493 tulosta
OnBoard board intelligence platform simplifies complex board processes to make board meetings more effective. Start a free trial now! Lue lisää tuotteesta OnBoard
Board meetings should be informed, effective, and uncomplicated. The OnBoard board intelligence platform transforms complicated processes so boards can focus on what matters: Realizing their vision for the organization. Experience a board portal that makes decision-making easier with a system of record for directors, executives, and administrators and intuitive data and analytics on any device, in any place, at any time. Ready to start using OnBoard? Contact us for a free 30-day trial. Lue lisää tuotteesta OnBoard

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Filestack is the ultimate file upload, transformation, and delivery service for developers. Lue lisää tuotteesta Filestack
Filestack has a wide range of services and tools for managing files and delivering content. Its APIs and user interface integrations make it easy to upload, change, and send files, and its scalable infrastructure makes it possible to get high performance and access from anywhere in the world. Filestack's services are perfect for businesses and individuals who need to manage large amounts of content and ensure the fast, reliable delivery of that content to their users. Lue lisää tuotteesta Filestack

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Lue lisää tuotteesta Google Drive

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Start a free trial!
Share folders and invite both co-workers and specific users outside your company with easy to use file permissions. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Lue lisää tuotteesta Dropbox Business

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace provides flexible storage options so you will always have enough space for your files. Store any and every file. Access files any time, anywhere from your desktop and mobile devices. Use shared drives to store your team’s work in secure, easy-to-manage shared spaces. Any files added to shared drives are owned collectively by the team, so everyone stays up to date. Lue lisää tuotteesta Google Workspace

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Lue lisää tuotteesta Microsoft 365

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lue lisää tuotteesta OneDrive

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Easily share files with both internal teams and external partners, while securing sensitive content and protecting IP.
Easily share files with both internal teams and external partners, while securing sensitive content and protecting IP. Watermark confidential files or set granular permissions so only the right people can view, download, or edit content. Lue lisää tuotteesta Box

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lue lisää tuotteesta Microsoft SharePoint

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
monday.com on alusta, jossa tiimit jakavat tiedostoja ja viestivät niin yksinkertaisten tehtävien kuin monimutkaisten portfolioiden yhteydessä.
monday.com Work OS on yhteistyöalusta, jonka avulla tiimit voivat jakaa tiedostoja ja keskustella niistä projektien yhteydessä. Koska monday.com integroituu G-Suiteen, Microsoftiin ja Adobe Creative Cloudiin, voit helposti seurata tiimisi kaikkia töitä yhdessä keskitetyssä paikassa. Määritä sitten mukautetut automaatiot, jotka ilmoittavat tiimin jäsenille muutoksista palauteprosessin virtaviivaistamiseksi. monday.com on älykäs ja tehokkuutta lisäävä tapa hallita tiimiä. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla organisaatiot voivat suunnitella, seurata ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä. Smartsheetin helppokäyttöisen käyttöliittymän, reaaliaikaisten Gantt-kaavioiden ja hallintapaneelien sekä työn automatisointiominaisuuksien ansiosta se on jo yli 80 000 brändin apuväline projektin- ja työnhallinnassa. *Vuonna 2018 myönnetyt palkinnot: Forrester Research julisti alustan edelläkävijäksi yritysten yhteistyön hallinnassa. Se pääsi myös Deloitten Fast 500 -listalle ja sai 451 Researchilta tunnustusta teknologisesta innovaatiosta ja visiosta. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data.
File transfer solution with elegant backgrounds and customizable emails that can store 100GB and transfer 20GB of data. Lue lisää tuotteesta WeTransfer

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Wrike is an enterprise project management software with prebuilt templates, time tracking, Gantt charts, Kanban boards, and more.
Wrike is an award-winning project management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Create a streamlined digital workplace using custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time tracking, real-time updates, version control, and performance reports, all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications including Google Drive, Dropbox, and Microsoft OneDrive to automate your everyday processes. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, and more. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Lue lisää tuotteesta Join.Me

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like chat, video calling, posts and groups.
Workplace connects everyone in an organization using familiar Facebook features like Chat, video calling, posts and Groups. It integrates with the business tools you already use and provides a simple, secure and more productive way for people to share knowledge, work together and build connected communities. Lue lisää tuotteesta Workplace from Meta

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups. Lue lisää tuotteesta iCloud

