2 tulosta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Muutosten seuranta
  • Julkistusten hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Tehtävien hallinta
  • Muutosten suunnittelu
Freshservicen avulla voit suunnitella ja peruuttaa muutokset muutamalla napsautuksella ja antaa asianmukaisten jäsenten arvioida ja hyväksyä muutoksia. Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on ITIL-valmis online-muutoksenhallintaratkaisu, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallinnan ominaisuuksiin, ja sovellus on erittäin käyttäjäystävällinen. Tapahtumien, ongelmien ja julkaisujen ja omaisuuden hallinnan kaltaisten ydintoimintojen lisäksi Freshservice mahdollistaa myös tietämyskannan asettamisen pilvipalveluun. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Muutosten seuranta
  • Julkistusten hallinta
  • Tilintarkastuksen ketju
  • Hyväksynnän työnkulku
  • Tehtävien hallinta
  • Muutosten suunnittelu