Suomi Näytä paikalliset tuotteet
185 tulosta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
UserGuiding helps product, customer success, and UX teams onboard users with guided tours and interactive manuals. No-code. Lue lisää tuotteesta UserGuiding
Most users struggle to see the full value of a product within the first 14 days (if ever). That's why we built UserGuiding, a no-code user onboarding platform that helps increase adoption and reduce churn using interactive walkthroughs. Guide your users and display help articles they can read without ever leaving your app. The best part? You can do it all without breaking the bank and with zero technical expertise, thanks to our drag-and-drop interface. Lue lisää tuotteesta UserGuiding

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hubin avulla on helppoa ratkaista asiakkaiden ongelmat tehokkaasti, tarkasti ja sujuvasti. Se sisältää palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation sekä jaetun sähköpostilaatikon, joka auttaa pitämään työn järjestyksessä; tietokannan, joka tarjoaa apua asiakkaille; live chatin ja botit, jotka nopeuttavat vastausaikoja; asiakaspalautetyökalut, joilla voit mitata asiakkaiden tyytyväisyyttä ja raportoinnin, joka tarjoaa oivalluksia ja auttaa kehittymään. Rekisteröidy tänään ilmaiseksi ja tutustu asiakasmenestysohjelmistoon, joka tekee sekä asiakkaista että edustajista tyytyväisiä. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
An all-in-one product adoption platform for web-based apps. Create beautiful onboarding experiences to improve conversion & retention. Lue lisää tuotteesta Product Fruits
Product Fruits is a no-code product adoption platform for web-based apps. It allows you to onboard users at scale by guiding them step by step and showing how to derive value from your product. Our powerful feature set includes interactive product tours & walkthroughs; hints & tooltips; onboarding checklist; in-app announcements; feedback widget; Life Ring Button and a fully integrated knowledge base. Our customers achieve higher conversions, lower churn and less support tickets. Lue lisää tuotteesta Product Fruits

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla asiakasmenestystiimit voivat edistää asiakkaiden säilymistä ja kasvattaa liikevaihtoa. Lue lisää tuotteesta Front
Saa jokainen asiakas tuntemaan itsensä tärkeäksi. Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla asiakasmenestystiimit voivat edistää asiakkaiden säilymistä ja kasvattaa liikevaihtoa. Tiimitoverit voivat tehdä saumatonta yhteistyötä varmistaakseen, että tärkeät viestit saapuvat nopeasti oikealle taholle, jakaa asiakaspalautetta ja vastata tuki- tai laskutuspyyntöihin. 5–5 000 henkilön suuruiset myyntitiimit käyttävät Frontia saadakseen tarvitsemansa asiayhteyden ja linjauksen asiakkaiden ilahduttamiseksi, luottamuksen kasvattamiseksi ja kasvumahdollisuuksien luomiseksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset. Lue lisää tuotteesta Agile CRM
Agile CRM -asiakasmenestys ohjelmisto – tarjoa erinomaista asiakaspalvelua ja pidä asiakkaat tyytyväisinä pitkällä aikavälillä. Agile CRM:n avulla yritykset voivat tarjota henkilökohtaisemman asiakaspalvelukokemuksen. Kun käytössäsi on useita tehokkaita käyttötuen automaatio-ominaisuuksia, ymmärrät asiakkaitasi paremmin ja voit olla valmiina auttamaan, kun he tarvitsevat sinua eniten. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM
monday.comin avulla voit organisoida ja virtaviivaistaa kaiken työsi ja varmistaa, että jokainen asiakkaasi saa ansaitsemaansa yksilöllistä palvelua. Tarkastele seuraamiasi asiakassuhteita, asiakasmen estysedustajien sopimusten määrää tai muuta raporttia, joka auttaa sinua työskentelemään paremmin. Lue lisää tuotteesta monday sales CRM

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi- ja myynti-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. EngageBayn asiakasmenestysohjelmisto helpottaa asiakkaiden ongelmien ratkaisemista ja se auttaa tekemään edustajista tuottavampia, johtajista vaikuttavampia ja asiakkaista osaavampia – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Tribe is a cloud-based online community platform that powers modern customer communities to boost customer success and retention. Lue lisää tuotteesta Tribe
Tribe is a modern and cloud-based community platform designed to drive customer success and retention. Empower your customers to help each other via peer-to-peer connections and enable them to find solutions from a robust content library. Improve customer engagement, collect feedback, educate customers, and drive product adoption. Leverage Tribe's modular community engine, apps, direct third-party integration, and embeddable widgets to build a thriving customer community. Lue lisää tuotteesta Tribe

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Custify is designed for B2B SaaS businesses and enables them to reduce their churn and increase Customer Lifetime Value. Lue lisää tuotteesta Custify
Custifys Customer Success Platform is designed for B2B SaaS businesses and enables them to reduce their churn and increase Customer Lifetime Value. Aside from in-product usage insights, it also gathers data from various systems like CRM, support or billing automatically and presents all relevant customer success KPIs and client interactions in an easy to understand dashboard. For low-touch workflows, it has a sophisticated automation engine built-in as well. Lue lisää tuotteesta Custify

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Edistä koulutuksella loistavia asiakaskokemuksia; tarjoa strategisia, arvokeskeisiä asiakaskoulutusohjelmia LearnUpon LMS:n avulla. Lue lisää tuotteesta LearnUpon
Vahvista pitkän aikavälin suhteita ja tue asiakkaidesi kasvua yhdellä käyttäjäkeskeisellä ratkaisulla LearnUpon LMS -järjestelmässä. Anna asiakkaillesi tarvittavat työkalut opastetulla perehdytyksell ä, varmista arvopohjaisilla tuoteresursseilla asiakkaidesi pysyminen pitkällä aikavälillä ja vähennä tukikyselyitä, jotta tiimisi voi käydä tuottavampia keskusteluja asiakkaiden kanssa. Ehkäpä voisit jopa luoda oman asiakasakatemian? Lue lisää tuotteesta LearnUpon

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Paranna asiakasmenestystäsi ja asiakaspalveluasi sekä hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta Froged
Jos etsit perehdytykseen, asiakaspysyvyyteen ja tukeen liittyviä prosesseja tehostavaa työkalua, Froged on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Net Promoter Score (NPS) survey software helping you collect, analyze and act on customer feedback and employee opinions. Lue lisää tuotteesta SightMill
We help successful organisations ask for and act on customer feedback. We are a customer satisfaction platform using Net Promoter Score (NPS) surveys to help you ask for, analyze and act on customer and employee feedback. Send NPS surveys by email or SMS, on your website, or gather feedback at events. SightMill surveys are easy to customize and our tools help you understand trends by segment or customer in real-time. We're a friendly, expert team who will help you get setup and running. Lue lisää tuotteesta SightMill

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lue lisää tuotteesta LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lue lisää tuotteesta LiveCaller

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lue lisää tuotteesta Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lue lisää tuotteesta Qiscus

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. Lue lisää tuotteesta Walnut.io
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. By using Walnut to create personalized and failure-free demos for their clients, sales professionals can increase their conversion rate while collecting valuable insights to improve their sales process. Grow your bottom line dramatically with powerful demos like Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis, and numerous other industry leaders. Schedule your free demo today. Lue lisää tuotteesta Walnut.io

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Zendesk Support is the leading help desk software built for better customer relationships.
Zendesk Suite is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Zendesk Suite includes the following products: Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Zendesk Talk, Zendesk Explore and Zendesk Sunshine Conversations. The Zendesk Suite is offered in five different plans depending on a companies need. These plans are: Team, Growth, Professional, Enterprise and Enterprise Plus. Connect with Zendesk to see which plan is best for your business. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Put customer service at the heart of your company. Make agents more productive, managers more impactful and customers more empowered.
Zoho Desk is a web-based customer service application that helps your company build stronger relationships with customers. With Zoho Desk, agents become more productive, managers become more impactful, and customers become more empowered. It's customizable, convenient to use, and it doesn't cost you a fortune. Part of Zoho's 40+ strong suite of business software, Zoho Desk brings you the power to put customer service at the heart of your company. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Lue lisää tuotteesta TeamSupport

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Bitrix24 on ilmainen, kahdeksan miljoonan yrityksen maailmanlaajuisesti käyttämä asiakasmenestyksen ja asiakassuhteiden hallinta-alusta.
Bitrix24 on suosittu ilmainen alusta asiakasmenestyksen ja asiakassuhteiden hallintaan, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Se on saatavilla pilvipalveluna tai paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Rajoittamattomat liidit, kaupat, yhteyshenkilöt, yritykset, tarjoukset, laskut ja tapaamisten aikataulutus. Edistyneissä versioissa on myynnin ja markkinoinnin automatisointi, joukko-SMS:t, kampanjan hallinta ja tuki useille kanaville. Saatavana 18 eri kielellä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Improve customer satisfaction and CSAT scores by standardizing and automating your CS workflows with Pipefy.
Pipefy is the platform that offers everything you need to help your customers achieve success. Automate and integrate your Customer Service processes with an easy-to-deploy, no-code app, so your team can work on strengthening their relationship with customers. Follow the steps of customer-centric companies around the globe. Improve speed, deliver higher-quality services, and save time to focus on what really matters with Pipefy. Try Pipefy for free. Lue lisää tuotteesta Pipefy

