183 tulosta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä tarjoamaan erinomaista asiakastukea etäyhteyden kautta. Lue lisää tuotteesta Freshdesk
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelu, jonka avulla voit tarjota asiakaspalvelua mistä tahansa. Käyttämällä Freshdesk-sovellusta kannettavalla tietokoneella tai matkapuhelimella voit auttaa asiakkaitasi yhdestä ainoasta alustasta käsin sähköpostitse, puhelimitse, verkossa, sosiaalisessa mediassa, suorassa chatissä, chattiboteissa ja viestintäkanavissa, kuten WhatsAppissa tai Facebook Messengerissä. Voit automatisoida työnkulkuja, tehdä yhteistyötä asiayhteyden mukaan, määrittää käteviä itsepalveluvaihtoehtoja ja integroida ne Zoom- tai TeamViewer-työkaluihin tarjotaksesi vaivatonta etätukea. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Remote support & ticketing solution built into our Naverisk All-in-One remote monitoring and management platform for MSPs & IT Depts. Lue lisää tuotteesta Naverisk
Designed specifically for managed service providers (MSPs) and IT professionals, Naverisk comes fully equipped with built-in helpdesk and ticketing. Additionally, you can create tickets manually or automatically and set default agreement and billing parameters. Multiple technicians can track time and information against a single ticket. Unlike other PSA vendors in the market, the web-based ticketing components of Naverisk are built from the ground up within the product. Lue lisää tuotteesta Naverisk

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Pulseway is a next-generation remote support platform that will empower your end users to resolve their own issues instantly. Lue lisää tuotteesta Pulseway
Pulseway is a next-generation remote support platform for ultimate efficiency. Reduce the pressure on support by empowering end users to immediately resolve their own issues. Fully stacked with features such as client portal, remote control for macOS and Windows, file transfer, multi-screen support, user chat, alerts, auto-remediation and advanced automation. Unlimited Concurrent Remote Sessions. Lue lisää tuotteesta Pulseway

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
NinjaOne’s unified IT operations platform includes multiple one-click remote control options as well as full suite remote tools. Lue lisää tuotteesta NinjaOne
NinjaOne is the leading unified IT operations platform, providing a seamless, single-pane solution to manage endpoints and support end-users. Ninja includes multiple secure one-click remote control options as well as behind-the-scenes remote management tools including a remote terminal, task manager, Windows services manager, file explorer, and registry editor. Pairing remote support tools with proactive monitoring and other features provides a complete solution for endpoint support. Lue lisää tuotteesta NinjaOne

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Zoho Assist provides a simple and straight forward user interface to connect to remote computers anywhere on the globe. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist
Access your computer or mobile device from anywhere, anytime using Zoho Assist; your one-stop solution for remote support, screen sharing and unattended access. Get started today with one of the industry's most secure, reliable and affordable software. Requires no prior installation. Cross-platform support available. Works across devices. Supports all major web-proxies and firewalls. Lue lisää tuotteesta Zoho Assist

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Online-IT-palveluhallinnan palvelupiste, joka sisältää tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja omaisuuden hallinnan sekä tehokkaan palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on älykäs, sopivan kokoinen IT-palveluhallinnan ratkaisu, joka tarjoaa työntekijöille poikkeuksellisen hyvän käyttökokemuksen helppotajuisen, skaalautuvan ja koodittoman ratkaisun ansiosta. Freshservicen huipputason tekoäly- ja koneoppimisominaisuuksien ansiosta organisaatiot voivat keventää IT-tukihenkilöiden työtaakkaa ja parantaa heidän tuottavuuttaan automatisoimalla arkisia tehtäviä. Tekoälyominaisuuksiensa lisäksi Freshservice on riittävän joustava ja skaalautuva sekä vanhoja järjestelmiä käyttävien että modernien yritysten käyttöön. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
ISL Light -etätukiohjelmiston avulla voit ohjata etätietokonetta tai -mobiililaitetta. Se on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen, nopea ja mukautettava. Lue lisää tuotteesta ISL Light
ISL Light on verkkopohjainen etätyöpöytäratkaisu, jonka avulla voit käyttää ja hallita mitä tahansa Windows-, Mac- tai Linux-tietokonetta sekunneissa miltä tahansa tietokoneelta tai mobiililaitteelta tai tarjota tilapäistä teknistä tukea mobiililaitteiden käyttäjille. Siinä on ohjelmistoalustasta riippumaton, turvallinen ja nopea näytönjako, pilvipohjainen tai paikallinen lisenssi. Monipuolisten mukautusvaihtoehtojen avulla voit uudelleenbrändätä ohjelmiston oman yritysidentiteettisi mukaiseksi ja käyttää edistyneitä suojaustoimia. Lue lisää tuotteesta ISL Light

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Remote support app designed for connecting to client machines within seconds to securely deliver on-demand or unattended support. Lue lisää tuotteesta FixMe.IT
Remote support solution designed for delivering instant unattended and on-demand support to clients located anywhere in the world. Starting at just $25 per month, FixMe.IT provides multi-session handling, unlimited on-demand support and access up to 150 unattended machines. Other key features include branding, multi-monitor navigation, two-way desktop sharing, file transfer, drawing tools, session recording, reporting, and much more. Lue lisää tuotteesta FixMe.IT

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
RemotePC - a fast, secure remote access solution for consumers, small businesses, and enterprises. Lue lisää tuotteesta RemotePC
RemotePC is a fast and secure remote access solution that allows consumers, businesses and IT professionals to access and control their PCs & Macs remotely from any device including iOS/Android. Conne ct to your remote computers to work from home or anywhere you choose. RemotePC lets you access your remote computers directly via the web, with no software installation required. Includes plans for consumers, small businesses, and large enterprises Lue lisää tuotteesta RemotePC

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Splashtop SOS is a cost-effective, best-in-class, remote support software solution for IT, support, and help desks. Lue lisää tuotteesta Splashtop SOS
Splashtop SOS is the best value remote support software solution for IT, support teams, and help desks. Securely connect to your users computers and mobile devices with a simple session code or with unattended anytime access. Splashtop SOS features include: + High-performance remote access + Remotely view iOS screens in real-time + Remote into Android devices + Robust security + File transfer + Remote reboot and reconnect + Licensed per technician Get started with a free trial! Lue lisää tuotteesta Splashtop SOS

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
SysTrack is a remote support solution for IT support teams to have clear visibility into their environments and end-user experience. Lue lisää tuotteesta SysTrack
A pro-active remote support solution that gathers and analyzes data on everything that may impact end-user experience and business productivity. Directly from the workspace, SysTrack captures data such as CPU, RAM, memory, and other 10,000+ data points. These are then analyzed by SysTrack and used by IT in countless ways that lower costs and optimize operations including: lowering the amount of help desk tickets, identifying over and under-provisioning, reducing MTTR and more! Lue lisää tuotteesta SysTrack

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Remote access software that helps ITPROS to provide assistance everywhere. Automatic Access, File Transfer, Multiple Connections. Lue lisää tuotteesta Iperius Remote
Iperius Remote is software to provide remote assistance or remote access anytime and anywhere. Low latency and fast data transmissions are guaranteed and allow to work fast as if you are present locally. It's an easy-to-use, scalable and secure remote software and allows connection to any unattended devices. Iperius Remote has also an unbeatable price and fully customizable with your brand. Lue lisää tuotteesta Iperius Remote

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Over 9 million users make 100+ million connections every day using Impero. Connecting people, data and devices where it matter most. Lue lisää tuotteesta Impero Connect
Impero Connect (formerly Netop Remote Control) is a remote access solution that’s purpose-built for security. Support any device or server, from desktops and smartphones to highly sensitive ATMs, POS machines, smart factory devices, and medical equipment. Impero Connect offers flexible deployment options for cloud, on-premises or hybrid environments. Make sure your organization can run effectively and safely, no matter where people and devices connect. Lue lisää tuotteesta Impero Connect

