that offer a chat-like experience. SurveySparrow Recurring Surveys let you send surveys at regular intervals to gauge customer or employee pulse. With easy sharing options, SurveySparrow allows you to share your surveys across Web, Mobile, Social, and E-mail to easily collect feedback from your targeted audience. Lue lisää tuotteesta SurveySparrow

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Get a OneStop Client Interaction Hub, under your brand, to drive and manage the continuous connections that are critical for business. Lue lisää tuotteesta Moxo
Keep your customers engaged by delivering a one-stop digital experience. Moxo powers one-stop customer portals, providing a private communication hub, for all of your external and internal users - under your brand. Moxo delivers a continuous connected experience with an all-in-one suite of collaborative services. Moxo's Platform can power your branded OneStop Portal as a standalone web and mobile app, or as a fluid extension of your existing website, web or mobile app. Lue lisää tuotteesta Moxo

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Engage more customers the personal way with interactive videos. Lue lisää tuotteesta VideoAsk
Want to show up for your customers in a way that’s as personal as it is scalable? Welcome people onboard, give support, get feedback, and make deeper connections, with VideoAsk. Lue lisää tuotteesta VideoAsk

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Unified solution for social media and customer experience management with highly intuitive and collaborative UI. Lue lisää tuotteesta Falcon.io
Brandwatch (formerly Falcon.io) provides an all-in-one solution for social media and customer experience management. It's a one-stop solution for any marketer's social listening, engagement, publishing, measurement and benchmarking needs. Brandwatch helps marketers deliver more personalized brand experiences across all digital touchpoints, based on enriched customer profiles. The solution features a highly intuitive and collaborative UI and is complemented by the best support in the business. Lue lisää tuotteesta Falcon.io

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia. Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Adding LiveChat to your website gives customers the chance to talk to you directly and address any questions they may have instantly. Lue lisää tuotteesta LiveChat
LiveChat allows for instant communication with website visitors and enables prompt resolution to their questions or concerns. Plus it provides the option for tracking your visitors and sending personalised messages to appear based on specified conditions, such as the number of visited pages or time spent on the website. Lue lisää tuotteesta LiveChat

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Increase activity on the metrics that matter most by aligning desired behaviors with fun incentives, celebrations and rewards. Lue lisää tuotteesta SalesScreen
SalesScreen is a sales performance software that uses visualization and gamification to help organizations build happier, more productive workplaces. SalesScreen brings your data into one place, integrates with your existing CRM and makes daily work-life collaborative and exciting through peer-to-peer recognition and competitions. As a result, customers experience stronger sales culture, lower turnover, better awareness of goals and increased activity on the metrics that drive revenue growth. Lue lisää tuotteesta SalesScreen

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Great value Net Promoter Score (NPS) survey software helping you collect, analyze and act on customer feedback and employee opinions. Lue lisää tuotteesta SightMill
Great value Net Promoter Score (NPS) customer engagement software helping you collect, analyze and act on customer feedback. Send NPS surveys by email or SMS, add surveys to your website, or gather feedback at events. Customize surveys to fit your brand and style. Used by companies around the world, it's easy to get setup and we can help at any stage. Understand trends by segment or customer in real-time. Automate with links to Salesforce, Slack, Zapier, CRMs, helpdesks. Lue lisää tuotteesta SightMill

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Engage with your customers and close deals in half the time with Pipedrive's smart CRM software! Try it free and see for yourself. Lue lisää tuotteesta Pipedrive
Pipedrive CRM helps you engage with your customers and close deals in half the time! Unify all customer interactions, automate workflows and use dedicated features to boost engagement levels, keep your leads hot and fill your pipeline with new leads. Our reports show that within the 1st year of using Pipedrive, users' mean time to win decreased by 47% on average. Try Pipedrive for 14 days and see for yourself! Lue lisää tuotteesta Pipedrive