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
The #1 Sales Engagement Platform for Gmail. Eliminate busywork and enable real engagement; make your AEs and CSMs more productive!
Mixmax, the #1 Sales Engagement Platform for Gmail, helps revenue teams accelerate revenue at every stage of the customer journey. We amplify AEs, CSMs, and anyone in a customer-facing role, not just the SDRs. By automating repetitive tasks and organizing their daily workflows, we increase reps' productivity and empower them with the tools they need to do what they do best: sell. Mixmax customers see a positive ROI in less than 6 months and go live in less than 1 day. Lue lisää tuotteesta Mixmax

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Lue lisää tuotteesta CloudApp

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Lue lisää tuotteesta Vivantio

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Lue lisää tuotteesta Salesforce Essentials

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
NiceJob helps to increase repeat business and fight churn by capturing the voices of your satisfied customers.
NiceJob helps to increase repeat business and fight churn by capturing the voices of your satisfied customers and sharing this across multiple platforms. You can get your customers to leave you a review or give you a referral. Engage with your customers at each point of their journey to ensure maximum customer satisfaction. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. Lue lisää tuotteesta NiceJob

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Lue lisää tuotteesta Textline

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
ChurnZero's Customer Success platform helps businesses fight churn via data integrations, health scores, automation, NPS and much more!
ChurnZero's real-time SaaS platform helps subscription businesses fight customer churn. Our platform is uniquely designed to integrate with CRM systems and tightly into an application or service. In doing so, ChurnZero helps businesses understand how their customers use their product, assesses their health and their likelihood to renew, and gives the business the means to automate and personalize the customer experience through timely and relevant touchpoints, including in-app content, Lue lisää tuotteesta ChurnZero

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Website optimization tools used by 300,000+ sites worldwide. Heatmaps, recordings, surveys, live chat, and more included in every plan.
Learn why your visitors aren’t converting and how you can grow sales and capture leads with Lucky Orange. Installation takes a few seconds and doesn’t require coding experience. With 10 tools for the price of one, Lucky Orange’s suite of conversion rate optimization tools includes Dynamic Heatmaps, Session Recordings, Live Chat & Live View, Visitor Profiles, Surveys, Announcements, Form Analytics, Conversion Funnels, and a Realtime Dashboard. Get started today with a 7-day free trial. Lue lisää tuotteesta Lucky Orange

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
The better way to meet customers online Vectera is the easy way to schedule appointments and conduct secure video meetings.
Vectera is the better way to meet customers online. A single URL is all you need to access the online meeting rooms. Schedule appointments and conduct secure video meetings online. Get creative with whiteboards, cobrowsing and document annotation. 1-click start, no downloads, no frustrations. Lue lisää tuotteesta Vectera

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Lue lisää tuotteesta Efficy CRM

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Lue lisää tuotteesta Preferred Patron Loyalty

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
The Thought Industries platform helps companies onboard, train, and certify customers with engaging online learning.
Give your customers the experience they deserve with interactive online training programs. Guide your customers with learner paths and recommended content and take them down the path to success. With the Thought Industries learning platform, you're able to build unique client training experiences for each client and distribute training materials at scale. Offer moment-of-need learning by embedding your training into your software to provide help where your clients most need it. Lue lisää tuotteesta Thought Industries

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques.
UXPressia is an online tool for customer journey mapping, creating personas and impact maps. It is an optimal balance between sticker-and table-based solutions with an intuitive drag and drop interface and plenty of customizable features. With UXPressia you will design and deliver an exceptional experience to your customers. Visualize your customer journeys, create personas, analyze touchpoints in multi-channel interactions and invite collaborators to map together and share journeys online! Lue lisää tuotteesta UXPressia

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard. Lue lisää tuotteesta Groove

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
#1 Action-Focused Sales CRM for Small Business. Focus on the Next Action, follow up with every lead, and stay in control of your sales.
OnePageCRM is the 1st action-focused sales CRM that helps small and medium-sized businesses stay in control of their sales. Focus on what needs to be done next, follow up with every lead, keep the team on the same page, and close more deals, one sales action at a time. Save time and automate your admin and data entry. Generate leads in a click from anywhere on the web. Reap the CRM benefits on the go with iOS and Android mobile apps. Any questions? We offer support via email, phone and chat. Lue lisää tuotteesta OnePageCRM