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Sano hyvästit loputtomille sähköpostiketjuille ja massiivisille liitetiedostoil le. Tallenna, lataa ja jaa asiakirjoja, kuvia, valokuvia, videoita ja muita mediatiedostoja. Järjestä kaikki visuaalinen tieto yhdelle taululle! Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Reach new levels of efficiency in your department by using Rubex to automate routine processes, protect sensitive data and more.
Empower your team to work more efficiently with eFileCabinet. Our cloud-based document management solution gives you access to your important documents from anywhere—protected with encrypted, bank-level security that makes maintaining compliance easy. Experience the power of document management like never before with innovative features like: Advanced full-text search Automated workflows Form-fill eSignature Secure sharing Lue lisää tuotteesta eFileCabinet

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Lue lisää tuotteesta Yammer

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Bitrix24 on suosittu ilmainen väline tiimien tiedostojen jakoon jopa 12 henkilön välillä. 5 Gt:stä rajattomaan (kyllä, rajattomaan) tallennustilaan.
Bitrix24 on kahdeksan miljoonan yrityksen käyttämä maksuton alusta tiedostojen jakamiseen ja asiakirjojen hallintaan. Voit myös ottaa Bitrix24:n käyttöön paikallisesti, asentaa sen omalle palvelimelle si ja muuttaa tarvittaessa lähdekoodia. Valitset sitten ilmaisen tai maksullisen version, pilvipalvelut tai itse ylläpidettävän version, saat samat ominaisuudet. Työpöytäsovellukset PC:lle ja Macille, mobiilisovellukset iOS:lle ja Androidille, online- ja offline-muokkaus, asiakirjojen hallinta joustavilla käyttöoikeuksilla ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Dotloop is the only complete real estate transaction management software that enables brokers, agents and teams to closes deal faster.
On average, every month, over 150 real estate brokerages and teams switch to dotloop's transaction management software. Currently supporting more than 10,000 brokerages and teams across the U.S. and Canada, dotloop touches more than 50% of all U.S. real estate transactions and has earned a near-perfect 98% Retention Rate. Not to mention a top-rated mobile app - 4.8/5 stars with over 46,000 reviews. Lue lisää tuotteesta dotloop

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
IDrive protects all your PCs, Macs, mobile devices and servers into one cloud backup account.
IDrive Online Backup is a backup solution that allows users to backup an unlimited number of devices into one account, including PCs, Macs, mobile devices, and servers. Offers plans for personal use, business, and enterprise. IDrive® e2 is an S3 compatible, scalable cloud-object storage platform with no ingress/egress fees and no extra fee for downloading data. It supports storing data in the cloud, off-site disaster recovery, and long term storage, and more. Lue lisää tuotteesta IDrive

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Self-hosted secure file exchange and collaboration technology combining easy cross-platform interfaces with ultimate control over data.
Nextcloud Hub is the most popular self-hosted file sync & content collaboration platform. Nextcloud combines the convenience and ease of use of public clouds with the security, privacy & control business needs. Our 100% open source self-hosted solution quickly deploys & integrates deep in existing storage and user directories, delivering easy collaboration on the go to your users. It is extensible with over 200 first and third party apps from our ecosystem. Lue lisää tuotteesta Nextcloud

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
RingCentral Video is an integrated video conferencing, screen sharing, and messaging for teams big and small. No downloads required.
RingCentral Video is a modern online meetings experience powered by the market-leading RingCentral unified communications platform. It combines high-quality video, audio, screen sharing, and team messaging into a collaborative online meeting hub that sparks conversations and fuels ideas anytime, anywhere, on any device. Lue lisää tuotteesta RingCentral Video

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
The secure file sharing and storage solution built for business. Featuring state-of-the-art, compliance-supporting security.
Take productivity to the next level with ShareFile. Securely send, share, get feedback, approvals and even e-signatures on any file, fast. Business-class file sharing meets real-time collaboration to accelerate productivity with automated workflows you customize and control. Give real-time feedback, request approvals, co-edit—even get legally binding e-signatures seamlessly—on any device. Plus, with real-time tracking, you always know exactly where things stand. Using SSAE 16 Type II certified Lue lisää tuotteesta Citrix ShareFile

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Flock is a team communication tool that helps you get work done, only faster! Web conferencing, instant messaging, file sharing and mor
Steamline team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Lue lisää tuotteesta Flock

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Hightail lets you send large files securely, making sharing content easy for both you and your recipients.
Share and transfer large files, up to 25GB each, to anyone easily with Hightail. Features such as encryption, access code setting, recipient verification and expiration date configuration keeps your files secure, while notifications ensure your files have been delivered. You can also collect files from guests with our Uplink add-on, a personalized URL for others to transfer files to you without needing an account. Hightail is the simple file sharing solution for both you and your recipients. Lue lisää tuotteesta Hightail

