Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Real Estate CRM-ohjelmisto

Real Estate CRM -ohjelmisto tarjoaa asiakassuhteiden hallintaan tarkoitettuja erikoistyökaluja kiinteistöalan yrityksille. CRM-ominaisuuksiin kuuluvat usein liidien hallinta ja seuranta, automatisoitu sähköpostimarkkinointi, mobiilityökalut ja myynnin toimintaan liittyvä automatisointi. Tähän liittyviä ohjelmistoja ja järjestelmiä ovat asiakassuhteiden hallintaohjelmisto, myynnin automaatio-ohjelmisto, yhteystietojen hallinta­ohjelmisto, kiinteistönvälitysohjelmisto, markkinoinnin automaatio-ohjelmisto, Hospitality Property Management -ohjelmisto, vuokrauksenhallinta­ohjelmisto, Lead Management -ohjelmisto, kiinteistönhallinta­­ohjelmisto, lomavuokrausohjelmisto, vuokra-asuntojen hallintaohjelmisto ja Mac CRM -ohjelmisto.

Lime CRM on käyttäjäystävällinen CRM +10 käyttäjälle, joka on mukautettu markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi tarpeisiin helpottamaan työpäivääsi. Lue lisää tuotteesta Lime CRM
Lime CRM on visuaalinen ja käyttäjäystävällinen CRM vähintään 10 käyttäjälle, joka helpottaa markkinointi-, myynti- ja tukitiimiesi työpäivää. Lime CRM:ssä asiakkaat, sopimukset, myyntiputki ja kampanjat ovat yhdessä paikassa, ja sen avulla voit paitsi hallita ja seurata myös hyödyntää kaikkia asiakastietojasi. Älykkäillä lisäosilla ja integraatioilla muihin IT-järjestelmiisi vältyt päällekkäiseltä työltä ja voit sen sijaan keskittyä olennaiseen: poikkeuksellisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen. Olemme paikallinen toimija ja vuosikymmenien kokemuksella olemme monen toimialan asiakashallintaprosessien luotettava asiantuntija. Lue lisää tuotteesta Lime CRM

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Suositusten seuranta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Työnkulkujen hallinta
  • Segmentointi
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Liidien hoivaaminen
  • Raportointi/analytiikka
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Suositusten seuranta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Työnkulkujen hallinta
  • Segmentointi
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Liidien hoivaaminen
  • Raportointi/analytiikka
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
Tämä asiakaspalvelualusta on yksi parhaista, ja se tarjoaa jokaiselle palvelutyöntekijälle mahdollisuuden käyttää innovatiivisia työkaluja ja yhtenäisiä tietoja.
Service Cloud yksi parhaista asiakaspalvelualustoista, jonka innovatiivisten työkalujen, yhtenäistetyn datan ja asiakastyytyväisyyttä lisäävän, maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoamiseen tarvittavan sulautetun koulutuksen avulla jokainen palvelutyöntekijä voi käyttää alustaa niin yhteyskeskuksessa kuin kentälläkin. Service Cloud mahdollistaa henkilökohtaisen, älykkään, luotettavan ja ihmiskeskeisen palvelun tarjoamisen kaikilla kanavilla, olipa kyse sitten viestinnästä, yhteisöistä, verkkojuttelusta, puheluista, henkilökohtaisista keskusteluista tai IoT-signaaleista. Lue lisää tuotteesta Salesforce Service Cloud

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Suositusten seuranta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Työnkulkujen hallinta
  • Segmentointi
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Liidien hoivaaminen
  • Raportointi/analytiikka
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
monday CRM on kiinteistöjen CRM-ohjelmisto, joka sopii ihanteellisesti asiakassuhteiden hallintaan, sillä se tarjoaa erittäin suojatun ympäristön asiakastiedoille.
monday CRM on tehokas kiinteistöjen CRM-ratkaisu, jonka avulla edustajat ja välittäjät voivat helposti hallita työskentelyään samassa paikassa. monday.com tarjoaa keskitetyn tietokannan saapuvien liidien ja sopimusten hallinnasta aina ohjelmien hoitamiseen. Voit seurata ja hallita kaikkia sopimuksia, jotka ovat täysin näkyvissä. Hallitse asiakassuhteita helposti tehokkailla automaatioilla, integroinneilla, hallintapaneeleilla, mukautettavilla työnkuluilla ja useilla tietonäkymillä. Lue lisää tuotteesta monday CRM

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Suositusten seuranta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Työnkulkujen hallinta
  • Segmentointi
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Liidien hoivaaminen
  • Raportointi/analytiikka
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Suositusten seuranta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Työnkulkujen hallinta
  • Segmentointi
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Liidien hoivaaminen
  • Raportointi/analytiikka
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
OnePageCRM on yksinkertainen CRM kiinteistönvälittäjille. Muunna johtaa asiakkaille, saavuttaa myyntitavoitteet ja kasvattaa yrityksesi nopeasti.
OnePageCRM on valittu CRM riippumattomille edustajille ja kiinteistövälitystoimistoille. OnePagecrm on yksinkertainen, kosketuksiin keskittyvä CRM. Otamme tehtäväluettelon lähestymistavan myyntijohtojen hallintaan, jossa jokaisella kontaktilla on seuraava toimenpide varmistaaksesi, että seuratat aina. Gmailin, Outlookin, Twitterin ja Facebookin kaappausjohdot ja luo yhteyshenkilö OnePagecrm: ssä vain yhdellä napsautuksella. Hallitse sopimuksia intuitiivisen myyntiputkemme avulla. Kartoita myyntireitti Google Maps -sovelluksella. Kysymys? Olemme käytettävissä puhelimitse, keskustella ja sähköpostitse Lue lisää tuotteesta OnePageCRM

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Suositusten seuranta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Työnkulkujen hallinta
  • Segmentointi
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Liidien hoivaaminen
  • Raportointi/analytiikka
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Asiakirjojen hallinta
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Liidien kaappaus
  • Suositusten seuranta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Työnkulkujen hallinta
  • Segmentointi
  • Asiakkaan/kiinteistön yhdistäminen
  • Liidien hoivaaminen
  • Raportointi/analytiikka
  • Yhteystietojen tietokanta
  • Kampanjoiden hallinta
  • Asiakirjojen hallinta