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Userpilot helps product, UX & customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Code-Free.
Userpilot helps product, UX and customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Build beautiful, personalized and highly customizable experiences on top of your product to pave the way to Aha!. Quickly improve onboarding for new signups, trigger interactive tips when it's relevant and help users understand the value, all without writing any code. Userpilot also helps you Increase user retention, and stimulate feature discovery as your product evolves. Lue lisää tuotteesta Userpilot

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Liveoak Technologies. We get virtual business done.
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Liveoak seamlessly combines modern conferencing, forms collaboration, e-Signature and efficient data/I.D. capture combined with bank-grade security and a complete System-of-Audit. Our mission is to create an engagement platform that allows large companies to do business in a virtual context. Lue lisää tuotteesta Liveoak

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics. With deployments on five continents serving Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics. Lue lisää tuotteesta 3CLogic

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
From value assessments to value realization, Ecosystems is an enterprise cloud platform for quantifying customer value.
Ecosystems is the leading software-as-a-service (SaaS) platform for collaborative customer value management. From sales to customer success, providers leverage Ecosystems to quantify and align with customers on the business value being delivered. Through AI-driven analytics and integrations like Salesforce, Microsoft Dynamics, Gainsight, and HubSpot, individual value conversations are transformed into a centralized cloud asset for improved decisions throughout the organization. Lue lisää tuotteesta Ecosystems

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Team inbox and chat tool that empowers teams to truly collaborate around different channels of communication, internal and external.
Team inbox and chat tool that empowers teams to truly collaborate around email, SMS, WhatsApp, Twitter, and other channels of communications. We redesigned the inbox with a business-first collaborativ e experience in mind. With Missive, teams focus on growing their business. Lue lisää tuotteesta Missive

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
B2B SaaS companies use Gainsight's Customer Success Platform to discover actionable insights that increase customer retention, reduce c
Gainsight is the platform for Customer Success. Gainsight aggregates and turns disparate customer data from multiple sources into a single source of truth. Review the customer data-driven insights and deploy actions that drive business outcomes for your clients. Lue lisää tuotteesta Gainsight CS

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Channels is a data-driven Customer Success Software with free Web calls for you and your customers along with multiple other features.
Channels is an innovative Customer Success Software. We give you Web call - the customer can call you easily with one click from your company’s website. Channels integrates with platforms like Shopify, Magento, Pipedrive, and more. Other features include the display of customer details before a call, One-click Chrome extension, Call widget, Mobile App, IVR, Call Recordings, Live-listening, and more. Take the free option and try some of these features. Or, have them all with a full offer! Lue lisää tuotteesta Channels

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Revenue Intelligence Data Platform used by B2B Sales teams to unleash intelligent sales data and analytics to the entire revenue stack.
SalesDirector.ai is a revenue intelligence data platform for B2B sales organizations. We help them scale by delivering intelligent sales analytics to their CRM and BI tools. We capture email and calendar data from sales reps and cross-reference their CRM data to deliver predictive insights about their sales rep behaviors, forecasts and pipelines. These insights are delivered directly to their CRM or can be visualized in BI tools such as Tableau, Domo, Google Data Studio, Power BI or Einstein) Lue lisää tuotteesta SalesDirector.ai

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Elevio is a self-service platform makes it easy to scale your customer success without hiring more support staff.
Scale your customer success without hiring more support staff. Elevio is a self-service platform that makes it easy for customers to get the right support content, when and where they need it - so you can increase retention and conversion rates, while lowering support loads. We even integrate with other support tools for a seamless, all-in-one customer experience. Join more than 500 companies such as Atlassian, Heap, Adroll and Dell, using Elevio to help customers succeed. Lue lisää tuotteesta elevio

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
GuideCX® is a client onboarding platform for internal and customer teams that makes it easier for customer to succeed.
GuideCX is a client onboarding and project management platform that makes it easier for customer to succeed and decreases customer churn. Task automation, transparent project views, and easy access to tasks and status updates through the portal, email, or mobile app keep your client at the center of every project. Lue lisää tuotteesta GuideCX

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Lue lisää tuotteesta Retently

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.
Skilljar is the leading training platform purpose-built for external education. Our enterprise-grade platform gives you all the tools you need to onboard, engage, and retain customers at scale. Skilljar enables your Customer Success teams by helping you scale your training program and proactively educate customers and partners. Lue lisää tuotteesta Skilljar Customer Education

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Minerva's AI is the easiest way to capture and share clickable instructions for anything on the internet.
Minerva's AI empowers you to effortlessly create interactive guides for your SaaS platform. By embedding Minerva's Launch Center, you can make interactive guidance available when and where your users need it. Guides can include autogenerated screenshots and video. Lue lisää tuotteesta Minerva

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka