Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 18 vuoden ajan

VoIP-ohjelmisto

VoIP-ohjelmisto mahdollistaa puheen ja datan siirron internetin välityksellä ja tätä kautta paremmat mahdollisuudet liikkuvaan työhön ja etätyöhön henkilöstölle. Tämäntyyppisissä ohjelmistoissa on kattavat puheluiden raportointiominaisuudet, ja ne tukevat tavallisten puhelintoimintojen lisäksi usein myös pikaviestintää, ryhmäneuvotteluja ja muita toimintoja.

Bitrix24 on suosittu yrityskäyttöön tarkoitettu VoIP-järjestelmä, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Saatavilla pilvi- ja mobiiliversiona ja avoimen lähdekoodin versiona.
Jos etsit ilmaista VoIP-puhelinjärjestelmää pienyrityksellesi, Bitrix24 on tarvitsemasi ratkaisu. Toisin kuin muut VoIP-ratkaisut, Bitrix24 toimii sekä sisäisenä puhelinverkkojärjestelmänä että yhteyskeskuksena saapuville ja lähteville puheluille. Se on myös ainoa ilmainen VoIP-järjestelmä, jossa on täysin varusteltu ilmainen CRM. Mikä tärkeintä, kun asiakas soittaa CRM:ään tallennetusta puhelinnumerosta, hänet tunnistetaan, yhdistetään määrätylle esimiehelle, ja puhelu voidaan kirjata ja tallentaa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Puhelujen valvonta
  • SIP-väylöitys
  • IVR
Verkkokokousratkaisu, jonka avulla voit järjestää interaktiivisia verkkokokouksia, videoneuvotteluja ja kiinnostavia webinaareja.
Zoho Meeting on vankka verkkokokousratkaisu, joka on luotu vastaamaan verkkokokousten ja webinaarien tarpeisiin. Se on täysin selainpohjainen, eikä osallistujien tarvitse ladata mitään sovellusta osallistuakseen kokoukseen tai webinaariin. Kokousten järjestäminen onnistuu helposti Windows-, Linux- ja Mac-työpöytäliitännäisen, iOS-sovelluksen, Android-sovelluksen, Google Chrome -laajennuksen, Firefox-laajennuksen, upotetun pienoisohjelman ja kalenterin integroinnin avulla. Upotettu webinaariin ilmoittautuminen, kyselyt, kysymykset ja vastaukset, salli puhuminen, nauhoittaminen, syvällinen analytiikka jne. Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Puhelujen valvonta
  • SIP-väylöitys
  • IVR
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Puhelujen valvonta
  • SIP-väylöitys
  • IVR
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Puhelujen valvonta
  • SIP-väylöitys
  • IVR
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Puhelujen valvonta
  • SIP-väylöitys
  • IVR
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen hallintapaneeliin.
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen, edustajille tarkoitettuun hallintapaneeliin. Näin ollen palvelupyyntöjärjestelmiä ei tarvita ja brändit voivat rakentaa vahvempia suhteita asiakkaisiinsa. Saat reaaliaikaisia tilastotietoja suorituskyvystä, tehokkaita reititysominaisuuksia, automaatioita, integrointeja ja paljon muuta. Vieraile verkkosivustollamme tai varaa esittely, niin näet, miten Dixa voi tehostaa edustajiesi ja asiakkaidesi kokemusta. Lue lisää tuotteesta Dixa

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Puhelujen valvonta
  • SIP-väylöitys
  • IVR
CallMaker on älykäs valitsin, joka tehostaa myyntiyhteyksiä yrityksille. Mukana on moduuleja tapaamisten varaamiseen ja useita valitsintyyppejä.
CallMaker on automaattinen, älykäs valitsin, joka auttaa lisäämään myyntiäsi. CM Software on kehittänyt CallMaker Dialerin, joka tehostaa ulos- ja sisääntulevia myyntikontakteja kaikille yrityksille, joilla myyntiintensiteetti ja monet yhteydet ovat tärkeitä. Painopisteemme on, että kaikkien toimintojen tulisi auttaa parantamaan tulosta - viimeisellä rivillä - siellä, missä sillä on väliä! Valitsin on saatavilla sekä Power Dialer-, Predictive Dialer-, Auto Dialer-, Preview Dialer- että Click n Dial -muodoissa. Lue lisää tuotteesta CallMaker

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Puhelujen reititys
  • Yhteystietojen hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Puhelujen valvonta
  • SIP-väylöitys
  • IVR