Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

CMDB-ohjelmisto

CMDB-ohjelmisto (Configuration Management Database) on IT-resursseja koskeva data­varasto.

Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä.
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • API (ohjelmointirajapinta)
  • Lisenssien hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Laitteiden automaattinen etsintä
  • Konfiguraation hallinta
  • Tietojen visualisointi
  • Suhteiden kartoitus
Hallitse omaisuutta täysin Freshservicen ITIL-yhteensopivan palvelupisteen avulla, johon kuuluu konfiguraationhallintatietokanta
Ylläpidä arkistoa kaikista omaisuuseristä niin, että näet konfiguraationhallintatietokannan välityksellä, miten ne ovat yhteydessä toisiinsa. Tunnista kriittiset omaisuuserät helposti ja analysoi tapahtumien ja muutosten vaikutuksia. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • API (ohjelmointirajapinta)
  • Lisenssien hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Laitteiden automaattinen etsintä
  • Konfiguraation hallinta
  • Tietojen visualisointi
  • Suhteiden kartoitus
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti.
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • API (ohjelmointirajapinta)
  • Lisenssien hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Laitteiden automaattinen etsintä
  • Konfiguraation hallinta
  • Tietojen visualisointi
  • Suhteiden kartoitus