Olemme auttaneet yrityksiä valitsemaan
parhaita ohjelmistoja jo 17 vuoden ajan

MRM-ohjelmisto

Markkinoinnin resurssihallinta­ohjelmisto (MRM, Marketing Resource Management) auttaa organisaatioita varmistamaan, että markkinointiosastot hyödyntävät käytettävissä olevia resursseja parhaalla mahdollisella tavalla.

monday.com auttaa markkinointitiimejä suunnittelemaan strategisesti ja hallitsemaan resursseja tehokkaasti aina ideoinnista toteutukseen.
monday.comin avoimen alustan vedä ja pudota -toiminnon avulla markkinointitiimit voivat laatia työkaluja minkä tahansa työnkulun tueksi. Suunnittele strategisesti ja määritä työtehtävät tiimin eri jäsenille, jotta kaikki tietävät tarkalleen, mitkä asiat ovat etusijalla. Hyödynnä muokattavia hallintapaneeleita ja hallitse paremmin resursseja ja kapasiteettia. monday.com tekee kaikenkokoisten tiimien työskentelystä entistä tehokkaampaa aina ideoinnista toteutukseen. Lue lisää tuotteesta monday.com

Ominaisuudet

  • Markkinoinnin kalenteri
  • DAM (digitaalisten aineistojen hallinta)
  • Sisällönhallinta
  • Brändien hallinta
  • Hyväksynnän työnkulku
  • ROI Tracking
Smartsheet on verkossa toimiva työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset organisaatiot voivat suunnitella, hallita ja automatisoida työtä sekä raportoida siitä.
Smartsheet on työn toteutusalusta, jonka avulla kaikenkokoiset toimistot voivat toimia nopeammin, edistää innovaatioita ja saada enemmän aikaiseksi. Erinomaiset markkinoijat luottavat Smartsheetin apuun esimerkiksi kampanjan hallinnassa, aloitteiden seurannassa, sisältökalentereissa ja tapahtumien hallinnassa. Smartsheetin avulla voit keskittää resurssit, ylläpitää yhdenmukaisuutta eri projektien ja kampanjoiden välillä sekä nopeuttaa markkinoille pääsyä. Yhdistä markkinointipyrkimykset ROI:hin saumattomasti ja lisää yhdenmukaisuutta kaikkien sidosryhmien kanssa. Lue lisää tuotteesta Smartsheet

Ominaisuudet

  • Markkinoinnin kalenteri
  • DAM (digitaalisten aineistojen hallinta)
  • Sisällönhallinta
  • Brändien hallinta
  • Hyväksynnän työnkulku
  • ROI Tracking
Sprinklr on yritysohjelmistoalusta, joka on suunniteltu hallinnoimaan asiakaskokemuksia suuressa mittakaavassa.
Sprinklr-alustan tavoitteena on auttaa suosittuja tuotemerkkejä lisäämään asiakkaiden tyytyväisyyttä. Tämä saadaan aikaan maailman ensimmäisellä asiakaskokemuksen hallinta-alustalla, joka mahdollistaa suoran kanssakäymisen suuressa mittakaavassa yli 25 eri viestintäkanavalla, kuten Twitterissä, Facebookissa ja Instagramissa. Sprinklrin pääkonttori sijaitsee New York Cityssä. Sillä on 1 400 työntekijää 22 toimipaikassa, ja se tekee yhteistyötä yli 1 200 maailmankuulun tuotemerkin kanssa, joihin kuuluvat McDonalds, Nike ja Microsoft. Lue lisää tuotteesta Sprinklr

Ominaisuudet

  • Markkinoinnin kalenteri
  • DAM (digitaalisten aineistojen hallinta)
  • Sisällönhallinta
  • Brändien hallinta
  • Hyväksynnän työnkulku
  • ROI Tracking