Esittelyssä olevat ohjelmistot

Eniten arvioita saaneet ohjelmistot

Tutustu eniten käyttäjiltä arvioita saaneisiin ohjelmistoihin, joiden luokitus on Service Desk-ohjelmisto

9 tulosta
Jira Service Management on ITSM-ohjelmisto, jonka avulla nopeat työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia nopeasti ja yhdessä. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management
Jira Service Management on ITSM-ratkaisu, joka avaa käyttöön nopeita IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmiä. Voimaannutetut työryhmät voivat tarjota erinomaisia palvelukokemuksia ilman perinteisen ITSM:n monimutkaisuutta ja koordinoida pyrkimyksiä lisätä vaikutusta Jiran avoimen yhteistyöalustan avulla. Yksinkertaistetut työnkulut, automaatiosäännöt, jonot, palvelutasosopimukset ja itsepalveluportaali mahdollistavat IT-, kehitys-, toiminta- ja liiketoiminta-alan työryhmien erinomaiset palvelunhallinnan toimitukset suuressa mittakaavassa ilman siiloja. Lue lisää tuotteesta JIRA Service Management

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Asiakastuki
LiveAgent auttaa yrityksiä menestymään asiakaspalvelussa. Luo asiakasyhteisö, kasvata asiakastyytyväisyyttä ja menesty! Lue lisää tuotteesta LiveAgent
LiveAgentissa on yksi markkinoiden nopeimmista chatti-pienoisohjelmista. Lyhennä asiakkaiden odotusaikoja, edustajien työmäärää sekä palvelupyyntöjen ratkaisemiseen käytettyä aikaa hyödyntämällä asiakastietämyskantaa. Tutustu yli 175 käyttötukipalvelun ominaisuuteen, kuten yhdistettyyn saapuneet-kansioon ja tehokkaaseen hybridien palvelupyyntöjen järjestelmään. LiveAgentin avulla maailmanluokan asiakaspalvelun tarjoaminen on helppoa. Aloita ilmainen kokeilu, luottokorttia ei tarvita. Lue lisää tuotteesta LiveAgent

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Asiakastuki
Bitrix24 on suosittu ilmainen tukipalveluratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoimen lähdekoodin versio. Lue lisää tuotteesta Bitrix24
Bitrix24 on suosittu ilmainen tukipalveluratkaisu, jota käyttää kahdeksan miljoonaa yritystä. Pilvi- ja mobiiliversio sekä avoimen lähdekoodin versio. Ilmainen monikanavainen yhteyskeskuksemme mahdollistaa viestinnän asiakkaiden kanssa sähköpostitse, puhelimitse, suorassa chatissä, sosiaalisissa verkostoissa ja mobiiliviesteillä. Täysin ilmainen enintään 12 asiakastukihenkilölle. Lue lisää tuotteesta Bitrix24

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Asiakastuki
(Pelillistetty palvelupiste + resurssien hallinta) – ongelmat = Freshservice. Lisäksi palvelupiste on myös ITIL-valmis! Lue lisää tuotteesta Freshservice
Freshservice on online-IT-palvelupiste, jonka lähestymistapa on uusi. Uudenlainen käyttäjäkokemus yhdistyy työkalussa tehokkaisiin palvelupyyntöjen ja omaisuuden hallintaominaisuuksiin, kuten uusien resurssien automaattiseen etsintään, tehokkaaseen konfiguraatioiden hallintaan ja edistyneeseen vaikutusanalyysiin. Tapahtumien, ongelmien, muutosten, julkaisujen ja tietojen hallinta ovat muita ominaisuuksia, joiden ansiosta Freshservice vastaa täydellisesti organisaatiosi IT-hallintotarpeisiin. Lue lisää tuotteesta Freshservice

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Asiakastuki
SysAid auttaa informaatioteknologiaa toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin palveluautomaatiolla, joka perustuu vuosikymmenen tekoälytietoihin. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid
"SysAid käyttää palveluautomaatiota saadakseen IT:n toimimaan älykkäämmin, ei kovemmin. Palvelupiste pystyy huolehtimaan itsestään, minkä ansiosta miljoonat käyttäjät ympäri maailmaa hyötyvät nopeammasta palvelusta, pienemmistä työmääristä ja paljon sujuvammasta palvelukokemuksesta. Se tekee IT-palveluhallinnan jokaisesta osasta niin sujuvan ja automaattisen, että IT-osasto vapautuu turhasta työstä ja pystyy tehostamaan paremmin yrityksesi toimintaa. SysAid tarjoaa IT-osaston kauan kaipaaman ratkaisun. Kokeile IT-palvelua ilmaiseksi tänään. Lue lisää tuotteesta SysAid

