Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

iPad POS-ohjelmisto

Käytä Capterraa maassa Suomi löytääksesi parhaan kategorian iPad POS-ohjelmisto tuotteen yrityksellesi.

3 tulosta
Kaikenkattava, kaikilla laitteilla toimiva POS-ohjelmisto pesuloihin ja kuivapesuloihin Myös nouto- ja toimitussovellukset iOS- ja Android-laitteissa
Kattava kuivapesu- ja pesulapalveluiden POS-ohjelmisto, joka toimii millä tahansa tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella CleanCloud on nopea ja helppokäyttöinen järjestelmä, joka parantaa myymälöidesi tuottavuutta. CleanCloudin iOS- ja Android-sovellusten avulla voit tarjota nouto- ja toimituspalveluja ja kasvattaa liiketoimintaasi. Erityisiä ominaisuuksia ovat mm. kaikkien tulostinmallien tukeminen, usean liikkeen hallinta, kokoaminen, automaattinen laskutus, sähköposti- tai SMS-ilmoitukset, henkilöstön seuranta, reittisuunnittelu, ja ilmaiset päivitykset. Lue lisää tuotteesta CleanCloud

Ominaisuudet

  • Kanta-asiakasohjelma
  • Myynnin raportit
  • Työntekijöiden hallinta
  • Ostotilausten hallinta
  • Luottokorttien käsittely
  • Asiakastilit
  • Useita sijainteja
  • Reaaliaikaiset tiedot
  • Inventaarion seuranta
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • POS (kassajärjestelmä)
Arryved on hotelli- ja ravintola-alan kokonaisvaltainen, mobiilipohjainen POS- ja hallintajärjestelmä, joka on kehitetty erityisesti dynaamisille baareille ja ravintoloille.
Arryved on luotetuin ruoka-, juoma-, musiikki- ja majoituspaikkojen kokonaisvaltainen POS-järjestelmä. Alan asiantuntijoiden ja harrastajien kehittämän Arryvedin joustava järjestelmä tekee palvelusta helppoa, jotta henkilökunta voi keskittyä asiakkaiden hurmaamiseen. Lisäksi kauppiailla on kattavien, muokattavien ominaisuuksien ansiosta vapaus kokeilla ja tunnistaa, mikä on parasta liiketoiminnan kasvulle. Arryved tarjoaa yksinkertaista hinnoittelua ja maailmanluokan asiakastukea viikon jokaisena päivänä, mikä korostaa yrityksen sitoutumista menestyvien yritysten skaalaamiseen. Lue lisää tuotteesta Arryved

Ominaisuudet

  • Kanta-asiakasohjelma
  • Myynnin raportit
  • Työntekijöiden hallinta
  • Ostotilausten hallinta
  • Luottokorttien käsittely
  • Asiakastilit
  • Useita sijainteja
  • Reaaliaikaiset tiedot
  • Inventaarion seuranta
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • POS (kassajärjestelmä)
Oracle Simphony POS sopii kaikenlaisiin ja -kokoisiin ravintoloihin, kuten rentoihin ruokaloihin, pikaruokaloihin, perheravintoloihin, franchising-yrityksiin, pubeihin tai stadioneille.
Oracle Simphony POS on suunniteltu kunnianhimoisia ravintoloita varten. Pilvipohjainen POS yhdistää toimintasi jokaisen osa-alueen, joten voit hallita helposti online-tilauksia, keittiötoimintoja, varastoa, ruokalistoja, toimituksia, kanta-asiakkuuksia ja paljon muuta. Reaaliaikainen analytiikka sisältyy hintaan, joten sinulla on aina ajankohtaista tietoa myynnistä, kustannuksista ja henkilökunnan suoriutumisesta. Simphonyn avoin API ja laaja pilvimarkkinapaikka tarjoaa sinulle rajattomasti joustavuutta, ketteryyttä ja skaalautuvuutta. Lue lisää tuotteesta Simphony POS

Ominaisuudet

  • Kanta-asiakasohjelma
  • Myynnin raportit
  • Työntekijöiden hallinta
  • Ostotilausten hallinta
  • Luottokorttien käsittely
  • Asiakastilit
  • Useita sijainteja
  • Reaaliaikaiset tiedot
  • Inventaarion seuranta
  • Kolmannen osapuolen integroinnit
  • POS (kassajärjestelmä)