Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Customer Communications Management-ohjelmisto

Asiakasviestinnän hallinta­ohjelmiston avulla organisaatio voi sujuvoittaa, automatisoida ja seurata asiakkaiden tavoittamistoimiaan.

Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu viestinnän hallintaohjelmisto, joka käyttää monikanavaista viestintää reaaliajassa. Räätälöi viestintäsi hyödyntämällä asiakassegmentoinnin, automaation ja sisäänrakennetun CRM:n voimaa. Lisää huomautuksia, muistutuksia ja hyödynnä yli 40 integraatiota. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Zendesk tarjoaa alan johtavan asiakastukiratkaisun.
Zendesk on johtava käyttötukiohjelmisto, joka on luotu parantamaan asiakassuhteita. Käytä asiakkaiden kanssa mitä tahansa kanavaa – tekstiviestejä, verkkoa, mobiilisovellusta, puhelinta, sähköpostia ja sosiaalista mediaa – ja anna asiakaspalvelijoiden käyttöön täydelliset tiedot kaikesta toiminnasta asiakkaiden kanssa, mukaan lukien yli 700 sovellusintegraation kautta seurattu toiminta. Katso, miksi esimerkiksi Uber, Venmo, Shopify ja LendingClub käyttävät Zendeskiä asiakastuen kustannustensa alentamiseen ja asiakastyytyväisyyden lisäämiseen. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Freshdesk on helppokäyttöinen asiakaspalveluohjelmisto, joka auttaa yli 40 000 yritystä ympäri maailman tarjoamaan erinomaisia asiakaskokemuksia.
Freshdesk on pilvipohjainen tukipalvelujärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaita ratkaisuja asiakaspalveluun. Freshdesk yhdistää keskustelut sähköpostista, puhelimesta, verkosta, chatistäyhdistetyltä ja sosiaalisesta mediasta ja auttaa vaivatta ratkaisemaan ongelmia eri kanavilla. Freshdeskin avulla voit myös automatisoida työnkulkuja, tarjota käteviä itsepalveluvaihtoehtoja, hallita palvelutasosopimuksia ja luoda raportteja. Freshdeskia käyttää yli 40 000 asiakasta, mukaan lukien Bridgestone, HP, Harvardin yliopisto ja DHL. Lue lisää tuotteesta Freshdesk

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM, asiakasviestintäjärjestelmä ja käyttötuki, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoin lähdekoodi.
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM, asiakasviestintäjärjestelmä ja käyttötuki, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoin lähdekoodi. Hanki ilmainen monikanavainen yhteyskeskus jo tänään ja hallinnoi sähköpostin, puhelujen, suoran chatin, viestien ja sosiaalisen median kautta tulevia asiakkaiden pyyntöjä yhdessä paikassa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike on viestipohjainen CRM-vaihtoehto, jossa verkkosivuston chatti yhdistetään mobiiliviestintään. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa.
Muuta jokainen vuorovaikutus mahdollisuudeksi luoda uskollisia ja tyytyväisiä elinikäisiä asiakkaita. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo kaikki kanavat yhteen alustaan. Näin tiimit voivat vastata nopeasti ja saada hyödyllisiä tietoja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä yhteistyötä ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Genesys Cloud CX tekee asiakassuhteista yksinkertaisia. Yhdistämme puhelimen, sähköpostin ja chatin yhden työkalun kautta, mikä parantaa asiakkaiden sitoutumista
Genesys Cloud CX -alusta on seuraavan sukupolven kaikenkattava pilvipohjainen yhteyskeskusratkaisu, joka auttaa hallitsemaan ja ymmärtämään saumattoman asiakaspolun monikanavaista vuorovaikutusta. Anna työntekijöillesi yksi työkalu, joka käsittelee kaiken viestinnän – ääniviestit, chatin, sähköpostin, tekstiviestit ja paljon muuta. Helppotajuisen käyttöliittymän ansiosta sitä on helppo käyttää, olitpa sitten edustaja, esimies tai IT-järjestelmänvalvoja. Viikoittaiset ominaisuuksien julkaisut takaavat, että ylität asiakkaiden odotukset tänään ja huomenna. Lue lisää tuotteesta Genesys Cloud CX

