Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Sisäinen viestintä-ohjelmisto

Sisäisen viestintä­ohjelmiston avulla yrityksen sisäinen viestintä tehostuu ja organisaatiot voivat jakaa tietoa työntekijöiden kesken. Löydä yrityksellesi sopiva sisäinen viestintä-ohjelmisto Capterra avulla.

Suomi Näytä paikalliset tuotteet
Slack kokoaa kaiken viestinnän yhteen paikkaan. Se tarjoaa reaaliaikaisen viestinnän, arkistoinnin ja haut nykyaikaisille tiimeille.
Slack on yhteistyökeskus, jossa oikeat ihmiset ja oikeat tiedot löytävät toisensa, jotta kaikki saavat työnsä tehtyä tehokkaammin. Kun tiimisi on aloitettava projekti, palkattava uusi työntekijä, otettava käyttöön uutta koodia, tarkistettava myyntisopimus, viimeisteltävä ensi vuoden talousarvio, toteutettava A/B-testi, suunniteltava seuraavan uuden toimipisteen avaaminen tai mitä tahansa muuta, Slackin avulla homma hoituu helposti. Kokeile Slackia tiimissäsi maksutta. Lue lisää tuotteesta Slack

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat
Visuaalinen yhteistyöväline, joka tarjoaa tiimillesi jaetun näkymän mihin tahansa projektiin hauskalla, joustavalla ja palkitsevalla tavalla.
Niin myynnin ja markkinoinnin kuin henkilöstöhallinnon ja operatiivisen toiminnan tiimit voivat suunnitella ja mukauttaa Trellon omiin tarpeisiinsa ja työskentelytyyliinsä sopivaksi. Trellossa on yli sata integraatiota muihin keskeisiin työkaluihin, kuten Google Driveen, Slackiin ja Jiraan, ja se on projektin elävä ja hengittävä keskus, jonka kautta tiimit voivat tehdä yhteistyötä riippumatta siitä, missä työ tehdään. Trello piristää tiimityötä tekemällä siitä läpinäkyvää ja helpottamalla jakamista eri taulujen ja tiimien välillä. Lue lisää tuotteesta Trello

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat
Asana on helpoin tapa organisoida ja hallita tiimien työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa. Katso, miksi Asana on Capterrassa kärkipäässä.
Asanan avulla voit organisoida tiimien välistä työtä tilanteeseen soveltuvassa mittakaavassa aina päivittäisistä tehtävistä useita eri toimintoja käsittäviin strategisiin hankkeisiin. Asana on ainoa työnhallinta-alusta, joka siirtää tavoitteet toiminnaksi ja auttaa pääsemään eroon tiimien välisistä siiloista. Yli 135 000 maksavaa asiakasta ja miljoonat ilmaisversiota käyttävät organisaatiot 190 maassa luottavat Asanaan. Sen avulla ne voivat hallita kaikkea yrityksen tavoitteista digitaaliseen muutokseen, tuotelanseerauksiin ja markkinointikampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Asana

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat
monday.com on avoin alusta kaikille tiimitöille. Se parantaa viestintää sovelluksen sisäisillä ketjuilla ja täydellä näkyvyydellä.
Yllättävien tilanteiden sattuessa voit pitää monday.comin avulla kaiken työsi yhdessä paikassa ja antaa liiketoimintasi jatkua sujuvasti. monday.comin avulla voit keskittää kaiken työnkulkujen ja projektien yhteydessä tapahtuvan viestinnän, jolloin voit vähentää kokouksia ja sähköpostiketjuja ja lisätä tuottavuutta. Perehdytä tiimisi nopeasti valmiilla malleillamme, joita voit myöhemmin mukauttaa vastaamaan tarpeisiisi. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat
Verkkopohjainen valkotaulutyökalu, joka on tiimien ykkösvalinta tulokselliseen yhteistyöhön.
Miro on kaiken kokoisten tiimien ykkösvalkotaulutyökalu, johon luottaa yli 30 miljoonaa käyttäjää eri puolilta maailmaa. Edistä yhteistyötä ja ideointia ja keskitä viestintä helposti eri toimintoihin kuuluvien tiimien välillä. Kokeile tiiviitä integraatioita Microsoftin ja Atlassianin ekosysteemien, Slackin, Boxin, DropBoxin, Sketchin ja muiden järjestelmien kanssa ja anna tiimisi tehdä entistä tuottavampaa yhteistyötä. Tutustu yli 250 valmiiseen malliin ja interaktiiviseen kehykseen, joiden avulla voit aloittaa yhteistyön tiimisi kanssa nopeasti. Lue lisää tuotteesta Miro