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Lue lisää tuotteesta Front
Muuta jokainen vuorovaikutus mahdollisuudeksi luoda uskollisia ja tyytyväisiä elinikäisiä asiakkaita. Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä ennakoivaa yhteistyötä asiakkaiden kanssa ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Zoho CRM empowers organizations with a complete customer relationship lifecycle management solution. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM
Zoho CRM offers businesses of all sizes and types a way to stay in touch with prospects and customers alike. Turn prospects into customers with website visitor tracking and live chat options. Engage with customers across email, telephone, social media and other channels anytime, anywhere with an Omnichannel CRM. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu asiakkaan sitouttamisohjelmisto, jonka avulla voit viestiä asiakkaiden kanssa useiden heidän suosimiensa kanavien, kuten sähköpostin, tekstiviestin, äänipuhelun tai sosiaalisen median, kautta. LiveAgent tarjoaa tehokkaita raportointiominaisuuksia, universaalin saapuneet-kansion ja hybridien palvelupyyntöjen järjestelmän. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla. Lue lisää tuotteesta Userlike
Userlike parantaa asiakkaiden sitoutumista chatin ja viestien avulla. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi. Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan. Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin. monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi- ja myynti-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. EngageBay tarjoaa ilmaisen, tehokkaan ja helppokäyttöisen live chat -ohjelmiston, jonka avulla asiakkaisiin voidaan olla yhteydessä ja heille voidaan tarjota yksilöllistä tukea henkilökohtaisesti – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Engage customers instantly with live chat and co-browsing features to resolve issues as they happen. Lue lisää tuotteesta Lucky Orange
Build better customer relationships by proactively engaging customers with live chat and real-time co-browsing to resolve customer issues instantly. Use intelligent triggers to invite customers to chat based on page visited, device type, visit number or custom events. Help your chat operators save time with saved replies to common questions and offer them feedback from visitors with emoji-based chat ratings. Gain insight into the customer experience with unlimited surveys and responses. Lue lisää tuotteesta Lucky Orange

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Tribe is an online community platform that powers customer engagement via activity feeds, social widgets, gamification & notifications. Lue lisää tuotteesta Tribe
Customizable online community platform to connect, engage, and retain users. Enable your users to discuss and connect under your brand. Members can write articles, ask questions, submit answers, create polls, upvote, comment, and share interactive content. Engage your members with our powerful gamification system, personalization, and notification tools. Leverage Tribe's robust community engine, modular apps, integrations, widgets, and API to create thriving online communities. Lue lisää tuotteesta Tribe

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
An all-in-one customer engagement tool with live chat, website visitor tracking, and analytics capabilities. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ
Zoho SalesIQ is an all-in-one, AI-powered live chat and analytics platform that helps businesses improve engagement with their customers. The platform provides live chat, chatbots, and integration with Instant Messaging (IM) channels, CRM, help desk software, and more to communicate with every site visitor at every stage of the customer lifecycle. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Edistä koulutuksella loistavia asiakaskokemuksia; tarjoa strategisia, arvokeskeisiä asiakaskoulutusohjelmia LearnUpon LMS:n avulla. Lue lisää tuotteesta LearnUpon
Vahvista pitkän aikavälin suhteita ja tue asiakkaidesi kasvua yhdellä käyttäjäkeskeisellä ratkaisulla LearnUpon LMS -järjestelmässä. Anna asiakkaillesi tarvittavat työkalut opastetulla perehdytyksell ä, varmista arvopohjaisilla tuoteresursseilla asiakkaidesi pysyminen pitkällä aikavälillä ja vähennä tukikyselyitä, jotta tiimisi voi käydä tuottavampia keskusteluja asiakkaiden kanssa. Ehkäpä voisit jopa luoda oman asiakasakatemian? Lue lisää tuotteesta LearnUpon

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Zoho CRM Plus unifies all the different touchpoints of a business along with the data collected in each of them in one platform. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus empowers businesses of all sizes with a unified customer experience platform that helps them engage with customers across all stages of their lifecycle and turn them into valuable brand advocates. Key features include unified sales, marketing, and customer service, omnichannel customer engagement, a 360- degree customer view, inter-team collaboration tools, advanced analytics, built-in AI, and more. Lue lisää tuotteesta Zoho CRM Plus