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Gorgias on kaikenkattava asiakaspalvelu, asiakastuki ja chat-tukipalvelu Shopifyn, Magenton ja BigCommercen myymälöille.
Ainoa asiakasviestintäsovellus, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Keskitä asiakastukesi yhdistämällä kaikki kanavat yhteen paikkaan – sähköposti, live chat, puhelin, Facebook, Instagram jne. – ja paranna tuen vastausaikoja 43 % verran. Kaikki yhdessä: Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta. Lisää malleja, automaatiota, sääntöjä ja makroja. Hanki esittely tai asenna ilmainen kokeiluversio. Katso, miksi Gorgias on saanut Shopifyssa loistavia arvioita. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Kokonaisvaltainen asiakassuhderatkaisu, jossa on live-chat, verkkosivuston kävijäseuranta ja analytiikkaominaisuudet.
Zoho SalesIQ on kokonaisvaltainen, tekoälyä hyödyntävä live-chat- ja analytiikka-alusta, joka auttaa yrityksiä parantamaan vuorovaikutusta asiakkaidensa kanssa. Alusta tarjoaa live-chatin, chat-botit ja integroinnin pikaviestikanaviin, CRM- ja help desk -ohjelmistoihin ja paljon muuta, jotta jokaisen sivuston kävijän kanssa voidaan viestiä asiakkaan elinkaaren kaikissa vaiheissa. Lue lisää tuotteesta Zoho SalesIQ

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
#1 Pienyrityksen toimintakeskeinen myynti CRM. Keskity seuraavaan toimintaan, seuraa jokaista johtoa ja pysy hallinnassa myyntiäsi.
OnePageCRM on ensimmäinen toimintakeskeinen myynti CRM, joka auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä hallitsemaan myyntiään. Keskity siihen, mitä seuraavaksi on tehtävä, seuraa jokaista johtoa, pidä joukkue samalla sivulla ja sulje lisää tarjouksia, yksi myyntitoiminta kerrallaan. Tallenna aikaa ja automatisoi järjestelmänvalvojan ja tietojen syöttäminen. Luo liidit napsautuksella missä tahansa verkossa. Hyödyntävät CRM -edut liikkeellä iOS- ja Android -mobiilisovellusten kanssa. Kysymyksiä? Tarjoamme tukea sähköpostitse, puhelimitse ja chatissa. Lue lisää tuotteesta OnePageCRM

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Paranna asiakasmenestystäsi ja asiakaspalveluasi sekä hoivaa asiakassuhteita koko niiden elinkaaren ajan yhtä alustaa käyttäen.
Jos etsit perehdytykseen, asiakaspysyvyyteen ja tukeen liittyviä prosesseja tehostavaa työkalua, Froged on ehdottomasti tutustumisen arvoinen. Työkalumme on suunniteltu asiakassuhteiden hoivaamiseen koko niiden elinkaaren ajan. Frogedin avulla voit lisätä sitoutumista ja pysyvyyttä sekä vähentää poistumaa. Vastaa asiakkaasi yksilöllisiin tarpeisiin räätälöidyillä sähköpostikampanjoilla, tyylikkäästi integroidulla tietämyskannalla, live chat -palvelulla ja automaattisilla viesteillä. Seitsemän päivän ilmainen kokeilu Lue lisää tuotteesta Froged

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Yksinkertaista asiakkuudenhallintaasi. Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta.
Saat kaikki yhteystiedot ja sopimukset sekä kalenterin ja myyntiputkianalyysin käyttöösi samasta paikasta. Saat käyttöösi täydellisesti järjestetyt tiedot, jotka helpottavat työtäsi ja antavat sinulle perusteellisen yleiskuvan liiketoiminnastasi. RAYNET CRM auttaa myyjiäsi ja esimiehiäsi seuraavasti: Se antaa myyjille työkalut pisteytykseen ja johtajille työkalut liiketoiminnan ja sen tulevaisuudennäkymien seurantaan. Lue lisää tuotteesta RAYNET CRM

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Tarjoaa postilaatikon, jonka avulla yritykset voivat viestiä asiakkaidensa kanssa tehokkaasti eri viestintäkanavia käyttäen yhdestä paikasta käsin.
Trengo kasvattaa tiimin tuottavuutta ja tehostaa asiakasviestintää yhdistämällä kaikki viestintäkanavat yhteen yhteiseen postilaatikkoon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Chaty on suunniteltu auttamaan työntekijöitä ottamaan yhteyttä asiakkaisiin erilaisissa viestisovelluksissa, kuten WhatsApp, Facebook Messenger ja muut.
Chaty on suunniteltu auttamaan työntekijöitä ottamaan yhteyttä asiakkaisiin erilaisissa viestisovelluksissa, kuten WhatsApp, Facebook Messenger ja muut. Yhdellä verkkosivustollesi lisätyllä chat-widgetillä voit luoda henkilökohtaisen kokemuksen asiakkaille, jotka käyttävät yli 20 sosiaalista kanavaa, kuten WhatsApp, Instagram, Line, Viber ja Telegram tarjotaksesi välitöntä tukea. vastata tiedusteluihin, tiedusteluihin ja kommentteihin; rakentaa luottamusta ja uskollisuutta ja tarjota arvoa yrityksellesi tärkeille ihmisille sekä mobiilissa että verkossa. Lue lisää tuotteesta Chaty

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta