11 tulosta
Edistynyt ja mukautettava verkkoseminaarialusta Lue lisää tuotteesta LiveWebinar
LiveWebinar.com on pilvipohjainen verkkoseminaariohjelmisto, joka auttaa sekä pieniä tiimejä että yrityksiä hallinnoimaan verkkoseminaareja ja online-kokouksia. Sen avulla mikä tahansa myynti-, HR- tai markkinointitiimi voi helposti toteuttaa online-tapahtumia yleisölleen. Sen ominaisuuksiin kuuluvat niin suoratoisto, esitykset, näytön jakaminen kuin täysin mukautettava brändäysvaihtoehtokin. Se sisältää käyttäjien sitouttamisominaisuuksia, kuten kyselyt, äänestykset sekä toimintakehotukset. LiveWebinar mahdollistaa myös sen, että organisaatiot voivat analysoida yleisön sitoutumista Lue lisää tuotteesta LiveWebinar

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus
Edullinen ja kaikki toiminnot kattava tapahtuma-alusta. Suoratoisto, virtuaaliset näyttelykojut, interaktiivinen verkostoituminen, pienet esitykset ja paljon muuta! Lue lisää tuotteesta Accelevents
Tehokas mutta edullinen, kaiken kattava virtuaali-, hybridi- ja lähikonferenssien alusta 24/7 live-asiakastuella. Alusta tarjoaa vankat virtuaaliset tapahtumien isännöintiominaisuudet, kuten lipunmyynnin, suoratoiston, live-chat-kyselyt, virtuaaliset näyttelykojut, pienet esitykset, tekoälyä hyödyntävän verkostoitumisen, pelillistämistä ja paljon muuta. Olitpa järjestämässä tapahtumaa 100:lle tai 100 000:lle henkilölle, Acceleventsin avulla voit luoda virtuaalisen kokemuksen, jonka osallistujat tulevat muistamaan. Lue lisää tuotteesta Accelevents

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus
InviteDesk on verkkoalusta, jonka avulla oikeat vieraat voivat osallistua tapahtumiin markkinointiautomaation, tiimityön ja näkemysten avulla. Lue lisää tuotteesta InviteDesk
InviteDesk on tapahtumamarkkinointiohjelmisto, joka auttaa organisaatioita parantamaan tapahtumaan sijoitetun pääoman ROI:ta. InviteDeskin avulla saat haluamasi vieraat saapumaan tapahtumaasi, kun markkinointi- ja myyntitiimit voivat tehdä läpinäkyvästi yhteistyötä vieraslistojen laatimisessa ja ensisijaisten vieraiden priorisoinnissa. Luo kaikki, mitä tarvitset onnistuneiden tapahtumakutsujen, aloitussivujen, rekisteröintisivujen ja kokonaisten sähköpostisarjojen laatimiseen. InviteDesk integroituu helposti CRM:ään, jotta voit varmistaa, että tapahtuma sujuu mahdollisimman tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta InviteDesk

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus
Bitrix24 on suosittu ilmainen neuvottelujen ja tapahtumien hallinta-alusta, jota käyttää yli kahdeksan miljoonaa yritystä.
Yli kahdeksan miljoonaa yritystä käyttää kokouksissaan Bitrix24-ohjelmistoa ilmaisena tapahtumien hallintaohjelmistona, koska se sisältää kaikki tehtävään tarvittavat työkalut. Ensinnäkin CRM- ja asiakashallintamoduulien avulla voit luoda tarjouksia ja laskuja, lähettää sähköposteja ja hallinnoida tarjoajia. Toiseksi, tarjolla on jaettuja kalentereita, joiden avulla voit luoda aikatauluja ja varata useita kohteita. Kolmanneksi se sisältää projektinhallintamoduulin ja tehtävämalleja, joita järjestäjät käyttävät kenttähenkilöstön hallintaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus
Airmeet tarjoaa yrityksille ja nopean ja vaivattoman tavan suunnitella sekä järjestää virtuaalisia tapahtumia. Jo yli 2500 yritystä luottaa pitämäänsä Airmeetiin.
Airmeetin avulla voit toteuttaa vaikuttavia verkkotapahtumia, konferensseja, verkkoseminaareja ja ammattimessuja. Tuhannet asiakkaat ympäri maailman luottavat tähän helppokäyttöiseen ja vaivattomaan alustaan, jolla kasvatat osallistumista. Muita ominaisuuksia ovat esimerkiksi seuraavat: virtuaali- ja hybriditapahtumat, analytiikka osallistamisen mittaamiseen, sosiaaliset oleskelutilat verkostoitumiseen, ympärivuorokautinen asiakaspalvelu, monikielinen tuki, Hubspot-, Mailchimp-, Eventbrite- ja Zapier-integroinnit Järjestä vuorovaikutteisia tapahtumia ja konferensseja saumattomasti Airmeetin avulla. Lue lisää tuotteesta Airmeet

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus
Järjestä virtuaali-, hybridi- ja lähitapahtumia, jotka tullaan muistamaan.
Täydellinen kumppanisi virtuaali-, hybridi- ja lähitapahtumien järjestämiseen! Let 's Get Digital tarjoaa alustan, joka luo muistiin painuvia tapahtumia. Tämä on erityislaatuinen verkkotapahtuma-alust a, jossa on useita verkostoitumis­ominaisuuksia, vuorovaikutus­mahdollisuuksia ja valinnat personoida alustan ulkoasua. Lue lisää tuotteesta Let's Get Digital

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus
Se on järeä verkkokokous- ja videoneuvotteluratkaisusi. Tukee jopa 10 000 osallistujaa arvostetulla 99,98 %:n käytettävyysajalla.
Järeä selainratkaisu käy seuraavaan verkkoseminaariisi, kokoukseesi tai videokokoukseesi. Isännöi jopa 10 000 osallistujaa luottavaisin mielin arvostetulla 99,98 %:n käytettävyysajalla. Käytä millä tahansa laitteella tai selaimella ja hyödynnä kaikkia suosikkiominaisuuksiasi, kuten 16 kieltä, kysymyksiä ja vastauksia, suoraa chattiä, näytön jakamista, pilvitallennusta, tietovisoja, esitystaulua ja paljon muuta. MyOwnConference tarjoaa ilmaisen tilin jopa 20 osallistujalle ja elinikäiseen käyttöön. Lue lisää tuotteesta MyOwnConference

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus
GDPR-yhteensopiva ja päästä päähän salattu videoneuvotteluohjelmisto, joka auttaa yrityksiä organisoimaan viestintäympäristönsä.
Digital Samban avulla voit helposti perustaa ja isännöidä verkkopohjaisia videokonferensseja millä tahansa laitteella. Digital Samban videoneuvotteluohjelmiston avulla eri toimialojen organisaatiot voivat järjestää GDPR:n mukaisia verkkokokouksia, webinaareja, koulutuksia ja suuria tapahtumia HD-videokuvalla ja äänellä suoraan selaimesta tai mobiilisovelluksesta. Käy verkkosivuillamme saadaksesi lisätietoja www.digitalsamba.com. Lue lisää tuotteesta Digital Samba

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus
B2B-tapahtumamarkkinointialusta, joka sisältää tarvittavat työkalut ja tuotannon loistavien asiakassuhteiden luomiseksi
SpotMe on B2B-tapahtumamarkkinointialusta, joka sisältää tarvittavat työkalut ja tuotannon loistavien asiakassuhteiden luomiseksi. Tällä alustalla voi helposti tuottaa – niin livenä kuin asiakkaan pyynnöstä – hybridi- ja virtuaalitapahtumia sekä tapahtumia paikan päällä. Sillä saa myös aikaan digitaalisia elämyksiä ja yleisölle mieluisia tapahtumasovelluksia. Suunnittelijoilla on tarvittavat työkalut menestyvän yhteisön luomiseen verkossa ja sen ulkopuolella, olipa kyseessä sitten ryhmätapaamiset, henkilökohtaiset asialistat, kaksisuuntainen viestintä tai pelillistäminen. SpotMe tarjoaa yritysratkaisuja yli 250 maailmanlaajuiselle brändille verkossa. Lue lisää tuotteesta SpotMe

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus
Hubb uudistaa tapaa, jolla ihmiset kokevat tapahtumia. Tapahtumien ammattilaisten suunnittelema Hubb antaa virtaa mukaansatempaaville ja merkityksellisille digitaalisille tapahtumille
Hubb uudistaa tapaa, jolla ihmiset kokevat tapahtumia. Hubb-alusta tekee etätapahtumista, läsnätapahtuvista ja hybriditapahtumista tehokkaita osallistujien sitouttamistyökaluja, jotka herättävät tuotemerkit eloon. Hubb mahdollistaa monet maailman suurimmista kokouksista. Tapahtumienhallinnan veteraanien tapahtuma-alan ammattilaisille suunnittelema Hubb tarjoaa tapahtumasuunnittelijoille ennennäkemätöntä hallintaa ja ketteryyttä. Lue lisää tuotteesta Hubb

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus
Nollan prosentin maksu verkkotukipyynnöille sekä suunnittelutukea fyysisille ja hybriditapahtumille, integroitu, avoin ja järkeistetty tapahtumaprosessi
Conferize on täydellinen tapahtumanhallinta-alusta, jonka avulla tiimisi voi suunnitella, markkinoida ja järjestää vaikuttavia tapahtumia yleisöllesi. Yksi alusta, joka mahdollistaa kaikenlaisten tapahtumien järjestämisen. Yksi ainoa alusta soveltuu sekä fyysisille että virtuaalisille ja hybriditapahtumille. Sisältää kaiken tarvittavan tapahtumanhallintaan. Järjestä tapahtumia muutamassa minuutissa. Järjestä pieniä webinaareja ja seminaareja tai koko päivän kestäviä tapahtumia, joissa on useita aiheita ja istuntoja. Brändätty käyttöliittymä sisältää yhden aina käytettävissä olevan tapahtumakeskuksen kaikille tapahtumaan liittyville toiminnoille. Lue lisää tuotteesta Conferize

Ominaisuudet

  • Osallistujien hallinta
  • Rekisteröitymisten hallinta
  • Sosiaalinen promootio
  • Kyselyjen/kyselyäänestysten hallinta
  • Tapahtumien aikataulutus