Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan
Konferenssi-ohjelmisto
Konferenssiohjelmisto automatisoi livenä tai verkossa toteutettavien konferenssien mainonnan, ilmoittautumisprosessin ja organisoinnin.
Capterra tarjoaa objektiivista ja riippumatonta tutkimustietoa, toimituksellista sisältöä ja vahvistettujen käyttäjien antamia arvosteluita. Saatamme ansaita suosituspalkkion, kun käyt toimittajan palvelussa linkkiemme kautta.
Lue lisää
Suodata tuloksia (13)
Saatavilla olevat maat
Maat, joissa tuote on saatavilla. Huom: Asiakaspalvelua ei välttämättä ole saatavilla kyseisessä maassa.
Suomi
Hinnoitteluvaihtoehdot
13 tulosta
Lajitteluperuste
Bitrix24 on suosittu ilmainen neuvottelujen ja tapahtumien hallinta-alusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä.
Yli kahdeksan miljoonaa yritystä käyttää kokouksissaan Bitrix24-ohjelmistoa ilmaisena tapahtumien hallintaohjelmistona, koska se sisältää kaikki tehtävään tarvittavat työkalut. Ensinnäkin CRM- ja asiakashallintamoduulien avulla voit luoda tarjouksia ja laskuja, lähettää sähköposteja ja hallinnoida tarjoajia. Toiseksi, tarjolla on jaettuja kalentereita, joiden avulla voit luoda aikatauluja ja varata useita kohteita. Kolmanneksi se sisältää projektinhallintamoduulin ja tehtävämalleja, joita järjestäjät käyttävät kenttähenkilöstön hallintaan.
Lue lisää tuotteesta Bitrix24
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
Ammattimainen alusta verkkokonferenssien järjestämiseen
Yritys auttoi järjestämään satoja verkkotapahtumia tuhansille ihmisille. LiveWebinarilla voit järjestää monipuolisia verkkoesityksiä ja työpajoja, joissa on erilaisia esiintymislavoja ja yhteistyötiloja. Alusta tarjoaa myös mahdollisuuden järjestää maksullisia verkkoseminaareja, jotta tapahtumanjärjestäjät voivat periä osallistumismaksuja ja ansaita rahaa.
Lue lisää tuotteesta LiveWebinar
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
Airmeet tarjoaa yrityksille ja nopean ja vaivattoman tavan suunnitella sekä järjestää virtuaalisia tapahtumia. Jo yli 2500 yritystä luottaa pitämäänsä Airmeetiin.
Airmeetin avulla voit toteuttaa vaikuttavia verkkotapahtumia, konferensseja, verkkoseminaareja ja ammattimessuja. Tuhannet asiakkaat ympäri maailman luottavat tähän helppokäyttöiseen ja vaivattomaan alustaan, jolla kasvatat osallistumista. Muita ominaisuuksia ovat esimerkiksi seuraavat: virtuaali- ja hybriditapahtumat, analytiikka osallistamisen mittaamiseen, sosiaaliset oleskelutilat verkostoitumiseen, ympärivuorokautinen asiakaspalvelu, monikielinen tuki, Hubspot-, Mailchimp-, Eventbrite- ja Zapier-integroinnit Järjestä vuorovaikutteisia tapahtumia ja konferensseja saumattomasti Airmeetin avulla.
Lue lisää tuotteesta Airmeet
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
Edullinen ja kaikki toiminnot kattava tapahtuma-alusta. Suoratoisto, virtuaaliset näyttelykojut, interaktiivinen verkostoituminen, pienet esitykset ja paljon muuta!
Tehokas mutta edullinen, kaiken kattava virtuaali-, hybridi- ja lähikonferenssien alusta 24/7 live-asiakastuella. Alusta tarjoaa vankat virtuaaliset tapahtumien isännöintiominaisuudet, kuten lipunmyynnin, suoratoiston, live-chat-kyselyt, virtuaaliset näyttelykojut, pienet esitykset, tekoälyä hyödyntävän verkostoitumisen, pelillistämistä ja paljon muuta. Olitpa järjestämässä tapahtumaa 100:lle tai 100 000:lle henkilölle, Acceleventsin avulla voit luoda virtuaalisen kokemuksen, jonka osallistujat tulevat muistamaan.
