Suomi Näytä paikalliset tuotteet
361 tulosta
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka on suunniteltu yksinkertaistamaan tiimiesi työtä. Tarjoa erinomaista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk
HelpDesk on online-palvelupyyntöjärjestelmä, joka yksinkertaistaa tiimien työtä. Se on täynnä ominaisuuksia, jotka edistävät yhteistyötä tiimisi sisällä. Voit käyttää merkintää, lisätä yksityisiä muistiinpanoja, määrittää palvelupyyntöjä tietyille tiimin jäsenille ja luoda tallennettuja vastauksia. Korkeimman suojaustason varmistamiseksi järjestelmä salaa tietosi 256-bittisellä SSL-protokollalla. HelpDesk on suunniteltu säästämään edustajien aikaa ja auttamaan heitä tarjoamaan korkeatasoista asiakaspalvelua. Vaivatta Lue lisää tuotteesta HelpDesk

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Hyvä asiakaspalvelu alkaa käyttötukiohjelmistosta. Hanki lisää asiakkaita tarjoamalla erinomaista asiakaspalvelua LiveAgentin avulla Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgent on täysin varusteltu viestinnän hallintaohjelmisto, joka käyttää monikanavaista viestintää reaaliajassa. Räätälöi viestintäsi hyödyntämällä asiakassegmentoinnin, automaation ja sisäänrakenne tun CRM:n voimaa. Lisää huomautuksia, muistutuksia ja hyödynnä yli 40 integraatiota. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Collaboration platform built for email management, customer support, and task management. Lue lisää tuotteesta Rooftop
Rooftop is a collaboration platform built for email management, customer support, and task/project management. It was built around 3 pillars: -Inbox management: Managing emails can be a tedious task. Rooftop helps you classify, process, and retrieve emails easily. - Collaboration: Rooftop was built to make it possible for teams to collaborate on emails and tasks. - Task management: Manage all your tasks and projects in Rooftop. You can build all kinds of workflows and sales pipelines. Lue lisää tuotteesta Rooftop

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Front on asiakasviestintäkeskus, jonka avulla yritykset voivat tarjota kaikilla kanavilla mukautettua palvelua suuressa mittakaavassa. Lue lisää tuotteesta Front
Muuta jokainen vuorovaikutus mahdollisuudeksi luoda uskollisia ja tyytyväisiä elinikäisiä asiakkaita. Front on asiakasviestintäkeskus, joka tuo kaikki kanavat yhteen alustaan. Näin tiimit voivat vastata nopeasti ja saada hyödyllisiä tietoja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Sähköpostin saapuneet-kansion yksinkertaisuus yhdistyy CRM:n automaatioon ja tietämykseen. Frontin ansiosta tiimien on helppo tehdä yhteistyötä ja toimittaa yksilöllisiä vastauksia, jotta asiakkaat tuntisivat aina itsensä tärkeiksi. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Improve all customer relationships, from lead generation all the way to conversion with Pipedrive's all-in-one sales solution. Lue lisää tuotteesta Pipedrive
Pipedrive's cutting-edge CRM software helps you save you valuable time and legwork and improve all customer relationships, from lead generation through its nurturing all the way to conversion. Give your reps dedicated tools and automations to step up their sales game, generate more revenue and increase customer satisfaction. +98,000 customers have already chosen Pipedrive. See why with a 14-day free trial. No CC required! Lue lisää tuotteesta Pipedrive

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM, asiakasviestintäjärjestelmä ja käyttötuki, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoin lähdekoodi. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen CRM, asiakasviestintäjärjestelmä ja käyttötuki, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoin lähdekoodi. Hanki ilmainen monikanavainen yhteyskeskus jo tänään ja hallinnoi sähköpostin, puhelujen, suoran chatin, viestien ja sosiaalisen median kautta tulevia asiakkaiden pyyntöjä yhdessä paikassa. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Manage customer communication using Smartsupp's video recordings, conversations tagging, and other Conversation Management assets. Lue lisää tuotteesta Smartsupp
Smartsupp is the only vendor on the market to provide unique Customer Communication Management assets like video recordings, which allow businesses to see each step of every visitor's buyer journey on their website. Apart from video sessions recordings, the live chat also delivers automated messages via chatbots, Conversations Tagging (used to give teams of customer care agents the ability to organize, tag, and make notes on conversations), and many other powerful Conversation Management tools. Lue lisää tuotteesta Smartsupp

