5 tulosta
Verkkokokousratkaisu, jonka avulla voit järjestää interaktiivisia verkkokokouksia, videoneuvotteluja ja kiinnostavia webinaareja. Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting
Zoho Meeting on vankka verkkokokousratkaisu, joka on luotu vastaamaan verkkokokousten ja webinaarien tarpeisiin. Se on täysin selainpohjainen, eikä osallistujien tarvitse ladata mitään sovellusta osallistuakseen kokoukseen tai webinaariin. Kokousten järjestäminen onnistuu helposti Windows-, Linux- ja Mac-työpöytäliitännäisen, iOS-sovelluksen, Android-sovelluksen, Google Chrome -laajennuksen, Firefox-laajennuksen, upotetun pienoisohjelman ja kalenterin integroinnin avulla. Upotettu webinaariin ilmoittautuminen, kyselyt, kysymykset ja vastaukset, salli puhuminen, nauhoittaminen, syvällinen analytiikka jne. Lue lisää tuotteesta Zoho Meeting

Ominaisuudet

  • IVR/Voice Recognition
  • Yhdistetty viestintä
  • Puhelujen tallennus
  • SIP-väylöitys
  • Puhepostin transkriptio
Bitrix24 on suosittu yrityskäyttöön tarkoitettu VoIP-järjestelmä, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Saatavilla pilvi- ja mobiiliversiona ja avoimen lähdekoodin versiona. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Jos etsit ilmaista VoIP-puhelinjärjestelmää pienyrityksellesi, Bitrix24 on tarvitsemasi ratkaisu. Toisin kuin muut VoIP-ratkaisut, Bitrix24 toimii sekä sisäisenä puhelinverkkojärjestelmänä että yhteyskeskuksena saapuville ja lähteville puheluille. Se on myös ainoa ilmainen VoIP-järjestelmä, jossa on täysin varusteltu ilmainen CRM. Mikä tärkeintä, kun asiakas soittaa CRM:ään tallennetusta puhelinnumerosta, hänet tunnistetaan, yhdistetään määrätylle esimiehelle, ja puhelu voidaan kirjata ja tallentaa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • IVR/Voice Recognition
  • Yhdistetty viestintä
  • Puhelujen tallennus
  • SIP-väylöitys
  • Puhepostin transkriptio
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • IVR/Voice Recognition
  • Yhdistetty viestintä
  • Puhelujen tallennus
  • SIP-väylöitys
  • Puhepostin transkriptio
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • IVR/Voice Recognition
  • Yhdistetty viestintä
  • Puhelujen tallennus
  • SIP-väylöitys
  • Puhepostin transkriptio
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen hallintapaneeliin.
Dixa on keskustelupohjainen asiakaspalvelualusta, joka yhdistää puhelin-, sähköposti-, chat- ja viestintäsovellukset yhteen helppokäyttöiseen, edustajille tarkoitettuun hallintapaneeliin. Näin ollen palvelupyyntöjärjestelmiä ei tarvita ja brändit voivat rakentaa vahvempia suhteita asiakkaisiinsa. Saat reaaliaikaisia tilastotietoja suorituskyvystä, tehokkaita reititysominaisuuksia, automaatioita, integrointeja ja paljon muuta. Vieraile verkkosivustollamme tai varaa esittely, niin näet, miten Dixa voi tehostaa edustajiesi ja asiakkaidesi kokemusta. Lue lisää tuotteesta Dixa

Ominaisuudet

  • IVR/Voice Recognition
  • Yhdistetty viestintä
  • Puhelujen tallennus
  • SIP-väylöitys
  • Puhepostin transkriptio