Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Customer Engagement-ohjelmisto

Customer Engagement -ohjelmisto auttaa markkinoijia ja liikkeenjohtajia luomaan ja seuraamaan asiakaskokemuksia, joissa käytetään yksilöllistä, kutsuvaa sisältöä. Customer Engagement -ohjelmistoon sisältyy usein sitouttamisen työkaluja digitaaliseen ja mobiiliin ympäristöön, live-chat, pelillistämis­vaihtoehtoja, yksilöityä verkkosisältöä ja dynaamisia lomakkeita. Tähän liittyviä työkaluja on asiakassuhteiden hallintaohjelmistossa, asiakasuskollisuus­ohjelmistossa, asiakastyytyväisyys­ohjelmistossa, Gamification-ohjelmistossa ja blogiohjelmassa.

Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Zendesk Support on johtava käyttötukiohjelmisto, joka on luotu parantamaan asiakassuhteita.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspalvelijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla
LiveAgent on täysin varusteltu asiakkaan sitouttamisohjelmisto, jonka avulla voit viestiä asiakkaiden kanssa useiden heidän suosimiensa kanavien, kuten sähköpostin, tekstiviestin, äänipuhelun tai sosiaalisen median, kautta. LiveAgent tarjoaa tehokkaita raportointiominaisuuksia, universaalin saapuneet-kansion ja hybridien palvelupyyntöjen järjestelmän. Liity BMW:n, Yamahan ja Huawein kaltaisten yritysten joukkoon ja tarjoa maailmanluokan asiakaspalvelua. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi- ja myynti-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. EngageBay tarjoaa ilmaisen, tehokkaan ja helppokäyttöisen live chat -ohjelmiston, jonka avulla asiakkaisiin voidaan olla yhteydessä ja heille voidaan tarjota yksilöllistä tukea henkilökohtaisesti – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike parantaa asiakkaiden sitoutumista chatin ja viestien avulla. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
monday CRM on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday CRM is a cloud-based Work OS, where teams create workflow apps in minutes to run their processes, projects, and everyday work. Teams shape workflows and projects, code-free, with an adaptive platform that automates manual work and connects teams in a digital workspace. The platforms features include: customizable workflow templates, time tracking, automations, data dashboards, and integrations with popular tools. More than 100,000 companies around the world rely on monday.com. Lue lisää tuotteesta monday CRM

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa.
Muuta jokainen vuorovaikutus mahdollisuudeksi luoda uskollisia ja tyytyväisiä elinikäisiä asiakkaita. Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä ennakoivaa yhteistyötä asiakkaiden kanssa ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava, monikanavainen, pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan tehokkaasti saapuvaa viestintää ja lähteviä kampanjoita tehokkaiden reititysominaisuuksien avulla. Yhdistetyn työpöydän ansiosta edustajat saavat 360 asteen näkymän asiakkaaseen ja voivat vaihtaa saumattomasti kanavasta ja vuorovaikutuksesta toiseen. Syväluotaava analytiikka, tallennuskäytännöt ja henkilöstöhallinta ovat sisäänrakennettuja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität aina asiakkaiden odotukset. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Edistä koulutuksella loistavia asiakaskokemuksia; tarjoa strategisia, arvokeskeisiä asiakaskoulutusohjelmia LearnUpon LMS:n avulla.
Vahvista pitkän aikavälin suhteita ja tue asiakkaidesi kasvua yhdellä käyttäjäkeskeisellä ratkaisulla LearnUpon LMS -järjestelmässä. Anna asiakkaillesi tarvittavat työkalut opastetulla perehdytyksellä, varmista arvopohjaisilla tuoteresursseilla asiakkaidesi pysyminen pitkällä aikavälillä ja vähennä tukikyselyitä, jotta tiimisi voi käydä tuottavampia keskusteluja asiakkaiden kanssa. Ehkäpä voisit jopa luoda oman asiakasakatemian? Lue lisää tuotteesta LearnUpon