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Tidio is a customer communication tool that enables you to provide superb customer support and generate sales with live chat & chatbot. Lue lisää tuotteesta Tidio
Tidio is a powerful, all-in-one Customer Communication Management that levels up your customer support and helps to generate more sales. An easily accessible live chat widget makes your business available 24/7, while AI-powered chatbots engage your customers in real-time, so you can sell more. Additionally, you can connect Messenger, Instagram, live chat, and email to Tidio multichannel and answer all messages from one place, also on mobile. Easily integrates with all websites and platforms. Lue lisää tuotteesta Tidio

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Gorgias on kaikenkattava asiakaspalvelu, asiakastuki ja chat-tukipalvelu Shopifyn, Magenton ja BigCommercen myymälöille. Lue lisää tuotteesta Gorgias
Ainoa asiakasviestintäsovellus, joka on suunniteltu varta vasten Shopifylle (integroituu täysin myös Magenton ja BigCommercen kanssa). Keskitä asiakastukesi yhdistämällä kaikki kanavat yhteen paikkaan – sähköposti, live chat, puhelin, Facebook, Instagram jne. – ja paranna tuen vastausaikoja 43 % verran. Kaikki yhdessä: Muokkaa/palauta tilauksia, käytä kanta-asiakaspisteitä, hallinnoi tilauksia ja paljon muuta. Lisää malleja, automaatiota, sääntöjä ja makroja. Hanki esittely tai asenna ilmainen kokeiluversio. Katso, miksi Gorgias on saanut Shopifyssa loistavia arvioita. Lue lisää tuotteesta Gorgias

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
LiveVox is a next-generation contact center platform integrating omnichannel communications, CRM, Practical AI, and WFO in one solution Lue lisää tuotteesta LiveVox
LiveVox’s powerful, next-generation contact center platform allows companies to meet customers on their channels of choice, Voice, Email, SMS, and Webchat while using Artificial Intelligence, or AI to create a seamless customer experience. All data is unified across core contact center functions - CRM, WFO, and Omnichannel/AI into a single digital customer engagement platform giving agents access to all interactions to provide superior customer experiences in a timely and efficient manner. Lue lisää tuotteesta LiveVox

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lue lisää tuotteesta Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lue lisää tuotteesta Qiscus

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. Lue lisää tuotteesta WhatsApp

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more.
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more. Lue lisää tuotteesta Telegram

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Lue lisää tuotteesta Viber

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Zendesk offers the industry leading customer support solution.
Zendesk is the leading cloud-based help desk software built for better customer relationships. Interact with customers on any channel: text SMS, web, mobile app, phone, email, social media, and equip your agents with a full history of all customer interactions, including those tracked from 700+ app integrations. See why companies such as Uber, Venmo, Shopify, and LendingClub use Zendesk to lower their support costs and increase customer satisfaction. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Put customer service at the heart of your company. Make agents more productive, managers more impactful and customers more empowered.
Zoho Desk is a web-based customer service application that helps your company build stronger relationships with customers. With Zoho Desk, agents become more productive, managers become more impactful, and customers become more empowered. It's customizable, convenient to use, and it doesn't cost you a fortune. Part of Zoho's 40+ strong suite of business software, Zoho Desk brings you the power to put customer service at the heart of your company. Lue lisää tuotteesta Zoho Desk

