Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Customer Success-ohjelmisto

12 tulosta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu käyttötukiohjelmisto. Yritykset, kuten BMW, Yamaha, Huawei, Orange tai Forbesfone, käyttävät LiveAgent-ohjelmistoa tehdäkseen vaikutuksen 150 miljoonaan loppukäyttäjään maailmanlaajuisesti. Liity niihin saadaksesi kilpailuetua. Aloita 14 päivän kokeilulla, luottokorttia tai sopimuksia ei tarvita. LiveAgent on monipuolinen monikanavainen käyttötukiohjelmisto, jossa on yli 170 käyttötukiominaisuutta, mukaan lukien suora chatti, puhelintuki, sosiaalisen median integraatiot, tukiportaali ja API. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Service Hub on asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa tiimejä skaalaamaan tuen ja auttamaan asiakkaitaan tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hubin avulla on helppoa ratkaista asiakkaiden ongelmat tehokkaasti, tarkasti ja sujuvasti. Se sisältää palvelupyyntöjärjestelmän ja automaation sekä jaetun sähköpostilaatikon, joka auttaa pitämään työn järjestyksessä; tietokannan, joka tarjoaa apua asiakkaille; live chatin ja botit, jotka nopeuttavat vastausaikoja; asiakaspalautetyökalut, joilla voit mitata asiakkaiden tyytyväisyyttä ja raportoinnin, joka tarjoaa oivalluksia ja auttaa kehittymään. Rekisteröidy tänään ilmaiseksi ja tutustu asiakasmenestysohjelmistoon, joka tekee sekä asiakkaista että edustajista tyytyväisiä. Lue lisää tuotteesta HubSpot Service Hub

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset. Lue lisää tuotteesta Agile CRM
Agile CRM -asiakasmenestys ohjelmisto – tarjoa erinomaista asiakaspalvelua ja pidä asiakkaat tyytyväisinä pitkällä aikavälillä. Agile CRM:n avulla yritykset voivat tarjota henkilökohtaisemman asiakaspalvelukokemuksen. Kun käytössäsi on useita tehokkaita käyttötuen automaatio-ominaisuuksia, ymmärrät asiakkaitasi paremmin ja voit olla valmiina auttamaan, kun he tarvitsevat sinua eniten. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä. Lue lisää tuotteesta EngageBay
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi- ja myynti-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. EngageBayn asiakasmenestysohjelmisto helpottaa asiakkaiden ongelmien ratkaisemista ja se auttaa tekemään edustajista tuottavampia, johtajista vaikuttavampia ja asiakkaista osaavampia – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Edistä koulutuksella loistavia asiakaskokemuksia; tarjoa strategisia, arvokeskeisiä asiakaskoulutusohjelmia LearnUpon LMS:n avulla. Lue lisää tuotteesta LearnUpon
Vahvista pitkän aikavälin suhteita ja tue asiakkaidesi kasvua yhdellä käyttäjäkeskeisellä ratkaisulla LearnUpon LMS -järjestelmässä. Anna asiakkaillesi tarvittavat työkalut opastetulla perehdytyksell ä, varmista arvopohjaisilla tuoteresursseilla asiakkaidesi pysyminen pitkällä aikavälillä ja vähennä tukikyselyitä, jotta tiimisi voi käydä tuottavampia keskusteluja asiakkaiden kanssa. Ehkäpä voisit jopa luoda oman asiakasakatemian? Lue lisää tuotteesta LearnUpon

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Zendesk Support on johtava käyttötukiohjelmisto, joka on luotu parantamaan asiakassuhteita.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspal velijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Bitrix24 on ilmainen, kahdeksan miljoonan yrityksen maailmanlaajuisesti käyttämä asiakasmenestyksen ja asiakassuhteiden hallinta-alusta.
Bitrix24 on suosittu ilmainen alusta asiakasmenestyksen ja asiakassuhteiden hallintaan, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä ympäri maailman. Se on saatavilla pilvipalveluna tai paikan päällä avoimen lähdekoodin ratkaisuna. Rajoittamattomat liidit, kaupat, yhteyshenkilöt, yritykset, tarjoukset, laskut ja tapaamisten aikataulutus. Edistyneissä versioissa on myynnin ja markkinoinnin automatisointi, joukko-SMS:t, kampanjan hallinta ja tuki useille kanaville. Saatavana 18 eri kielellä. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla asiakasmenestystiimit voivat edistää asiakkaiden säilymistä ja kasvattaa liikevaihtoa.
Saa jokainen asiakas tuntemaan itsensä tärkeäksi. Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla asiakasmenestystiimit voivat edistää asiakkaiden säilymistä ja kasvattaa liikevaihtoa. Tiimitoverit voivat tehdä saumatonta yhteistyötä varmistaakseen, että tärkeät viestit saapuvat nopeasti oikealle taholle, jakaa asiakaspalautetta ja vastata tuki- tai laskutuspyyntöihin. 5–5 000 henkilön suuruiset myyntitiimit käyttävät Frontia saadakseen tarvitsemansa asiayhteyden ja linjauksen asiakkaiden ilahduttamiseksi, luottamuksen kasvattamiseksi ja kasvumahdollisuuksien luomiseksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Paranna asiakasmenestystäsi ja asiakaspalveluasi sekä hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä alustaa käyttäen.
Jos etsit perehdytykseen, asiakaspysyvyyteen ja tukeen liittyviä prosesseja tehostavaa työkalua, Froged on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Tarjoaa postilaatikon, jonka avulla yritykset voivat viestiä asiakkaidensa kanssa tehokkaasti eri viestintäkanavia käyttäen yhdestä paikasta käsin.
Trengo kasvattaa tiimin tuottavuutta ja tehostaa asiakasviestintää yhdistämällä kaikki viestintäkanavat yhteen yhteiseen postilaatikkoon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka
Chaty on suunniteltu auttamaan työntekijöitä ottamaan yhteyttä asiakkaisiin erilaisissa viestisovelluksissa, kuten WhatsApp, Facebook Messenger ja muut.
Chaty on suunniteltu auttamaan työntekijöitä ottamaan yhteyttä asiakkaisiin erilaisissa viestisovelluksissa, kuten WhatsApp, Facebook Messenger ja muut. Yhdellä verkkosivustollesi lisätyllä chat-widgetillä voit luoda henkilökohtaisen kokemuksen asiakkaille, jotka käyttävät yli 20 sosiaalista kanavaa, kuten WhatsApp, Instagram, Line, Viber ja Telegram tarjotaksesi välitöntä tukea. vastata tiedusteluihin, tiedusteluihin ja kommentteihin; rakentaa luottamusta ja uskollisuutta ja tarjota arvoa yrityksellesi tärkeille ihmisille sekä mobiilissa että verkossa. Lue lisää tuotteesta Chaty

Ominaisuudet

  • Asiakkaiden sitouttaminen
  • Perehdytys
  • Käytön seuranta/analytiikka
  • Raportointi/analytiikka