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Lue lisää tuotteesta Glasscubes

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
FileCloud is a hyper-secure, content collaboration platform (CCP) enabling powerful file sharing and compliance for millions of users.
FileCloud is a hyper-secure, content collaboration platform (CCP) that specializes in compliance, governance, data leak protection, workflow automation, and digital rights management. With public, private, and hybrid cloud solutions for file sharing, sync, and mobile access, FileCloud supports millions of users around the world, including top Global 1000 enterprises, educational and government institutions, and managed service providers. For more information, visit www.filecloud.com. Lue lisää tuotteesta FileCloud

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Trusted by professionals to securely share large volumes of sensitive documents for due diligence, compliance and litigation.
More deals, diligence and compliance gets done in Firmex data rooms. With 20,000+ new rooms opened a year, thousands of businesses manage highly sensitive projects and processes with Firmex. Our robust and secure data rooms, along with our industry-leading customer service, give you control over your critical documents. Firmexs flexible pricing is unique in the market with an unlimited data room subscription or per-use transaction pricing. SOC 2, GDPR, HIPAA compliant. SSO, API and Redaction. Lue lisää tuotteesta Firmex Virtual Data Room

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Lue lisää tuotteesta CloudApp

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Metadata-driven document management platform that enables you to easily organize and manage all of your documents and information.
M-Files is a global leader in information management. The M-Files metadata-driven document management platform enables knowledge workers to instantly find the right information in any context, automate business processes, and enforce information control. This provides businesses with a competitive advantage and substantial ROI as they deliver better customer experiences and higher-quality work with lower risk. Lue lisää tuotteesta M-Files

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
An online file management system that lets you create, store, organize, collaborate and share files securely.
Zoho Docs is an online file storage and management software. Save all your images, videos, files and documents & access them across all devices from anywhere and at anytime. Sync your offline files to the cloud using Zoho Docs Sync. Your data is kept secured and encrypted during transit. Share files, collaborate with your team, manage access permissions, assign tasks and get work done without hassle. You can also preview over 160 different file types without having to download them. Lue lisää tuotteesta Zoho Docs

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Bynder’s digital asset management platform helps you conquer the chaos of proliferating content. Unite. Create. Thrive.
Bynder goes far beyond managing digital assets. Our digital asset management platform enables teams to conquer the chaos of proliferating content, touchpoints, and relationships in order to thrive. W ith powerful and intuitive solutions that embrace the way people want to work, and a richly integrated ecosystem, we are the brand ally that unifies and transforms the creation and sharing of assets, inspiring teams, delighting customers, and elevating businesses. Lue lisää tuotteesta Bynder

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Web-based storage solution with secure data transfer and iron-clad encryption that keeps your documents safe.
pCloud Business - Secure Cloud Storage Solution for All company sizes - One place to store, sync and collaborate on your business files with your colleagues - pCloud Business - 1 TB per each user in the Business account - pCloud Business Pro - Unlimited storage for you and your team - Share your business documents securely with colleagues, partners and clients - Easy to use tools designed to help you control and optimize your workflow You can try pCloud Business - Free for 30 days Lue lisää tuotteesta pCloud Business

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
MangoApps is a modern intranet platform that helps you create a unified employee experience and keep everyone on the same page.
MangoApps is an intranet platform that gives you all the tools you need to create a unified employee experience and keep all your people on the same page, from wherever they are. Our modern, user-friendly intranet serves as a centralized hub where your employees can find all of their tools and updates in a single, customized dashboard. This approach promotes alignment, efficiency, and community, and enables everyone to find the files, colleagues, and information they need without any roadblocks. Lue lisää tuotteesta MangoApps

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Team collaboration app with free storage, unlimited messages and users.
Share and keep all your files in one place - a free Pumble workspace. Share any type of files - audio, video, documents, images, screenshots - and go back to them whenever you or a new coworker needs them. Anyone in a conversation where a file was added can open the file, share it to another conversation, or download it to their device. Visit the Pumble help center to learn more about file sharing & storage, and explore all Pumble features. Lue lisää tuotteesta Pumble