Lue lisää tuotteesta Accelevents
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
Järjestä virtuaali-, hybridi- ja lähitapahtumia, jotka tullaan muistamaan.
Täydellinen kumppanisi virtuaali-, hybridi- ja lähitapahtumien järjestämiseen! Let 's Get Digital tarjoaa alustan, joka luo muistiin painuvia tapahtumia. Tämä on erityislaatuinen verkkotapahtuma-alusta, jossa on useita verkostoitumisominaisuuksia, vuorovaikutusmahdollisuuksia ja valinnat personoida alustan ulkoasua.
Lue lisää tuotteesta Let's Get Digital
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
Jaa intohimosi maailmanlaajuiselle yleisölle. Esittelyssä kokonaisvaltainen alusta, joka herättää sekä etä- että lähitapahtumat eloon.
HeySummit asettaa intohimosi kaiken keskiöön. Esittelyssä kokonaisvaltainen alusta, joka herättää etä-, lähi- ja hybriditapahtumat eloon. On aika kasvattaa yleisöäsi ja ansaita rahaa intohimollasi. Suuriin ja pieniin tapahtumiin ja kaikkeen siltä väliltä. Aiotko järjestää kertaluonteisen webinaarin, kuukausittaisen keskustelutilaisuuden tai usean päivän ja monen puhujan megatapahtuman? HeySummitista jokainen tapahtuma löytää kotinsa. Tehokas ja kattava alustamme tukee kaikenlaisia kokoontumisia koosta, toistuvuudesta ja monimutkaisuudesta riippumatta.
Lue lisää tuotteesta HeySummit
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
Se on järeä verkkokokous- ja videoneuvotteluratkaisusi. Tukee jopa 10 000 osallistujaa arvostetulla 99,98 %:n käytettävyysajalla.
Järeä selainratkaisu käy seuraavaan verkkoseminaariisi, kokoukseesi tai videokokoukseesi. Isännöi jopa 10 000 osallistujaa luottavaisin mielin arvostetulla 99,98 %:n käytettävyysajalla.
Käytä millä tahansa laitteella tai selaimella ja hyödynnä kaikkia suosikkiominaisuuksiasi, kuten 16 kieltä, kysymyksiä ja vastauksia, suoraa chattiä, näytön jakamista, pilvitallennusta, tietovisoja, esitystaulua ja paljon muuta. MyOwnConference tarjoaa ilmaisen tilin jopa 20 osallistujalle ja elinikäiseen käyttöön.
Lue lisää tuotteesta MyOwnConference
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
GDPR-yhteensopiva ja päästä päähän salattu videoneuvotteluohjelmisto, joka auttaa yrityksiä organisoimaan viestintäympäristönsä.
Digital Samban avulla voit helposti perustaa ja isännöidä verkkopohjaisia videokonferensseja millä tahansa laitteella. Digital Samban videoneuvotteluohjelmiston avulla eri toimialojen organisaatiot voivat järjestää GDPR:n mukaisia verkkokokouksia, webinaareja, koulutuksia ja suuria tapahtumia HD-videokuvalla ja äänellä suoraan selaimesta tai mobiilisovelluksesta. Käy verkkosivuillamme saadaksesi lisätietoja www.digitalsamba.com.
Lue lisää tuotteesta Digital Samba
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
B2B-tapahtumamarkkinointialusta, joka sisältää tarvittavat työkalut ja tuotannon loistavien asiakassuhteiden luomiseksi
SpotMe on B2B-tapahtumamarkkinointialusta, joka sisältää tarvittavat työkalut ja tuotannon loistavien asiakassuhteiden luomiseksi. Tällä alustalla voi helposti tuottaa – niin livenä kuin asiakkaan pyynnöstä – hybridi- ja virtuaalitapahtumia sekä tapahtumia paikan päällä. Sillä saa myös aikaan digitaalisia elämyksiä ja yleisölle mieluisia tapahtumasovelluksia. Suunnittelijoilla on tarvittavat työkalut menestyvän yhteisön luomiseen verkossa ja sen ulkopuolella, olipa kyseessä sitten ryhmätapaamiset, henkilökohtaiset asialistat, kaksisuuntainen viestintä tai pelillistäminen.