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Iterable is the growth marketing platform that powers true omni-channel customer engagement at scale. Lue lisää tuotteesta Iterable
Iterable is a growth marketing platform that allows you to send personalized messages at scale across channels. Learn how to build promotional campaigns to attract prospects, welcome campaigns to nurture new users, re-engagement campaigns to convert existing customers, and customer loyalty campaigns to retain customers. With Iterable, you can build campaigns for each stage of the buyer journey and ultimately increase customer engagement on multiple channels. Lue lisää tuotteesta Iterable

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Paranna asiakassitoutumista ja hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä edullista alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta Froged
Erinomainen ratkaisu asiakkaiden tehokkaampaan sitouttamiseen yrityksessäsi. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Canny is a user feedback tool built to cover everything you need to navigate the entire feedback cycle. Lue lisää tuotteesta Canny
Capture, organize, and analyze user feedback in one place to inform your product decisions. Prioritize feedback, build a roadmap, and close the communication loop with a built-in changelog. Lue lisää tuotteesta Canny

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Turn website visitors into sales calls. Use CallPage and provide immediate free phone callback to your leads in 28 seconds. Lue lisää tuotteesta CallPage
CallPage is an industry leader in providing automatic callback software and call tracking solutions. With customizable widgets, CallPage enables businesses to generate up to 75% more inbound calls from their website visitors! Visitors can request instant calls and CallPage will connect them to your consultant in just 28 seconds. CallPage is also ideal for customer service and call centers. With call scheduling and voice messaging features, you can improve your customers' experience. Lue lisää tuotteesta CallPage

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Acobot is an artificially intelligent chatbot that uses machine learning to engage with your customers automatically. Lue lisää tuotteesta Acobot
Building artificial intelligent chatbots for the everyday online retailer. Acobot is one of the leading artificial intelligence chatbot providers for e-commerce and online retailers. Powered by advanced machine learning technology, Acobot learns from your website and engages with users autonomously. No coding needed, Acobot is supported by leading e-commerce builders such as Shopify, WooCommerce, and others. Lue lisää tuotteesta Acobot

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
LiveVox is a next-generation contact center platform integrating omnichannel communications, CRM, Practical AI, and WFO in one solution Lue lisää tuotteesta LiveVox
LiveVox’s powerful, next-generation contact center platform allows companies to meet customers on their channels of choice, Voice, Email, SMS, and Webchat while using Artificial Intelligence, or AI to create a seamless customer experience. All data is unified across core contact center functions - CRM, WFO, and Omnichannel/AI into a single digital customer engagement platform giving agents access to all interactions to provide superior customer experiences in a timely and efficient manner. Lue lisää tuotteesta LiveVox

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Notificare is the Customer Engagement Platform that helps brands to (re)engage their audience to increase retention and conversions. Lue lisää tuotteesta Notificare
Notificare is a leading Customer Engagement Platform that helps brands to (re)engage their audience, shed light on customer behavior, and increase conversions. One single tool, with channels App Push, Web Push, Email, SMS, and Mobile Wallet., to deliver the most engaging messages and interactions. Founded in 2012, Headquartered in Rotterdam, Netherlands. Notificare is ISO/IEC 27001:2013 certified. Every superhero needs a sidekick. Lue lisää tuotteesta Notificare

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
An all-in-one product adoption platform for web-based apps. Create beautiful onboarding experiences to improve conversion & retention. Lue lisää tuotteesta Product Fruits
Product Fruits is a no-code product adoption platform for web-based apps. It allows you to onboard users at scale by guiding them step by step and showing how to derive value from your product. Our powerful feature set includes interactive product tours & walkthroughs; hints & tooltips; onboarding checklist; in-app announcements; feedback widget; Life Ring Button and a fully integrated knowledge base. Our customers achieve higher conversions, lower churn and less support tickets. Lue lisää tuotteesta Product Fruits

