Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parempia ohjelmistoja jo 15 vuoden ajan

Markkinointianalyysi-ohjelmisto

Markkinointianalyysi­-ohjelmisto kerää ja prosessoi dataa, jota markkinointiosastoilla tarvitaan tulosten arviointiin ja strategiseen suunnitteluun. Capterra auttaa yritystäsi löytämään oikean markkinointianalyysi-ohjelmiston Suomessa.

monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jonka avulla tiimit pystyvät suorittamaan projektejaan ja jokapäiväisiä työtehtäviään niin toimistossa, kotona kuin tien päällä.
monday.com on pilvipohjainen työkäyttöjärjestelmä, jossa tiimit voivat luoda nopeasti työnkulkusovelluksia prosessiensa, projektiensa ja jokapäiväisten työtehtäviensä suorittamiseksi. Tiimit muotoilevat työnkulkuja ja projekteja mukautuvalla koodittomalla alustalla, joka automatisoi manuaalisen työn ja yhdistää tiimit digitaaliseen työtilaan. Alustat sisältävät muun muassa mukautettavat työnkulkumallit, ajanseurannan, automaatiot, tietojen hallintapaneelit ja integroinnit suosittuihin työkaluihin. monday.comia käyttää yli 100 000 yritystä ympäri maailmaa. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Sijoitetun pääoman tuoton seuranta
  • Verkkosivujen analytiikka
  • Hallintapaneeli
  • Ad hoc -raportointi
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietojen visualisointi
  • Konversioseuranta
  • Avainsanojen seuranta
  • Haku/suodatus
  • Tiedonlähteiden yhdistimet
  • KPI-seuranta
Selvitä mikä tahansa oppimishaaste ja luo oppimiskulttuuri työkaluilla, jotka kattavat koko yrityksen oppimiselinkaaren.
Docebo antaa yrityksille uudenlaisen tavan hyödyntää teknologiaa. Docebo Learning Suiten kautta pystyy tekemään ja lähettämään sisältöä ja ymmärtämään omien oppimiskokemusten vaikutuksia yrityksen toimintaan. Useita Docebon tuotteita sisältävän oppimispaketin avulla yritykset ympäri maailman pystyvät vastaamaan kaikkiin oppimiseen liittyviin haasteisiin ja luomaan organisaatiolleen oman oppimiskulttuurin. Lue lisää tuotteesta Docebo

Ominaisuudet

  • Sijoitetun pääoman tuoton seuranta
  • Verkkosivujen analytiikka
  • Hallintapaneeli
  • Ad hoc -raportointi
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietojen visualisointi
  • Konversioseuranta
  • Avainsanojen seuranta
  • Haku/suodatus
  • Tiedonlähteiden yhdistimet
  • KPI-seuranta
Zoho Marketing Automation on all-in-one markkinoinnin automaatioohjelmisto, jota käytetään hallitsemaan markkinointitoimia useissa kanavissa
Zoho Marketing Automation on pilvipohjainen ohjelmisto, joka on kehitetty erityisesti yrityksille, jotka etsivät markkinoinnin automaatioratkaisua. Tämä ohjelmisto toimii välttämättömänä päivittäisenä markkinointityökaluna, joka tarjoaa markkinointi- ja myyntiominaisuuksia, kuten liidien luomisen ja pätevöinnin. Se tarjoaa myös laajoja ominaisuuksia data-analytiikkaan ja verkkokäyttäytymismarkkinointiin sekä erilaisia ​​markkinointikampanjastrategioita tekstiviestimarkkinoinnista sosiaalisiin kampanjoihin. Lue lisää tuotteesta Zoho Marketing Automation

Ominaisuudet

  • Sijoitetun pääoman tuoton seuranta
  • Verkkosivujen analytiikka
  • Hallintapaneeli
  • Ad hoc -raportointi
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietojen visualisointi
  • Konversioseuranta
  • Avainsanojen seuranta
  • Haku/suodatus
  • Tiedonlähteiden yhdistimet
  • KPI-seuranta
Our Platform helps global brands to optimise their partner marketing for more sales.
Our platform helps global brands to optimise their partner marketing for more sales. Manage their partners directly , measure and analyse the performance of their efforts accurately, and manage attribution and payment easily - all on a single platform. This unique combination is strengthened by its focus on data protection trough first-party tracking and white-labelling capabilities, as well as guidance from the Customer Success team. Lue lisää tuotteesta Ingenious Partner Marketing Platform

Ominaisuudet

  • Sijoitetun pääoman tuoton seuranta
  • Verkkosivujen analytiikka
  • Hallintapaneeli
  • Ad hoc -raportointi
  • Tietojen tuonti/vienti
  • Raportointi ja tilastot
  • Tietojen visualisointi
  • Konversioseuranta
  • Avainsanojen seuranta
  • Haku/suodatus
  • Tiedonlähteiden yhdistimet
  • KPI-seuranta