Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Event Check In -ohjelmisto

Event Check In -ohjelmisto nopeuttaa merkittävästi check in -prosessia konferensseissa, esityksissä ja muissa tapahtumissa. Tämäntyyppisiä ohjelmistoja voidaan käyttää älypuhelimilla, tableteilla ja muilla mobiililaitteilla sekä automaateissa, ja usein niissä on toiminnot tapahtumapassin tulostamista varten. Monet organisaatiot käyttävät Event Check In -ohjelmistoa osallistujien tietojen tallentamiseen liidien generointia varten.

Virtaviivaista tapahtuman sisäänkirjautumista ja lipunmyyntiä intuitiivisen alustan ja nopean mobiilisovelluksen avulla.
Virtaviivaista tapahtuman sisäänkirjautumista ja lipunmyyntiä intuitiivisen alustan ja nopean mobiilisovelluksen avulla. Tarjoa osallistujillesi sujuva kokemus rekisteröitymisestä sisäänkirjautumiseen. Accelevents-lipunmyynti maksaa vain 1 $ per lippu plus 1 % lipunmyynnistä (kaikki maksut voidaan ohjata lipun ostajalle). Luo mukautettuja lipputyyppejä ja aloita myynti verkossa vain muutamassa minuutissa. Lue lisää tuotteesta Accelevents

Ominaisuudet

  • Vieraslistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Liidien kaappaus
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Mobiiliyhteys
  • Tapahtumien lipunmyynti
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Kulkulupien hallinta
  • Istumapaikkakartta
Järjestä virtuaali-, hybridi- ja lähitapahtumia, jotka tullaan muistamaan.
Täydellinen kumppanisi virtuaali-, hybridi- ja lähitapahtumien järjestämiseen! Let 's Get Digital tarjoaa alustan, joka luo muistiin painuvia tapahtumia. Tämä on erityislaatuinen verkkotapahtuma-alusta, jossa on useita verkostoitumis­ominaisuuksia, vuorovaikutus­mahdollisuuksia ja valinnat personoida alustan ulkoasua. Lue lisää tuotteesta Let's Get Digital

Ominaisuudet

  • Vieraslistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Liidien kaappaus
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Mobiiliyhteys
  • Tapahtumien lipunmyynti
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Kulkulupien hallinta
  • Istumapaikkakartta
Jaa intohimosi maailmanlaajuiselle yleisölle. Esittelyssä kokonaisvaltainen alusta, joka herättää sekä etä- että lähitapahtumat eloon.
HeySummit asettaa intohimosi kaiken keskiöön. Esittelyssä kokonaisvaltainen alusta, joka herättää etä-, lähi- ja hybriditapahtumat eloon. On aika kasvattaa yleisöäsi ja ansaita rahaa intohimollasi. Suuriin ja pieniin tapahtumiin ja kaikkeen siltä väliltä. Aiotko järjestää kertaluonteisen webinaarin, kuukausittaisen keskustelutilaisuuden tai usean päivän ja monen puhujan megatapahtuman? HeySummitista jokainen tapahtuma löytää kotinsa. Tehokas ja kattava alustamme tukee kaikenlaisia kokoontumisia koosta, toistuvuudesta ja monimutkaisuudesta riippumatta. Lue lisää tuotteesta HeySummit

Ominaisuudet

  • Vieraslistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Liidien kaappaus
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Mobiiliyhteys
  • Tapahtumien lipunmyynti
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Kulkulupien hallinta
  • Istumapaikkakartta
InviteDesk on verkkoalusta, jonka avulla oikeat vieraat voivat osallistua tapahtumiin markkinointiautomaation, tiimityön ja näkemysten avulla.
InviteDesk on tapahtumamarkkinointiohjelmisto, joka auttaa organisaatioita parantamaan tapahtumaan sijoitetun pääoman ROI:ta. InviteDeskin avulla saat haluamasi vieraat saapumaan tapahtumaasi, kun markkinointi- ja myyntitiimit voivat tehdä läpinäkyvästi yhteistyötä vieraslistojen laatimisessa ja ensisijaisten vieraiden priorisoinnissa. Luo kaikki, mitä tarvitset onnistuneiden tapahtumakutsujen, aloitussivujen, rekisteröintisivujen ja kokonaisten sähköpostisarjojen laatimiseen. InviteDesk integroituu helposti CRM:ään, jotta voit varmistaa, että tapahtuma sujuu mahdollisimman tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta InviteDesk