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
With our ESG & Sustainability software, companies can manage, track and report their results and disclose and communicate them publicly Lue lisää tuotteesta SmartHead
SmartHead software helps companies effectively manage complex ESG and sustainability-related data and at the same time keep it in a form to make it easily accessible for their stakeholders. SmartHead is a certified GRI Software & Tool Partner. Lue lisää tuotteesta SmartHead

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Multichannel (Email, SMS) marketing automation platform - Easy to use, with the best deliverability Lue lisää tuotteesta Maropost
Designed for Media, Publishing and Ecommerce companies, Maropost is a premium marketing automation platform that allows you to acquire, engage and convert prospects and customers across multiple marketing channels (e.g., Emails, SMS). We ensure the best deliverability rates in the market (98%) with a dedicated team to take care of your email marketing needs. Lue lisää tuotteesta Maropost

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Nudgify is a Social Proof, Fomo & Sales Pop app. It works with e-Commerce platforms (Shopify, WooCommerce, Magento, Wix), SaaS & more Lue lisää tuotteesta Nudgify
Nudgify is a Social Proof & Fomo App Tool that integrates seamlessly with e-Commerce platform such as Shopify, WooCommerce and Magento. Nudges turn live data into Social Proof and Sales Pop notifications such as Recent Sales, Live Visitors, but also Google and TrustPilot Reviews. Adding real-world context to your online business helps you to build trust and increase conversions. More Than a Simple Social Proof App (cf. ProveSource, CartKit, Proof Pulse), it goes beyond Social Proof. Lue lisää tuotteesta Nudgify

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
The fastest way to fast user onboarding. Convert more customers and increase retention. Lue lisää tuotteesta Userflow
The fastest way to fast user onboarding You want to improve user onboarding but your developers are busy. Your conversion rate suffers. Userflow lets your whole team build customized in-app surveys, tours and checklists, without code. Convert more customers and increase retention. Lue lisää tuotteesta Userflow

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Solitics enables marketers to be brilliant, driving deeper customer engagements by using & analyzing data for real-time interaction. Lue lisää tuotteesta Solitics
Solitics enables the best marketers to create automated and personalized customer journeys in true real-time (1.8 seconds) across multiple channels. Marketers also get a clear analysis of campaign effectiveness and powerful insights for continuous improvement. Solitics’ proprietary technology leverages low-code integration to connect directly to all distributed data sources on one hand and all marketing channels on the other, going live in under 30 days. Lue lisää tuotteesta Solitics

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
A comprehensive loyalty and digital marketing platform to acquire, influence and re-engage your customers at scale Lue lisää tuotteesta Consumer Marketing Platform
Turn your customers into your brand advocates with world's most engaging automated Loyalty Program. Most effective, economical, easy to setup, customizable and highly scalable. Seamless and friction-less for consumers to use. The consumer participation is very high, with some of our clients achieving up to 76% consistent conversion rate. Comes with marketing automation to re-engage customers and advance dashboards for data analytics and reports. Lue lisää tuotteesta Consumer Marketing Platform

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
yawave is a cloud-based user interaction suite that connects content and users. Lue lisää tuotteesta yawave
yawave is a cloud-based user interaction suite that connects content and users. With the content hub, content can be centrally created, managed, and published across channels. With the user hub, contacts are developed into an active, loyal community. This drives customer loyalty, interactions, content efficiency, awareness, and revenue goals. The Java/React-based software suite is offered as a SaaS solution. The tool set includes contact and community management, and content editor. Lue lisää tuotteesta yawave

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Treasure Data’s CDP brings all your enterprise data together for a single, actionable view of your customer. Lue lisää tuotteesta Treasure Data Suite
Treasure Data is a best-of-breed enterprise customer data platform (CDP) that powers the entire business to shape customer-centricity in the age of the digital customer. We do this by connecting all data into one smart customer data platform, uniting teams and systems to power purposeful engagements that drive value and protect privacy for every customer, every time. Treasure Data is trusted by leading companies around the world, with companies spanning the Fortune 500 and Global 2000 enterprise Lue lisää tuotteesta Treasure Data Suite