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lue lisää tuotteesta Keap

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Userlike on ensimmäinen ja ainoa suoran chatin ohjelmisto, joka auttaa yritystäsi voittamaan ja vaalimaan asiakkaita eri viestintäkanavilla.
Userlike on viestipohjainen CRM-vaihtoehto, jossa verkkosivuston chatti yhdistetään mobiiliviestintään. Keskustele asiakkaidesi kanssa verkkosivustosi, Facebook Messengerin, WhatsAppin, Telegramin ja SMS:n avulla. Yhdistä chattibotti ja automatisoi osa asiakasvuorovaikutuksestasi. Ohjelmistoa ylläpidetään syntymämaassaan Saksassa. Userlike pitää yrityksesi ja asiakkaidesi tiedot turvassa täysin GDPR-asetuksen mukaisen viestintäratkaisun avulla. Lue lisää tuotteesta Userlike

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
The customer communication tools you need to book clients, manage projects, and get paid. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
HoneyBook makes it easy to communicate with customers and clients, manage projects, and get paid—all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lue lisää tuotteesta HoneyBook

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Reach new customers and keep them engaged. Bring every channel and customer into one inbox for a seamless customer experience.
Podium is an award-winning customer communication platform that uses text messaging to help businesses manage relationships, generate leads, collect reviews, send SMS marketing campaigns, and accept payments from customers. Podium's platform consolidates customer interactions, online reviews, marketing campaigns and payments into a single dashboard to help over 100k local businesses win. Get started today with a 14-day free trial. Lue lisää tuotteesta Podium

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Never miss a message with instant notifications and real-time conversations across customer-preferred channels.
Thryv allows you to see every customer conversation in real-time in one single thread inside the Thryv Inbox. Receive messages from popular platforms such as Instagram®, Facebook®, Google or WebChat on your website and conveniently manage and respond to every message in one place. Lue lisää tuotteesta Thryv

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Lue lisää tuotteesta Zenvia Conversion

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Lue lisää tuotteesta Weave

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Lue lisää tuotteesta Text Request

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
ZoomInfo Engage helps your sales team connect with more prospects, close more business, and capture every interaction that happens.
With ZoomInfo Engage, you’re able to scale and automate your sales outreach for smarter and efficient prospecting, saving you time—and frustration on manual data entry in siloed systems. Lue lisää tuotteesta ZoomInfo SalesOS

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lue lisää tuotteesta Help Scout

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Send automated appointment reminder calls, text messages, and emails from your existing scheduling software. HIPAA Compliant. SOC-2.
ReminderCall is a HIPAA-compliant, Automated Appointment-Reminder Platform for Hospitals, Surgery Centers, Private Practices, and small businesses looking for a solution for chronic no-shows. Send reminder calls, 2-way text reminders, and email reminders, using your existing software or our custom scheduler. Use your own voice, the system's voice, or a combination of the two in English, French, or Spanish. See all confirmations and replies live. We are SOC-2 and HIPAA certified. 100% US-based. Lue lisää tuotteesta ReminderCall.com

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Lue lisää tuotteesta Textline

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. It features sales pipeline, lead tracking, multichannel communication and more.
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. Multi-channel communication lets you converse through messengers, emails and calls from a single app. Now every interaction with your customers can be a personalized one-on-one dialogue. Plus managers love our powerful analytics, reporting and automation tools. It's the perfect messenger-based sales solution for entrepreneurs and SMBs. Lue lisää tuotteesta amoCRM

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Lue lisää tuotteesta Whistle Messaging

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Lue lisää tuotteesta ServiceNow Customer Service Management

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
We automate referrals, retention, & reviews for insurance agencies with intelligent touch-points & the best handwriting tech available.
We work with insurance agencies to automate referrals, retention, and online reviews. Find & leverage your most loyal clients by inspiring them to refer you to their friends and family. Keep clients engaged with meaningful communication so they're less sensitive of price and more appreciative of you. Grow online reputation and drive warm prospects to your door by collecting and sharing positive testimonials and reviews. Lue lisää tuotteesta Rocket Referrals

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Consolidate leads and streamline communication to win more business. Broadly helps local businesses engage with leads and customers.
Win more business by consolidating leads and streamlining communication. Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Consistently provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, templated messages, flexible mobile payment options & more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Lue lisää tuotteesta Broadly

