Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Sosiaalisen median hallintatyökalut

Yritykset käyttävät sosiaalisen median hallinta­työkaluja sisällön seuraamiseen, julkaisemiseen ja päivittämiseen Twitterissä, LinkedInissä, Facebookissa, Pinterestissä ja muissa sosiaalisen median kanavissa.

Varmista sujuvat lanseeraukset ja selkeä viestintä – Trellossa näet, mitkä tehtävät ovat aikataulussa ja mikä sisältö on vuorossa seuraavaksi.
Trello auttaa markkinointitiimejä saamaan enemmän aikaan lähtien lanseerauksen suunnittelusta aina toimituskalenterin sisältöön, kokousaikatauluihin ja kaikkeen siltä väliltä. Trello on keskuspaikka, joka yhdistää kaikki tehtävät ja työkalut, jossa näkyvät tilapäivitykset ja määräpäivät ja jonka kautta kaikki tiimeihin kuuluvat voivat kirjoittaa nopeasti kommentteja toisilleen. Trelloon voi liittää tiedostoja ja tukipyyntöjä muista sovelluksista, kuten Google Docsista ja Salesforcesta, jotta kaikki löytyy yhdestä paikasta. Varmista sujuvat lanseeraukset ja pidä koko markkinointitiimi ajan tasalla. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Automatisoitu julkaiseminen
  • Monen tilin hallinta
  • Postin aikataulutus
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Brändin seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Sitoutumisen seuranta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kampanjoiden hallinta
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Automatisoitu julkaiseminen
  • Monen tilin hallinta
  • Postin aikataulutus
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Brändin seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Sitoutumisen seuranta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kampanjoiden hallinta
monday.comin mukautettavat vedä ja pudota -hallintapaneelit auttavat tiimejä työskentelemään yhdessä sosiaalisen median kampanjoissa.
monday.comin avoimella alustalla markkinointitiimit voivat luoda mukautettuja hallintapaneeleja, joiden avulla sosiaalisen median kampanjoita voidaan hallita entistä tehokkaammin. Keskustele uusista ideoista ja määritä tehtäviä eri työntekijöille. Aikatauluta aikajanalla julkaistava sisältö. Tuo sitten tiedot, jotta voit analysoida KPI:t eli suorituskykymittarit kätevästi yhdessä paikassa. monday.comin sarakkeiden vedä ja pudota -toiminnon avulla voit tehdä haluamiasi muutoksia. Tämä alusta sisältää kaiken tarvittavan onnistuneeseen tiimityöhön. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Automatisoitu julkaiseminen
  • Monen tilin hallinta
  • Postin aikataulutus
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Brändin seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Sitoutumisen seuranta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kampanjoiden hallinta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM on kaikenkattava CRM, joka sisältää myynnin, markkinoinnin ja palvelun automaation yhdellä alustalla. Siinä on myynnin seuranta, yhteystietojen hallinta, markkinoinnin automaatio, verkkoanalytiikka, kaksisuuntaiset sähköpostit, puhelinjärjestelmä ja palvelupiste yksinkertaisella, selkeällä ja modernilla käyttöliittymällä. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Automatisoitu julkaiseminen
  • Monen tilin hallinta
  • Postin aikataulutus
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Brändin seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Sitoutumisen seuranta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kampanjoiden hallinta
Hallinnoi sosiaalista mediaa yritystasolla yli 35 digitaalisella kanavalla – yhdestä yhdistetystä CXM-alustasta käsin. Vain Sprinklrillä.
Sprinklr on ainoa yritystason sosiaalisen median hallintaratkaisu, johon luottaa 90 % maailman 100 parhaasta brändistä. Sprinklr-alustan voimanlähteenä toimii alan edistyksellisimpiin kuuluva tekoälymoottori. Alusta auttaa tuotemerkkejä luomaan suhteita ja seuraamaan ROI:tä kaikissa sosiaalisen myynnin kampanjoissa yli 35 kanavalla yhdestä yhdistetystä alustasta käsin. Tämä takaa tehokkaamman yhteistyön useiden alueiden ja alabrändien sosiaalisen median tilien välillä. Unohda yksittäisten ratkaisujen aiheuttama päävaiva. Sprinklr on maailman ensimmäinen ja ainoa yhdistetty CXM-alusta. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Automatisoitu julkaiseminen
  • Monen tilin hallinta
  • Postin aikataulutus
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Brändin seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Sitoutumisen seuranta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kampanjoiden hallinta
Creasquare on digitaalinen sisältöratkaisu, jolla voit luoda ja ajoittaa sisältöä sosiaalisen median alustalle yhdestä helposta käyttöliittymästä
Creasquare on digitaalinen sisältöratkaisu, joka keskittyy auttamaan markkinoijia, sisällöntuottajia ja yrityksiä menestymään sosiaalisessa mediassa. Luo sisältöä miljoonista malleista ja rojaltivapaista kuvista, videoista ja musiikista. Luo tekstiä automaattisesti tekoälyllä. Ajoita kaikki yhdeltä helppokäyttöiseltä alustalta sosiaalisen median kanavillesi. Lue lisää tuotteesta Creasquare

Ominaisuudet

  • Automatisoitu julkaiseminen
  • Monen tilin hallinta
  • Postin aikataulutus
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Brändin seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Sitoutumisen seuranta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kampanjoiden hallinta
WordPress-laajennus, jossa on automaattisia lähetys- ja ajoitusominaisuuksia, joita käytetään sisällön julkaisemiseen eri sosiaalisen median tileillä.
WordPress-laajennus, jossa on automaattisia lähetys- ja ajoitusominaisuuksia, joita käytetään sisällön julkaisemiseen eri sosiaalisen median tileillä. FS Posterilla on 20 alkuperäistä integraatiota sosiaalisten verkostojen yhdistämiseksi. Lue lisää tuotteesta FS Poster

Ominaisuudet

  • Automatisoitu julkaiseminen
  • Monen tilin hallinta
  • Postin aikataulutus
  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Brändin seuranta
  • Yhteistyövälineet
  • Sitoutumisen seuranta
  • Sosiaalisen median integrointi
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Kampanjoiden hallinta