Ominaisuudet

  • Vieraslistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Liidien kaappaus
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Mobiiliyhteys
  • Tapahtumien lipunmyynti
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Kulkulupien hallinta
  • Istumapaikkakartta
PouchNATION on monitoiminen, käteistä käyttämätön vieraiden hallintaratkaisu paikkoihin ja tapahtumiin, joissa käytetään puettavaa NFC-teknologiaa.
PouchNATION on SaaS-pohjainen alusta, jossa käytetään NFC-teknologiaa, ja kaikenkattava asiakashallintaratkaisu. Siinä keskitytään tiloihin ja live-tapahtumiin, joiden tarkoituksena on digitalisoida toimintoja ja tarjota sujuva kokemus asiakkaille verkossa ja/tai verkon ulkopuolella. Se myös tarjoaa edistyneitä tietoja, jotka parantavat liikevaihtoa ja tehokkuutta. Pyrimme aina tarjoamaan parempia ratkaisuja kehittämällä jatkuvasti in-house-teknologiaamme. Lue lisää tuotteesta PouchNATION

Ominaisuudet

  • Vieraslistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Liidien kaappaus
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Mobiiliyhteys
  • Tapahtumien lipunmyynti
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Kulkulupien hallinta
  • Istumapaikkakartta
Hubb uudistaa tapaa, jolla ihmiset kokevat tapahtumia. Tapahtumien ammattilaisten suunnittelema Hubb antaa virtaa mukaansatempaaville ja merkityksellisille digitaalisille tapahtumille
Hubb uudistaa tapaa, jolla ihmiset kokevat tapahtumia. Hubb-alusta tekee etätapahtumista, läsnätapahtuvista ja hybriditapahtumista tehokkaita osallistujien sitouttamistyökaluja, jotka herättävät tuotemerkit eloon. Hubb mahdollistaa monet maailman suurimmista kokouksista. Tapahtumienhallinnan veteraanien tapahtuma-alan ammattilaisille suunnittelema Hubb tarjoaa tapahtumasuunnittelijoille ennennäkemätöntä hallintaa ja ketteryyttä. Lue lisää tuotteesta Hubb

Ominaisuudet

  • Vieraslistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Liidien kaappaus
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Mobiiliyhteys
  • Tapahtumien lipunmyynti
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Kulkulupien hallinta
  • Istumapaikkakartta
Nollan prosentin maksu verkkotukipyynnöille sekä suunnittelutukea fyysisille ja hybriditapahtumille, integroitu, avoin ja järkeistetty tapahtumaprosessi
Conferize on täydellinen tapahtumanhallinta-alusta, jonka avulla tiimisi voi suunnitella, markkinoida ja järjestää vaikuttavia tapahtumia yleisöllesi. Yksi alusta, joka mahdollistaa kaikenlaisten tapahtumien järjestämisen. Yksi ainoa alusta soveltuu sekä fyysisille että virtuaalisille ja hybriditapahtumille. Sisältää kaiken tarvittavan tapahtumanhallintaan. Järjestä tapahtumia muutamassa minuutissa. Järjestä pieniä webinaareja ja seminaareja tai koko päivän kestäviä tapahtumia, joissa on useita aiheita ja istuntoja. Brändätty käyttöliittymä sisältää yhden aina käytettävissä olevan tapahtumakeskuksen kaikille tapahtumaan liittyville toiminnoille. Lue lisää tuotteesta Conferize

Ominaisuudet

  • Vieraslistojen hallinta
  • Raportointi/analytiikka
  • Liidien kaappaus
  • Viivakoodien/lippujen skannaus
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sähköpostimarkkinointi
  • Mobiiliyhteys
  • Tapahtumien lipunmyynti
  • Mukautettavat lomakkeet
  • Kulkulupien hallinta
  • Istumapaikkakartta