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
IndiVideo enables Sales, Marketing, and Communication teams to create, distribute, and optimize videos at scale. Lue lisää tuotteesta IndiVideo
IndiVideo enables Sales, Marketing, and Communication teams to create, distribute, and optimize videos at scale. Marketing teams leverage IndiVideo to enhance automation, increase brand reach, drive conversion, and track engagement. Sales Teams leverage IndiVideo to convert prospects, build relationships, achieve sales targets, and close deals. Communication teams leverage IndiVideo to engage customers, simplify complex products, motivate action, and accelerate the buyer journey. Lue lisää tuotteesta IndiVideo

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Lue lisää tuotteesta Viber

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lue lisää tuotteesta Hootsuite

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer relationships.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Take your customer support to the next level. All you need is the right helpdesk software to engage your customers over multi-channel.
Zoho Desk is a web-based customer service application that helps your company build stronger relationships with customers. Engage your customers via email, social media, live chat, self-service portals and web forms in single interface communication. With Zoho Desk, agents become more productive, managers become more impactful, and customers become more empowered. It's customizable, convenient to use, and it doesn't cost you a fortune. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED ON G2!
Guusto helps HR Leaders at companies with 200+ employees to recognize great work and shape amazing culture. #1 HIGHEST RATED on Capterra & G2! NO POINTS that lack transparency, value and impact. No minimums, markups or hidden fees, and full credit back on unclaimed rewards. FLEXIBLE REDEMPTION so people choose something they actually want. PURPOSE-DRIVEN with one day of clean water donated for every gift sent. FREE ACCOUNT to get started sending rewards in minutes, not months! Lue lisää tuotteesta Guusto

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Intercom is the Engagement OS, an open channel between customer and business that is in the product, in the moment, and on their terms. We break down silos, unifying data and systems to create an ongoing dialogue, so companies can make the most of every opportunity. Lue lisää tuotteesta Intercom

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Engage your customers & increase brand trust with Trustpilot's customer review management tools.
Trustpilot is a customer review management tool that helps businesses engage & build trust with their customers. It gives brands the ability to turn consumer feedback and engagement into real results. Quickly & easily collect, manage & display reviews to improve conversions, stand out in Search and boost sales. Get started with a free account today and see the powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars & more! Lue lisää tuotteesta Trustpilot

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lue lisää tuotteesta Apptivo

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Powerful, easy to use marketing automation software that helps generate qualified leads and translate marketing spending into revenue.
Adobe Marketo Engage is as a centralized marketing hub for orchestration and execution of cross channel campaigns to acquire, engage, nurture, expand and retain customers, throughout complex buying journeys. Marketo Engage facilitates alignment between marketing and sales team to drive revenue and growth for the organization, with efficiency at scale. Lue lisää tuotteesta Marketo Engage

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Create beautiful forms & surveys (and so much more). Give your audience the experience they deserve so you get the data you need.
Get better data and insights with beautiful forms that customers actually enjoy completing. From lead generation to customer feedback, and every stage in between, Typeform has you covered with interactive, customizable forms. Integrations to over 120 apps let Typeform slip seamlessly into your workflow. Best of all, it's super easy: no coding, no onboarding. Oh, and enterprise-grade security to keep all that data safe. Lue lisää tuotteesta Typeform

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta
Twilio SendGrid is the leading cloud-based email delivery platform, trusted by over 80,000 of the world's fastest-growing brands.
Twilio SendGrid is a leader in customer communications. Our trusted, cloud-based email delivery platform helps marketers and developers send with confidence. We are trusted by over 80,000 global customers, big and small, to drive engagement and growth through their email program. In addition to our award-winning API, Twilio SendGrid's Marketing Campaigns offers powerful, one-to-many sending, straightforward segmentation, flexible and frustration-free campaign editing and actionable analytics. Lue lisää tuotteesta SendGrid

Ominaisuudet

  • Live-chat
  • Palautteen hallinta
  • Asiakaspoistuman hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Tietoliikenteen hallinta