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Kokonaisvaltainen asiakassuhderatkaisu, jossa on live-chat, verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkaominaisuudet.
Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Herätä Sprinklrin avulla asiakkaiden mielenkiinto ja luo myönteistä vuorovaikutusta yrityksen tasolla. Tämän mahdollistaa alan kehittynein tekoälymoottori.
Sprinklr voi auttaa luomaan saumattoman ja myönteisen kokemuksen asiakkaillesi, kun nämä asioivat yli 35 nykyaikaisella kanavalla. Tämän mahdollistaa alan kehittyneimpiin kuuluva tekoälymoottori, jonka avulla voit ryhtyä töihin missä vain ja milloin tahansa. Yli 90 % maailman 100 parhaasta yrityksestä luottaa siihen, että Sprinklr saa aikaan tehokkaan asiakassitoutumisratkaisun. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päävaiva ja katso, miten maailman ainoa yhdistetty CXM-alusta voi auttaa kasvattamaan liikevaihtoa, vähentämään kustannuksia ja lieventämään riskejä. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Whatfix edistää teknologian käyttöönottoa ja parantaa samalla käyttäjien tuottavuutta sekä sitoutumista kontekstuaalisen sovelluksissa näytettävän ohjeistuksen avulla.
Whatfix on luotetuin digitaalinen käyttöönottoalusta maailmanlaajuisesti. Se auttaa sekä pienempiä yrityksiä että Fortune 500 -yrityksiä edistämään ohjelmistojen käyttöönottoa, lyhentämään julkaisuaikaa, lisäämään työntekijöiden tuottavuutta ja parantamaan ohjelmistoinvestointien tuottoja. Eräs Yhdysvaltojen suurimmista yrityksistä säästi Whatfixin avulla jopa 950 000 dollaria luomalla räätälöidyn loppukäyttäjien koulutuksen. Gartner Peer Insights on antanut meille arvosanan 4,8. Jos etsit digitaalista muutosta, ota meihin yhteyttä! Lue lisää tuotteesta Whatfix

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Paranna asiakassitoutumista ja hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä edullista alustaa käyttäen.
Erinomainen ratkaisu asiakkaiden tehokkaampaan sitouttamiseen yrityksessäsi. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Userlanella voit automatisoida käyttäjien perehdytystä ja tukea sekä viime kädessä myös kasvattaa asiakkaiden sitoutumista ja kokonaisarvoa.
Userlanella voit luoda asiakkaille räätälöityjä opastusratkaisuja suoraan ohjelmistosovellukseesi. Sen avulla voit luoda sovelluksessa näytettävää vuorovaikutteista sisältöä, joka opastaa käyttäjiä prosessien läpi reaaliaikaisesti. Näin käyttäjät pääsevät käyttämään ohjelmistoa heti, mikä myös parantaa asiakkaiden sitoutumista. Userlanen avulla voit määrittää asiakaspolkusi paremmin kaikkien tärkeiden kosketuspisteiden kautta sovelluksen kaikissa vuorovaikutustilanteissa. Lue lisää tuotteesta Userlane

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Tee parempia päätöksiä palautteen avulla
Käytä kokemustamme seuraavassa projektissasi. Meillä on laaja kokemus kaikesta avaimet käteen -periaatteella olevista asiakas- ja työntekijäkokemusprojekteista räätälöityihin ratkaisuihin satojen tuhansien vastaajien kanssa. Me uskomme tiedon olevan perusta muutokselle. Tiedolla on mahdollisuus vauhdittaa muutosta organisaatioissa. Se mahdollistaa oikeiden päätösten tekemisen nyt ja tulevaisuudessa. Me Questbackilla olemme äärimmäisen kiinnostuneita tekemään juuri teistä tiedolla johtavan organisaation. Lue lisää tuotteesta Questback

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Tarjoaa postilaatikon, jonka avulla yritykset voivat viestiä asiakkaidensa kanssa tehokkaasti eri viestintäkanavia käyttäen yhdestä paikasta käsin.
Trengo kasvattaa tiimin tuottavuutta ja tehostaa asiakasviestintää yhdistämällä kaikki viestintäkanavat yhteen yhteiseen postilaatikkoon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen hallintapaneeliin.
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen, edustajille tarkoitettuun hallintapaneeliin. Näin ollen palvelupyyntöjärjestelmiä ei tarvita ja brändit voivat rakentaa vahvempia suhteita asiakkaisiinsa. Saat reaaliaikaisia tilastotietoja suorituskyvystä, tehokkaita reititysominaisuuksia, automaatioita, integrointeja ja paljon muuta. Vieraile verkkosivustollamme tai varaa esittely, niin näet, miten Dixa voi tehostaa edustajiesi ja asiakkaidesi kokemusta. Lue lisää tuotteesta Dixa

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat
Luo asiakasmatka-, persona- ja sidosryhmäkarttoja verkossa. Tee yhteistyötä ja jaa matkoja vertaisten kanssa ja esitä asiakkaille.
Smaply on kaiken kokoisille yrityksille suunnattu matkakartoitustyökalu, joka parantaa asiakaskokemusta ja laajentaa muotoiluajattelua organisaatiossaan. Joustavat editorit | yhteistyö | live-jako | palautetila | ammattimainen vienti | useat persoonat | dataintegraatiot | API | koulutukset | tuki | hankinta | valmennustunnit | käyttäjäkohtainen hinta | englanti ja espanja | linkkikaista | Journey map -mallit | persoonamallit | mallit ja toimialakohtaiset esimerkit. Lue lisää tuotteesta Smaply

Ominaisuudet

  • Tietoliikenteen hallinta
  • Monikanavainen viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Palautteen hallinta
  • Asiakashistoria
  • Live-chat