Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Etätuki-ohjelmisto

Etätukiohjelmisto auttaa IT-asiantuntijoita tarjoamaan tietokoneisiin liittyvää tukea näytön jakamisen, tekstichatin, seurannan ja muiden työkalujen avulla. Muita ohjelmiston ominaisuuksia ovat verkkokokoukset ja koulutustyökalut, ääni- ja videotallennus sekä piirustustyökalut. Etätukiohjelmistojen ostajia voivat kiinnostaa myös asiakassuhteiden hallintaohjelmisto, asiakaspalvelu­ohjelmisto, Online CRM -ohjelmisto, Knowledge Management -ohjelmisto, Call Center -ohjelmisto, Help Desk -ohjelmisto, valitusten hallintaohjelmisto, Issue Tracking -ohjelmisto, ITSM-työkalut ja live-chat-palveluohjelmisto.

ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava. Lue lisää tuotteesta ISL Light
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi. Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto
Zoho Assist tarjoaa yksinkertaisen ja suoraviivaisen käyttöliittymän yhteyden muodostamiseen etätietokoneisiin kaikkialla maailmassa. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist
Käytä tietokonettasi tai mobiililaitettasi mistä tahansa ja milloin tahansa Zoho Assistin avulla; yhden luukun ratkaisusi etätukeen, näytön jakamiseen ja valvomattomaan käyttöön. Aloita jo tänään yhdellä alan turvallisimmista, luotettavimmista ja edullisimmista ohjelmistoista. Ei vaadi ennakkoasennusta. Monipuolinen tuki saatavilla. Toimii kaikilla laitteilla. Tukee kaikkia tärkeimpiä web-välityspalvelimia ja palomuureja. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto
TeamViewerin etätukiohjelmiston avulla voit muodostaa turvallisen yhteyden tietokoneisiin, käyttää tiedostoja ja sovelluksia sekä tehdä yhteistyötä.
TeamViewer yhdistää minkä tahansa tietokoneen, palvelimen tai laitteen millä tahansa alustalla maailmanlaajuisesti muutamassa sekunnissa. TeamViewer on etätyöpöytätyökalu, joka on saatavilla yli 30 kielellä ja jota ladataan yli 30 000 kertaa tunnissa. Maailman suurinta ja nopeinta etäyhteysverkkoa käyttää tällä hetkellä yli kaksi miljardia TeamViewer-tunnusta. Suhtaudumme turvallisuuteen vakavasti: asiakkaamme ja heidän asiakkaansa ovat meille etusijalla, ja käytämme heidän suojaamiseensa uusinta teknologiaa. Lue lisää tuotteesta TeamViewer Remote

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä tarjoamaan erinomaista asiakastukea etäyhteyden kautta.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelu, jonka avulla voit tarjota asiakaspalvelua mistä tahansa. Käyttämällä Freshdesk-sovellusta kannettavalla tietokoneella tai matkapuhelimella voit auttaa asiakkaitasi yhdestä ainoasta alustasta käsin sähköpostitse, puhelimitse, verkossa, sosiaalisessa mediassa, suorassa chatissä, chattiboteissa ja viestintäkanavissa, kuten WhatsAppissa tai Facebook Messengerissä. Voit automatisoida työnkulkuja, tehdä yhteistyötä asiayhteyden mukaan, määrittää käteviä itsepalveluvaihtoehtoja ja integroida ne Zoom- tai TeamViewer-työkaluihin tarjotaksesi vaivatonta etätukea. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto
AnyDesk on uraauurtava ja innovatiivinen etätyöpöytäohjelmistojen toimittaja, joka tarjoaa nopean, helpon ja turvallisen ratkaisun etätukea varten.
AnyDesk on uraauurtava ja innovatiivinen etätyöpöytäohjelmistojen toimittaja, joka tarjoaa nopean, helpon ja turvallisen ratkaisun etätukea, etäkäyttöä ja etätyötä varten. Asiakkaitamme ovat suuryritykset ja julkiset laitokset, tutkimuslaitokset, pienyritykset ja yksityiset käyttäjät, jotka luovat yhteyksiä laitteilla ympäri maailmaa. AnyDesk perustettiin Stuttgartissa, Saksassa, vuonna 2014, ja sillä on 500 miljoonaa latausta ja yli 100 000 asiakasta eri puolilla maailmaa. Lue lisää tuotteesta AnyDesk

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto
Verkkokokousratkaisu, jonka avulla voit järjestää interaktiivisia verkkokokouksia, videoneuvotteluja ja kiinnostavia webinaareja.
Zoho Meeting on vankka verkkokokousratkaisu, joka on luotu vastaamaan verkkokokousten ja webinaarien tarpeisiin. Se on täysin selainpohjainen, eikä osallistujien tarvitse ladata mitään sovellusta osallistuakseen kokoukseen tai webinaariin. Kokousten järjestäminen onnistuu helposti Windows-, Linux- ja Mac-työpöytäliitännäisen, iOS-sovelluksen, Android-sovelluksen, Google Chrome -laajennuksen, Firefox-laajennuksen, upotetun pienoisohjelman ja kalenterin integroinnin avulla. Upotettu webinaariin ilmoittautuminen, kyselyt, kysymykset ja vastaukset, salli puhuminen, nauhoittaminen, syvällinen analytiikka jne. Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan IT-liiketoimintaasi menestymään.
N-able Take Control -etätukiohjelmisto on suunniteltu auttamaan yritystäsi tarjoamaan nopeaa ja turvallista IT-tukea lähes mihin tahansa alustaan budjettia rasittamatta. Take Control muodostaa yhteyden muutamassa sekunnissa, tarjoaa syvät diagnostiikkatyökalut, jotta voit tehdä vianmäärityksen nopeasti, yksinkertaisen loppukäyttäjäkokemuksen, jonka voit räätälöidä, sekä kaikki kalliimpien ratkaisujen lisäarvo-ominaisuudet edulliseen hintaan. Kokeile Take Controlia 14 päivän ajan ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta Take Control

Ominaisuudet

  • Kyselyt ja palaute
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Istuntojen tallennus
  • Yhteistyövälineet
  • Etävalvonta ja -hallinta
  • Valvomaton käyttö
  • Diagnostiset työkalut
  • Reaaliaikaiset ilmoitukset
  • Tiedostojen jakaminen
  • Chat/viestintä
  • Raportointi/analytiikka
  • Istuntojen siirto