Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

Intranet-ohjelmisto

Intranet -ohjelmisto on yrityksen sisäinen portaali, jonka kautta työntekijöille voidaan lähettää tärkeitä tietoja. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean Intranet-ohjelmiston Suomessa.

Huippuluokan ratkaisu, joka on suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen sekä työnkulun ja tietämyksen hallintaan.
Erittäin turvallinen, avaimet käteen -intranet-ratkaisu pienille ja keskisuurille yrityksille. Suunniteltu tehokkaaseen yhteistyöhön, viestintään, sosiaaliseen verkostoitumiseen, liiketoimintaprosesseihin ja tietämyksenhallintaan. Parantaa tietämyksen jatkuvuutta siirtämällä tietoja verkkosiiloista ja paikallisilta levyasemilta hyvin suojattuun keskitettyyn varastoon. Wikit, blogit ja foorumit takaavat, että sosiaaliset tietämyskannat ovat saatavilla tiimityöskentelyä parantamaan. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Käytäntöjen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Sisällönhallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
Erinomainen työkalu yrityskulttuurin rakentamiseen, työntekijöiden sitoutumisen lisäämiseen ja sisäisen viestinnän parantamiseen
Vain yksi alusta, mutta paljon hyötyjä. Intranet by tomHRM tarjoaa erilaisia työkaluja sisäisen viestinnän, tiedon jakamisen sekä asiakirjojen lähettämisen ja tallennuksen hallintaan. Pidä kaikki työntekijäsi ajan tasalla, yhteyksissä, sitoutuneina – ja tyytyväisinä. Lue lisää tuotteesta tomHRM

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Käytäntöjen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Sisällönhallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille.
niikiis on mukautettava, kaikenkattava henkilöstökokemusohjelmisto pienille ja keskisuurille yrityksille. Virtaviivaistamme henkilöstöprosesseja ja -toimintoja aikataulukoista sisäiseen viestintään. niikiis kattaa kaikki PK-yritysten henkilöstöhallinnolliset tarpeet rekrytoinnista poistumishaastatteluun. niikiis tehostaa PK-yritysten toimintaa intuitiivisella Plug and Play -ratkaisulla, joka säästää aikaa ja rahaa sekä yksityisellä että yritystasolla. Lue lisää tuotteesta niikiis

Ominaisuudet

  • Käyttöoikeuksien tarkistus / luvat
  • Toimintasyötteet/uutissyötteet
  • Käytäntöjen hallinta
  • Kalenterien hallinta
  • Yhteistyövälineet
  • Sisällönhallinta
  • Toiminnan hallintapaneeli
  • Työntekijöiden tietokanta
  • Asiakirjojen hallinta
  • Haku/suodatus
  • Keskustelut/foorumit