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Asiakastuki
ITIL-konseptin mukaisessa palvelunhallintaohjelmistossa on KPI-hallintapaneeli, joka auttaa seuraamaan kunkin työntekijän työmäärää ja jakamaan tehtäviä tehokkaasti. Lue lisää tuotteesta TOPdesk
TOPdeskin pilvipohjainen ohjelmisto auttaa yrityksiä tarjoamaan asiakkailleen parempaa palvelua. Helppokäyttöisen tukipalveluohjelmiston ja yli 20 vuoden kokemuksen avulla ohjelmistomme auttaa hallitsemaan tapahtumia, luomaan työnkulkuja ja seuraamaan konfigurointeja. Loppukäyttäjäsi pystyvät toimimaan itsenäisemmin itsepalveluportaalin avulla. Yli 4 500 organisaatiota ympäri maailmaa käyttää TOPdeskiä tehokkuuden ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Etsitkö erinomaista palvelua? Anna meidän opastaa sinua. Lue lisää tuotteesta TOPdesk

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Asiakastuki
Tuhannet yritykset aina alkuvaiheessa olevista startupeista monikansallisiin firmoihin valitsevat ProProfs Help Deskin asiakkaiden ongelmien ratkaisuun. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk on suosittu online-käyttötukiohjelmisto, jota ylläpidetään laadukkaalla IBM:n pilvialustalla. Jaetun postilaatikon avulla voit helposti seurata, priorisoida, määrittää ja ratkaista kaikki palvelupyynnöt käden käänteessä. Jätä toistuvat tehtävät menneisyyteen hyödyntämällä automaattista työnkulkua, jossa palvelupyynnöt osoitetaan automaattisesti asianmukaisille edustajille ja saat automaattisia hälytyksiä ja ilmoituksia. Integroinneilla, kuten tietämyskannalla ja live chatilla, voit vähentää palvelupyyntöjen määrää ja olla yhteydessä asiakkaisiin. Lue lisää tuotteesta ProProfs Help Desk

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Asiakastuki
Zendesk Support on IT-tukipalveluohjelmisto, joka on luotu parantamaan asiakassuhteita.
Zendesk Suite on asiakaspalveluratkaisu, jota on helppo käyttää ja joka skaalautuu yrityksesi mukana. Zendeskiä käyttävien yritysten asiakastyytyväisyys paranee keskimäärin 25 prosenttia ja asiakaspal velijoiden tuottavuus 30 prosenttia – mittakaavasta riippumatta. Toiminta asiakkaiden kanssa tapahtuu yhdessä käyttöliittymässä, jossa on verkkopohjaisia widgetejä, valmiita vastausvaihtoehtoja ja monia muita ominaisuuksia. Ohjelmiston saa käyttövalmiiksi nopeasti. Zendesk Suiten työkaluihin kuuluvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore ja Sunshine Conversations. Lue lisää tuotteesta Zendesk Suite

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Asiakastuki
Tarjoaa postilaatikon, jonka avulla yritykset voivat viestiä asiakkaidensa kanssa tehokkaasti eri viestintäkanavia käyttäen yhdestä paikasta käsin.
Trengo kasvattaa tiimin tuottavuutta ja tehostaa asiakasviestintää yhdistämällä kaikki viestintäkanavat yhteen yhteiseen postilaatikkoon. Vastaanota viestejä sähköpostista, Facebook Messengeristä, WhatsAppista, SMS-viesteistä, ääniviesteistä, live chateista ja monesta muusta yhteen keskitettyyn paikkaan. Lue lisää tuotteesta Trengo

Ominaisuudet

  • Tietoteknisten resurssien hallinta
  • Tietämyskantojen hallinta
  • Muutosten hallinta
  • Häiriöiden hallinta
  • Itsepalveluportaali
  • Palvelutasosopimusten hallinta
  • Mobiiliyhteys
  • Asiakastuki