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
GoAnywhere MFT is an enterprise-ready managed file transfer solution that allows you to simplify, encrypt and automate file transfers.
GoAnywhere MFT is an award-winning managed file transfer software which secures, automates and logs all file transfer activity using a centralized enterprise-level approach. This solution can save you time & money, improve security and help meet compliance requirements. **Winner of 2017 Cybersecurity Excellence Award for Secure File Transfer** Lue lisää tuotteesta GoAnywhere MFT

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Tresorit is the end-to-end encrypted file sync and sharing solution which safeguards confidential information by design.
Tresorit is an end-to-end encrypted file sync and sharing solution designed to safeguard sensitive content. Unlike other public cloud vendors, Tresorit has no access to user files, which ensures maximum confidentiality. - Files are protected from the moment you upload them to the cloud, until they reach the intended recipient. - Tresorit provides a digital workspace where your highly sensitive documents remain safe. - Manage and oversee all users and their data with powerful control options. Lue lisää tuotteesta Tresorit

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
CapLinked's Virtual Data Room software provides the best way to securely share and track all of your critical files.
CapLinked provides an industry leading Virtual Data room and Document Management solution, making limited security, out of office access, and frustrating indexing limitations things of the past. Experience the flexibility of being able to access information securely from anywhere on any platform or device in addition to having a full API complete with private keys for developers. Get started with the best tool for digital rights management and due diligence in minutes with a free trial! Lue lisää tuotteesta CapLinked

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Wimi is the most user-friendly and comprehensive project management tool for SMBs.
Wimi is a project management tool that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical PM software by enabling teams to track everything they're working on. With messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing, Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter on projects. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Lue lisää tuotteesta Wimi

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. Lue lisää tuotteesta SmartVault

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Cloud-based file sharing solution that helps users collaborate remotely with screen capturing, note taking, URL shortening & more.
Take a screenshot or drop a file. Share it via email, IM, Twitter, Facebook, whatever. Share the stuff you're working on with clients and colleagues in seconds. Collaborate faster, smarter, and better with Droplr. Also available in native applications for Mac, Windows and iPhone. Lue lisää tuotteesta Droplr

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
eXo enables organizations to solve critical business challenges with a secure Enterprise File Sharing and Content Management features.
eXo Platform provides secure Enterprise File Sharing and Content Management features. eXo Platform¿s file sharing capabilities allow users to exchange different types of content using the built-in chat application, mentions and document libraries. eXo Platform allows organizations to move beyond a traditional intranet to a digital workplace that brings people and resources together to solve critical business challenges and build a strong corporate culture. Lue lisää tuotteesta eXo Platform

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
FileZilla is a FTP software that comes with a graphical user interface and can be run on mutliple platforms such as windows and linux.
FileZilla is a FTP software that comes with a graphical user interface and can be run on mutliple platforms such as windows, BSD, Mac OS X, linux, and more. Lue lisää tuotteesta FileZilla

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Cerberus FTP Server is an FTP/S, SFTP, and MFT server with support for HTTP/S transfer via on-premise or cloud-integrated installation.
Cerberus FTP Server is a Windows-based FTP/S, SFTP, and MFT server with support for HTTP/S transfer via on-premise or cloud-integrated installation. Features include: - AD and LDAP integration - Advanced logging and reporting - Client certificate verification - Event & alert automation - FIPS 140-2 validation - File Retention Policies - HIPAA compliance support - HTTP/S web client - Public/Ad-Hoc transfer - IP auto-banning and geoblocking - Server replication - SOAP API Lue lisää tuotteesta Cerberus FTP Server

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Eliminate the monotony of back-and-forth emails. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster.
Eliminate the monotony of back-and-forth emails and inefficient systems when gathering client information. Get hours back each week as FIleInvite handles the most time-consuming work for you. Gather all the documents, signatures, and data you require up to 80% faster. Set a due date and send an Invite. Your clients receive an email with a link to their own secure client portal, they're then guided through an intuitive portal experience where they can action your requests. Lue lisää tuotteesta FileInvite

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet
Branded File Sharing & Digital Asset Management & in one integrated, secure and cost-effective solution. Unlimited users in all plans!
Filecamp is a cloud-based File Sharing solution that helps companies organize and share their digital media such as images, videos, and brand guidelines. Unlimited users in all plans, each user configured with their own set of user-, admin-, and folder permissions. Unique custom branding options will make sure your file-sharing solution matches your brand guide. More than 1500 brands from all over the world trust Filecamp with their digital assets and brand guidelines. Lue lisää tuotteesta Filecamp

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Haku/suodatus
  • Vedä ja pudota
  • Asiakirjojen hallinta
  • Salaus
  • Yhteistyövälineet