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat
Bitrix24 on suosittu, kahdeksan miljoonan yrityksen ympäri maailman käyttämä ilmainen sisäinen viestintäalusta. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoin lähdekoodi.
Bitrix24 on suosittu, kahdeksan miljoonan yrityksen ympäri maailman käyttämä ilmainen sisäinen viestintäalusta. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoin lähdekoodi. Yrityksen sosiaalinen verkosto, työryhmät, intranet, ryhmächatti, sähköposti, puhelinjärjestelmä, SMS ja paljon muuta. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat
Front on sisäinen viestintäalusta, joka antaa tiimeille mahdollisuuden työskennellä tuottavammin ja tyytyväisempinä.
Front on sisäinen viestintäalusta, joka antaa tiimeille mahdollisuuden työskennellä tuottavammin ja tyytyväisempinä. Jaettujen saapuneet-kansioiden avulla tiimit voivat viestiä läpinäkyvämmin ja vastuullisemmin. Delegoi, määritä ja jaa viestejä tiimikavereiden kanssa ja tee yhteistyötä sisäisten kommenttien ja luonnosten avulla. Automatisoi työnkulut tehokkailla, joustavilla säännöillä ja merkintätoiminnoilla. Front näyttää ja tuntuu sähköpostilta, joten sitä on helppo oppia käyttämään ja voit aloittaa työskentelyn heti. Lue lisää tuotteesta Front

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat
Mobiililaitteille suunniteltu kommunikaatioalusta liikkuvalle henkilöstölle: uutisvirta, chat-toiminto, osaamistietokanta, live-videoita ja parhaiden käytäntöjen foorumi.
YOOBIC on mobiililaitteille suunniteltu sisäinen kommunikaatioratkaisu liikkuvalle henkilöstölle. YOOBIC-ratkaisun avulla tavoitat työntekijäsi helposti mistä tahansa, pystyt fasilitoimaan yhteistyöprosesseja ja saat jatkuvaa, välitöntä palautetta yhtiönne oman sisäisen kommunikaatioalustan kautta. Ratkaisun ympäristö ja kommunikaatiokanava tuo työntekijäsi yhteen ja sitouttaa heidät vahvemmin yhtiöön ja toisiinsa. YOOBIC-ratkaisua käyttää jo yli 200 yritystä eri puolilla maailmaa, mukaan lukien Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma ja Lacoste. Lue lisää tuotteesta YOOBIC

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Virtaviivaistamme henkilöstöprosesseja ja -toimintoja aikataulukoista sisäiseen viestintään. niikiis kattaa kaikki PK-yritysten henkilöstöhallinnolliset tarpeet rekrytoinnista poistumishaastatteluun. niikiis tehostaa PK-yritysten toimintaa intuitiivisella Plug and Play -ratkaisulla, joka säästää aikaa ja rahaa sekä yksityisellä että yritystasolla. Lue lisää tuotteesta niikiis

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat
Suomi Paikallinen tuote
Yhteistyöalusta laajaan osallistamiseen ja parviälyn hyödyntämiseen osana pitkiäkin muutosprosesseja. Alusta tukee erinomaisesti yhteisöllistä oppimista ja päätöksentekoa.
Howspace on monipuolinen alusta laajaan osallistamiseen ja parviälyn hyödyntämiseen osana pitkiäkin muutos- ja kehittämisprosesseja. Alusta tukee erinomaisesti yhteisöllistä oppimista. Päätöksenteko tehostuu, kun sisäänrakennettu tekoäly analysoi ja jäsentelee alustalla käytävää keskustelua reaaliaikaisesti. Howspacen monipuoliset fasilitointiominaisuudet tukevat niin samanaikaista kuin eri aikaankin tapahtuvaa työskentelyä, ajankäyttöä tehostaen. Howspace-työskentelyyn osallistutaan selaimella älypuhelimelta, tietokoneelta tai tabletilta. Intuitiivinen käyttöliittymä takaa jokaiselle sujuvan osallistumisen ilman erillistä koulutusta. Lue lisää tuotteesta Howspace

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat
Sisäinen tietokanta, johon pääsevät kaikki työntekijät sisäisen viestinnän mahdollistamiseksi
Helpottaa yrityksen sisäistä viestintää, joka auttaa kasvattamaan menestystä tuottavuuden lisääntyessä. Se on pääasiassa sisäinen tietokanta, jota jokainen työntekijä voi käyttää eri henkilöstön jäsenille myönnettävillä valtuutuksilla. Sen tarkoituksena on parantaa yhteistyötä, tuottavuutta ja sosiaalista kanssakäymistä, mutta myös vaikuttaa organisaatiokulttuuriin ja toimia tietovarastona sulautetulle tiedolle. Lue lisää tuotteesta Performly Intra

Ominaisuudet

  • Kokousten hallinta
  • Uutiskirjeiden hallinta
  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Näytön jakaminen
  • Hälytykset/ilmoitukset
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Chat/viestintä
  • Videoneuvottelut
  • Työntekijöiden valokuvat