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Zingle helps SMBs and enterprise companies communicate with their customers authentically, at scale, for a better experience.
Maintain connection and keep the conversation open across every touchpoint in your customer's journey. Engineered for enterprise marketers, corner shops and small business, Medallia Zingle's cloud-based messaging platform combines all of your contacts and conversations onto one screen, including SMS texting, MMS, Facebook Messenger, web chat and more. Schedule messages, automate personalized responses, send promotions, shortcodes and mobile keywords. Intelligent communication at scale. Lue lisää tuotteesta Zingle

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lue lisää tuotteesta UJET

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Connect with customers through video messaging for higher adoption and retention.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you record, share, and track customer outreach efforts through our video message software. BombBomb is the leader in video messaging for customer communication because we know video and guide you through the process to truly help you build real customer relationships. Lue lisää tuotteesta BombBomb

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Lue lisää tuotteesta CallingPost

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. Lue lisää tuotteesta TeamSupport Messaging & Live Chat

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at just $30 per user. Sign up and get a 14-day free trial. Lue lisää tuotteesta JustCall

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Lue lisää tuotteesta Efficy CRM

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Lue lisää tuotteesta Preferred Patron Loyalty

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Business messenger with multi channel features for customer communications management system. Convert your visitors into clients today
JivoChat helps organize all your client contact records with one smart customer communications management system. Monitor your visitors, talk to them via online chat, phone calls, emails, Facebook Messenger, Viber, Telegram and many more using just one tool: JivoChat. Maximize outbound communications: use smart triggers, callback features, and JivoChat Business phone telephony services. Use JivoChat to convert your visitors into clients today! Lue lisää tuotteesta JivoChat

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Lue lisää tuotteesta Kenect

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Easy-to-use business SMS solution offering better customer communication through the power of texting. Handy web platform & mobile app.
Mobile Text Alerts is an easy-to-use business SMS solution offering better customer communication (and therefore more sales) through the power of texting. Get up and running in seconds and enjoy our user-friendly online platform and mobile app, allowing you to easily and efficiently engage with customers and prospects all at once or individually via texting. Free up time and hassle with automated messaging, flexible opt-in choices to build your subscriber list, analytics options, and much more. Lue lisää tuotteesta Mobile Text Alerts

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Lue lisää tuotteesta Gladly

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Lue lisää tuotteesta Sendspark

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance.
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more -- so every employee has workdays full of impact. Designed for the new world of work, remote teams thrive with complete visibility into day-to-day activity, real-time collaboration, and powerful low-code/no-code customization. Lue lisää tuotteesta FreeAgent CRM

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
A platform that empowers companies to create unique communication experiences for their customers.
With operations throughout Latin America and more than 12 thousand customers, ZENVIA is driven by the purpose of creating a new world of experiences, through a platform that empowers companies to generate unique communication experiences for their customers. At ZENVIA World, we believe that technological evolution and human experience, combined, are capable of unifying communication throughout the consumer journey and in the preferred channels. Lue lisää tuotteesta Zenvia Attraction

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
#1 Inbound Video Call Platform for Revenue Teams.
Very few organizations pay attention to optimizing the customer journey from the first engagement. Even though, your first meeting with a prospect represents 80% of your deal's success. Introducing 11Sight's #1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams. Convert more qualified leads and nail that first meeting with 11Sight. All it takes is one click from any online channel. Call us now at https://11sight.com/sales Lue lisää tuotteesta 11Sight

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta
#1 Action-Focused Sales CRM for Small Business. Focus on the Next Action, follow up with every lead, and stay in control of your sales.
OnePageCRM is the 1st action-focused sales CRM that helps small and medium-sized businesses stay in control of their sales. Focus on what needs to be done next, follow up with every lead, keep the team on the same page, and close more deals, one sales action at a time. Save time and automate your admin and data entry. Generate leads in a click from anywhere on the web. Reap the CRM benefits on the go with iOS and Android mobile apps. Any questions? We offer support via email, phone and chat. Lue lisää tuotteesta OnePageCRM

Ominaisuudet

  • Monikanavainen viestintä
  • Eräviestintä
  • Chat/viestintä
  • Asiakastietokanta
  • Vuorovaikutusten seuranta