Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Auto Dialer-ohjelmisto

Automaattinen soittojärjestelmä ja puhelinvaihde automatisoi soittamisen puhelinpalvelu­keskusten ja myyntitiimien tarpeisiin. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean Auto Dialer-ohjelmiston Suomessa.

EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, jonka avulla hankitaan, sitoutetaan, hoivataan ja suljetaan liidejä.
EngageBay on yksinkertainen, edullinen ja kaikenkattava markkinointi-, myynti- ja palvelu-CRM-ohjelmisto, joka on suunniteltu pienyrityksille ja startup-yrityksille. Sen avulla voidaan hankkia, sitouttaa ja hoivata verkkosivuston kävijöitä ja muuntaa heidät tyytyväisiksi asiakkaiksi. Hanki liidejä liidien luontilomakkeiden ja ponnahdusikkunoiden avulla, aktivoi verkkovierailijat kauniiden aloitussivujen avulla, hoivaa liidejä mukaansatempaavilla sähköposteilla ja automatisoi markkinointiprosessisi markkinointiautomaation avulla – ja kaikki tämä tapahtuu yhtä helppokäyttöistä alustaa käyttäen. Lue lisää tuotteesta EngageBay CRM

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen reititys
  • Ennustava numeronvalitsin
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen valvonta
Agile CRM on kattava myynti-, markkinointi- ja palvelupaketti, jonka avulla pk-yritykset voivat myydä ja markkinoida kuin Fortune 500 -listan yritykset.
Agile CRM:n automaattinen puheluohjelmisto auttaa automatisoimaan, virtaviivaistamaan ja hallitsemaan puhelinviestintääsi. Nosta asiakasvuorovaikutus uudelle tasolle Agile CRM:n vaikuttavan tehosoitto-ominaisuuden avulla. Valitse useita yhteystietoja ja soita niihin yksi kerrallaan joko automaattisesti tai manuaalisesti. Lue lisää tuotteesta Agile CRM

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen reititys
  • Ennustava numeronvalitsin
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen valvonta
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen reititys
  • Ennustava numeronvalitsin
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen valvonta
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen reititys
  • Ennustava numeronvalitsin
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen valvonta
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Call Center Studio antaa sinulle mahdollisuuden palvella asiakkaitasi missä tahansa.
Nosta asiakaspalvelusi uudelle tasolle pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston avulla. Tehokkaan yrityksen pyörittäminen on nyt entistäkin tärkeämpää. Call Center Studio tarjoaa pilvipohjaisen puhelinkeskusohjelmiston, jonka avulla voit palvella asiakkaitasi missä tahansa. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta voit asentaa sen helposti ja kouluttaa edustajia muutamassa minuutissa. Kuuntele nauhoituksia ja paranna asiakkaidesi kokemusta tekoälytyökaluilla. Tehokkaan raportoinnin ja erittäin vastaanottavaisen asiakaspalvelun ansiosta saat ympärivuorokautista tukea asialleen omistautuneelta tiimiltä. Lue lisää tuotteesta Call Center Studio

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen reititys
  • Ennustava numeronvalitsin
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen valvonta
CallMaker on älykäs valitsin, joka tehostaa myyntiyhteyksiä yrityksille. Mukana on moduuleja tapaamisten varaamiseen ja useita valitsintyyppejä.
CallMaker on automaattinen, älykäs valitsin, joka auttaa lisäämään myyntiäsi. CM Software on kehittänyt CallMaker Dialerin, joka tehostaa ulos- ja sisääntulevia myyntikontakteja kaikille yrityksille, joilla myyntiintensiteetti ja monet yhteydet ovat tärkeitä. Painopisteemme on, että kaikkien toimintojen tulisi auttaa parantamaan tulosta - viimeisellä rivillä - siellä, missä sillä on väliä! Valitsin on saatavilla sekä Power Dialer-, Predictive Dialer-, Auto Dialer-, Preview Dialer- että Click n Dial -muodoissa. Lue lisää tuotteesta CallMaker

Ominaisuudet

  • Puheposti
  • Puhelujen tallennus
  • Asiakaspalvelukeskuksen hallinta
  • Puhelujen reititys
  • Ennustava numeronvalitsin
  • Soittajan tunnistus
  • Tietokonepuhelujen integrointi
  • Raportointi/analytiikka
  • Kampanjoiden hallinta
  • Puhelujen valvonta