Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Webinaari-ohjelmisto

Webinaariohjelmiston avulla yritykset voivat järjestää ja levittää vuorovaikutteisia suoria ja tallennettuja markkinointi- tai koulutusvideoita ja -esityksiä olemassa oleville sekä potentiaalisille asiakkaille.

23 tulosta
ClickMeeting on webinaariohjelmisto, joka auttaa asiantuntijoita ympäri maailman saavuttamaan tavoitteensa. Lue lisää tuotteesta ClickMeeting
Haluatko tavoittaa yleisösi, generoida liidejä, jakaa tietoa tai tehdä suoramyyntiä webinaarien avulla? ClickMeeting on webinaariohjelmisto, joka auttaa asiantuntijoita ympäri maailman saavuttamaan tavoitteensa. Alustan avulla voit valmistella tapahtumia jopa 10 000 osallistujalle. He pääsevät helposti webinaariin ja liittymään kokoustilaan muutamalla napsautuksella. Ohjelmistolla voit luoda esimerkiksi maksullisia, livenä järjestettäviä, automatisoituja tai tilattavia webinaareja. Lue lisää tuotteesta ClickMeeting

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Vain yksi työkalu verkkoseminaarien järjestämiseen Hallitse aloitussivuja, sähköposteja, tuotantoa ja videomateriaaleja yhtä työkalua käyttämällä. Lue lisää tuotteesta TwentyThree Webinars
Vain yksi työkalu verkkoseminaarien järjestämiseen Hallitse aloitussivuja, sähköposteja, tuotantoa ja videomateriaaleja yhtä työkalua käyttämällä. Täydelliset raportit käynneistä, muunnoksista, osallistujista ja liideistä täysin integroituina markkinointiteknologiaratkaisuusi Seuraa samaan aikaan suoraa verkkoseminaaria ja haluamiasi tietoja nähdäksesi todelliset tulokset. Kasvata sitoutumista ja osallistumismääriä antamalla puhujien ja yleisön liittyä verkkoseminaareihin suoraan selaimestaan millä tahansa laitteella. Lue lisää tuotteesta TwentyThree Webinars

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Verkkokokousratkaisu, jonka avulla voit järjestää interaktiivisia verkkokokouksia, videoneuvotteluja ja kiinnostavia webinaareja.
Zoho Meeting on vankka verkkokokousratkaisu, joka on luotu vastaamaan verkkokokousten ja webinaarien tarpeisiin. Se on täysin selainpohjainen, eikä osallistujien tarvitse ladata mitään sovellusta osallistuakseen kokoukseen tai webinaariin. Kokousten järjestäminen onnistuu helposti Windows-, Linux- ja Mac-työpöytäliitännäisen, iOS-sovelluksen, Android-sovelluksen, Google Chrome -laajennuksen, Firefox-laajennuksen, upotetun pienoisohjelman ja kalenterin integroinnin avulla. Upotettu webinaariin ilmoittautuminen, kyselyt, kysymykset ja vastaukset, salli puhuminen, nauhoittaminen, syvällinen analytiikka jne. Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Livestorm on webinaariratkaisu, joka on suunniteltu kaikenkokoisille yrityksille, jotka haluavat järjestää live-koulutusta tai esittelywebinaareja selaimesta käsin.
Livestorm on webinaariratkaisu kaikkiin asiakaskoulutusistuntoihin ja -esittelyihin. Kaikki toimii selaimessa reaaliaikaisesti ilman latausta. Huolehdimme puolestasi kaikesta (aloitussivu, analytiikka, tallennus, sähköpostiautomaatio jne.), jotta sinun ei enää tarvitse keskittyä teknisiin asioihin. Kaikenkokoiset yritykset järjestävät jo webinaareja Livestormin avulla. Lue lisää tuotteesta Livestorm

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
BigMarker on täysin mukautettava verkkoseminaarialusta, jossa tehokas videoteknologia yhdistyy vankkoihin interaktiivisiin kokemuksiin.
BigMarker on erittäin mukautettava alusta webinaareille ja virtuaali- ja hybriditapahtumille. Yhdistämme tehokkaan videoteknologian vankkaan markkinointiin ja interaktiivisiin kokemuksiin luodaksemme ainutlaatuisia brändättyjä tapahtumia. Lue lisää tuotteesta BigMarker

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
WebinarGeekin vuorovaikutus-, markkinointi- ja analytiikkatyökalut tekevät webinaarimarkkinoinnista helppoa. Järjestä helposti millaisia webinaareja tahansa.
WebinarGeek on kattava webinaarialusta. Järjestä onnistuneita webinaareja, joihin kuuluu vuorovaikutusta ja arviointiosioita. Integroi haluamasi markkinointityökalut saadaksesi enemmän irti webinaaristasi. Luo oma kanavasi webinaarien jakamiseksi. Kaikki tämä on täysin EU:n tietosuoja-asetuksen mukaista ja hinta on edullinen. WebinarGeek on luotettava ja turvallinen webinaarialusta, jolla voit järjestää webinaareja ilman erillisen ohjelman lataamista. Lue lisää tuotteesta WebinarGeek

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Järjestä virtuaalisia tapahtumia onnistuneesti Airmeetin avulla. Paranna ROI:ta isollekin porukalle sopivien webinaarien, sisäisten analytiikkatoimintojen, chattien, äänestysten, tulostaulukoiden sekä kysymys- ja vastaussessioiden avulla
Airmeetillä voit järjestää vuorovaikutteisia verkkoseminaareja, joilla saat rahoillesi vastinetta. Tee osallistumisesta entistä laadukkaampaa seuraavan sukupolven yleisön osallistamistoiminnoilla: pelillisellä sisällöllä, keskusteluilla, kysymys- ja vastaussessioilla ja reaaliaikaisilla äänestyksillä. Tapaa potentiaalisia asiakkaita henkilökohtaisesti, pidä tuote-esittelyitä, kouluta osallistujia tai käytä Airmeetiä haluamallasi tavalla skaalattavien ja räätälöityjen verkkoseminaarien avulla. Liity yli 2 400 PK-yrityksen ja suuryrityksen sekä oppilaitoksen joukkoon, joka seuraa sitoutumista ja osallistamista läpi vuoden sekä sen tuottamia tuloksia Airmeetin avulla. Lue lisää tuotteesta Airmeet

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Edistynyt ja mukautettava verkkoseminaarialusta
LiveWebinar.com on pilvipohjainen verkkoseminaariohjelmisto, joka auttaa sekä pieniä tiimejä että yrityksiä hallinnoimaan verkkoseminaareja ja online-kokouksia. Sen avulla mikä tahansa myynti-, HR- tai markkinointitiimi voi helposti toteuttaa online-tapahtumia yleisölleen. Sen ominaisuuksiin kuuluvat niin suoratoisto, esitykset, näytön jakaminen kuin täysin mukautettava brändäysvaihtoehtokin. Se sisältää käyttäjien sitouttamisominaisuuksia, kuten kyselyt, äänestykset sekä toimintakehotukset. LiveWebinar mahdollistaa myös sen, että organisaatiot voivat analysoida yleisön sitoutumista Lue lisää tuotteesta LiveWebinar

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Accelevents on kaiken kattava tapahtuma-alusta, joka antaa sinulle mahdollisuuden laajentaa ulottuvuuttasi ja edistää kestävää kasvua.
Accelevents on kaikenkattava virtuaali- ja hybriditapahtuma-alusta, joka tarjoaa tapahtumien järjestäjille ja markkinoinnin ammattilaisille mahdollisuuden luoda aitoja ihmissuhteita ja edistää kestävää kasvua. Accelevents on johtava tapahtumateknologia-alusta ja määrittelee uudelleen tavan, jolla brändit voivat yhdistää yleisönsä käyttäjäystävällisillä, vankoilla, muokattavilla ja vuorovaikutteisilla ominaisuuksilla. Lue lisää tuotteesta Accelevents

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
GoBrunch on verkkoseminaari­alusta, jonka ainutlaatuinen käyttöliittymä edistää positiivista vuorovaikutusta osallistujien välillä. Asennusta ei tarvita.
GoBrunch on monipuolinen verkkoseminaari- ja kokousalusta, jonka ainutlaatuinen käyttöliittymä edistää positiivista vuorovaikutusta osallistujien välillä. Luo verkkoseminaari tai virtuaaliluokkahuone, käynnistä kamera, jaa näyttö, jaa videoita, anna muille esiintyjille puheenvuoroja ja tallenna. Aivan kuten ei-virtuaalisissakin tapahtumissa, käyttöön voidaan ottaa useita pienryhmätiloja, joissa on samanaikaisia tapahtumia, ja jokaiseen istuntoon on osoitettu oma ohjaajansa. Asennusta ei tarvita. Ryhdy toimeen ja tee verkkoseminaareistasi kiinnostavampia. Lue lisää tuotteesta GoBrunch

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Järjestä virtuaali-, hybridi- ja lähitapahtumia, jotka tullaan muistamaan.
Täydellinen kumppanisi virtuaali-, hybridi- ja lähitapahtumien järjestämiseen! Let 's Get Digital tarjoaa alustan, joka luo muistiin painuvia tapahtumia. Tämä on erityislaatuinen verkkotapahtuma-alusta, jossa on useita verkostoitumis­ominaisuuksia, vuorovaikutus­mahdollisuuksia ja valinnat personoida alustan ulkoasua. Lue lisää tuotteesta Let's Get Digital

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Jaa intohimosi maailmanlaajuiselle yleisölle. Esittelyssä kokonaisvaltainen alusta, joka herättää sekä etä- että lähitapahtumat eloon.
HeySummit asettaa intohimosi kaiken keskiöön. Esittelyssä kokonaisvaltainen alusta, joka herättää etä-, lähi- ja hybriditapahtumat eloon. On aika kasvattaa yleisöäsi ja ansaita rahaa intohimollasi. Suuriin ja pieniin tapahtumiin ja kaikkeen siltä väliltä. Aiotko järjestää kertaluonteisen webinaarin, kuukausittaisen keskustelutilaisuuden tai usean päivän ja monen puhujan megatapahtuman? HeySummitista jokainen tapahtuma löytää kotinsa. Tehokas ja kattava alustamme tukee kaikenlaisia kokoontumisia koosta, toistuvuudesta ja monimutkaisuudesta riippumatta. Lue lisää tuotteesta HeySummit

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Sumo Logic tarjoaa ainoan pilvinatiivin, reaaliaikaisen konedata-analytiikka-alustan, joka tuottaa jatkuvasti älykästä tietoa.
Sumo Logicin seuraavan sukupolven lokien hallintaan ja konedatan analysointiin tarkoitettu palvelu muuttaavat tätä yhtälöä ja tarjoaa käytännöllistä tietoa sovellus- ja infrastruktuuritoiminnoista sekä pienentää samalla merkittävästi monimutkaisuutta ja kustannuksia. Sumo Logic tarjoaa ainoan pilvinatiivin, reaaliaikaisen konedata-analytiikka-alustan, joka tuottaa jatkuvasti älykästä tietoa. Lue lisää tuotteesta Sumo Logic

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Digital Samban GDPR-yhteensopivan webinaariympäristön avulla voit helposti järjestää webinaareja millä tahansa laitteella.
Digital Samba for Webinarsin avulla voit helposti järjestää GDPR:n mukaisia webinaareja millä tahansa laitteella. Luo kiinnostavaa sisältöä yleisölle näytön ja tiedostojen jakamisen ja valkotaulumerkintöjen avulla. Vastaa yleisön kysymyksiin viittaustoiminnon, kysymys- ja vastausominaisuuden, live-äänestysten ja kyselyiden avulla. Valvo käyttäjiä monipuolisella moderaattoripaneelilla, jolla voit hallita roskapostia, mykistää häiritsijät tai nimetä muita ylläpitäjiä. Aloita maksuton kokeilusi jo tänään! www.digitalsamba.com Lue lisää tuotteesta Digital Samba

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Se on järeä verkkokokous- ja videoneuvotteluratkaisusi. Tukee jopa 10 000 osallistujaa arvostetulla 99,98 %:n käytettävyysajalla.
Järeä selainratkaisu käy seuraavaan verkkoseminaariisi, kokoukseesi tai videokokoukseesi. Isännöi jopa 10 000 osallistujaa luottavaisin mielin arvostetulla 99,98 %:n käytettävyysajalla. Käytä millä tahansa laitteella tai selaimella ja hyödynnä kaikkia suosikkiominaisuuksiasi, kuten 16 kieltä, kysymyksiä ja vastauksia, suoraa chattiä, näytön jakamista, pilvitallennusta, tietovisoja, esitystaulua ja paljon muuta. MyOwnConference tarjoaa ilmaisen tilin jopa 20 osallistujalle ja elinikäiseen käyttöön. Lue lisää tuotteesta MyOwnConference

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
SpotMe on webinaariratkaisu. Se on luotu yrityksille, jotka haluavat järjestää tapahtumia, joihin sisältyy henkilökohtaista kanssakäymistä asiakkaiden kanssa.
SpotMe on webinaarien osallistumisratkaisu. Se on luotu yrityksille, jotka haluavat järjestää tapahtumia, joihin sisältyy henkilökohtaista kanssakäymistä asiakkaiden kanssa. Kaikki tapahtumanhallinta-, videotuotanto- ja sovelluskehitystyökalut sisällytetään suoraan selaimestasi. Ratkaisu sopii yksinkertaisiin webinaareihin kuten myös tyylikkäisiin tapahtumiin, joilla on korkeat tuotantoarvot. Forresterin ja G2:n mukaan SpotMe on edelläkävijä korkean sitoutumiskyvyn, useiden mukauttamismahdollisuuksien ja joustavuuden ansiosta. Lue lisää tuotteesta SpotMe

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Suoratoista rajoittamaton määrä verkkoseminaareja ja videoita BrightTALK Channelilla ja tavoita miljoonia ammattilaisia, jotka oppivat ja kehittyvät BrightTALKin avulla.
Nykypäivän ammattilaiset odottavat innostavia, interaktiivisia ja inhimillisiä kokemuksia online-toiminnassaan. BrightTALK tekee tästä helppoa rajattomalla määrällä HTML5-muotoisia webinaareja ja videoita, joita voi upottaa mihin tahansa. Rekisteröinti onnistuu kerralla, ja palvelun voi tilata välittömästi. Palvelua käyttävät markkinoijat saavuttavat miljoonien ammattilaisten yleisön ja konversioiden mämuunnosärä kasvaa tyypillisesti 60–90 % muihin alustoihin verrattuna. Sisältää reaaliaikaisen integroinnin johtaviin CRM- ja markkinoinnin automaatioalustoihin. Lue lisää tuotteesta BrightTALK Central

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
InviteDesk on verkkoalusta, jonka avulla oikeat vieraat voivat osallistua tapahtumiin markkinointiautomaation, tiimityön ja näkemysten avulla.
InviteDesk on tapahtumamarkkinointiohjelmisto, joka auttaa organisaatioita parantamaan tapahtumaan sijoitetun pääoman ROI:ta. InviteDeskin avulla saat haluamasi vieraat saapumaan tapahtumaasi, kun markkinointi- ja myyntitiimit voivat tehdä läpinäkyvästi yhteistyötä vieraslistojen laatimisessa ja ensisijaisten vieraiden priorisoinnissa. Luo kaikki, mitä tarvitset onnistuneiden tapahtumakutsujen, aloitussivujen, rekisteröintisivujen ja kokonaisten sähköpostisarjojen laatimiseen. InviteDesk integroituu helposti CRM:ään, jotta voit varmistaa, että tapahtuma sujuu mahdollisimman tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta InviteDesk

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Hubb uudistaa tapaa, jolla ihmiset kokevat tapahtumia. Tapahtumien ammattilaisten suunnittelema Hubb antaa virtaa mukaansatempaaville ja merkityksellisille digitaalisille tapahtumille
Hubb uudistaa tapaa, jolla ihmiset kokevat tapahtumia. Hubb-alusta tekee etätapahtumista, läsnätapahtuvista ja hybriditapahtumista tehokkaita osallistujien sitouttamistyökaluja, jotka herättävät tuotemerkit eloon. Hubb mahdollistaa monet maailman suurimmista kokouksista. Tapahtumienhallinnan veteraanien tapahtuma-alan ammattilaisille suunnittelema Hubb tarjoaa tapahtumasuunnittelijoille ennennäkemätöntä hallintaa ja ketteryyttä. Lue lisää tuotteesta Hubb

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
RemoteSeminar on WebRTC-pohjainen verkkoseminaarityökalu, joka ei vaadi asennusta verkkoselaimella.
Valmistele ja käynnistä seminaarisi suoraan verkkoselaimestasi. RemoteSeminar tarjoaa intuitiivisen käyttöliittymän ja tehokkaat hallintaominaisuudet. Aloita tarkoituksesi mukaan julkinen tai yksityinen webinaari ja hallitse suorituskykyä. Harjoitustilan ansiosta voit harjoitella myös ennen seminaaria. Tee yhteistyötä jopa kymmenen puhujan kanssa ja kutsu jopa 1 000 osallistujaa. Tällä hetkellä se on betavaiheessa ja saatavilla ilmaiseksi. Lue lisää tuotteesta RemoteSeminar

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Selkeä verkkopohjainen videoneuvottelutyökalu, joka ei vaadi asentamista ja jota on helppo käyttää. Tukee mobiililaitteilla, selaimella ja tekoälyn avulla luotuja kokouspöytäkirjoja.
RemoteMeeting on helppokäyttöinen ja tehokas videoneuvotteluratkaisu. Videoneuvottelun käynnistäminen ja siihen liittyminen tapahtuu selaimen välityksellä. Et tarvitse erityistä sovellusta – vain verkkoselaimesi. Jaa työpöytäsi videon välityksellä, jaa asiakirjoja ja tee niihin merkintöjä interaktiivisesti. Luo automaattinen kokouspöytäkirja myöhempää tarkastelua varten. RemoteMeeting havaitsee puhujan automaattisesti ja nostaa hänet päänäyttöön, jolloin kokemus on kokonaisvaltaisempi. Lue lisää tuotteesta RemoteMeeting

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus
Nollan prosentin maksu verkkotukipyynnöille sekä suunnittelutukea fyysisille ja hybriditapahtumille, integroitu, avoin ja järkeistetty tapahtumaprosessi
Conferize on täydellinen tapahtumanhallinta-alusta, jonka avulla tiimisi voi suunnitella, markkinoida ja järjestää vaikuttavia tapahtumia yleisöllesi. Yksi alusta, joka mahdollistaa kaikenlaisten tapahtumien järjestämisen. Yksi ainoa alusta soveltuu sekä fyysisille että virtuaalisille ja hybriditapahtumille. Sisältää kaiken tarvittavan tapahtumanhallintaan. Järjestä tapahtumia muutamassa minuutissa. Järjestä pieniä webinaareja ja seminaareja tai koko päivän kestäviä tapahtumia, joissa on useita aiheita ja istuntoja. Brändätty käyttöliittymä sisältää yhden aina käytettävissä olevan tapahtumakeskuksen kaikille tapahtumaan liittyville toiminnoille. Lue lisää tuotteesta Conferize

Ominaisuudet

  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kyselyäänestykset/äänestäminen
  • Useita isäntiä
  • Kysymysten ja vastausten hallinta
  • Tiedostojen jakaminen
  • Kokousten hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Esitelmien suoratoisto
  • Tapahtumien aikataulutus