4 tulosta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Kampanjoiden hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Suositusten seuranta
monday.com on kiinteistöjen CRM-ohjelmisto, joka sopii ihanteellisesti asiakassuhteiden hallintaan, sillä se tarjoaa erittäin suojatun ympäristön asiakastiedoille. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM
monday.com on tehokas kiinteistöjen CRM-ratkaisu, jonka avulla edustajat ja välittäjät voivat helposti hallita työskentelyään samassa paikassa. monday.com tarjoaa keskitetyn tietokannan saapuvien liidien ja sopimusten hallinnasta aina ohjelmien hoitamiseen. Voit seurata ja hallita kaikkia sopimuksia, jotka ovat täysin näkyvissä. Hallitse asiakassuhteita helposti tehokkailla automaatioilla, integroinneilla, hallintapaneeleilla, mukautettavilla työnkuluilla ja useilla tietonäkymillä. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Kampanjoiden hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Suositusten seuranta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Kampanjoiden hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Suositusten seuranta
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Kampanjoiden hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Liidien hallinta
  • Yhteystietojen hallinta
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Suositusten seuranta