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Remote Access Plus is a secure remote support solution that lets you remotely govern computers anywhere on the globe Lue lisää tuotteesta ManageEngine Remote Access Plus
Remote Access Plus is a secure and comprehensive enterprise remote support solution that helps system administrators and IT help desk technicians in troubleshoot Windows, Mac and Linux computers from a central location. Powerfully built tools like advanced remote desktop sharing, remote command prompt, registry, Wake on LAN, remote shutdown, file manager and more enables elite remote assistance and considerably reduces troubleshooting time from days to minutes. Lue lisää tuotteesta ManageEngine Remote Access Plus

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
RemoteView provides the easiest way to remotely access and control remote PCs and mobile devices, from anywhere in the world. Lue lisää tuotteesta RemoteView
RemoteView is a service that lets you remotely access your computers and mobile devices through your internet connection, regardless of time and place. You can easily control your computers and mobile devices in real-time in a quick and secure way. All you need to do is install the agent on your remote computers, Android devices, and servers. Lue lisää tuotteesta RemoteView

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
RemoteCall is a cloud based remote support solution bridging the agents and clients. Support client PCs, mobile devices and via camera. Lue lisää tuotteesta RemoteCall
Enhance your business, from your PCs, mobile devices, websites and apps, with RSUPPORTs revolutionary remote service technology. Our flagship products, RemoteCall WebViewer has been well received and praised by all types of companies, governments, public institutions, manufacturers, as well as from organizations in finance and education, for its impressive speed, reliability, and security. Lue lisää tuotteesta RemoteCall

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
ManageEngine PAM360 Complete privileged access security for enterprise IT Lue lisää tuotteesta ManageEngine PAM360
ManageEngine PAM360 is a comprehensive privileged access security solution for enterprise IT teams. It empowers businesses with complete privileged access governance and facilitates deep correlation of privileged access data with overall network data from a single, central console. Apart from warranting a tight privileged access security, PAM360 also aids businesses pass compliance audits by providing various out-of-the box compliance reports that relay organizational security. Lue lisää tuotteesta ManageEngine PAM360

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
TeamViewer remote support software lets you connect securely to computers, access files and applications, and collaborate.
TeamViewer connects any PC, Server, Device on any platform globally in a few seconds. Available in over 30 languages, TeamViewer is a leading remote desktop tool with over 30,000 new downloads every hour. Currently, there are over 2.0 billion live TeamViewer IDs that access the world's largest and fastest remote connection network.We're serious about security, and we put our customers and their clients first when it comes to protecting them with the latest in technology. Lue lisää tuotteesta TeamViewer

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Lue lisää tuotteesta Webex

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Lue lisää tuotteesta Remote Support

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Wrike is a remote support software with custom request forms, Gantt charts, Kanban boards, automated reporting, and 400+ integrations.
Wrike is a remote support software trusted by 20,000+ companies and over two million users. Support your team remotely using custom-built request forms, Kanban boards, Gantt charts, time-tracking reports, real-time updates, and auto-assignment all in one place. Integrate Wrike with 400+ applications so your teams can keep using the tools they rely on every day. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, and status updates. Work smarter, not harder with Wrike. Lue lisää tuotteesta Wrike

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. Lue lisää tuotteesta ConnectWise Control

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Lue lisää tuotteesta Join.Me

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
AnyDesk is a trailblazing and innovative provider of Remote Desktop Software and offers a fast, easy, and secure Remote Support.
AnyDesk is a trailblazing and innovative provider of Remote Desktop Software and offers a fast, easy, and secure solution for Remote Support, Remote Access, and Remote Work. Our customers range from large corporations and government institutions to research facilities, small enterprises, and personal users, connecting devices around the globe. Founded in Stuttgart, Germany, in 2014, AnyDesk has reached 500 million downloads and over 100.000 customers worldwide. Lue lisää tuotteesta AnyDesk

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Verkkokokousratkaisu, jonka avulla voit järjestää interaktiivisia verkkokokouksia, videoneuvotteluja ja kiinnostavia webinaareja.
Zoho Meeting on vankka verkkokokousratkaisu, joka on luotu vastaamaan verkkokokousten ja webinaarien tarpeisiin. Se on täysin selainpohjainen, eikä osallistujien tarvitse ladata mitään sovellusta osallistuakseen kokoukseen tai webinaariin. Kokousten järjestäminen onnistuu helposti Windows-, Linux- ja Mac-työpöytäliitännäisen, iOS-sovelluksen, Android-sovelluksen, Google Chrome -laajennuksen, Firefox-laajennuksen, upotetun pienoisohjelman ja kalenterin integroinnin avulla. Upotettu webinaariin ilmoittautuminen, kyselyt, kysymykset ja vastaukset, salli puhuminen, nauhoittaminen, syvällinen analytiikka jne. Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään.
SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Käyttötuki pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Lue lisää tuotteesta Supremo Remote Desktop

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Atera is the ultimate all-in-one Remote IT Support solution built for MSPs and internal IT Teams. Try it for free today!
Atera is the ultimate all-in-one remote IT support tool for managed IT service providers and internal IT teams. Atera includes everything you need in one place: Full remote monitoring and management (RMM), remote access, PSA, helpdesk and ticketing, chat, network discovery, reports, billing and so much more! Work smarter with Atera RMM. Start your free trial today! Lue lisää tuotteesta Atera

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Easy to use and affordable remote control and remote IT administration tool for Windows, Mac, and Linux platforms.
Dameware is synonymous with affordable, reliable, and safe remote support software. SolarWinds offers two remote support solutions: on-premises or cloud based. Dameware Remote Everywhere (DRE) is the fast, simple, and lightweight cloud-based version designed to help IT professionals respond to and solve issues quickly. Dameware Remote Support (DRS) is an affordable and easy-to-use on-premises software designed to simplify and accelerate remote IT administration tasks. Lue lisää tuotteesta Dameware

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Thousands of MSPs and IT Departments use Kaseya VSA remote support software to manage and automate IT. Get your demo today!
Connect & Start Managing Devices Remotely with Kaseya VSA. Establish Instant Connection with no Delay. Resolve user issues in real time. Manage devices regardless of location, and access devices behind firewalls and at home. Remotely access endpoints and work behind the scenes without disrupting the end user and reliably access endpoints with role-based and policy-based control over who has authority. Lue lisää tuotteesta Kaseya VSA

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to corporate technology resources from any device, or any location. The JumpCloud Directory Platform gives IT, MSPs, VARs/Distributors, security operations, and DevOps a single, cloud-based solution to control and manage employee identities, their devices, and apply Zero Trust principles. Lue lisää tuotteesta JumpCloud Directory Platform

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
An event management platform for live and virtual golf fundraisers with all the support you need from our customer success team.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships , and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost. Lue lisää tuotteesta GolfStatus

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Web-based remote access solution that makes it simple and secure to access your computer from anywhere.
Instantly work on your files, programs and network just as if you were at your desk. GoToMyPC's remote access solution allows you to remotely access your computer from any location with maximum speed and security. Lue lisää tuotteesta GoToMyPC

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management, empowering organizations to secure access to their most valuable assets, including networks, systems, and data. By leveraging zero trust principles, machine learning, and artificial intelligence, SecureLink provides comprehensive security solutions to govern, control, monitor, and audit the most critical and highest risk access points. Lue lisää tuotteesta SecureLink

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Lue lisää tuotteesta CloudApp

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
A secure web-based solution for on-demand remote support and remote access. Connect from anywhere, unlimited users and deployments.
Remote access and support made easy. Unlimited on-demand remote assistance for only $99/year, and unattended remote access plans starting at just $99/year for 10 computers, making dualmon the price leader for remote access solutions. No installation needed for users to get assistance. Includes 20 seats for support reps, and unlimited sessions. Custom cobranding, session recording, file transfer, remote printing, remote diagnostics, usage reporting, and more. Start your two-week free trial today! Lue lisää tuotteesta dualmon

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lue lisää tuotteesta GoTo Resolve

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lue lisää tuotteesta Rescue

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
EV Reach is a remote IT support solution that eliminates downtime, increases productivity, and empowers IT support pros
EV Reach Remote Support Software helps you eliminate downtime, securely support and manage all internal and external devices including off network, making it ideal for WFH. EV Reach key features include: Remote Control / Unattended access to users machines / Behind-the-scenes systems mgmt / Automated, enterprise-wide inventory reporting, software updates & security patch installs / Automated case notes creation / Monitor Multiple Machines / Active Directory admin and Pswd mgmt Lue lisää tuotteesta EV Reach

