Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

MSP-ohjelmisto

MSP-ohjelmisto auttaa palveluntarjoajia etäverkon skannauksessa, järjestelmä­analyysissa ja eri asiakkaiden palvelupyyntöjen hallinnassa. Sen yksi keskitetty hallintapaneeli säästää aikaa kriittisen järjestelmän valvonnassa. MSP-ohjelmisto voi myös auttaa yritystä asiakaslaskutuksessa. Palveluntarjoajat voivat olla kiinnostuneita myös IT-hallinta-ohjelmistosta, IT-palvelu-ohjelmistosta ja ITSM-ohjelmistosta.

Zoho Assist tarjoaa yksinkertaisen ja suoraviivaisen käyttöliittymän yhteyden muodostamiseen etätietokoneisiin kaikkialla maailmassa.
Käytä tietokonettasi tai mobiililaitettasi mistä tahansa ja milloin tahansa Zoho Assistin avulla; yhden luukun ratkaisusi etätukeen, näytön jakamiseen ja valvomattomaan käyttöön. Aloita jo tänään yhdellä alan turvallisimmista, luotettavimmista ja edullisimmista ohjelmistoista. Ei vaadi ennakkoasennusta. Monipuolinen tuki saatavilla. Toimii kaikilla laitteilla. Tukee kaikkia tärkeimpiä web-välityspalvelimia ja palomuureja. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist

Ominaisuudet

  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Laskutus
  • Käyttötuen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Aikataulutus
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Mukautettavat raportit
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelimen seuranta
  • Konfiguraation hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Laskutus
  • Käyttötuen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Aikataulutus
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Mukautettavat raportit
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelimen seuranta
  • Konfiguraation hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Freshservicen MSP-tila auttaa tarjoamaan parannettua IT-tukea useille asiakkaille yhdeltä alustalta.
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Laskutus
  • Käyttötuen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Aikataulutus
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Mukautettavat raportit
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelimen seuranta
  • Konfiguraation hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta
Endpoint Central MSP on integroitu työpöytä- ja mobiililaitteiden hallintaohjelmisto, joka auttaa hallittuja palveluntarjoajia hallitsemaan tehokkaasti asiakkaidensa pöytätietokoneita, palvelimia, kannettavia tietokoneita ja mobiililaitteita keskitetysti. Se sopii pienille, keskikokoisille ja suurille MSP:ille. Desktop Central MSP on saatavilla 2 Editionissa, Free Editionissa ja Enterprise Editionissa. Lue lisää tuotteesta ManageEngine Endpoint Central MSP

Ominaisuudet

  • Korjaustiedostojen hallinta
  • Laskutus
  • Käyttötuen hallinta
  • Hallintapaneeli
  • Aikataulutus
  • Etäkäyttö/-hallinta
  • Tukipyyntöjen hallinta
  • Mukautettavat raportit
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelimen seuranta
  • Konfiguraation hallinta
  • Palvelutasosopimusten hallinta