SpotMe tarjoaa yritysratkaisuja yli 250 maailmanlaajuiselle brändille verkossa.
Lue lisää tuotteesta SpotMe
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
InviteDesk on verkkoalusta, jonka avulla oikeat vieraat voivat osallistua tapahtumiin markkinointiautomaation, tiimityön ja näkemysten avulla.
InviteDesk on tapahtumamarkkinointiohjelmisto, joka auttaa organisaatioita parantamaan tapahtumaan sijoitetun pääoman ROI:ta. InviteDeskin avulla saat haluamasi vieraat saapumaan tapahtumaasi, kun markkinointi- ja myyntitiimit voivat tehdä läpinäkyvästi yhteistyötä vieraslistojen laatimisessa ja ensisijaisten vieraiden priorisoinnissa. Luo kaikki, mitä tarvitset onnistuneiden tapahtumakutsujen, aloitussivujen, rekisteröintisivujen ja kokonaisten sähköpostisarjojen laatimiseen. InviteDesk integroituu helposti CRM:ään, jotta voit varmistaa, että tapahtuma sujuu mahdollisimman tehokkaasti.
Lue lisää tuotteesta InviteDesk
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
Suunniteltu ihastuttamaan: Jugo on skaalautuva ja ainutlaatuinen virtuaalikokousalusta, joka on suunniteltu todella tärkeitä kokouksia varten.
Heitä hyvästit tylsille verkkokokouksille. Tuo oikeat ihmiset mukaansatempaaviin 3D-virtuaalikokoushuoneisiin ilman VR-kuulokkeita, avatareja tai latauksia. Jugo on suunniteltu ihastuttamaan – se on ainutlaatuinen kokoushuonekokemus. Vaihda helposti rooleja: voit olla isäntä, juontaja ja osallistuja. Nauti taas oikeiden ihmiskontaktien tuomasta dynamiikasta kokouksissasi. Jugo on oikea valinta tärkeisiin kokouksiin.
Lue lisää tuotteesta Jugo
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
Hubb uudistaa tapaa, jolla ihmiset kokevat tapahtumia. Tapahtumien ammattilaisten suunnittelema Hubb antaa virtaa mukaansatempaaville ja merkityksellisille digitaalisille tapahtumille
Hubb uudistaa tapaa, jolla ihmiset kokevat tapahtumia. Hubb-alusta tekee etätapahtumista, läsnätapahtuvista ja hybriditapahtumista tehokkaita osallistujien sitouttamistyökaluja, jotka herättävät tuotemerkit eloon. Hubb mahdollistaa monet maailman suurimmista kokouksista. Tapahtumienhallinnan veteraanien tapahtuma-alan ammattilaisille suunnittelema Hubb tarjoaa tapahtumasuunnittelijoille ennennäkemätöntä hallintaa ja ketteryyttä.
Lue lisää tuotteesta Hubb
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio
Nollan prosentin maksu verkkotukipyynnöille sekä suunnittelutukea fyysisille ja hybriditapahtumille, integroitu, avoin ja järkeistetty tapahtumaprosessi
Conferize on täydellinen tapahtumanhallinta-alusta, jonka avulla tiimisi voi suunnitella, markkinoida ja järjestää vaikuttavia tapahtumia yleisöllesi. Yksi alusta, joka mahdollistaa kaikenlaisten tapahtumien järjestämisen. Yksi ainoa alusta soveltuu sekä fyysisille että virtuaalisille ja hybriditapahtumille. Sisältää kaiken tarvittavan tapahtumanhallintaan. Järjestä tapahtumia muutamassa minuutissa. Järjestä pieniä webinaareja ja seminaareja tai koko päivän kestäviä tapahtumia, joissa on useita aiheita ja istuntoja. Brändätty käyttöliittymä sisältää yhden aina käytettävissä olevan tapahtumakeskuksen kaikille tapahtumaan liittyville toiminnoille.
Lue lisää tuotteesta Conferize
...
Näytä enemmän
Ominaisuudet
- Rekisteröitymisten hallinta
- Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
- Tapahtumien aikataulutus
- Osallistujien hallinta
- Sosiaalinen promootio