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Automate Backup and Storage solutions can provide data protection and recovery from physical and virtual machines. Get your free tour!
ConnectWise Automate, formerly LabTech, has collaborated closely with best-in-class IT backup, storage and data recovery providers with extensive product lines that offer an array of features and functionalities. Through these integrations, Automate Backup and Storage solutions can provide data protection and recovery from physical and virtual machines, including cloud. Whether Windows or Linux, we've got you covered! Take your tour today! Lue lisää tuotteesta ConnectWise Automate

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Tailored cloud environments with data storage, application hosting, cyber security protection, and live support are purpose-built to me
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity. Lue lisää tuotteesta Abacus Private Cloud

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
VNC Connect is the secure remote access and support solution, trusted by leading organizations worldwide.
VNC Connect is the original, budget-friendly desktop software for cloud and offline connectivity. Developed by the makers of one of the best desktop sharing systems, it provides instant remote access and support in one app. Built with security in mind, users love its simplicity and ease of use. With high-speed streaming, and superior image quality, it is platform-independent and one of the most popular Android apps for accessing Windows computers remotely. Lue lisää tuotteesta VNC Connect

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Getscreen.me perhaps the simplest and most convenient remote access software for administration, technical support and work from home.
Getscreen.me is a cloud-based software for administration, technical support and remote work that allows consumers to access and manage their PCs and Macs remotely from any device, including iOS / Android. Through the use of modern web technologies Getscreen.me provides a fast and secure connection and lets you access your remote computers directly via the web, with no software installation required. Lue lisää tuotteesta Getscreen.me

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Lue lisää tuotteesta InvGate Service Desk

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Remotely support your clients' computers and use remote access to assist end users. Manage computers from practically any device.
Splashtop Remote Support is a powerful remote support software solution for managed service providers (MSPs) and IT. Use Splashtop to remotely manage Windows and Mac computers, and unattended anytime access to remotely support end-users, with a solution that is fast, secure, reliable, and at an unbeatable price (save up to 80% compared to other comparable remote support solutions). Get started with a free trial! + Includes free quick support tool to provide on-demand support Lue lisää tuotteesta Splashtop Remote Support

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Upscope co-browsing is instant no-download screen sharing for effortlessly onboarding and supporting even your toughest users.
Onboard and support your users like they've never experienced before. Upscope cobrowsing is the one click, no-download, interactive screen sharing for effortless onboarding and support: 1. In one click, see what your user sees, without downloads. 2. Use your mouse on THEIR screen to click and scroll for them. 3. Do this from your live chat system or when they phone in. Beautifully integrates with Intercom, Zendesk, Olark, Livechatinc and your existing phone system. Lue lisää tuotteesta Upscope

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Aweray Remote(Awesun) - Free & Fast Remote Control App for Remote Work, Learning and Gaming.
Aweray Remote(Awesun) is a free all-in-one remote desktop application that allows users to remotely access computers and mobile devices from the phone, tablet, or PC fast and securely. You can use Aweray Remote to: -Work from home by accessing your PC from anywhere -Remotely access/control mobile device on the go -Remotely connect to PC games on a mobile device/ another PC -Access the unattended devices you managed Lue lisää tuotteesta AweSun

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen
Secure instant messaging software for business communication providing a private team network with many control features.
Brosix is the perfect solution for all businesses in need of advanced security measures for their daily communication. Brosix provides businesses with a closed network and P2P encryption, which protects them from intruders and data leaks. The Business plan includes all app features and many enterprise features such as a private team network and user feature control. The Premium plan contains all of the available app and enterprise features plus advanced control features for secure collaboration. Lue lisää tuotteesta Brosix

Ominaisuudet

  • Reaaliaikainen chat
  • Diagnostiset työkalut
  • Näytön jakaminen
  • Istuntojen tallennus
  • Tiedostojen jakaminen