Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Tiedostonjako-ohjelmisto

Tiedostonjako-ohjelmiston avulla voidaan jakaa tietoja nopeasti ja turvallisesti yrityksen ja sen ulkopuolisten kumppaneiden kanssa. Ohjelmisto mahdollistaa tietojen synkronoinnin kaikilla laitteilla sekä tiedostojen ja tietojen käytön mistä tahansa ja ratkaisee datan säilytykseen liittyvät ongelmat. Jos tarvitset lisäapua, katso yhteistyö­ohjelmisto, Document Management -ohjelmisto, julkaisujärjestelmä ja portaaliohjelmisto.

Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Reaaliaikainen synkronointi
  • Vedä ja pudota
  • Salaus
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Käyttäjien hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Versiohallinta
  • Sisällönhallinta
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Reaaliaikainen synkronointi
  • Vedä ja pudota
  • Salaus
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Käyttäjien hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Versiohallinta
  • Sisällönhallinta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Reaaliaikainen synkronointi
  • Vedä ja pudota
  • Salaus
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Käyttäjien hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Versiohallinta
  • Sisällönhallinta
monday.com on alusta, jossa tiimit jakavat tiedostoja ja viestivät niin yksinkertaisten tehtävien kuin monimutkaisten portfolioiden yhteydessä.
monday.com Work OS on yhteistyöalusta, jonka avulla tiimit voivat jakaa tiedostoja ja keskustella niistä projektien yhteydessä. Koska monday.com integroituu G-Suiteen, Microsoftiin ja Adobe Creative Cloudiin, voit helposti seurata tiimisi kaikkia töitä yhdessä keskitetyssä paikassa. Määritä sitten mukautetut automaatiot, jotka ilmoittavat tiimin jäsenille muutoksista palauteprosessin virtaviivaistamiseksi. monday.com on älykäs ja tehokkuutta lisäävä tapa hallita tiimiä. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Reaaliaikainen synkronointi
  • Vedä ja pudota
  • Salaus
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Käyttäjien hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Versiohallinta
  • Sisällönhallinta
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Reaaliaikainen synkronointi
  • Vedä ja pudota
  • Salaus
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Käyttäjien hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Versiohallinta
  • Sisällönhallinta
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Sano hyvästit loputtomille sähköpostiketjuille ja massiivisille liitetiedostoille. Tallenna, lataa ja jaa asiakirjoja, kuvia, valokuvia, videoita ja muita mediatiedostoja. Järjestä kaikki visuaalinen tieto yhdelle taululle! Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Reaaliaikainen synkronointi
  • Vedä ja pudota
  • Salaus
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Käyttäjien hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Versiohallinta
  • Sisällönhallinta
Bitrix24 on suosittu ilmainen väline tiimien tiedostojen jakoon jopa 12 henkilön välillä. 5 Gt:stä rajattomaan (kyllä, rajattomaan) tallennustilaan.
Bitrix24 on kahdeksan miljoonan yrityksen käyttämä maksuton alusta tiedostojen jakamiseen ja asiakirjojen hallintaan. Voit myös ottaa Bitrix24:n käyttöön paikallisesti, asentaa sen omalle palvelimellesi ja muuttaa tarvittaessa lähdekoodia. Valitset sitten ilmaisen tai maksullisen version, pilvipalvelut tai itse ylläpidettävän version, saat samat ominaisuudet. Työpöytäsovellukset PC:lle ja Macille, mobiilisovellukset iOS:lle ja Androidille, online- ja offline-muokkaus, asiakirjojen hallinta joustavilla käyttöoikeuksilla ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Reaaliaikainen synkronointi
  • Vedä ja pudota
  • Salaus
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Käyttäjien hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Versiohallinta
  • Sisällönhallinta
FORDATA Virtual Data Room mahdollistaa nopean, turvallisen ja poikkeuksellisen hyvin tuetun tiedonjakamisen, mikä johtaa parempiin kauppoihin.
Olemme Euroopan luotetuin virtuaalisten tietohuoneiden tarjoaja, numero yksi. FORDATA on paljon enemmän kuin vain alusta luottamuksellisten asiakirjojen turvalliseen jakamiseen. Asiantuntemuksemme ja yli 1200 projektin onnistunut toteuttaminen on saanut tunnustusta ja tukea investointipankkareilta, sijoitusliikkeiltä sekä lakimiehiltä. Haluamme, että jokainen transaktiosi toteutuu juuri suunnittelemallasi tavalla. Käyttämällä palveluitamme lupauksemme on työn mukavuus, mielenrauha ja täydellinen turvallisuus. #FORDATAtiimi on täällä SINUA varten. Lue lisää tuotteesta FORDATA VDR

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Reaaliaikainen synkronointi
  • Vedä ja pudota
  • Salaus
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Käyttäjien hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Versiohallinta
  • Sisällönhallinta
Filemail on turvallinen pilvipohjainen tiedostonsiirtoratkaisu. Se on yhteensopiva useiden valtuuksien, tarkastettavien jälkien, hallinto- ja käyttöoikeuksien kanssa.
Filemail on turvallinen pilvipohjainen tiedostonsiirtoratkaisu, jota voit käyttää minkä tahansa kokoisten tiedostojen lähettämiseen, rajoittamattomilla vastaanottajilla, latauksilla ja kaistanleveydellä. Sitä käyttävät ammattilaiset, pk-yritykset ja yritykset. Joitakin ominaisuuksiamme ovat mm: 1. Kyky lähettää kaikenkokoisia tiedostoja 2. Sovellukset kaikille tärkeimmille alustoille 3. Erilaisten maailmanlaajuisten ja alueellisten toimeksiantojen noudattaminen: GDPR, HIPAA, ISO27001, SOX, FISMA, GLBA+, GPG13. 4. Hallinta- ja käyttöoikeudet, ilmoitukset sekä täydelliset tarkastettavissa olevat jäljet. Lue lisää tuotteesta Filemail

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Reaaliaikainen synkronointi
  • Vedä ja pudota
  • Salaus
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Käyttäjien hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Versiohallinta
  • Sisällönhallinta
Lähetä suuria tiedostoja: se on nopeaa, helppoa ja turvallista : Siirrä valokuvia, videoita ja isoja tiedostoja, joiden koko on jopa 200 Gt siirtoa kohden, yhteystietoihin
Lähetä suuria tiedostoja - nopeasti, helposti ja turvallisesti : Siirrä valokuvia, videoita ja suuria tiedostoja, joiden koko on jopa 200 Gt siirtoa kohden, yhteystietoihin. TransferNow on turvallinen alusta valokuvien, lomavideoiden, suosikkimusiikin sekä henkilökohtaisten ja ammatillisten asiakirjojen lähettämiseen ja jakamiseen. Ota tiedostosi mukaan kaikkialle ja jaa ne helposti ystäviesi, työtovereidesi ja perheesi kanssa, jotta kaikki pääsevät nopeasti käsiksi samoihin tietoihin! Lue lisää tuotteesta TransferNow

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Reaaliaikainen synkronointi
  • Vedä ja pudota
  • Salaus
  • Mobiiliyhteys
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Käyttäjien hallinta
  • Asiakirjojen tallennus
  • Versiohallinta
  • Sisällönhallinta