Suodata tuloksia (11)
Hinnoitteluvaihtoehdot
11 tulosta
Zoho Assist tarjoaa yksinkertaisen ja suoraviivaisen käyttöliittymän yhteyden muodostamiseen etätietokoneisiin kaikkialla maailmassa.
Lue lisää tuotteesta Zoho Assist
Käytä tietokonettasi tai mobiililaitettasi mistä tahansa ja milloin tahansa Zoho Assistin avulla; yhden luukun ratkaisusi etätukeen, näytön jakamiseen ja valvomattomaan käyttöön. Aloita jo tänään
...
Näytä enemmän
yhdellä alan turvallisimmista, luotettavimmista ja edullisimmista ohjelmistoista. Ei vaadi ennakkoasennusta. Monipuolinen tuki saatavilla. Toimii kaikilla laitteilla. Tukee kaikkia tärkeimpiä web-välityspalvelimia ja palomuureja.
Lue lisää tuotteesta Zoho Assist
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen
ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava.
Lue lisää tuotteesta ISL Light
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta
...
Näytä enemmän
tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi.
Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia.
Lue lisää tuotteesta ISL Light
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun
...
Näytä enemmän
ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön.
Lue lisää tuotteesta Freshservice
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä,
...
Näytä enemmän
otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta.
Lue lisää tuotteesta Slack
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen
TeamViewerin etätukiohjelmiston avulla voit muodostaa turvallisen yhteyden tietokoneisiin, käyttää tiedostoja ja sovelluksia sekä tehdä yhteistyötä.
TeamViewer yhdistää minkä tahansa tietokoneen, palvelimen tai laitteen millä tahansa alustalla maailmanlaajuisesti muutamassa sekunnissa. TeamViewer on etätyöpöytätyökalu, joka on saatavilla yli
...
Näytä enemmän
30 kielellä ja jota ladataan yli 30 000 kertaa tunnissa. Maailman suurinta ja nopeinta etäyhteysverkkoa käyttää tällä hetkellä yli kaksi miljardia TeamViewer-tunnusta. Suhtaudumme turvallisuuteen vakavasti: asiakkaamme ja heidän asiakkaansa ovat meille etusijalla, ja käytämme heidän suojaamiseensa uusinta teknologiaa.
Lue lisää tuotteesta TeamViewer
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä tarjoamaan erinomaista asiakastukea etäyhteyden kautta.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelu, jonka avulla voit tarjota asiakaspalvelua mistä tahansa. Käyttämällä Freshdesk-sovellusta kannettavalla tietokoneella tai matkapuhelimella voit auttaa
...
Näytä enemmän
asiakkaitasi yhdestä ainoasta alustasta käsin sähköpostitse, puhelimitse, verkossa, sosiaalisessa mediassa, suorassa chatissä, chattiboteissa ja viestintäkanavissa, kuten WhatsAppissa tai Facebook Messengerissä. Voit automatisoida työnkulkuja, tehdä yhteistyötä asiayhteyden mukaan, määrittää käteviä itsepalveluvaihtoehtoja ja integroida ne Zoom- tai TeamViewer-työkaluihin tarjotaksesi vaivatonta etätukea.
Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen
AnyDesk on uraauurtava ja innovatiivinen etätyöpöytäohjelmistojen toimittaja, joka tarjoaa nopean, helpon ja turvallisen ratkaisun etätukea varten.
AnyDesk on uraauurtava ja innovatiivinen etätyöpöytäohjelmistojen toimittaja, joka tarjoaa nopean, helpon ja turvallisen ratkaisun etätukea, etäkäyttöä ja etätyötä varten. Asiakkaitamme ovat
...
Näytä enemmän
suuryritykset ja julkiset laitokset, tutkimuslaitokset, pienyritykset ja yksityiset käyttäjät, jotka luovat yhteyksiä laitteilla ympäri maailmaa. AnyDesk perustettiin Stuttgartissa, Saksassa, vuonna 2014, ja sillä on 500 miljoonaa latausta ja yli 100 000 asiakasta eri puolilla maailmaa.
Lue lisää tuotteesta AnyDesk
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen
Verkkokokousratkaisu, jonka avulla voit järjestää interaktiivisia verkkokokouksia, videoneuvotteluja ja kiinnostavia webinaareja.
Zoho Meeting on vankka verkkokokousratkaisu, joka on luotu vastaamaan verkkokokousten ja webinaarien tarpeisiin. Se on täysin selainpohjainen, eikä osallistujien tarvitse ladata mitään sovellusta
...
Näytä enemmän
osallistuakseen kokoukseen tai webinaariin. Kokousten järjestäminen onnistuu helposti Windows-, Linux- ja Mac-työpöytäliitännäisen, iOS-sovelluksen, Android-sovelluksen, Google Chrome -laajennuksen, Firefox-laajennuksen, upotetun pienoisohjelman ja kalenterin integroinnin avulla. Upotettu webinaariin ilmoittautuminen, kyselyt, kysymykset ja vastaukset, salli puhuminen, nauhoittaminen, syvällinen analytiikka jne.
Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia
...
Näytä enemmän
ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja.
Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta
...
Näytä enemmän
palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa.
SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun.
Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
Lue lisää tuotteesta SysAid
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan IT-liiketoimintaasi menestymään.
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan yritystäsi tarjoamaan nopeaa ja turvallista IT-tukea lähes mihin tahansa alustaan budjettia rasittamatta. Take Control muodostaa
...
Näytä enemmän
yhteyden muutamassa sekunnissa, tarjoaa syvät diagnostiikkatyökalut, jotta voit tehdä vianmäärityksen nopeasti, yksinkertaisen loppukäyttäjäkokemuksen, jonka voit räätälöidä, sekä kaikki kalliimpien ratkaisujen lisäarvo-ominaisuudet edulliseen hintaan. Kokeile Take Controlia 14 päivän ajan ilmaiseksi.
Lue lisää tuotteesta Take Control
Ominaisuudet
- Reaaliaikainen chat
- Diagnostiset työkalut
- Näytön jakaminen
- Istuntojen tallennus
- Tiedostojen jakaminen